Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
На "бившия ми" двигателя:

Водеше се 1,3
Водеше се 1,3
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Ето го моя.


Последна промяна от peterdi_bg на 16 яну 2010, 11:31, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Ама пък вадеше звук като за поне 2000 кубикаpaci написа:На "бившия ми" двигателя:
Водеше се 1,3

- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Колега здобих се с Фиеста XR2i и ескорта остава в забвение,ако имаш нужда от някакви части казваи защото маи го очаква Металекс 

Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Еми малко си ми далече, ама няма проблем. Пусни ми само някакви снимки да видя какво имаш и как изглежда.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Тъпа работа! Оня ден на паркинга пред един магазин в Априлци за малко да се простя със сравнително новата си генерация.
Потеглям аз от паркинга... със се капака на някаква си шахта, забрал съм му дръжката точно с най-ниско падащата част на тръбата между гърнетата.
За огромно мое щастие тръбата не е пробита, само е изкривена. Висна, ходих на канал да я закачам обаче сега средното гърне ми опира в резервоара, а ауспуха - в купето. Съответно на определени обороти на колата има резонанс, търпи се ама е гадно.
Да не говорим, че за малко да пропадне колата в канала, щото и той беше направен да не казвам как.
Въпреки че съм почти сигурен в отговора, но има ли разлика дали тръбите се кривят по-лесно като са топли или като са студени.
Потеглям аз от паркинга... със се капака на някаква си шахта, забрал съм му дръжката точно с най-ниско падащата част на тръбата между гърнетата.
За огромно мое щастие тръбата не е пробита, само е изкривена. Висна, ходих на канал да я закачам обаче сега средното гърне ми опира в резервоара, а ауспуха - в купето. Съответно на определени обороти на колата има резонанс, търпи се ама е гадно.
Да не говорим, че за малко да пропадне колата в канала, щото и той беше направен да не казвам как.
Въпреки че съм почти сигурен в отговора, но има ли разлика дали тръбите се кривят по-лесно като са топли или като са студени.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Иначе - незначителни промени по колата, нови крушки на фаровете (благодаря на jlpetkov за идеята) и мрежа която да пази вентилацията в купето от листа и боклуци.
Снимка от Узана
Снимка от Узана
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Подложи някаква тънка гума между тръбата и купето ( изрезка от стара вътрешна гума например ) ако не се стопи от топлината,ще свърши работа.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
И аз за такова нещо се чудих, но надали ще стане добре. Ръбът на купето отзад е много остър и ще я скъса. Трябва да си се изправи.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 08 сеп 2009, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 1.6/ Ford Fiesta MK3 1.1
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
братле имам същия фордак само че е тъмно син и е 1.6 с газова уредба запазена ми е само няма никакъв тунинг ама мисля да я прая аз съм все още на 16 и сам много запален по нея успехи на тебе и само на пред
Ford Escort MK3 1.6
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 09315n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 09315n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Благодарско.
Иска си поддръжка адекватна и да се внимава като се кара (при паркиране съм я забърсвал и отпред, и отзад, и отдолу... иначе инциденти нямам за щастие), ако ти трябва нещо казвай, по купето и светлините ако нещо ти липсва имам скътани части.
Казуса с вибрациите до голяма степен се реши благодарение на парче маркуч от охладителна система на Транзит. Легна на ауспуха абсолютно точно и няма мърдане оттам. Като е направено да издържа на по-висока температура, не му пречи че е на горещо.
Иска си поддръжка адекватна и да се внимава като се кара (при паркиране съм я забърсвал и отпред, и отзад, и отдолу... иначе инциденти нямам за щастие), ако ти трябва нещо казвай, по купето и светлините ако нещо ти липсва имам скътани части.
Казуса с вибрациите до голяма степен се реши благодарение на парче маркуч от охладителна система на Транзит. Легна на ауспуха абсолютно точно и няма мърдане оттам. Като е направено да издържа на по-висока температура, не му пречи че е на горещо.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Малко снимки.

Освен дупката на капака на багажника, всичко друго си беше направено че да се сложи задната чистачка и да си се покрие с пластмаса, както си му е редът.

Тези две жички се свързват с плюс, като едната трябва да мине през ключ. Коя от двете - бързо се разбира.

Дупката се закрива с оригиналния за целта тампон, само остава да се доуплътни за да е сигурно, че няма да влиза никаква вода.

Избрах от резервните една чистачка около 44см. Опира леко в края на стъклото и долу, и горе, но пък чисти максимално голяма площ.

Проблемната букса, заради която може да се загубят токовете, минаващи през контактния ключ. Намира се под волана и наляво.

Бели мигачи, благодарение на колега от Стара Загора.

Спрей черен мат, и задната броня става като нова. Е, още е леко крива, ама няма начин...

Освен дупката на капака на багажника, всичко друго си беше направено че да се сложи задната чистачка и да си се покрие с пластмаса, както си му е редът.

Тези две жички се свързват с плюс, като едната трябва да мине през ключ. Коя от двете - бързо се разбира.

Дупката се закрива с оригиналния за целта тампон, само остава да се доуплътни за да е сигурно, че няма да влиза никаква вода.

Избрах от резервните една чистачка около 44см. Опира леко в края на стъклото и долу, и горе, но пък чисти максимално голяма площ.

Проблемната букса, заради която може да се загубят токовете, минаващи през контактния ключ. Намира се под волана и наляво.

Бели мигачи, благодарение на колега от Стара Загора.


Спрей черен мат, и задната броня става като нова. Е, още е леко крива, ама няма начин...
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Дам... щото тия които бях взел вече се потрошиха. Окончателно след последната смяна на гуми. Или ще взема, или ще ги пръсна джантите - имам сив и черен спрей, не знам с кой ще е по-добре ама май със сивия.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Пръсни ги сив металик и ще стане идеално.peterdi_bg написа:Дам... щото тия които бях взел вече се потрошиха. Окончателно след последната смяна на гуми. Или ще взема, или ще ги пръсна джантите - имам сив и черен спрей, не знам с кой ще е по-добре ама май със сивия.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Къде отидоха тасовете?Ако искаш хубави "фордови" ела да ти дам !??
И не е зле да си помислиш за ксенон
Пешко искаш ли XR-ски "МК3" добавки за предната и задна броня много ще ти отиват !????
И не е зле да си помислиш за ксенон

Пешко искаш ли XR-ски "МК3" добавки за предната и задна броня много ще ти отиват !????

- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
И с тия големи фарове да вади очите на всички останали участници в движението? Хора не слагайте ксенон на фарове без лупи, помислете малко и за останалите на пътя.dimotaxi написа:Къде отидоха тасовете?Ако искаш хубави "фордови" ела да ти дам !??
И не е зле да си помислиш за ксенон![]()
Пешко искаш ли XR-ски "МК3" добавки за предната и задна броня много ще ти отиват !????


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
За добавките ще си помисля сериозно. Ксенон не ща, тия са ми достатъчно силни.
Тасовете ми, които бяха оригинални от междинка, са вече поочукани и реших да не ги слагам. Ще си взема други, ама още не съм стигнал до това.
Тасовете ми, които бяха оригинални от междинка, са вече поочукани и реших да не ги слагам. Ще си взема други, ама още не съм стигнал до това.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта