Ford Fiesta TDCI MK6.5 Titanium S - Почти готова
-
- Status: Извън линия
Re: "Портокалка" - FORD Fiesta 1.4 TDCI Нови Промени
Имитация е! С праговете и двете части на централната колона с 10% отстъпка 237 лв.
-
- Status: Извън линия
Re: Проект "Портокал" - Финална Фаза
Колата вече е със свален дръжки на вратите, лайсна над номера, странични лайсни и странични огледала!
Утре "Портокала" ще е с бели странични мигачи, ел. огледала с подгрев и автом. прибиране както и гореизброените елементи в цвета на автомобила!
Утре "Портокала" ще е с бели странични мигачи, ел. огледала с подгрев и автом. прибиране както и гореизброените елементи в цвета на автомобила!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Проект "Портокал" - Финална Фаза
Ееее, пич, добре че писа в моята тема, че джантите ни са еднакви за да я видя тази уникална колица!
Как съм я пропуснал до сега, не зная?! Евала за ентусиазма, много готина си я направил!
Успехи ти желая и мноооого безаварийни километри!
Как съм я пропуснал до сега, не зная?! Евала за ентусиазма, много готина си я направил!
Успехи ти желая и мноооого безаварийни километри!

-
- Status: Извън линия
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
колега
ти за тиа пари си можел да се хвърлиш на новата фиеста

ти за тиа пари си можел да се хвърлиш на новата фиеста



-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 04 юли 2007, 16:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Ми той се е хвърлил вече, между другото какво стана с фиестата 2009? До моята работа(кв. Дружба, София) спира една светло зелена фиеста 2009, не е зле 

-
- Status: Извън линия
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Браво,браво мераклия е колегата.И аз имам подобни aлуминиеви прагове.




Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- Status: Извън линия
- loco
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 02 мар 2009, 20:27
- Модел на автомобила: focus 1.6 Мк1 2004
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Поздави за ентусиазма и добрия вкус! Когато започне да се говори за доработки рядко се стига до добър резултат - най-често резултатът е доста кичозен. В твоя случай обаче за сега всичко е много стилно (единствено дръжките на вратите ме смущават малко)!
Кажи моля те за подлакътника - къде го закрепяш? За средната конзола или за релсите на седалките? Аз мислех да взема един, който се монтира на конзолата, но по немските форуми се говори, че този тип много шумят и скърцат! Намерих и такъв за монтаж на релсите на седалките (Kamei), но ценaта му е неприлична - 350 лева.
И един апел - моля те, не ставай поредния заслепител на улицата с aftermarket ксенон. Заводската осветителна система едва ли ще е по-зле от универсалните ксеноновите китове, които се продават по магазините. Предполагам знаеш, че в нормалните държави ксеноновите фарове са допустими само в комбинация с автоматично регулиране на нивото на фаровете и фароумивателна система, и това изискване не е поставено без основание. >:D<:
Кажи моля те за подлакътника - къде го закрепяш? За средната конзола или за релсите на седалките? Аз мислех да взема един, който се монтира на конзолата, но по немските форуми се говори, че този тип много шумят и скърцат! Намерих и такъв за монтаж на релсите на седалките (Kamei), но ценaта му е неприлична - 350 лева.
И един апел - моля те, не ставай поредния заслепител на улицата с aftermarket ксенон. Заводската осветителна система едва ли ще е по-зле от универсалните ксеноновите китове, които се продават по магазините. Предполагам знаеш, че в нормалните държави ксеноновите фарове са допустими само в комбинация с автоматично регулиране на нивото на фаровете и фароумивателна система, и това изискване не е поставено без основание. >:D<:
-
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Подлакътникът още не е монтиран, но се закрепя за централната конзола изключително здраво! Много качествено е изработен...loco написа:Поздави за ентусиазма и добрия вкус! Когато започне да се говори за доработки рядко се стига до добър резултат - най-често резултатът е доста кичозен. В твоя случай обаче за сега всичко е много стилно!
Кажи моля те за подлакътника - къде го закрепяш? За средната конзола или за релсите на седалките? Аз мислех да взема един, който се монтира на конзолата, но по немските форуми се говори, че този тип много шумят и скърцат! Намерих и такъв за монтаж на релсите на седалките (Kamei), но ценaта му е неприлична - 350 лева.
И един апел - моля те, не ставай поредния заслепител на улицата с aftermarket ксенон. Заводската осветителна система едва ли ще е по-зле от универсалните ксеноновите китове, които се продават по магазините. Предполагам знаеш, че в нормалните държави ксеноновите фарове са допустими само в комбинация с автоматично регулиране на нивото на фаровете и фароумивателна система, и това изискване не е поставено без основание. >:D<:
Ксенон ще има на халогените. Крушките са H11 и задено с буксите са много над 100 лв., колкото искат за комплект ксенон
- loco
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 02 мар 2009, 20:27
- Модел на автомобила: focus 1.6 Мк1 2004
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
ОК, ще следя темата за да споделиш впечатления след монтажа на подлакътника.
[добронамерен offtopic] Между другото има ли някакво реално предимство от ксенонови крушки във фаровете за мъгла? [добронамерен offtopic\]
[добронамерен offtopic] Между другото има ли някакво реално предимство от ксенонови крушки във фаровете за мъгла? [добронамерен offtopic\]
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
-
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Може ли малко по-големи снимки да пуснеш? Живо се интересувам...
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Кликваш на тях, отваря се страницата на imageshack, кликваш пак и се отварят в реалния размер (който имам).angel.krasimirov написа:Може ли малко по-големи снимки да пуснеш? Живо се интересувам...
-
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
А пробива ли се нещо с боргии 3мм и 6мм, защото е показано в инструкциите, но не знам къде?
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Три дупки, които захващат пластмасата на подлакътника към конзолата на ръчната спирачка.angel.krasimirov написа:А пробива ли се нещо с боргии 3мм и 6мм, защото е показано в инструкциите, но не знам къде?
Най-лесно се пробиват като свалиш изцяло конзолата на ръчната спирачка (дръпни я максимално нагоре и после само освобождаваш зъбчетата на пластмасата), дупчиш, захващаш с болтовете и монтираш цялото нещо наведнъж.
- loco
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 02 мар 2009, 20:27
- Модел на автомобила: focus 1.6 Мк1 2004
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
Cenzor почти ме нави за този подлакътник. Познавам и високо ценя постовете ти в HWBG, така че мисля че няма да остана разочарован от този подлакътник.
Доколкото виждам тази метална "котва" (предполагам това е адаптера) се закрепя за купето с една гайка, а самият подлакътник се закрепя към котвата посредством 2 отвора отстрани. За какво тогава трябва да се пробиват 3 дупки в пластмасите?
P.S. Този който бях гледал (скърцащият) е доста по "афиф" - закрепя се единственно към средната конзола без "твърда" връзка с купето.
Доколкото виждам тази метална "котва" (предполагам това е адаптера) се закрепя за купето с една гайка, а самият подлакътник се закрепя към котвата посредством 2 отвора отстрани. За какво тогава трябва да се пробиват 3 дупки в пластмасите?
P.S. Този който бях гледал (скърцащият) е доста по "афиф" - закрепя се единственно към средната конзола без "твърда" връзка с купето.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект от Ford Fiesta Comfort към Fiesta Titanium S
трите дупки са за допълнителна стабилност.loco написа:Cenzor почти ме нави за този подлакътник. Познавам и високо ценя постовете ти в HWBG, така че мисля че няма да остана разочарован от този подлакътник.
Доколкото виждам тази метална "котва" (предполагам това е адаптера) се закрепя за купето с една гайка, а самият подлакътник се закрепя към котвата посредством 2 отвора отстрани. За какво тогава трябва да се пробиват 3 дупки в пластмасите?
Иначе закрепването е : долната част(тази метална планка) се закача към болта на ръчната спирачка. Към планката се хваща пластмаста на подлакътника, след което се фиксира с три болта, за да се избегне движение напред-назад.
След което към цялото това се закача кожената част на подлакътника.

-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта