Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
в ниските е спъната да ,но ще установиш че не е с цел икономия 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Браво Venom4o, честити първи километри с бавареца, и като стане кукла-снимки ! 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Ако трябва да давам по 500 лв. на месец за това или както каза ти дреболии, не ще го хвърля, ами не знам какво. Баси дарацитеAlexi написа:ми ако можеш да заделиш едни 7-8к + около 500 на месец за дреболии по поддръжката щото все пак е стара кола - действай

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
ми няма теория да си купиш за 6-7 к кола струвала като нова 100 к и да караш като файтонждия .. това е стара кола с взет ресурс ,иска си поддръжка ,а тя е като за кола от 100 к ...
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
За мен това, не само е набутвация, ами пълно безумие. Имах предвид, че 500 лв. на месец за това нещо са бясна цифра. Казвам го от камбанарията, че карам не 10 годишно БМВ, а 16 годишен Мерцедес на уж реални 270 000 км. и за година и повече от както го имам, са дадени 250 лв. за ремонт на предница (шарнири, втулки и тампони на носачите), включващи частите и труда. Даже се оказа, че някои от нещата не бяха и за смяна. Друго по колата не е правеноAlexi написа:ми няма теория да си купиш за 6-7 к кола струвала като нова 100 к и да караш като файтонждия .. това е стара кола с взет ресурс ,иска си поддръжка ,а тя е като за кола от 100 к ...

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
тия по старите коли са по опростени и няма кой знае какво да се спомине по тях .. след 2000г нещата доста се променят .. я си вземи едно комън дейл дизелче на 10тина годинки и 270-370к км пробег да видиш кво се казва поддръжка .. зависи и колко караш ... аз примерно последния месец имам 5000км минати ,тоз твоя мерцедес ако го метна да го карам ще се разпадне за 3-4 месеца и ремонта може да е евтин но всеки загубен ден в сервиза за мен са загубени пари от пропусната работа която си върша с тая кола .. та ,материята е сложна ... много зависи какво очакваш от колата .. аз примерно имам и друга гледна точка - в тая кола си возя семейството ,няма как да си купя 16 годишна кола щото утре ще стане нещо не дай си Боже ще се ударя - кво предлага тая кола като сигурност - нищо .. колата задължително трябва да има 8-10 еърбега и редица други системи за сигурност инак просто няма начин да си я купя ... щото някои неща не се купуват с пари но надеждната кола не е от тях ...
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Да, сигурността е на първо място. Не знам обаче, колко процента от хората са си позволили или могат да си позволят да си купят коли с по 8-10 еърбега. Аз лично не съм от тях
Вярвай ми, за 3-4 месеца колата не само няма да се разпадне, а е въпрос дори дали нещо въобще ще мръдне по нея. Освен ако не си душманини и нарочно не я тикаш по дупките
Колегата нека ни извини, че малко спам стана, ама пък не сме първите по темата с разговор малко встрани

Вярвай ми, за 3-4 месеца колата не само няма да се разпадне, а е въпрос дори дали нещо въобще ще мръдне по нея. Освен ако не си душманини и нарочно не я тикаш по дупките

Колегата нека ни извини, че малко спам стана, ама пък не сме първите по темата с разговор малко встрани

- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Моето мнение е, че до един момент старите коли ги правеха по-здрави, сега каква им е философията на производителите-да печелят не само от продажбата, а и от сервиза, и то в пъти повече. Не че не съм фен на Форд, но я някой от новите модели, особено с тея напомпани мотори 1.6 турбо и тем подобни да има ресурса на една 124-ка? Не го вярвам това, ако колите не се амортизираха за 7-8 години яко каране, що ще си купуваш нова? Това е политика, замислете се малко, не че производителите не знаят как да конструират здрави коли, просто не го правят.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Той ако се налага да дава по 500 лв на месец за подръжка по-добре да си купи нова кола на лизинг..........
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Ако това е 124-ка, прогнозата ти ще се сбъдне, но след минимум 10 години. 124 е единствената "вечна" кола. Всичко по нея е изчислено да издържа. Агрегатите имат мин 600 000 км пробег. Мотора - над милион. Просто няма нищо общо с фордовете. Не че не си харесвам мондеото. Не че новите мерцедеси не се трошат в пъти повече. Но 124-ката ще ги надживее, вкл. и колите които са в подписа ти.Alexi написа:...тоз твоя мерцедес ако го метна да го карам ще се разпадне за 3-4 месеца...
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
абе може и да изкарва 600к но те вече са минати за тия 20 години не мислиш ли ... а и мен не ми трябва колата да ме надживява .. искам да карам нови коли не стари . 124ката е вечна щото просто няма какво да се развали то няма нищо никаква електроника никакви екстри само един мотор силно дефорсиран да живее повечко и едно купе ..повечето коли от тея години са опростени и здрави ,вземи БМВ Е28 530 - трилитров шестцилиндров мотор М30 със 180 коня - е какво да му се развали ... но гори 15-20 .. тия коли от сорта на 124ка са безнадеждно остарели и това че се движат с нищо не променя тоя факт ...
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Алекси, това за екстрите сериозно ли го мислиш
. То зависи и какво имаш предвид под екстри. Но например тези работи, които ги има да кажем Мондео2 от първите, 124-ката ги е въвела 10 години почти преди това. А и не знам дали МК2 ги има всичките. Ако за теб, под екстри не попадат пълен ел пакет (фарове, огледала, шибидах), шпер (блокаж на дифа, знаеш предполагам), климатик, автоматик, катализатор още от 1985г., еърбег (един от първите въведен серийно въобще в която и да е марка само 2 г. след Пурата, която е първата в света с такава екстра) и куп други неща, които и сегашни автомобили ги няма, значи 124-ките нямат екстри. Естествено, че има и 124-ки изчистени отвсякъде от към екстри, но кака е с всички автомобили. Пък вече за 124-ките, които се водят Е класи (от 1993г. насам) да не говорим. 124-ки има бъкани с екстри, актуални и днес.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
написаните от теб неща за мен не са екстри ,това са неща които е задължително да ги има автомобила( без автомата и шпера там е до вкус) .. екстри са ЕСП ,темпомат ,парктроник ,климатроник ,ксенон ,сензор за дъжд и светлина ,огледала с подгрев и прибиране и редица други дреболии .. естествено сравнен с Мондео 1 ,124ката е добре оборудвана ,но това е било преди 20 години ... автомобилите доста са се развили от тогава ,в момента Кънекта ми предлага повече екстри от 124ка ...
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Чакай малко сега. Определено настоящите автомобили имат екстри, за които предшествениците им естествено, че нямат. Диалога ни обаче, тръгна в друга посока. Ти каза, че 124-ките били здрави, тъй като нямали нищо, а само двигател и купе и по тази причина не се чупели. И те го каза по повод сравнението с други марки от същите времена на производство. Тогава нека да го кажем така: 124-ките имат много повече неща от другите коли на техните години, та дори от някои доста по-нови, но въпреки това са в пъти по-здрави и евтини за поддръжка (включително и от БМВ ог която и да е серия на същите години) , по-надеждни и по-добри и като возия и като много други неща.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
добре ,съгласен съм с теб - здрави са и имат екстрите които са били популярни по онова време + някои в повече ,но това не променя факта че са морално остарели - вземи само евро сертификата им за изгорели газове( нещо което няма значение в БГ но навсякъде другаде има ,и то голямо) със 124ка ти не можеш да влезеш в центъра на Лондон примерно .. просто ние тук сме много назад не само финансово но и като начин на мислене и 124 изглежда модерна кола но не е ,отдавна не е ...това е просто един стар кош който не знаеш кога ще те остави на пътя и вечно има нещо за правене по него ... бих предпочел дори Дачия Логан пред 124ка ... българина има една много порочна черта - като не може да си позволи нещо го изкарва некачествено и изтъква че не го иска( гроздето е кисело) и неговото си е най хубаво ,винаги
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Мноооого се отплеснахме.
Да, новото си е ново, но не винаги това за мен е водещото, а и зависи какво ново и колко ново, в сравнение с кое старо и колко старо. Както и да е. Нямам 124-ка (моето е Ц класа), а и като интериор 124-ката действително си изглежда автомобил от отминало време. Разговора тръгна от там, че за 10 годишно БМВ и то от най-ниския тогава произвеждан клас (а именно 3-та серия) да даваш 500 лв. на месец за поддръжка, е направо смешно.............ако въобще е вярно и наистина излиза такива пари. И аз затова дадох примера с Мерцедеса, че е по-стар и като подръжка е нищо в сравнение с БМВ-то. Това беше идеята на примера.
Иначе и аз съм фен на Мондео 4, ама няма

Иначе и аз съм фен на Мондео 4, ама няма

- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Стига сте спамили в темата на момчето, купил си е старичко БМВ и му се кефи да го прави, какво толкова?
Направете си тема кое е по-добро-МБ 124 или Форд Мондео, е тогава ще заприличаме на едни други Форуми...На кой колкото са му финансите, това е.
Направете си тема кое е по-добро-МБ 124 или Форд Мондео, е тогава ще заприличаме на едни други Форуми...На кой колкото са му финансите, това е.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Вярно голям спам стана, ама то не е само дали имаш възможност, а дали си заслужава. Плюс това не сме коментирали конкретната кола, а стана дума за следващата 3-ка (Е46), на която поддръжката била 500 лв. на месец.
Фен съм както на Мондео, така и на МБ. Утре се не знае, може да взема по-нов Форд или пък МБ, а може и съвсем друга марка. Понякога живота не ни пита какво искаме и какво ни харесва, поради което следва да се примиряваме и с това, което ни е предложил за момента. Иначе ако е въпрос да имам възможности, каквито и други коли да имам, аз лично от тук натам винаги бих имал в гаража и един МБ. Но пък както казва един истински Бенц разбирач, който е сменил доста Мерници: "Трудно бих си купил Мерцедес, произведен след 2000г."
Не знам има ли основание за това изказване, но като гледам съвременните коли, че постоянно са по сервизите, съм по-склонен да вярвам.
И в заключение, пожелавам на колегата само да се радва на Е 36-цата
Фен съм както на Мондео, така и на МБ. Утре се не знае, може да взема по-нов Форд или пък МБ, а може и съвсем друга марка. Понякога живота не ни пита какво искаме и какво ни харесва, поради което следва да се примиряваме и с това, което ни е предложил за момента. Иначе ако е въпрос да имам възможности, каквито и други коли да имам, аз лично от тук натам винаги бих имал в гаража и един МБ. Но пък както казва един истински Бенц разбирач, който е сменил доста Мерници: "Трудно бих си купил Мерцедес, произведен след 2000г."

И в заключение, пожелавам на колегата само да се радва на Е 36-цата

-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Супер тема стана...кефя се, но изводите за мен са, че Е46 (дори и след 10 години от как е пусната) е супер количка и е добре да не се правим на луди, а да си го признаем.
Освен това новите коли са в болшинството си параклиси след втора-трета година от продажбата си и то на смешни км.
Пример: Служебното Опел Комбо 1.7 ТД хвърли турбото на (3год) 40 000 км. при положение, че карано кротко и обслужвано само във фирмения сервиз със спазени сервизни интервали.
Пример: Ситроен Ц4-екслузив 2.0 бенз (най-високо ниво на оборудване) 2.5 г. - 25 000 км. - почна да гасне на пътя - обслужван само в сервиза на ситроен и гледан с много любов, без да е пържен. От сервиза така и не можаха да кажат какво му е
-така си отиде при следващия собственик. Всичко това е съпроводено с безумни цени за сервизно обслужване и скъпо автокаско
)
Ето защо хората идеализират 20 год. 124 ки.
Моята Фиеста 98 г. на 166 000 км още си е с оригиналното окачване, даже онзи ден бях в МП за реглаж на предница и ми потвърдиха, че всичко е ОК.
Аз си искам едно Е46 за кафета през уикенда, а пък тез легенди за 500 лв. на месец да ги слушат малките деца и тези дето колело на три колеленца не са си купували или поддържали.
Пожелавам на колегата Венъмчо много дрифтове и адреналин с новата придобивка и чакам снимки. >:D<:
Освен това новите коли са в болшинството си параклиси след втора-трета година от продажбата си и то на смешни км.
Пример: Служебното Опел Комбо 1.7 ТД хвърли турбото на (3год) 40 000 км. при положение, че карано кротко и обслужвано само във фирмения сервиз със спазени сервизни интервали.
Пример: Ситроен Ц4-екслузив 2.0 бенз (най-високо ниво на оборудване) 2.5 г. - 25 000 км. - почна да гасне на пътя - обслужван само в сервиза на ситроен и гледан с много любов, без да е пържен. От сервиза така и не можаха да кажат какво му е



Ето защо хората идеализират 20 год. 124 ки.
Моята Фиеста 98 г. на 166 000 км още си е с оригиналното окачване, даже онзи ден бях в МП за реглаж на предница и ми потвърдиха, че всичко е ОК.
Аз си искам едно Е46 за кафета през уикенда, а пък тез легенди за 500 лв. на месец да ги слушат малките деца и тези дето колело на три колеленца не са си купували или поддържали.
Пожелавам на колегата Венъмчо много дрифтове и адреналин с новата придобивка и чакам снимки. >:D<:
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Какви 500 лв на месец?Точно тези 3-ки от средата на 90-те не са чак токова скъпи за поддръжка.Например съединителя за моята фиеста е по скъп от на BMW 318 i , 1995г. .Има и доста части по моргите на нормални цени .За това по -горе казах , че много зависи кой модел на bmw с кой модел на форд сравняваме ....
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта