Mondeo MK1 2.0 16V RS

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
ASRock
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 12 яну 2012, 23:22
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от ASRock » 31 мар 2013, 11:56

Уникално Мондео колега!

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от mladen1984 » 31 мар 2013, 20:59

good, very good!!!
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 06 апр 2013, 14:37

След доста играчка си претапицирах корите на вратите с кожа за да си паснат със салона ми, ето какво се получи, скоро и задните ги очаква същото.

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от mladen1984 » 06 апр 2013, 20:31

*smilieicon_ford* Бомба е!
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 20 апр 2013, 16:04

От днес вече съм и с темпомат. :)

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от ЯЛТА » 20 апр 2013, 17:16

Чудесно, сега ще се кефиш по магистралите. Браво.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 25 апр 2013, 19:04

Беше ми писнало от смяна на тампони на носачи и се реших на генерален ъпгрейд на окачване, монтирах си полиуретанови тампони, като цяло возията не се промени, но волана стана по прецизен, сега не обира неравностите на волана като преди, с други думи предницата седи бетон.

Ето какво представляват.
Изображение

Изображение

Ето го и стария ми тампон, сменен преди 4 месеца колко поддава при натиск с обикновена отверка, на снимката полиуретановия тампон не мърда отверката подава.

Изображение

Изображение

Ето ги и вече монтирани на колата, на снимките е на крик и седят малко под напрежение, като си стъпи на гумите тампона ляга перфектно.

Изображение

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 04 май 2013, 19:37

След тампоните и 16-ките най-логично беше колата да слезе малко надолу, снимките говорят сами.

Изображение

Разлика между стандартните и спортни пружини.

Изображение

Преди:

Изображение


След:

Изображение

За момента е само на предни, скоро ще монтирам и задните, че ме домързя. :D

Снижена и измита вече.

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 04 юли 2013, 23:41

Колата претъпя малко промени, работи се по RS боди кита, но работата изостана малко, че имаше други неща в преспектива, малко снимки с монтирана задна броня.

Изображение

Изображение

Изображение

И сега вече изненадата:

Сатарото сърце

Изображение

Вече е заменено с 2,0 в коша.

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от didon80 » 05 юли 2013, 20:54

Браво, добре се грижиш за него.........както се казва втори живот живее мондеото!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 05 юли 2013, 21:21

Абсолютно си му е втори, неговия мотор хвърли сегментите и се наложи да се прероди.
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 19 окт 2013, 17:47

Малко да си повдигна темата, че от доста време не съм писал, монтирах си и предната добавка от RS пакета.

Изображение

Изображение

Изображение

Монтирахме и задния спойлер от RS пакета.

Изображение

Вкарах и малко ъпгрейд в спирачната система от мондео 2,5 V6 дискове с апарати на 280мм.

Изображение

Изображение

Обслужих и мотора, масла, ремъци ролки всичко.

Ролко INA пристигнаха от ebay на много добра цена.

Изображение

Масло филтри и ремък закупих от тук.

Изображение

Междувременно монтирах интейк система изработена от подръчни средства.

Изображение

Прибрах зареждачката за газта в капачката на резервоара.

Изображение

Изображение

Изображение

Стартирах и малък проект за подгрев на антифриза, монтаж на подгрев от дизелов фокус.

Изображение

Изображение

за включване на свещите реших да ползвам реле за подгрев от някакъв дизелов форд 70А намерих го в някакви боклуци в сервиза, наложи се малко да го преработя за моите нужди, ето го релето:
Изображение

Изхвърлих му цялата система за управление на подрева на дизела и оставих само бобината и контактната система и стана това.

Изображение


Като цяло релето е много качествена изработка със сребърни контакти.

Ще обясня накратко как мисля да управлявам цялата система, ясно е че релето ще включва свещите през 40А предпазител, подгрева ще заработва чак когато колата запали, а сигнал за това ще взема от релето ми за автоматично включване на фаровете, захранването на бобината на релето ще минава през нормално затворено реле когато е на бензин, а нормално затвореното реле ще спира подгрева когато се захранят газовите клапани, свързал съм лампата на таблото за ниво на маслото директно от свещите за индикира кога работи подгрева.

Релета за управление монтирани и вързани.

Изображение

Лампата за ниво на маслото ще ми индикира дали работи или не системата.

Изображение

Работния ток на системата е 42А, а електрическата мощност е около 500W.

Имам и монтиран термо ключ на 40 градуса който не позволява системата да работи ако колата е загряла.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от mladen1984 » 19 окт 2013, 19:48

Браво колега!!! Супер е =D>:
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от ЯЛТА » 19 окт 2013, 20:57

Браво !
Пълноценно е "меко" казано, вече е тунинговано, бих казал.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Septerra
потребител
потребител
Мнения: 203
Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Septerra » 19 окт 2013, 21:46

Здрасти, колега.

Поздравления за добрата работа първо, справяш се идеално!

Силно ме заинтригува идеята за подгрева на антифриза, мисля си за подобно нещо от доста време, но нямам представа как да го направя - не разбирам и грам и от жички, релета и датчици. Колко ти изелзе целият проект на теб и дали някой би се наел да ми изработи и свърже такова нещо на моята кола (Focus 1,8)?

Поздрави и продължавай да усъвършенстваш! :)
........

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 19 окт 2013, 22:21

Всичко излезе излезе малко над 30 лв. Иначе ако си намериш всичко ще ти обясня как става номера.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 16 дек 2013, 00:05

Захванах се и спретнах една малка схемичка за да си вържа пайнера с джойстика на волана, и взе че всичко се получи точно, ето това ми е схемата.

Изображение

Това са стойностите на резисторите които ползвах, джойстика при мк2 има само 6 позиции така, че не може да се ползват всички екстри.

Изображение

Ето още един вариант за схемата.

Изображение
Изображение

BGtop
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 юни 2011, 21:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от BGtop » 17 дек 2013, 21:50

Евала колега

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от Didibao » 16 яну 2014, 21:03

Днес направих малко поддръжка, наложи се преждевременно да сменя едното каре, че онзи ден изведнъж изтропа, взех си и платинени свещи на беру и нови кабели също така и от ел. изолационната смазка на беру за лулите на свещите.

Изображение

От известно време колата почна да не ми върви както трябва отначало си помислих, че си въобразявам, но миналата седмица докато си настройвах ГИ-то забелязах, че ламбда сондата прекъсва от време на време и когато работи е станала много инертна, това го видях през компа на ГИ, проверих инсталацията от сондата до ЕКУ-то и всичко беше наред с нея, направих и проверка с мултицет за да съм сигурен и реших, че ще я сменявам.


Изображение

Монтирах я и през компа на газовате се вижда, че в момента сондата работи перфектно, за капак на всичко колата тръгна още по добре от преди.

Изображение

Набавих си вече и цялата генерация от 2.0 но ще има малко преработка, че от блек топ моторите не отговаря фланеца.

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia

Мнение от baro » 17 яну 2014, 09:15

Поздравления за колата колега,стараеш се.Всичко хубаво ама само тия кабели са наистина ТЕСЛА :D карал съм с такива и избиха за норматив.А бяха 15-20 лв по-евтини от оригиналните в МП.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта