C-Max Бордо на G_o_c_e_v
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
- Status: Извън линия
Re: C-Max Бордо на G_o_c_e_v
Много добре се е получило. Аз съм свикнал да ми е осветено и много ми липсва ако го няма.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: C-Max Бордо на G_o_c_e_v
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: C-Max Бордо на G_o_c_e_v
Какво ново покрай колата...
Оригиналните свещи изпукаха една по една. Бош от Франция. А заместителя им е Денсо.

Да кажа на собствениците на C-max, че когато изгори свещ излиза като грешка при диагностика.
-Как "нормално" се сменят гуми?
-Сваляш едните, слагаш другите.
-Как се сменят гуми за пред форум аудиторията?
-С много снимки


Накладките бяха сменени, когато взех колата, а вече са на 25000км. Дисковете са 300мм на дебелина 23,8мм

Слагам гресчица да не ръждясват резбите, че от смяна на смяна само се развиват.

Ламаринката, която слагах преди време, още не е ръждясала.

Интересно съобщение, което се появи. Бутнах копчето за ръчната и тя се доразпъна. Съобщението изчезна.

Оригиналните свещи изпукаха една по една. Бош от Франция. А заместителя им е Денсо.

Да кажа на собствениците на C-max, че когато изгори свещ излиза като грешка при диагностика.
-Как "нормално" се сменят гуми?
-Сваляш едните, слагаш другите.
-Как се сменят гуми за пред форум аудиторията?
-С много снимки



Накладките бяха сменени, когато взех колата, а вече са на 25000км. Дисковете са 300мм на дебелина 23,8мм

Слагам гресчица да не ръждясват резбите, че от смяна на смяна само се развиват.

Ламаринката, която слагах преди време, още не е ръждясала.

Интересно съобщение, което се появи. Бутнах копчето за ръчната и тя се доразпъна. Съобщението изчезна.

- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: C-Max Бордо на G_o_c_e_v
Не съм писал от доста време та малко да обновим темата...
Две нови гуми за лятото, че старите свършиха.

Добавих си малко глезотийки, за мой личен кеф...



С телефон, толкова ^-^

Инсталирах нова джаджа в колата...

Прекарах си кабел до жабката за аукса и кабел за захранване. Взех ток преди буксата за Сонито.

Когато дам на контакт, Сонито и тва чудо тръгват заедно, когато извадя ключа, спират.



Благодаря на Васко ihovahi че ме здоби с това устройство.
Презентация на устройството


На 270 000 се скапа диодния блок. Очаквах да е реле регулатора ама...

Тука Максуса малко за обслужване. Въздушния на моторината беше поръчан за друг ден.

Също така си смених и модула за фаровете с по прост. А моя зае място в Тойотата на брачеда.

След това вкарах макса в сервиза и за 2 часа му смених тампоните на предния десен носач. На следващия ден смених и на левия. Причината - автомобила прехвърли 270 000 км и задния (големия) тампон се беше скъсал. Особено тропане не съм чувал, даже не знаех, че е скъсан, докато не минах преглед и не ми го показаха.
Предния (малкия) вече е променен. На снимката се вижда оригиналния на ФоМоКо и новия та TRW...

Тук вече монтирани и двата. Важно е да се отбележи, че се вадят и набиват на преса.

Съвсем различно вози. По стегнато и приятно за мен, но на някой може да му се стори, че друса повече.
Две нови гуми за лятото, че старите свършиха.

Добавих си малко глезотийки, за мой личен кеф...



С телефон, толкова ^-^

Инсталирах нова джаджа в колата...

Прекарах си кабел до жабката за аукса и кабел за захранване. Взех ток преди буксата за Сонито.

Когато дам на контакт, Сонито и тва чудо тръгват заедно, когато извадя ключа, спират.



Благодаря на Васко ihovahi че ме здоби с това устройство.
Презентация на устройството


На 270 000 се скапа диодния блок. Очаквах да е реле регулатора ама...

Тука Максуса малко за обслужване. Въздушния на моторината беше поръчан за друг ден.

Също така си смених и модула за фаровете с по прост. А моя зае място в Тойотата на брачеда.

След това вкарах макса в сервиза и за 2 часа му смених тампоните на предния десен носач. На следващия ден смених и на левия. Причината - автомобила прехвърли 270 000 км и задния (големия) тампон се беше скъсал. Особено тропане не съм чувал, даже не знаех, че е скъсан, докато не минах преглед и не ми го показаха.
Предния (малкия) вече е променен. На снимката се вижда оригиналния на ФоМоКо и новия та TRW...

Тук вече монтирани и двата. Важно е да се отбележи, че се вадят и набиват на преса.

Съвсем различно вози. По стегнато и приятно за мен, но на някой може да му се стори, че друса повече.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта