Focus ST170
- 
				Zanik (Никола)
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 05 яну 2021, 22:31
 - Местоположение: Гр. Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus ST170
Говорим за управление на дросела или за вихрови клапи(ако има)? Предполагам е първото, второто се маха 
. Колкото за съединителя няма ли заместващ комплект с твърд маховик? За vvt (тъй като не знаех какво е) намерих един линк, на мен ми беше интересно https://youtu.be/O5qkdFk50Zg?t=20
Благодаря за бързото включване!
			
									
									
						
. Колкото за съединителя няма ли заместващ комплект с твърд маховик? За vvt (тъй като не знаех какво е) намерих един линк, на мен ми беше интересно https://youtu.be/O5qkdFk50Zg?t=20Благодаря за бързото включване!
- Didibao
 - потребител

 - Мнения: 1769
 - Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
 - Модел на автомобила: Focus ST170
 - Местоположение: Перник
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus ST170
Като махнеш ръновете от колектора все едно караш умрял кон, няма твърд маховик не и на поносима цена.
			
									
									
- Ozzie
 - потребител

 - Мнения: 1197
 - Регистриран: 06 май 2016, 21:28
 - Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus ST170
Говорим за всмукателен колектор с променлива дължина на тръбите, ако съм вдянал правилно казаното от fordmaniac.Zanik (Никола) написа: ↑06 яну 2021, 22:47Говорим за управление на дросела или за вихрови клапи (ако има)?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- fordmaniac
 - Потребител

 - Мнения: 1639
 - Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
 - Модел на автомобила: Ford Escort
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus ST170
Точно. Дросела е с жило. VVT е на смукателният вал, цена в Форд май към 300-400 лВ по спомен. 
Махнати вихрови клапи на 1.8 и 2.0 Фокус 2 и Мондео 3 и 4 го правят умрял до 3500 об., изключено управление на дължината на всукателния колектор до 4000 об е по-тромав от обикновен Фокус 1 2.0
Поздрави.
			
									
									
						Махнати вихрови клапи на 1.8 и 2.0 Фокус 2 и Мондео 3 и 4 го правят умрял до 3500 об., изключено управление на дължината на всукателния колектор до 4000 об е по-тромав от обикновен Фокус 1 2.0
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта
