Ford Focus II 1.6tdci
- mivanov86
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 окт 2011, 11:12
- Модел на автомобила: Ford Focus II 1.6TDCI, 109HP, Renault 19 Chamade 1.8mi
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Ford Focus II 1.6tdci
Здравейте, колеги!
След едномесечно търсене на кола из автокъщи и частни лица предимно за Пежо 307, Рено Лагуна и Ауди А3, съвсем случайно ми попадна един двуврат Форд Фокус Май.2005 109к.с и още отначалото ме грабна и го взех
9000лв с 2 чифта обуща - зимни и летни.
Та никога не съм си мислил, че ще си купя Форд, нито се бях возил, нито бях карал. Но се оказа, че това е една много приятна колица
Колата я взех на 93000км, уж реално, така казаха от Мото Пфое. Вече дигнах малко над 200. Ускорението е много добро до към 160-170 от там е зор. Но мен ми стига.
След едномесечно търсене на кола из автокъщи и частни лица предимно за Пежо 307, Рено Лагуна и Ауди А3, съвсем случайно ми попадна един двуврат Форд Фокус Май.2005 109к.с и още отначалото ме грабна и го взех

Та никога не съм си мислил, че ще си купя Форд, нито се бях возил, нито бях карал. Но се оказа, че това е една много приятна колица

Колата я взех на 93000км, уж реално, така казаха от Мото Пфое. Вече дигнах малко над 200. Ускорението е много добро до към 160-170 от там е зор. Но мен ми стига.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
Честито за придобивката, колега! Да си я караш със здраве и безаварийно. На сайта http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do , http://www.etis.ford.com/fordservice/se ... uleForm.do можеш да провериш кое кога и на какви километри се сменя. Но нищо чудно да е на 180 к км,Модерните автомобили са с голям пробег до смяна на ГР ремък и ролки. Компа ти трябва да има и моментен разход. Чрез въртящият се превключвател на лостчето за мигачите сменяш различните показания на бордовият компютър. Поне на бензиновата версия извежда и моментен разход.
Червената мигаща лампичка означава, че колата ти има вграден имобилайзер (чипа е вграден в ключа на системата). Аларма би трябвало да имаш, но стандартна за защита при отваряне на врати и капаци. Трябва да имаш и т.н. "двойно заключване". При двукратно бързо натискане на бутона за заключване на дистанционното вратите не могат да бъдат отворени от лостчетата вътре, само отвън, което е доста трудно за разбиване от апашите.
Не я карай на 5 с ниски обороти. Разбиваш си скъпият демпферен маховик, който и без това е понесъл вече някакво износване и натоварване. Пък и за турбината ще да е по-добре от гледна точка на мазане. Икономията на някакви си 500 гр. нафта не си заслужават понякога с оглед на възможните проблеми със скъпоструващи компоненти. Важно е турбината да се изчака да се успокой преди загасяне на мотора, т.е. 30...60 сек на празен ход преди загасяне след каране в обороти.
И последен съвет- използвай оригиналните предписани консумативи (масло, филтри, ремъци)
. Така ще си гарантираш една приятна и спокойно употреба.
Червената мигаща лампичка означава, че колата ти има вграден имобилайзер (чипа е вграден в ключа на системата). Аларма би трябвало да имаш, но стандартна за защита при отваряне на врати и капаци. Трябва да имаш и т.н. "двойно заключване". При двукратно бързо натискане на бутона за заключване на дистанционното вратите не могат да бъдат отворени от лостчетата вътре, само отвън, което е доста трудно за разбиване от апашите.
Не я карай на 5 с ниски обороти. Разбиваш си скъпият демпферен маховик, който и без това е понесъл вече някакво износване и натоварване. Пък и за турбината ще да е по-добре от гледна точка на мазане. Икономията на някакви си 500 гр. нафта не си заслужават понякога с оглед на възможните проблеми със скъпоструващи компоненти. Важно е турбината да се изчака да се успокой преди загасяне на мотора, т.е. 30...60 сек на празен ход преди загасяне след каране в обороти.
И последен съвет- използвай оригиналните предписани консумативи (масло, филтри, ремъци)

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
Бордовия компютър през 2005 година все още няма моментен разход.Такъв се появява след Май 2007.Двойното заключване,за което говори колегата,го има само при високите нива на оборудване и при инсталирана заводска аларма.Наличието на ключ с дистанционно,не означава,че има и аларма.Пробвай да заключиш колата с дистанционното и отвори капака на двигателя.Така ще разбереш дали имаш заводска аларма
На официалния саит,който ти даде колегата има пълна информация за това какво кога се сменя и твоята информация за смяната на консумативите е близко до истината с единствена забележка,че маслото се сменя на 20000км, или на една година.
И накрая честито за добрия избор.Ще се надяваме да видим и някоя снимка

На официалния саит,който ти даде колегата има пълна информация за това какво кога се сменя и твоята информация за смяната на консумативите е близко до истината с единствена забележка,че маслото се сменя на 20000км, или на една година.
И накрая честито за добрия избор.Ще се надяваме да видим и някоя снимка

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
Я пробвай да задържиш този бутон и виж дали не светва AUX на дисплея.Ако светва е лесно.Хубавото на бутона CDDJ,е че можеш да свържеш външен МР3 USB плейър от типа на X CAR Link,който можеш да управляваш от бутоните на CDто и от дистанционното,ако имаш такова.А дупката в жабката е вентилационен отвор за охлаждането и няма връзка с AUX входа.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
Здрвей колега, първо честито за избота няма да сбъркаш. И моя е с 1,6 мотор,но 90HP седан.Както казаха по-горе превключват се скоростите на 2000 оборота при нормално каране.
Още веднъж честито и дай да му се порадваме!!


- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
честито за машината, макар и със закъснение. Яко изглежда и сигурно така и вози. Желая много безаварийни кимометри 

Последна промяна от Яким на 02 ное 2011, 17:10, променено общо 1 път.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
Взел си най-доброто от пи*ката,мачката,борчето A3ката(опазил Бог).Страхотна ти е колата,и аз искам такава 

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- naze
- потребител
- Мнения: 501
- Регистриран: 16 юни 2008, 21:49
- Модел на автомобила: Citroen ZX 1.4i 95''
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus II 1.6tdci
да живеят 3вратите хечбеци... и по-специално Варненските
супер е СУПЕР

криза.. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта