Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 16 юни 2024, 01:14

deathstorm написа:
04 юни 2024, 17:36
Смяна ремък маслена помпа 8.8 часа ?!?!?!? Тия нещо се е*ават, това реално отнема 20 минути при положение, че правиш Смяна агренажен ремък за 3.5 часа.
Осъзнай се моля ти е. Това е Екобуст двигател! Всичко се разпарчетосва и се отваря целия двигател, говориш глупости.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 16 юни 2024, 01:16

synthez 3D написа:
04 юни 2024, 19:02
За да се смени ремъкът на маслената помпа, се разглобява както, за да се смени ангренажен ремък. Аз не бих разделил двете процедури, а бих ги направил едновременно, както ми се струва са направили и от МП.
Да разбира се, и цялата процедура реално ти е 12 часа общо. Просто са го разделили на 2 части.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 16 юни 2024, 01:19

ivchotr написа:
04 юни 2024, 21:10
И са сменили само 1 литър масло. Толкова събира двигателят или само са долели 1 литър *unknw*

П.П.
Яко изръсване е. Следващият път кога ще е?
Когато си го е казал ясно производителя. 250 000 км, или 10 години. Колата ми прави 10-те години Януари идната година и, и е време за тази процедура. Не се сменя като нормален ремък / верига, така, че втори път в живота си, докато карам тази кола едва ли ще го пипна повече.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 16 юни 2024, 01:24

deathstorm написа:
04 юни 2024, 19:09
Ясно ми е какво се прави, даже може да се наложи да се свали и картера, понеже не съм сигурен, че има място да се надене ремъка на маслената помпа на зъбчатката на помпата, без да се отмести картера. Ама извинявай 12.3 часа ... При положение, че това се води обслужване - тоест не е нещо което го правиш за пръв път да се чудиш кое как, в официален сервиз. Нали предполага се, че като искаш 90 лева на час работиш ефективно.
Хората не работят със зор и напрежение, и оплесквайки ти цялата кола в пръсти, отпечатъци, масла, чернилки, прахоляци и мизерии. Работи си се бавно, внимателно и без излишно претоварване. Ненавиждам квартални, разхвърляни, мърляви дупки, имащи се за сервизи! Да не говорим, че в такъв никой няма да ти смени всичко, както си е " по книга ", и ще ти спести 2/3 от това, което производителя ясно е заявил, че се сменя при дадената процедура! Да не говорим, че това са нови коли като цяло и из кварталните дупки никой почти, и никъде не е отварял още такива коли, че да знае какво да прави и от къде да ги подхване... та в този ред, на всичките тези факти и мои си предпочитания - предпочитам да се направи всичко бавно, внимателно и с познание, от хора, които са правили това вече не веднъж. Процедурата е веднъж на 250 000 км, или 10 години, така, че не е никаква драма 500 лв повече, или по-малко, когато фактор ми е всичко останало, което изредих по-горе.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 907
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ivchotr » 17 юни 2024, 15:47

Пак не стана ясно защо са калкулирали само 1 литър масло?!?
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта