FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
едно стартче с печката ? 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Няма ядове само да го направя.. Ще ги пробваме.
Ще то снимам ама е разглобен отпред и не е приятна гледка..Мисля да му сваля и главите тия дни.
Ще то снимам ама е разглобен отпред и не е приятна гледка..Мисля да му сваля и главите тия дни.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Е започна се с уплътненията.и като цяло с ремонта на мотора.


























- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Утре главите заминават на ремонт - шлайфане , смяна на водачи , напасване на клапани, гумички и т.н.
междувременно правя и задния мост - свалих го да сменя маркучи ,тръбички ,едната полуоска карето и аут та цялата имам перфектна, да то пребоядисам. Да изчистя и гумирам под моста ,че е забавно малко или много има няколко места леко загнило и ръждица като всеки уважаващ себе си 23 годишен форд но гнилото е точки не детайли
Ето снимки ще пусна повече като взема маркучи и оправя и апаратите











[
междувременно правя и задния мост - свалих го да сменя маркучи ,тръбички ,едната полуоска карето и аут та цялата имам перфектна, да то пребоядисам. Да изчистя и гумирам под моста ,че е забавно малко или много има няколко места леко загнило и ръждица като всеки уважаващ себе си 23 годишен форд но гнилото е точки не детайли

Ето снимки ще пусна повече като взема маркучи и оправя и апаратите











[
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Купих и 4-те маркуча малките за апарата са по 7 лева а големия между моста и носача - 12 лева т.е. 38 лева давате и карате със нови маркучи според мен си струва да си спокоен!
ето и малко снимки.Не съм го боядисал добре еле па апарата го осрах яко ама изглежда много по добре и функционира още по добре.



ето и малко снимки.Не съм го боядисал добре еле па апарата го осрах яко ама изглежда много по добре и функционира още по добре.



-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Здравей, жълтото пасва ли си с цвета на колата? Супер са новите маркучи, а дисковете същите ли ще останат, не са ли износени?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Жълтото пасва доста добре на доста коли лично на тази ми харесва как седи , а и мисля да я пръсна черен металик. Дисковете са със повърхностна ръжда.Тък като не са вентилирани като се покарат малко ще се изчистят.Няма да ги сменям защото са като нови откъм износване все пак спирачното усилие е 70/30 предни/задни.Предните са на чисто нови както и накладките и на 4-те колела са нови.dizela написа:Здравей, жълтото пасва ли си с цвета на колата? Супер са новите маркучи, а дисковете същите ли ще останат, не са ли износени?

Супер ще стане колицата ама доста труд и пари ще изяде....
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- _flame_
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
- Модел на автомобила: Ford Scorpio
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
колега как върви със Скорп-а?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
На 80 % Сме готови._flame_ написа:колега как върви със Скорп-а?
Имаше 4 места загнили които с колегата Viksata изчистихме и той ги завари доста професионално.Грундирах и гумирах отзад отдолу.Смених шок тампоните при пружината. и 8-те карета на полуоските ги разглобих и избрах 4-те най добри изчистих ги и ги фулирах със грес.Получи се перфектно.Почистих ,смазах и боядисах апаратите задните. Смених маркучите 4-те отзад и 2-та отпред. Почистих и боядисах спирачните тръбички - Нямаха язви но щяха да имат ако не го бях направил. Качих моста и всичко е точно. Остава да сменя амортесьорите само аз имам 2 монро от другото скорпио.




По мотора- главите отидоха на ремонт - имаше язви на някой от леглата всичко е оправено и то от професионалист.Прешлайфаха ги ,че си бяха доста криви.Купих гумички нови както и пълен комплект гарнитури. Събрах мотора запали все 1 не е пален от вчера.
По него смених-
Всички гарнитури от блока нагоре,- около 90 лева с гумичките на клапаните
водна помпа около 100 лева чисто нова
маслен въздушен филтър
ремъци и 3-те трапецовидни ремъка.
Гумички на клапаните
Свещите и кабелите (Оригинални на Моторкрафт ,а кабелите благодарение на Младенчо)
Датчик за температурата на таблото се наложи да сменя. Сега показва точно
Изградих си нова инсталация за включването на перките като използах дифузьор от Скорпио или сиера ДОНС остана само датчика да му сложа.Ако някой има интерес ще направя снимки и ще начертая схемата.
Хидравлината помпа се претовари и в интерес на истината гръмна в масло цялата кола беше в масло та и нея от скорпио мк2 2.0 16v Пасна само трябва да направя стойка за казанчето.
рейката смених със здрава.
Сега работя над бензиновите дюзи защото са морално остаряли като модел.Оказа се ,че дюзите на 2.9 са 153 кубика. Случайно разфасовах едно браво 1.2 99-та то е около 80 коня. Проверих му дюзите- същата кубатура и пак са високо омни. Сложих ги на колата. 4 и 2 от старите.Пръскат Милиони пъти по добре ,но ще сменя и регулатора на налягането. ЩЕ пусна снимки в понеделника ще купя още 2 дюзи при куриера са вече.Другото което остана е термостата.Този беше много зле и сложих от ДОНС 1 изпърдял термостат колкото да има.
По интериора:
Смених предната скъсана кожа със запазени ,но пък мръсни в момента седалки от мк2.Много са удобни производство са на рекаро.
И те са с подгрев - супер са- ето снимки малко лоши но се вижда


Оправих ел шибедаха работи Супер!
Както и сложих задни Ел стъкла на лявата врата.Дясната е контузена и си търся читава.Както казах и преди това.Инсталацията я имах сложих само моторчетата. Днес се оказа ,че имам и инсталацията и релетата за климатик

Смених и задната броня ,че както се вижда на тези снимки е много зле.






Това е засега от мен. Като я запаля с новите дюзи ще пиша. Купил съм и газов инжекцион на БРЦ.Чисто нов за нея но не съм го взел още в познат е. Още се колебая дали да я боядисам.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Малко от днес :
Изчистих и боядисах капаците и рейката , смених регулатора за налягането със Weber от Сиера ДОНС. Снимал съм новите дюзи имат сравнение със старите вижда се и разликата в дължината ,скоро ще отида на стругар и ще направя и втулките които съм измисил. Дано да се получи толкова добре колкото си мисля.Със сигурност няма да върви повече ,но ще работи в пъти по добре- ,ще харчи по малко , и ще изгаря доста по добре бензина.










Изчистих и боядисах капаците и рейката , смених регулатора за налягането със Weber от Сиера ДОНС. Снимал съм новите дюзи имат сравнение със старите вижда се и разликата в дължината ,скоро ще отида на стругар и ще направя и втулките които съм измисил. Дано да се получи толкова добре колкото си мисля.Със сигурност няма да върви повече ,но ще работи в пъти по добре- ,ще харчи по малко , и ще изгаря доста по добре бензина.










- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Ами да ти кажа .. Идеята е да се сложи газов инжекцион който като изключим вредното влияние за генерацията не е вреден толкова за мотора. Всяко палене става на бензин дакото не загрее до 50-60 градуса след което автоматично прехвърля на газ. А и ако си я покарваш на бензин лично за мен разлика няма.Ако не и сложа газ няма да имам финансовата възможност да я карам.Ламя си е ... Незнам как ще бъде с тия дюзи немога да направя сравнение с старите тъй като те пикаеха и не съм карал колата.Единствения вариант да я карам е да има инжекцион. Ако я карам на бензин ще се кара 1 път в месеца... и ще ръждясваcossy написа:Само не й слагай газ на тая кола...не заслужава...
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Гледем, че си боядисал задните апарати.
А някаква профилактика направи ли им?
Можеше да вземеш два комплекта за рециклиране на апаратите! Под 20 лв. на апарат са и няма да имаш проблеми с ръчната доста време, защото тя е саморегулираща се. Като гледем къде ти е лоста за ръчната спирачка с доста голям процент сигурност може да се твърди, че няма да държи както трябва.
А някаква профилактика направи ли им?
Можеше да вземеш два комплекта за рециклиране на апаратите! Под 20 лв. на апарат са и няма да имаш проблеми с ръчната доста време, защото тя е саморегулираща се. Като гледем къде ти е лоста за ръчната спирачка с доста голям процент сигурност може да се твърди, че няма да държи както трябва.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Ами тази снимка е стара приютелю. В интерес на истината ръчната държеше прекрасно още преди да разглобя моста ,но беше хлабава. Апаратите функционират прекрасно ,аз ги раздвижих само и ръчната кове и не задържа. В интерес на истината жилото не ми харесва - старо е. Движи се добре ,но му обелих изолацията при единия апарат и след 1 година ще е ръждиво ,та ще купувам ново.Ремонтния комплект за апарати е под 15 лева ,но проблема е ,че никъде не успяхме да намерим наличен такъв!nikolovvd написа:Гледем, че си боядисал задните апарати.
А някаква профилактика направи ли им?
Можеше да вземеш два комплекта за рециклиране на апаратите! Под 20 лв. на апарат са и няма да имаш проблеми с ръчната доста време, защото тя е саморегулираща се. Като гледем къде ти е лоста за ръчната спирачка с доста голям процент сигурност може да се твърди, че няма да държи както трябва.
едит: Купих още две дюзи днес същите остава само да ги закарам на ултразвук при 1 приятел
eдит2: ето го и документирано



Нямам търпение да ги сложа ,но трябва и втулки да направя де
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
браво за усилията, получило се е чудесно.А за боядисване не знам какво да те посъветвам.Ако няма ръжди направо пастирай с шлаиф паста и после полир.Е машинно разбирасе.Продават кичета за бормашина или шлаиф.На ниски обороти става идеално.Аз мойте коли ги паститам(полирам) с киче на бормашина.Става перфектно и ефекта се запазва по-дълго време.В момента съм на вълна ел.задвижване на задните прозорци.Та трябват ми само моторчета 2 бр.Ако имаш пиши едно л.с.
п.п. Някой път ще се отбия специално да София ,за да вида скорпиото
И да пием по едно кафе
п.п. Някой път ще се отбия специално да София ,за да вида скорпиото


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Искаш ли да ти потърся. Мисля, че съм качвал снимка на опаковката във форума, но беше отдавна.venom4o написа: Ремонтния комплект за апарати е под 15 лева ,но проблема е ,че никъде не успяхме да намерим наличен такъв!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Ако намериш звънни един телефон или пиши тука в темата.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: FORD Scorpio 2.9 V6 Ghia
Ето малко и от вчера.
Останаха само втулките в интерес на истината.





Както казах нямам търпение да го запаля.
Останаха само втулките в интерес на истината.





Както казах нямам търпение да го запаля.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта