Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Всичко вече е тук - камера, кабели, преходници, удължители, а в събота ходих да освободя от митницата и "дисплея" - Windows CE, 7 инча 16:9, GPS, bluetooth, FM transmitter, audio/video in/out - ще го вържа най-вероятно с кабел към радото в колата, за да пускам музика от microSD картата. Поне такива планове имам. И разни други дреболийки дойдоха, но те не са интересни. И най-важното забравих - чакам си маслата и филтрите - 2 комплекта + за скоростите масло. На двигателя го сменям веднага като пристигне, а за скоростите - като остане време нататък.
Естествено още пред митницата го отворих да го разгледам и пробвам как ще стои на сенника, но дебелината ме притеснява - не ще да се затвори добре. Ще ходя от някоя морга да взема един сенник да режа и да видя как ще го наглася. 1.6см не са малко


ПС: На този няма да му махам лепенките - мисля да го продам, че си харесах един по-хубав
Естествено още пред митницата го отворих да го разгледам и пробвам как ще стои на сенника, но дебелината ме притеснява - не ще да се затвори добре. Ще ходя от някоя морга да взема един сенник да режа и да видя как ще го наглася. 1.6см не са малко

ПС: На този няма да му махам лепенките - мисля да го продам, че си харесах един по-хубав

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
колко пари ,че нещо подобно ще поръчвам .. дай и спецификациите 

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Взех я за $86, 128МБ рам, 2ГБ карта в комплекта + 2ГБ вградена памет, батерията е 1500 mAh, дисплея е 7 инча, 16:9 - 800х480 пиксела (малко igo-to се разтяга грозно на началния екран, ама това е от него, ще му сложа по-хубава версия и по-нова ако остава при мен. Процесора би трбвало да е 533MHz. Тежи 380 грама, има блутут, връзка с телефона, вграден говорител, стилус, зарядно за 220V, зарядно за кола, usb кабел за компютъра, слушалки. Има слот за microSD, има FM Transmitter, аудио изход, аудио и видео вход с автоматично превключване на картината.
Китайче е - noname, и естествено има тъпня, която намерих веднага. Тъчскрийна е супер чувствителен, хареса ми, но около ръбовете трябва да се натиска по-силно. Примерно ако си в windows-а и искаш с X-а да затвориш някое джамче - първо помислих, че не е калибриран, после установих, че (доста) по-силно трябва да го натискам по краищата. То за мене това не е проблем, аз там няма да го ползвам така или иначе. Хубавото е, че се усеща като има подаден видео сигнал и директно превключва към него, така че - върши перфектната работа за камерката. После уж се връща на същото положение преди сигнала. Не съм го пробвал още това, сигурно тая вечер ще е.
Много се загледах и в тази тук. Направи ми впечатление, че пише, че е с MT3351 процесор, който със сигурност не е 600 MHz и писах на Апокин-а, гледай какво ми отговори
Но евала, че не се направи на гъз. Между другото с китайците и австралийците много по-лесно работя, отколкото с американците.
Иначе си мисля за нещо такова, с CE 6.0: цък.
Пък днеска заведох и една щета - нали от чичката с Форд-а дето се спря в мен ми спука маската под бронята (където са светоотразителите) и ходих да я оправят - те решиха да я лепят, а не да я сменят. Споделих им, че полипропилена и да го палят - пак няма да стане, ама - скръндзливи застрахователи. Така де, оня ден като излизах от един паркинг захачих маската и се откърти едно парче, дето я държи за шасито
Тия тъпани пак написаха ремонт, ама тоя път няма да им мине номера и ще турят нова пластмаса. 
И още глупости се случиха - електрическия механизъм на шофьорската седалка за нагоре-надолу му се изкърти пластмасовото зъбно колело на червяка. В ибей има месингови, ама баси цената - по 90тина лева беше бройката. Колегата diesel1.6 има такива колела, ще видим какво ще измислим.
Китайче е - noname, и естествено има тъпня, която намерих веднага. Тъчскрийна е супер чувствителен, хареса ми, но около ръбовете трябва да се натиска по-силно. Примерно ако си в windows-а и искаш с X-а да затвориш някое джамче - първо помислих, че не е калибриран, после установих, че (доста) по-силно трябва да го натискам по краищата. То за мене това не е проблем, аз там няма да го ползвам така или иначе. Хубавото е, че се усеща като има подаден видео сигнал и директно превключва към него, така че - върши перфектната работа за камерката. После уж се връща на същото положение преди сигнала. Не съм го пробвал още това, сигурно тая вечер ще е.
Много се загледах и в тази тук. Направи ми впечатление, че пише, че е с MT3351 процесор, който със сигурност не е 600 MHz и писах на Апокин-а, гледай какво ми отговори

Баси китайската теорияApokin написа:Dear Anatoliy,
About the CPU, for real, it is 533MHz, in theory, we called it 600MHz

Иначе си мисля за нещо такова, с CE 6.0: цък.
Пък днеска заведох и една щета - нали от чичката с Форд-а дето се спря в мен ми спука маската под бронята (където са светоотразителите) и ходих да я оправят - те решиха да я лепят, а не да я сменят. Споделих им, че полипропилена и да го палят - пак няма да стане, ама - скръндзливи застрахователи. Така де, оня ден като излизах от един паркинг захачих маската и се откърти едно парче, дето я държи за шасито


И още глупости се случиха - електрическия механизъм на шофьорската седалка за нагоре-надолу му се изкърти пластмасовото зъбно колело на червяка. В ибей има месингови, ама баси цената - по 90тина лева беше бройката. Колегата diesel1.6 има такива колела, ще видим какво ще измислим.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
разгледай и тия тука : http://www.dealextreme.com/c/gps-gadgets-413 ,доставката е безплатна нещата идват за около 3 седмици преди малко ми дойде една пратчица от там .. замислям се и за пълен комплект светодиодни крушки из салона и на стоповете ,много са евтини там
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
За салона - слагай светодиоди, за стоповете - тц, недей, на нищо не прилича, по-добре изглежда с крушки с жица. Аз поръчах едни готини жълти диодни за мигачите, тръгнах да ги слагам и установих, че крушките на задните мигачи не са като на предните - и 2те са P21W, но задните са с офсет - пиновете са на 120 градуса, а не на 180
Турих ги отпред, но не ми хареса как свети. Светодиодите са по-слабички от тия мощни големи крушки. Вътре за купето - по-приятно е, аз съм с такива на жабката, краката, сенниците. Лошото е, че малко трудно се свиква от жълтата с бялата светлина, но веднъж свикнал - по-приятно е. Отпред за габаритите си сложих такива да са в цвета на ксеноните, че с тия жълти крушки беше голяма грозотия.

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Кашонът-цистерна пристигна! 7 дни (5 работни) и всичко е тук. Доставката = 60-тина лева, обща покупка (с доставката) = 364 лева.
2x 5l Ford Formula F 5W-30
2x 1l Ford Formula F 5W-30
2x 1l Ford Service 75W-90
2x Поленов филтър с активен въглен
2x Въздушен филтър
2x Маслен филтър
1x Горивен Филтър
2x Service Reminder - безплатни
И всичко - genuine ford parts, включително и кашона е надписан:



А заедно с тоя кашон, дойде и едно писъмце с EGR запушалката (та даже и цветно упътване е турил човека
):

2x 5l Ford Formula F 5W-30
2x 1l Ford Formula F 5W-30
2x 1l Ford Service 75W-90
2x Поленов филтър с активен въглен
2x Въздушен филтър
2x Маслен филтър
1x Горивен Филтър
2x Service Reminder - безплатни

И всичко - genuine ford parts, включително и кашона е надписан:
А заедно с тоя кашон, дойде и едно писъмце с EGR запушалката (та даже и цветно упътване е турил човека

Последна промяна от Pyrhel на 24 мар 2011, 22:35, променено общо 2 пъти.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
ако смениш маслото на ск. кутия преди мене пиши как си развил пробките да не откривам топлата вода .. а гор. филтър бош ли е ? май е като моя като го гледам .. така като гледаш частите убеди ли се че не са ментета .. трябваше да можеш да видиш спирачните дискове - перфектна изработка, тия дето се продават тука брембо мрембо са ментета .. то и по цената им личи де ...
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Бош е, да. Не знам защо е Бош, но... Харесва ми изработката на масления и въздушния - стабилни са, особено пък поленовия. Като сменям ще снимам стария - то такъв боклук друг път не съм виждал. Поне знам за маслото, че след гаранцията й е слагано само мотул. А с какъв горивен филтър беше - знаеш, няма да коментирам... Престъпление.
По повод пробките - днеска минах да разгледам няколко каталога на Гедоре. Харесах си една вкложка, която завършваше с размер 8мм шестограм и с обща дължина (самата вложка + шестограма) 28mm за 1/4. Цената й беше 5.60 евро без ДДС, но я намаха в наличност (30 дена за доставка). Ще потърся по други магазини. Мерих си шестограмите - късата им част е 40mm, трябва да видя дали няма да мога с тях да развия - чак пък толкова малко място да са оставили.
Днес бях в МП да си купя пробка за картера, защото не продават само уплътнения!!! Мислех, че е с дифтунг, честно казано. Ще взема размерите на уплътнението и ще си купя маслоустойчива гума и ще ударя две замби. Или направо готово уплътнение, ако има, защото geniune пробка - 19 лева, "алтернативна" - 8. Купих си алтернативната, ама 8 кинта за един болт с гумено уплътнение - iСиктир. Обаче забравих да питам с какво развиват пробките на скоростната кутия...
А по повод пластмасовите зъбните колела на седалката (мисля, че споменах, че се изкърти това на шофьорската седалка) - ще сваля здравото, ще му взема размерите, правя един чертеж и отивам да мрънкам на стругари/фрезисти. Имам и идея за закрепване на оста. Ще видя кога ще ми остане време да се върна в часовете по ръчен труд
По повод пробките - днеска минах да разгледам няколко каталога на Гедоре. Харесах си една вкложка, която завършваше с размер 8мм шестограм и с обща дължина (самата вложка + шестограма) 28mm за 1/4. Цената й беше 5.60 евро без ДДС, но я намаха в наличност (30 дена за доставка). Ще потърся по други магазини. Мерих си шестограмите - късата им част е 40mm, трябва да видя дали няма да мога с тях да развия - чак пък толкова малко място да са оставили.
Днес бях в МП да си купя пробка за картера, защото не продават само уплътнения!!! Мислех, че е с дифтунг, честно казано. Ще взема размерите на уплътнението и ще си купя маслоустойчива гума и ще ударя две замби. Или направо готово уплътнение, ако има, защото geniune пробка - 19 лева, "алтернативна" - 8. Купих си алтернативната, ама 8 кинта за един болт с гумено уплътнение - iСиктир. Обаче забравих да питам с какво развиват пробките на скоростната кутия...
А по повод пластмасовите зъбните колела на седалката (мисля, че споменах, че се изкърти това на шофьорската седалка) - ще сваля здравото, ще му взема размерите, правя един чертеж и отивам да мрънкам на стругари/фрезисти. Имам и идея за закрепване на оста. Ще видя кога ще ми остане време да се върна в часовете по ръчен труд

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
моята се ръчка редовно нагоре надолу че и жена ми кара много удобно инак но кога ли ще се скапе .. 28мм ще се събере ,но няма да има място за тресчотка .. Г-образен шестограм ще стане ако се резне аз си набелязах един за рязане от комплект с липси .. пак ми е жал че е Щаувиле ама нейсе ..
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Ама какъв уикенд само... Смених си маслото на двигателя, фитрите... Смених си маншона на скоростния лост, сложих си и осветлението на краката за задните пътници, изчистих ЕГР клапана и сложих пластина да не минават повече сажди, ъпдейтнах малко софтуер... А сега едно по едно със снимков мат'рял:
Първо филтрите - хартиен vs. фордовски с активен въглен

Ако някой реши сам да си сменя маслото - да знае, че чашката на масления филтър е с шестограм 36, а самата чашка е ПЛАСТМАСОВА и с раздвижен ключ рискува. Най-сигурно е с вложка.
Последва и новото маншонче, като тук съм описал процедурата:

Последва почистване и затапване на ЕГР клапана:



Следващото беше осветление в краката на задните места. Получи се убийствено яко, но снимките не са хубави.


Поредното нещо беше малко софтуерен ъпдейт

Ето и 2 снимки за Алекси


Първата няма да я коментирам
Втората - случайно видях един комплект за 2 лева
изненадващо - не се гънат, с точни размери са, но като видях пропките къде са завряни и се отказах - ще дам 20 лева да ми сменят маслото на скоростите
Първо филтрите - хартиен vs. фордовски с активен въглен
Ако някой реши сам да си сменя маслото - да знае, че чашката на масления филтър е с шестограм 36, а самата чашка е ПЛАСТМАСОВА и с раздвижен ключ рискува. Най-сигурно е с вложка.
Последва и новото маншонче, като тук съм описал процедурата:
Последва почистване и затапване на ЕГР клапана:
Следващото беше осветление в краката на задните места. Получи се убийствено яко, но снимките не са хубави.
Поредното нещо беше малко софтуерен ъпдейт

Ето и 2 снимки за Алекси

Първата няма да я коментирам

Втората - случайно видях един комплект за 2 лева

- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Колега какъв е този ъпдейт?
Лампичките в краката ти ли прави места там или оригинално си има някакви капачета?
Така с затапен ЕГР лятото е добре, но зимата по бавно ще ти загрява колата и ще ти се покачи разхода.
Лампичките в краката ти ли прави места там или оригинално си има някакви капачета?
Така с затапен ЕГР лятото е добре, но зимата по бавно ще ти загрява колата и ще ти се покачи разхода.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Имам отделно подгряване на антифриза, няма проблем със загряването.
Нямах места за тях. Дори и от вътрешната страна на кората не са очертани къде трябва да бъдат. Взех пластмасовите капачета и фасунгите от англичанин, а той на едина хартийка беше очертал и изрязал дупка с размера на нужния отвор и от единия край имаше ъгъл, така че лесно да се напасне на кората. Очертавам, режа и готово. Понеже листът е тънък и като се сложи огледално от другата страна - белега за отвора става на същото място с голяма точност.
Дупките аз ги изрязвах - на един стар китайски поялник още от времето като бях 4ти клас съм му направил "човка" от дебела медна тел и съм я сплескал накрая - точно за такъва мръсни работи - за рязане на пластмаси
Инсталация също нямаше - аз прекарвах жиците. За жалост, ако иска някой да стане чисто и да се движи по оригиналните снопове с кабели ще се наложи да поразколачи доста. И доста означава - всичко трябва да се махне, за да се прекарат добре кабелите:

Трябва да се има предвид, че както всички останали прекъсвачи по врати, ръчни и т.н. - се прекъсва МАСАТА, следователно трябва да се опънат 2 кабела. Ток взех от крушката в краката на шофьора с идеята, че от там минава снопът с кабели и новите ги опънах по него. Задължително запояване и изолиране, хвърчащи връзки - не трябва да има, същото се отнася и за последвалото съединяване.
За целта имам един удължител 5метра за запалката и един поялник за кола на 12 волта - обичам да работя като е хубаво времето навън.

ПС: ако някой тръгне да прави тоя мод - да внимава откъде прекарва кабелите - минават близо до скоростния лост, до ръчната. Да ги защипва задължително в щипките по корите и да не оставя "висящи" и люшкащи се кабели, хлабави връзки и т.н., защото стават бели
Аз направих следното - първоначално докато още не бях прекарал кабелите - 2та проводника, за да си ги познавам и да са си заедно ги увих открай докрай с PVC лента, после по основния сноп кабели - където имаше свински опашки ги рязах, слагах моите кабели и нови свински опашки. Около ръчната спирачка има няколко пластмасови щипки за кабели - прекарах ги от там и после ги запоих за фасунгите на крушките. Получи се доста културно и не се забелязва никаква извън-заводска интервенция. Цялото вътрешно осветление е с диодни крушки от този тип с бяла светлина:

Нямах места за тях. Дори и от вътрешната страна на кората не са очертани къде трябва да бъдат. Взех пластмасовите капачета и фасунгите от англичанин, а той на едина хартийка беше очертал и изрязал дупка с размера на нужния отвор и от единия край имаше ъгъл, така че лесно да се напасне на кората. Очертавам, режа и готово. Понеже листът е тънък и като се сложи огледално от другата страна - белега за отвора става на същото място с голяма точност.
Дупките аз ги изрязвах - на един стар китайски поялник още от времето като бях 4ти клас съм му направил "човка" от дебела медна тел и съм я сплескал накрая - точно за такъва мръсни работи - за рязане на пластмаси

Инсталация също нямаше - аз прекарвах жиците. За жалост, ако иска някой да стане чисто и да се движи по оригиналните снопове с кабели ще се наложи да поразколачи доста. И доста означава - всичко трябва да се махне, за да се прекарат добре кабелите:
Трябва да се има предвид, че както всички останали прекъсвачи по врати, ръчни и т.н. - се прекъсва МАСАТА, следователно трябва да се опънат 2 кабела. Ток взех от крушката в краката на шофьора с идеята, че от там минава снопът с кабели и новите ги опънах по него. Задължително запояване и изолиране, хвърчащи връзки - не трябва да има, същото се отнася и за последвалото съединяване.
За целта имам един удължител 5метра за запалката и един поялник за кола на 12 волта - обичам да работя като е хубаво времето навън.
ПС: ако някой тръгне да прави тоя мод - да внимава откъде прекарва кабелите - минават близо до скоростния лост, до ръчната. Да ги защипва задължително в щипките по корите и да не оставя "висящи" и люшкащи се кабели, хлабави връзки и т.н., защото стават бели

Аз направих следното - първоначално докато още не бях прекарал кабелите - 2та проводника, за да си ги познавам и да са си заедно ги увих открай докрай с PVC лента, после по основния сноп кабели - където имаше свински опашки ги рязах, слагах моите кабели и нови свински опашки. Около ръчната спирачка има няколко пластмасови щипки за кабели - прекарах ги от там и после ги запоих за фасунгите на крушките. Получи се доста културно и не се забелязва никаква извън-заводска интервенция. Цялото вътрешно осветление е с диодни крушки от този тип с бяла светлина:
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
хубаво се е получило .. а тия диодни крушки загасват ли бавно като оригиналните ,или внезапно .. не знам модула за това как се разбира с тях..
като ти гледам EGR-a ,задължително си смъкни смукателя и го изчисти .. вътре ще е същия .. смъква се лесно .. тъкмо ще имаш възможност да си провериш лесно свещите дали работят всичките
като ти гледам EGR-a ,задължително си смъкни смукателя и го изчисти .. вътре ще е същия .. смъква се лесно .. тъкмо ще имаш възможност да си провериш лесно свещите дали работят всичките
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Не, рязко загасват, мерих напрежението, което се подава от модула - до към 6 волта стигаше (по спомен) и от там на 0, а крушките между 7 и 12 светят еднакво. Само това е неприятното, че гаснат изведнъж.
Всмукателния също трябва да го махна да го изчистя, но се стъмни и го зарязах, някой хубав ден нататък ще е.
EDIT: Това за модулите и гасненето - даде ми супер идея. В момента си избирам хардуер, с който да смъкна целия ROM от ECU-то. Като го избера, поръчам и дойде (след месец-2...) ще видя дали мога да променя стъпката на пад на напрежението. Също искам да променя по подобен начин броя премигвания на мигачите с едно натискане на лостчето. през IDS-а може само включено/изключено
Всмукателния също трябва да го махна да го изчистя, но се стъмни и го зарязах, някой хубав ден нататък ще е.
EDIT: Това за модулите и гасненето - даде ми супер идея. В момента си избирам хардуер, с който да смъкна целия ROM от ECU-то. Като го избера, поръчам и дойде (след месец-2...) ще видя дали мога да променя стъпката на пад на напрежението. Също искам да променя по подобен начин броя премигвания на мигачите с едно натискане на лостчето. през IDS-а може само включено/изключено
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Днеска смених маслото на климатика и допълних с фреон. Климатика на мондеото събира 700 (мл ли са, какво са, не го знам), а имаше 200, маслото е 30мл. Цена: 50 кинта
Минах и през реглаж преден/заден мост, обаче не ми се иска да снимам бележката с отклоненията, че се е размазало много мастилото в джоба. Отклонение имаше по няколко минути, за градуси не може да се говори изобщо. Доволно!
ПС: забравих да кажа - със сонда в духалките изкара въздух на 5 градуса
Минах и през реглаж преден/заден мост, обаче не ми се иска да снимам бележката с отклоненията, че се е размазало много мастилото в джоба. Отклонение имаше по няколко минути, за градуси не може да се говори изобщо. Доволно!
ПС: забравих да кажа - със сонда в духалките изкара въздух на 5 градуса

- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Уникално Мондео! Продължавай все така да се грижеш за него!!!!!
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Благодаря Gattuso. 
Днес имах малко време и взех, че изчистих всмукателния колектор. Естествено, имаше яко мизерия вътре, но с литър и половина бензин, четка и парцали - всичко светна.




Днес имах малко време и взех, че изчистих всмукателния колектор. Естествено, имаше яко мизерия вътре, но с литър и половина бензин, четка и парцали - всичко светна.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Сега въздуха ще тичка вътре със сто километра в час !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
използва ли момента да си замериш свещите ?
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Не, честно казано забравих
Ще видя с IDS-а дали не мога да ги проверя. Днес преди масата реших да сваля механизма за повдигане на седалката - не съм сигурен дали съм го казвал тук, но в един момент без да го напъвам отказа да работи. Реших да взема този от пасажерската седалка и да го сложа на шофьорската, че е по-важна, а другия ще го оправям като имам време. Ако някой е решил да прави това завъртане - да знае, че има разлика между ляв и десен и ще трябва малко завъртане на чарколяци, за да пасне. След като всичко беше нагодено и добре гресирано с прясна смазка, шофьорксата се мърда нагоре-надолу много добре, пасажерската е в крайно долно положение, а ето и как изглежда червяка:



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта