Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 29 май 2011, 15:55

А ето ги и седалките:

Изображение

Изображение

Орионската седалка пасна перфектно, само че отстрани е малко по-широка и опира в дръжките на вратите (на моделите след 1986 са изнесени по-напред)

Изображение
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 14 юни 2011, 19:26

Бляк! Няма и 5 дни откак смених антифриза, и ми се спука маркуч!

UPDATE

Внимателно източих няколко литра от долния маркуч на радиатора в един стар леген. Оказа се, че тънкият маркуч над алтернатора (през който влиза от разширителния съд) не беше скъсан в средата, както отначало мислех, а в края откъм двигателя. Супер гадно място за отвиване, но в крайна сметка го откачих и го срязах, така че се скъси с 4 сантиметра. Предполагам, че за системата това изобщо няма да е проблем?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 03 юли 2011, 11:25

Здравейте!

Както писах в темата за xr3i, миналия уикенд намерих една кола спряна от движение и успях да издиря собственика, благодарение на което вчера отидохме за части с колегата ru
Изображение

Машината е спряна от движение от 5 години и е цялата в мръсотия и лишеи, но пък никога не е блъскана и ламарините са й здрави.
Изображение

С малко ровене се намериха цял куп тунинг части, които взима колегата
Изображение

Находка, която идва при мен =D (ще се наложи да преместя фаровете за мъгла)
Изображение

В единия ъгъл зееше голяма дупка, която започнах да обработвам още на място
Изображение

За мен си харесах и две предни решетки - една орионска и една с халогенни фарове (необорудвани), моторче за вентилация (да имам едно в резерв), два гумени буфера за задна броня и други разни дреболийки

Скоро очаквайте още снимки.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 671
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST

Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от ivan_racing » 03 юли 2011, 11:32

Много готино изглежда.Да я караш още дълги години.
Поздрави.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от supernatural » 03 юли 2011, 13:17

здрави колега фордчето е много добро! от скоро и аз съм собственик на същия форд като твоя само че двуврат. също имам ескорт 96.г 1.8 td, и да си призная стария му прадядо, е с мн по добро изпълнение от към ходова част и някои детайли, вози мн добре, мотора 1.1 пали с показване на ключа, лошото е че я взех бракувана за да я ползвам на село за работа , ше и сложа теглич и ремаркенце да се обслужвам с нея вместо магаре:))) но мн ми е жал за него че е страхотна машина, иска ми се да преместя дизеловия двигател и да се пребия от возене:)) ако някой ден стигне за вторични, ше ти свиркам да ти дам части квито ти трябват, той даже е същия цвят!
:) :) :)

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 26 юли 2011, 20:27

Поредна жертва на гадните пътища - вътрешен накрайник на рейката!

Снимки

Специални благодарности на колегата ru за отделеното време и помощта, без която трудно щях да се справя за толкова кратко време!
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от cossy » 27 юли 2011, 00:06

Важното е, че сте го оправили и предният спойлер е екстра _friends_
Изображение

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 27 юли 2011, 10:39

Предния го натроших в Желен преди 2 седмици и едва успях да го събера... Свърши ми боята, трябва да ходя за нова. На снимката не личи как е нацапан целия с Fix Express
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

ru
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: te tam
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от ru » 19 авг 2011, 21:49

Не знам кога ще се засечем в нета Пепи,но ето да плакнете очи с мойто вафле с новите придобивки :D:
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 79599v.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 22 авг 2011, 20:03

Направо си отвори тема и си покажи двете коли - какво са сега и какво трябва да се получи от тях =D
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

ru
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: te tam
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от ru » 24 авг 2011, 22:37

Прав си,ще го направя,нека има и малко визуален напредък и ще пусна тема :D И това не пречи за последно да се пофукам :mrgreen: и без това чак другото лято ще я видиме машинката ми обута с тях и по пътищата с умерено шофиране разбира се,тъй като сам съм си спонсор по нея винаги :oops:
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 14312n.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; толкова не мога да им се нарадвам,че буквално спят до мен :lol: Поздрави на всички фенове на МК3
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 06 яну 2012, 20:58

Да взема да раздвижа малко темата, че не съм писал тук от лятото.

Първо, че от есента наново се заех с нелеката задача да си настройвам сам нещата. Този път по-успешно. Междувременно ми се изтърка болта, който затяга делкото (от много зор в миналото), та минах през пълно пренагласяне.

Второ, още преди да си получа частите от Наско, изрових от мазето един десен фар, който се оказа много запазен, и го смених (на колата беше супер пожълтял вече). Въпреки това десният фар продължава да свети малко по-жълто от левия, независимо каква крушка сложа. Не знам къде му е проблема.

Допълнително след като преди около месец ударих куче на междуградски път имам проблем с долния чифт фарове, наложи се да взема нови, а сега единия е на свинска опашка щото вече от тая страна предницата е много изкривена и не може да застане да сочи напред.

Една вечер като се прибирах, пуснати чистачки на интервал и фаровете светят. Шантава работа. Оттогава не се е случвало, имам три резервни ключа и като ми се занимава ще сложа някой от тях. На такова време и без това не става да се работи.

Ново - монтирах задна светлина за мъгла на кората на багажника. Ключът е оригинален, обаче явно има повреда и не свети. Само го минах с червения маркер да е различен от другия.

За пролетта мисля да боядисам корите на вратите, благодарение на Наско имам още един комплект и ще ги направя и двата комплекта с тапицерия и боя, за да придобият по-сериозен вид. Заедно с това смятам да изпера седалките.

Почти готов е и един спортен волан, но не съм свикнал с такава форма и сигурно ще го слагам само ако ходя пак на ретро парад. А другия от сиера гадно че ми закрива превключвателите и също се отказах от него.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 18 апр 2012, 14:19

От днес съм отървал кожата собственик на един куп почти недвижими ламарини.
Всичко стана много бързо при спускане от ХМС надолу, колоната пред мен спря, аз също (обаче с голям зор), тези зад мен - не.

На пръв поглед не изглежда толкова зле, обаче големият проблем е че купето е усукано, задна лява врата едва се отваря, а багажника изобщо не се отваря. Задната лява колонка с целия калник отпред се е качила нагоре (а отзад е слязла надолу) и е изместена навътре и напред. Да оставим настрана скапаните ламарини, стоп, броня и добавка - която е абсолютно на парчета, но и гърнетата направо си опират в земята.

Събирам мнения дали си заслужава (и къде) да се изправя купето отзад. При положение, че колата струва няма и 7-800лв, не може да се очаква да съм склонен да давам големи суми.

Изображение

Изображение
Последна промяна от peterdi_bg на 18 апр 2012, 20:30, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от varby » 18 апр 2012, 16:52

Добре ,че само с криви ламарини се е разминало.А колата най- добре е да я види човек който с това се занимава и да прецениш ,дали да ремонтираш или не.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 18 апр 2012, 17:12

Приемам препоръки как да отворя багажника, не за друго ами защото ако не е отворен не вярвам че ще може задната маска да си върне горе-долу предишната форма.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от varby » 18 апр 2012, 17:51

Лягаш задните седалки,махаш кората,сваляш корите на 5-тата врата,наместваш се в багажника и от вътре се пробваш да го отвориш.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 18 апр 2012, 22:58

Най-вероятно механизмът си работи, но някъде нещо опира заради изкривяването. Иначе седалката ми е орионска и ще трябва да я сваля цялата.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от NIKJAMa » 19 апр 2012, 08:45

Жалко за колата. Личеше си, че ти е любимо занимание. Все пак важното е че ти си здрав и се надявам скоро да ни зарадваш с нов проект.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от nikolovvd » 19 апр 2012, 10:43

Можеш да потърсиш само купе от някоя морга и да направиш трансплантация. Друг вариант е да минеш в по-горен клас - например Скорпио или по-млад Ескорт. Не ми се вярва цените им да са повече от 1000 лв., а като върнеш твоята кола на вторични може и цената да ти падне с поне 250-300 лв.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 19 апр 2012, 20:12

Засега намирането на втора мк3 с изрядни документи и в добро състояние удари на камък. Продължавам да търся
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта