Мондеото на Горския
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Еххх, уникалнааааа, благородно завидях...
Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Здравейте приятели, реших да използвам дните, които съм в отпуска да посетя моя майстор за смяна на гарнитурата на капака на клапаните. Още няколко километра и ще станат точно 100 000 изминатите километри от както мондеото е в моите ръце. Забелязах омасляването около капака и доста го потраях, въпреки че не съм такъв човек, когато се касае за колата.


Разглобяването беше лесно, болтовете се развиха почти на ръка.

За 207 000 изминати км. капакът беше яко залепнал и си трябваше малко сила за да се отлепи. Ето го сниман отдолу, като да вметна, че аз я карам само с масло Ford Formula 5w30 и сега е на 9000 км. след още 1000 предстои смяна.:

и клапаните:


За гарнитура избрах тази марка:

Като разгледахме капака отдолу се оказа, че на места има подпухнали и разцепени повърхности, които бяха озпилени и изравнени.





Главата беше старателно почистена и обезмаслена:


Накрая капакът си зае мястото и всичко бе монтирано обратно:

За мен остана да почистя и лъсна боята отгоре. Това сиво-черно покритие от топлината и времето се люпи и чесно казано алуминиевите капаци повече ми харесват.
Някои може да са забелязали, че антифриза не е на мах., това е така защото предстои смяна на маркучите за водата на газовия инжекцион - изпускат. Само температурите да станат по - поносими, че иначе ми замръзват пръстите
.



Разглобяването беше лесно, болтовете се развиха почти на ръка.

За 207 000 изминати км. капакът беше яко залепнал и си трябваше малко сила за да се отлепи. Ето го сниман отдолу, като да вметна, че аз я карам само с масло Ford Formula 5w30 и сега е на 9000 км. след още 1000 предстои смяна.:

и клапаните:


За гарнитура избрах тази марка:

Като разгледахме капака отдолу се оказа, че на места има подпухнали и разцепени повърхности, които бяха озпилени и изравнени.





Главата беше старателно почистена и обезмаслена:


Накрая капакът си зае мястото и всичко бе монтирано обратно:

За мен остана да почистя и лъсна боята отгоре. Това сиво-черно покритие от топлината и времето се люпи и чесно казано алуминиевите капаци повече ми харесват.
Някои може да са забелязали, че антифриза не е на мах., това е така защото предстои смяна на маркучите за водата на газовия инжекцион - изпускат. Само температурите да станат по - поносими, че иначе ми замръзват пръстите

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Красота, напомня ми за моето.
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Не съм писал в темата последните 8 месеца, но освен навъртяни километри, нищо по-интересно не се е случвало. И тъй-като дойде есента, трябва да се стягаме за идващата зима, реших да изпреваря навалицата по гумаджийниците и преди няколко дни смених двете от четирите верни и добри Сава с Фулда. Следващата зима ще сменя и другите две.
Решил съм си на около 35000 км. пробег да си сменям запалителните свещи и днес купих новия комплект. Вече 4 смени попадам на нов и различен модел Фомоко. Едните бяха произведени в САЩ, другите в Германия от Бош, новите се оказаха от Мексико.
35000 км. разлика:


Преди една година Младен се погрижи за външния вид на колата и преди няколко дни му гостувах за да повторим процедурата.



Излъскана и изрядна очаква новите километри.


Решил съм си на около 35000 км. пробег да си сменям запалителните свещи и днес купих новия комплект. Вече 4 смени попадам на нов и различен модел Фомоко. Едните бяха произведени в САЩ, другите в Германия от Бош, новите се оказаха от Мексико.
35000 км. разлика:


Преди една година Младен се погрижи за външния вид на колата и преди няколко дни му гостувах за да повторим процедурата.



Излъскана и изрядна очаква новите километри.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта