Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Днес по пътя за Габрово достигнахме 100 000 км.!!!
От както е моя близо 40 000 км. са сменени задни накладки, климатичен радиатор- заради пробойна от камъче. Има някакво пристръгване при въртене на волана, най- вероятно от опорен лагар на амортисьора, скоро ще се сменя!
Първата снимка е в тунел, затова е тъмно:



От както е моя близо 40 000 км. са сменени задни накладки, климатичен радиатор- заради пробойна от камъче. Има някакво пристръгване при въртене на волана, най- вероятно от опорен лагар на амортисьора, скоро ще се сменя!
Първата снимка е в тунел, затова е тъмно:


- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.

След две години притежание на Магнетичния имаме следните резултати:
Километри по километраж: 106 439 км. Градско (сравнително къси разстояния): 28%, Извънградско: 72 %;
Среден разход: 7,12 л./100 км.;
Изминати км. за 2 години: 44 494 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км. Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.;
Предстоящи ремонти до края на годината: Опорен лагер на преден амортисьор;
Обобщение: Чудесен семеен автомобил, със сравнително ниска стойност на резервните оригинални части и доста устойчив на нашите разбити пътища!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Днес облепих със самозалепващо се велкро всички стени на отделението за вещи под подлакътника. Фабрично на автомобилите до 2010 г. само дъното е с такъв материал, а на фейслифта всички стени са с такова покритие. Ето как се получи:


Сега вещите вътре не тракат при наравности!


Сега вещите вътре не тракат при наравности!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Зимни страсти из софийско с над 40 см. сняг!


- niki_elpe
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 05 сеп 2011, 23:27
- Модел на автомобила: Focus 1.6 TDCI 109hp
- Местоположение: Elin Pelin
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Колега ако пътуваш към София звънни един номер да ти направим един Update на Convers+ 0897801415 

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
И ние на рекорда:




- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Дойде време за смяна на нещо дребно, но вредно за окачването: лагер на амортисьора. Изкара около 120 000 км., като последните 4-5 хил. доста стържеше и пукаше при навиване на волана. Смяната му е доста трудоемка, трябва освен работата по пружината и тялото на амортисьора да се разглоби цялата кора под чистачките и да се измести едното моторче за управление на чистачките. Общо работата отнема около два часа в специализиран сервиз. Цената на чудото е около 60-70 лв. в ebay, изработка на SKF. Finis: 1466167.Това е още една от детските болести на модела, поради тежината на колата пластмасовата черупка на лагера се деформира с времето и се промена соъсието и лагеруването. Част от съчмите вътре изпадват и започва стържене и пукане при навиване на волана. На снимките се вижда как са се издълбали с времето улеи в тялото на лагера. Спасение няма, всичко е капсуловано и няма оправия. Закупува се нов и се сменя!
Симптоми: При въртене на волана наляво или надясно се чува отчетливо стръжене от амортисьора в ляво или дясно и пукане от пружината, която се натоварва!









Симптоми: При въртене на волана наляво или надясно се чува отчетливо стръжене от амортисьора в ляво или дясно и пукане от пружината, която се натоварва!









- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
След три години притежание на Магнетичния имаме следните резултати:
Километри по километраж: 125 733 км. Градско (сравнително къси разстояния): 27%, Извънградско: 73 %;
Среден разход: 7,11 л./100 км.;
Изминати км. за 3 години: 63 788 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км. Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.
Планирани ремонти до края на годината: Няма!
Обобщение: Чудесен семеен автомобил, със сравнително ниска стойност на резервните оригинални части и доста устойчив на нашите разбити пътища! [/quote]
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Ето какво сътворих днес! Осветление в отделението за чаши и бутилки по почина на S-max 3. Използвах червен светодиод на 5 в. с 1 кОм съпротивление. Захранване взех от 12 в. линия на плафона. Поставя се по- нависоко, за да не се затулва от джаджите, които държим вътре. Също така се позиционира от страната на шофьора, за да не го заслепява нощем, когато свети:



Снимачната техника е лоша и затова изглежда, че е много ярко. Наяве светлината е мека и приятна! Върхът на диода е изпилен за по- голямо разсейване на светлината!






Снимачната техника е лоша и затова изглежда, че е много ярко. Наяве светлината е мека и приятна! Върхът на диода е изпилен за по- голямо разсейване на светлината!



- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
След точно четири години притежание на "Магнетичния" имаме следните резултати:
Километри по километраж: 149 036 км. Градско (сравнително къси разстояния): 26%, Извънградско: 74 %;
Среден разход: 7,12 л./100 км.;
Изминати км. за 4 години: 87 091 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км.; Заменен оригинален акумулатор с BERGA 80Ah, 740 A. – 93 506 км.; Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.; Ремонт на спукан маркуч за високо налягане на електро-хидравличната рейка – 128 353 км.; Смяна на вакуумен клапан за управление на EGR на: 134 263 км; Смяна на десен лагер на предния амортисьор на 143 283 км.;
Планирани ремонти до края на годината: Смяна подгревни свещи и подмяна на EGR клапан!
Обобщение: Чудесен семеен автомобил, със сравнително ниска стойност на резервните оригинални части и доста устойчив на нашите разбити пътища! Известна неремонтопригодност!
Километри по километраж: 149 036 км. Градско (сравнително къси разстояния): 26%, Извънградско: 74 %;
Среден разход: 7,12 л./100 км.;
Изминати км. за 4 години: 87 091 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км.; Заменен оригинален акумулатор с BERGA 80Ah, 740 A. – 93 506 км.; Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.; Ремонт на спукан маркуч за високо налягане на електро-хидравличната рейка – 128 353 км.; Смяна на вакуумен клапан за управление на EGR на: 134 263 км; Смяна на десен лагер на предния амортисьор на 143 283 км.;
Планирани ремонти до края на годината: Смяна подгревни свещи и подмяна на EGR клапан!
Обобщение: Чудесен семеен автомобил, със сравнително ниска стойност на резервните оригинални части и доста устойчив на нашите разбити пътища! Известна неремонтопригодност!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
След пет години притежание на "Магнетичния", като теглим чертата:
Километри по километраж: 169 800 км. Градско (сравнително къси разстояния): 27%, Извънградско: 73 %;
Среден разход: 7,13 л./100 км.;
Изминати км. за 5 години: 108 000 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км.; Заменен оригинален акумулатор с BERGA 80Ah, 740 A. – 93 506 км.; Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.; Ремонт на спукан маркуч за високо налягане на електро-хидравличната рейка – 128 353 км.; Смяна на вакуумен клапан за управление на EGR на: 134 263 км; Смяна на десен лагер на предния амортисьор на 143 283 км.; Смяна на подгревни свещи - 153 170 км.; Смяна на задни накладки - 153 170 км.; Амортисьор за багажната врата - 153 321 км.; Смяна на ЕГР клапан - 154 120 км.; Смяна на соленоида за заключване на капачето на резервоара - 154 282 км.; Сменен заден ляв датчик за регулиране нивото на ксеноновите фарове - 161 880 км.; .
Планирани ремонти до края на годината: Смяна на ангренажен ремък и водна помпа (Станахме на 10 годинки
);
Смяна на термостата+антифриз, започна да отваря напълно на 76 градуса вместо на 83 и затваря на 66 вместо на 73!
Обобщение: 5 години почти безметежна експлоатация!


Километри по километраж: 169 800 км. Градско (сравнително къси разстояния): 27%, Извънградско: 73 %;
Среден разход: 7,13 л./100 км.;
Изминати км. за 5 години: 108 000 км.;
Ремонти: Смяна на фабрично вложените задни накладки на: 76 869 км.; Заменен оригинален акумулатор с BERGA 80Ah, 740 A. – 93 506 км.; Смяна на климатичен радиатор Nissens: 99 433 км. Смяна на предни накладки на: 103 640 км. Смяна на вакуумен клапан за управление на турбината на: 106 585 км. Смяна на аксесоарния (пистов) ремък на 106 611 км.; Смяна на ляв лагер на предния амортисьор на 123 560 км.; Ремонт на спукан маркуч за високо налягане на електро-хидравличната рейка – 128 353 км.; Смяна на вакуумен клапан за управление на EGR на: 134 263 км; Смяна на десен лагер на предния амортисьор на 143 283 км.; Смяна на подгревни свещи - 153 170 км.; Смяна на задни накладки - 153 170 км.; Амортисьор за багажната врата - 153 321 км.; Смяна на ЕГР клапан - 154 120 км.; Смяна на соленоида за заключване на капачето на резервоара - 154 282 км.; Сменен заден ляв датчик за регулиране нивото на ксеноновите фарове - 161 880 км.; .
Планирани ремонти до края на годината: Смяна на ангренажен ремък и водна помпа (Станахме на 10 годинки

Смяна на термостата+антифриз, започна да отваря напълно на 76 градуса вместо на 83 и затваря на 66 вместо на 73!
Обобщение: 5 години почти безметежна експлоатация!

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Браво колега , попаднал си на кола ама и тя е попаднала на стопанин! За тея километри промени ли е с нещо мотора и работата му и от къде зареждаш предимно ?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Супер. Темата си е направо за статия-тест особено с изминаването на 100к+ километра. Пълно описание на кое, как защо и линкове към всяко извършено нещо. Жалко само, че вече не си толкова активен, тъй като четях темите ти с интерес 

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford S- max Titanium. Магнетичният семеен ван.
Благодаря колеги! По двигателя нищо не е пипано, зарежда се само ОМВ Max Motion Diesel! Не се усеща някаква промяна в работата на двигателя на тези километри, по принцип този тип двигатели са доста здрави и ако се обслужват навреме не трябва да имат проблеми до 300 000 км.! Поздрави!
Една снимка от днес от Форд събора с още двама красавци:


Една снимка от днес от Форд събора с още двама красавци:


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта