Mondeo MK1 2.0 16V RS
- ASRock
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 12 яну 2012, 23:22
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia
Уникално Мондео колега!
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia
След доста играчка си претапицирах корите на вратите с кожа за да си паснат със салона ми, ето какво се получи, скоро и задните ги очаква същото.



- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia
Чудесно, сега ще се кефиш по магистралите. Браво.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia
Беше ми писнало от смяна на тампони на носачи и се реших на генерален ъпгрейд на окачване, монтирах си полиуретанови тампони, като цяло возията не се промени, но волана стана по прецизен, сега не обира неравностите на волана като преди, с други думи предницата седи бетон.
Ето какво представляват.


Ето го и стария ми тампон, сменен преди 4 месеца колко поддава при натиск с обикновена отверка, на снимката полиуретановия тампон не мърда отверката подава.


Ето ги и вече монтирани на колата, на снимките е на крик и седят малко под напрежение, като си стъпи на гумите тампона ляга перфектно.


Ето какво представляват.


Ето го и стария ми тампон, сменен преди 4 месеца колко поддава при натиск с обикновена отверка, на снимката полиуретановия тампон не мърда отверката подава.


Ето ги и вече монтирани на колата, на снимките е на крик и седят малко под напрежение, като си стъпи на гумите тампона ляга перфектно.



- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 1,8 16V Вече Пълноценна Ghia
След тампоните и 16-ките най-логично беше колата да слезе малко надолу, снимките говорят сами.

Разлика между стандартните и спортни пружини.

Преди:

След:

За момента е само на предни, скоро ще монтирам и задните, че ме домързя.
Снижена и измита вече.


Разлика между стандартните и спортни пружини.

Преди:

След:

За момента е само на предни, скоро ще монтирам и задните, че ме домързя.

Снижена и измита вече.


- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Колата претъпя малко промени, работи се по RS боди кита, но работата изостана малко, че имаше други неща в преспектива, малко снимки с монтирана задна броня.



И сега вече изненадата:
Сатарото сърце

Вече е заменено с 2,0 в коша.




И сега вече изненадата:
Сатарото сърце

Вече е заменено с 2,0 в коша.


- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Браво, добре се грижиш за него.........както се казва втори живот живее мондеото!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Абсолютно си му е втори, неговия мотор хвърли сегментите и се наложи да се прероди.

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Малко да си повдигна темата, че от доста време не съм писал, монтирах си и предната добавка от RS пакета.



Монтирахме и задния спойлер от RS пакета.

Вкарах и малко ъпгрейд в спирачната система от мондео 2,5 V6 дискове с апарати на 280мм.


Обслужих и мотора, масла, ремъци ролки всичко.
Ролко INA пристигнаха от ebay на много добра цена.

Масло филтри и ремък закупих от тук.

Междувременно монтирах интейк система изработена от подръчни средства.

Прибрах зареждачката за газта в капачката на резервоара.



Стартирах и малък проект за подгрев на антифриза, монтаж на подгрев от дизелов фокус.


за включване на свещите реших да ползвам реле за подгрев от някакъв дизелов форд 70А намерих го в някакви боклуци в сервиза, наложи се малко да го преработя за моите нужди, ето го релето:

Изхвърлих му цялата система за управление на подрева на дизела и оставих само бобината и контактната система и стана това.

Като цяло релето е много качествена изработка със сребърни контакти.
Ще обясня накратко как мисля да управлявам цялата система, ясно е че релето ще включва свещите през 40А предпазител, подгрева ще заработва чак когато колата запали, а сигнал за това ще взема от релето ми за автоматично включване на фаровете, захранването на бобината на релето ще минава през нормално затворено реле когато е на бензин, а нормално затвореното реле ще спира подгрева когато се захранят газовите клапани, свързал съм лампата на таблото за ниво на маслото директно от свещите за индикира кога работи подгрева.
Релета за управление монтирани и вързани.

Лампата за ниво на маслото ще ми индикира дали работи или не системата.

Работния ток на системата е 42А, а електрическата мощност е около 500W.
Имам и монтиран термо ключ на 40 градуса който не позволява системата да работи ако колата е загряла.



Монтирахме и задния спойлер от RS пакета.

Вкарах и малко ъпгрейд в спирачната система от мондео 2,5 V6 дискове с апарати на 280мм.


Обслужих и мотора, масла, ремъци ролки всичко.
Ролко INA пристигнаха от ebay на много добра цена.

Масло филтри и ремък закупих от тук.

Междувременно монтирах интейк система изработена от подръчни средства.

Прибрах зареждачката за газта в капачката на резервоара.



Стартирах и малък проект за подгрев на антифриза, монтаж на подгрев от дизелов фокус.


за включване на свещите реших да ползвам реле за подгрев от някакъв дизелов форд 70А намерих го в някакви боклуци в сервиза, наложи се малко да го преработя за моите нужди, ето го релето:

Изхвърлих му цялата система за управление на подрева на дизела и оставих само бобината и контактната система и стана това.

Като цяло релето е много качествена изработка със сребърни контакти.
Ще обясня накратко как мисля да управлявам цялата система, ясно е че релето ще включва свещите през 40А предпазител, подгрева ще заработва чак когато колата запали, а сигнал за това ще взема от релето ми за автоматично включване на фаровете, захранването на бобината на релето ще минава през нормално затворено реле когато е на бензин, а нормално затвореното реле ще спира подгрева когато се захранят газовите клапани, свързал съм лампата на таблото за ниво на маслото директно от свещите за индикира кога работи подгрева.
Релета за управление монтирани и вързани.

Лампата за ниво на маслото ще ми индикира дали работи или не системата.

Работния ток на системата е 42А, а електрическата мощност е около 500W.
Имам и монтиран термо ключ на 40 градуса който не позволява системата да работи ако колата е загряла.

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Браво !
Пълноценно е "меко" казано, вече е тунинговано, бих казал.
Пълноценно е "меко" казано, вече е тунинговано, бих казал.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Septerra
- потребител
- Мнения: 203
- Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
- Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Здрасти, колега.
Поздравления за добрата работа първо, справяш се идеално!
Силно ме заинтригува идеята за подгрева на антифриза, мисля си за подобно нещо от доста време, но нямам представа как да го направя - не разбирам и грам и от жички, релета и датчици. Колко ти изелзе целият проект на теб и дали някой би се наел да ми изработи и свърже такова нещо на моята кола (Focus 1,8)?
Поздрави и продължавай да усъвършенстваш!
Поздравления за добрата работа първо, справяш се идеално!
Силно ме заинтригува идеята за подгрева на антифриза, мисля си за подобно нещо от доста време, но нямам представа как да го направя - не разбирам и грам и от жички, релета и датчици. Колко ти изелзе целият проект на теб и дали някой би се наел да ми изработи и свърже такова нещо на моята кола (Focus 1,8)?
Поздрави и продължавай да усъвършенстваш!

........
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Всичко излезе излезе малко над 30 лв. Иначе ако си намериш всичко ще ти обясня как става номера.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Захванах се и спретнах една малка схемичка за да си вържа пайнера с джойстика на волана, и взе че всичко се получи точно, ето това ми е схемата.

Това са стойностите на резисторите които ползвах, джойстика при мк2 има само 6 позиции така, че не може да се ползват всички екстри.

Ето още един вариант за схемата.


Това са стойностите на резисторите които ползвах, джойстика при мк2 има само 6 позиции така, че не може да се ползват всички екстри.

Ето още един вариант за схемата.


-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 20 юни 2011, 21:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Евала колега
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Днес направих малко поддръжка, наложи се преждевременно да сменя едното каре, че онзи ден изведнъж изтропа, взех си и платинени свещи на беру и нови кабели също така и от ел. изолационната смазка на беру за лулите на свещите.

От известно време колата почна да не ми върви както трябва отначало си помислих, че си въобразявам, но миналата седмица докато си настройвах ГИ-то забелязах, че ламбда сондата прекъсва от време на време и когато работи е станала много инертна, това го видях през компа на ГИ, проверих инсталацията от сондата до ЕКУ-то и всичко беше наред с нея, направих и проверка с мултицет за да съм сигурен и реших, че ще я сменявам.

Монтирах я и през компа на газовате се вижда, че в момента сондата работи перфектно, за капак на всичко колата тръгна още по добре от преди.

Набавих си вече и цялата генерация от 2.0 но ще има малко преработка, че от блек топ моторите не отговаря фланеца.


От известно време колата почна да не ми върви както трябва отначало си помислих, че си въобразявам, но миналата седмица докато си настройвах ГИ-то забелязах, че ламбда сондата прекъсва от време на време и когато работи е станала много инертна, това го видях през компа на ГИ, проверих инсталацията от сондата до ЕКУ-то и всичко беше наред с нея, направих и проверка с мултицет за да съм сигурен и реших, че ще я сменявам.

Монтирах я и през компа на газовате се вижда, че в момента сондата работи перфектно, за капак на всичко колата тръгна още по добре от преди.

Набавих си вече и цялата генерация от 2.0 но ще има малко преработка, че от блек топ моторите не отговаря фланеца.


- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Моето мондео МК1 2,0 16V Вече Пълноценна Ghia
Поздравления за колата колега,стараеш се.Всичко хубаво ама само тия кабели са наистина ТЕСЛА
карал съм с такива и избиха за норматив.А бяха 15-20 лв по-евтини от оригиналните в МП.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта