Форд Фокус СТ170
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Само ще кажа че колкото по бързо си вземеш толкова по бързо ще разбереш колко уникална е колата, но си иска пари за поддръжката.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Отдавна не съм писал по темата, нямам много време. Ето и няколко интересни снимки


ето и една снимка с троен фокус

е това вече дали е на 200 000, 300 000, 400 000 или 500 000 км няма кой да каже


След много търсене намерих капачето на пръскалката на левия фар

Гледайки снимките от 20 май, до сега съм навъртял над 6 000 км за 3 месеца ако не се лъжа.
Наскоро при извънградско каране едно камъче от предната кола ми спука предното стъкло
а то е с подгрев, прилагам снимка преди ремонта на пукнатината, а малко по натам ще сложа и след ремонта 


Моторното масло го смених малко след 8 000 км употреба, колкото съм налял толкова и източих, просто реших да не чакам 10 000, защото до сега веднъж съм правил основен ремонт на двигател заради несменяно масло, не искам да правя на тази кола и колата от време на време се кара агресивно
Заплануваните неща са оправяне на ръждивите детайли, претапициране топката на скоростния лост.
А за малко да забравя, днес най-сетне се справих с проблемното ЦД, няколко пъти просто спира да движи четящата глава и дава грешка, проблема е намерен и отстранен. Намерих време и днес да сваля задния номер и да сложа двойнозалепваща лента на пластиката, много досадно почти година при затваряне на багажника пластиката с номера и звука и отвратителен, беше отвратителен де сега е тихо и приятно затварянето на багажника.


ето и една снимка с троен фокус


е това вече дали е на 200 000, 300 000, 400 000 или 500 000 км няма кой да каже



След много търсене намерих капачето на пръскалката на левия фар


Гледайки снимките от 20 май, до сега съм навъртял над 6 000 км за 3 месеца ако не се лъжа.

Наскоро при извънградско каране едно камъче от предната кола ми спука предното стъкло




Моторното масло го смених малко след 8 000 км употреба, колкото съм налял толкова и източих, просто реших да не чакам 10 000, защото до сега веднъж съм правил основен ремонт на двигател заради несменяно масло, не искам да правя на тази кола и колата от време на време се кара агресивно


Заплануваните неща са оправяне на ръждивите детайли, претапициране топката на скоростния лост.
А за малко да забравя, днес най-сетне се справих с проблемното ЦД, няколко пъти просто спира да движи четящата глава и дава грешка, проблема е намерен и отстранен. Намерих време и днес да сваля задния номер и да сложа двойнозалепваща лента на пластиката, много досадно почти година при затваряне на багажника пластиката с номера и звука и отвратителен, беше отвратителен де сега е тихо и приятно затварянето на багажника.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Така тъй като колата ми е от Швейцария, при закупуването разбрах че праговете и веждите са зле, китосвано е с мистрията.
Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете

Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Така тъй като колата ми е от Швейцария, при закупуването разбрах че праговете и веждите са зле, китосвано е с мистрията.
Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете












До сега на всички мои коли съм пълнил праговете със старо моторно масло, колкото и смешно да ви и сега смятам така да направя с фокуса. От личен опит знам че не изгниват и се запазват
Даже човека който ми подмени праговете и веждите ми даде координати на тапицер
и срещу много скромна сума ми претапицира топкита, нямам снимки преди претапицирането за съжаление.



Още малко работа остана по топката на скостния лост, но нямам време.
Намерих време да си реша най накрая проблема със изгасването на таблото, понеже ми светеше чека и не вървеше както трябва, поръчах си транзистор от англия с точните инициали като на оригиналния (става дума за IMRC), подмених транзистора, монтирах кутията на IMRC-то и щом запалих колата, чека сам си изгасна
Съжалявам че не отделям време стъпка по стъпка да обесня и да заснема, но просто много време изисква това.
Сега съм си поръчал едни гумени стелки тип легени.
Търся си централна конзола с оригинален подлакътник и темпомат, това са нещата които планувам да направя до края на годината.
Известно време проучвах къде и кой би ми сменил праговете и веждите с оригинални, така че да се получи добре и да не се налага аз да му замазвам нещата.
Оказа се че газаджията който ми сложи газовия инжекцион, та колата му е със сменени задни панели ( целият калник ) и частично праговете, даде ми координати на човека който е правил колата му. Само да кажа че доста добре огледах колата на газаджията, защото по това съдя дали човека си върши добре работата.
Намерих един фокус на части, оставих си колата при човека и ето го резулатата, само да отбележа че човека е правил цял шев заварка от край до край на праговете













До сега на всички мои коли съм пълнил праговете със старо моторно масло, колкото и смешно да ви и сега смятам така да направя с фокуса. От личен опит знам че не изгниват и се запазват
Даже човека който ми подмени праговете и веждите ми даде координати на тапицер




Още малко работа остана по топката на скостния лост, но нямам време.
Намерих време да си реша най накрая проблема със изгасването на таблото, понеже ми светеше чека и не вървеше както трябва, поръчах си транзистор от англия с точните инициали като на оригиналния (става дума за IMRC), подмених транзистора, монтирах кутията на IMRC-то и щом запалих колата, чека сам си изгасна

Съжалявам че не отделям време стъпка по стъпка да обесня и да заснема, но просто много време изисква това.
Сега съм си поръчал едни гумени стелки тип легени.
Търся си централна конзола с оригинален подлакътник и темпомат, това са нещата които планувам да направя до края на годината.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Праговете са станали много добре след интервенцията, а топката за скоростите е като нова. Мисля , че си попаднал на майстори.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Доста време ги търсих за да станат нещата както трябва ☺
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Прав си Дидибао, сега стелките си взех 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Днес събрах сили да сменя термостата, от един месец температурата на антифриза е 40-50м градуса само ако влезе в задръстване (да стоя на място 20 мин) почти стига работна температура. Взех си оригинален термостат, защото предишния е febi и не ми се занимаваше след има няма година пак да сменям. Сипах антифриз догоре в разширителния съд, като отвори големия кръг преглеждам и ако има нужда допълвам, но интересното е че дирекно потеглих с колата, без светофари за 2-3 километра като се движа с 70-80 км/ч на 5-та скорост и газовия се включва на 30 градуса. Е толкова бързо да ми загрее колата до сега не съм виждал, стрелката закова средата на уреда и не мърда на никъде
Почвам да се замислям дали да не слагам само оригинални части
Термостата на феби струва към 20 лв , за има няма 1 година (15 000 км за 8 месеца съм навъртял) се скапа, ако гледам километрите сигурно и за 3-4 месеца термсотата може да се скапе. Оригиналния е 40 лв и ако кара 10 години, далаверата ми е в пъти повече
Вие какво ще кажете ?

Почвам да се замислям дали да не слагам само оригинални части


Термостата на феби струва към 20 лв , за има няма 1 година (15 000 км за 8 месеца съм навъртял) се скапа, ако гледам километрите сигурно и за 3-4 месеца термсотата може да се скапе. Оригиналния е 40 лв и ако кара 10 години, далаверата ми е в пъти повече

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1183
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Блазе ти!
Моя е почти х3...

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Аз ще кажа купуваш си wahler и вътре има моторкрафт термостат с заличен надпис, вече 3 пъти ми се случва, а с отстъпка ми идва под 20лв. 
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус СТ170
Късно ...
Весела коледа.на всички 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта