Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
а включил ли си си фаровете за постоянно залепяйки тиксо на сензора за светлина а ?
аз така направих 


- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Не, през деня карам на габарити + тия за мъгла, свидят ми се ксеноните 

- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Абе и на мен се свидят ксеноните, ама по-добре така, отколкото да си докарам някоя глоба. Щото нали знаеш, само на габарити не може, а халогените са само за мъгла по правилник. А на куките не е хубаво да им се дава и елементарна възможност за заяждане...
Отделно, като им спуснат таргет да имат еди си колко глобени заради светлини и само стой и гледай какво става. Аз съм им ял попарата така и гледам да не рискувам
Отделно, като им спуснат таргет да имат еди си колко глобени заради светлини и само стой и гледай какво става. Аз съм им ял попарата така и гледам да не рискувам

Който кара Форд е горд!
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
И намирането на повечето неща в София изисква много големи разстояния, търсене и обикаляне, не е като в други градове всички магазини на едно място. Малко е неприятно, но 100 пъти ми се е получавало така. За елементарно нещо единия магазин ми е на 5км, а другия на още 3, и чак на третия намирам елементарното нещо. Трафик и светофари да не ги споменявам че се изнервям само.Alexi написа:произвел си си кабел който нов е 2-3 лв
Те халогените за мъгла са по 55вата с/у 35 за ксенона, не знам как излиза по-добре на фарове за мъгла, които и без това са забранени при видимост над 50м и никога не съм разбирал такива хора.

И мен ми се свидят ксеноните, но като няма теми и начини описани за DLR на фокус1, така ще карам


- YaSkAwA
- потребител
- Мнения: 422
- Регистриран: 06 юни 2006, 13:06
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 2016
Focus 1,6 16V 100ps 2006
Ford Kuga 2,5T 2009 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
След като ви се свидят ксеноните има решение,DRL,Pyrhel написа:Не, през деня карам на габарити + тия за мъгла, свидят ми се ксеноните
аз карам на 40%(5,5 волта) дълги ( халогенни крушки ) светлини + габарити , светят като къси фарове , вкключват се автоматично след като запаля и се изключват сами след като загася колата.
Поздрави!!!



- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Е па че кво са тия 100 вата 
Да, четох за псведо-DRL-то преди време по английските форуми, ама не ми харесва идеята за изключване на дългите като опция за постоянно включени. Засега съм ОК с текущия ми вариант.
Между другото - да споделя. Тръгнах да сменям батерията на едното от дистанционните и отидох в МП. Оригиналната батерия е Philips с номер CR2032, а каталожния номер го затрих някъде. Та, в МП цената на тая въшка е 15лв.
Теглих им майната и отидох в технополис, че там има огромна стена с батерии накачени. CR2032 имаше на Филипс и Сони на цена 1.99лв

Да, четох за псведо-DRL-то преди време по английските форуми, ама не ми харесва идеята за изключване на дългите като опция за постоянно включени. Засега съм ОК с текущия ми вариант.
Между другото - да споделя. Тръгнах да сменям батерията на едното от дистанционните и отидох в МП. Оригиналната батерия е Philips с номер CR2032, а каталожния номер го затрих някъде. Та, в МП цената на тая въшка е 15лв.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
абе средния ти разход вярно ли е 8.5
аз откакто минах на дизел съм ги забравил тия космически числа ,навън се върти около 5 ,градско около 7 ( но градското ми не е софийско ,въпреки че си има трафик) .. откъде зареждаш ,че аз не мога да си харесам нафта .. с всяка е различно най добре е с премиум дизела на ОМВ ама е скъпичък деа .. сега съм с Еко дизел плюс - нищо особено не е няма разлика от обикновения им ,който бива между другото ...

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Вярно е, ама още не съм мирясал и стрелката ми често е в лютеницата, както каза един колега в друга тема
Пробвах я и на спокойно каране в града - 6.7-6.8, но като превключа на по-палаво каране - 11
А зареждането - само от Лукойл с карта за отстъпка и само по 21 литра докато свърши промоцията с наградите
Слушам, че Премиум-а на ОМВ-то е като нормалния им, но с повечко добавки. А добавките ги мразя, та...
Пробвах я и на спокойно каране в града - 6.7-6.8, но като превключа на по-палаво каране - 11

А зареждането - само от Лукойл с карта за отстъпка и само по 21 литра докато свърши промоцията с наградите

-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Смени града и ще видиш. Аз съм твърдо на 10+ градско. Събота и неделя е между 8-9.Alexi написа:абе средния ти разход вярно ли е 8.5аз откакто минах на дизел съм ги забравил тия космически числа ,навън се върти около 5 ,градско около 7 ( но градското ми не е софийско ,въпреки че си има трафик)
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
При мен се върти между 8-9л/100км градско, смесен между 7-8л/100км., а чисто извънградско не съм засичал още. Предполагам между 6-7л/100км ще бъде, че ми е тежък крака нещо
, пък и нямам 6-та
.


- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Така... Днес спирам на едно място - има си ръчна, след 2 часа спирам на едно друго - ръчната както затягаше на 3ти зъб, сега едвам хваща накрая. И това при положение, че не правя хамалогии да дърпам със сила и да скъсам въже. Ще го изследвам идните дни какво се е прецакало 

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Проблемът е решен, макар, че не разбрах откъде изобщо е дошъл
Цялото нещо приличаше, че все едно ръчната просто се нуждае от натягане, това направих, но с малко побългаряване...
Как се стига до кобилицата, за която са хванати жилата: по книжка пише да се махне цялата тръба на ауспуха от меката връзка назад, което за мен не беше решение, реших по по-мързеливата система.
Между тръбата и купето има алуминиеви кори за изолация, които са хванати за купето на едни като рапитки, но самите резби са закрепени за купето, а "гайките" (които представляват голяма шайба, завършваща с шестограм за ключ 10мм) са подвижни и се навиват. нужно е да се махнат 2 от корите - първата и тази, която е занитена за нея (фабричен нит, който се вижда и още един такъв точно над тръбата - него го видях в последствие). За да не разкачам изпускателните тръби разпробих 2та нита и после при сглобката - 2 винта с 4 големи шайби на техните места. Оста, по която се движи кобилицата има една особена гайка, с която се натяга ръчната. Съмнението ми какво е станало е в нея - че е изпуснала някоя врътка на резбата, друго обяснение нямам, а уж изглеждаше че не е изхабена и заоблена резбата нито на шпилката, нито на гайката. Интересното беше, че нямаше контра-гайка
Разкарах я тая гайка и навъртях 2 читави гайки (диаметър на резбата на шпилката - 10мм).
ПС: а тая фордовската гайка беше с някакъв странен размер - по-голяма от 15 и по-малка от 17
Ключ 16 нямах, трябва да взема да я премеря да видя колко е...

Как се стига до кобилицата, за която са хванати жилата: по книжка пише да се махне цялата тръба на ауспуха от меката връзка назад, което за мен не беше решение, реших по по-мързеливата система.
Между тръбата и купето има алуминиеви кори за изолация, които са хванати за купето на едни като рапитки, но самите резби са закрепени за купето, а "гайките" (които представляват голяма шайба, завършваща с шестограм за ключ 10мм) са подвижни и се навиват. нужно е да се махнат 2 от корите - първата и тази, която е занитена за нея (фабричен нит, който се вижда и още един такъв точно над тръбата - него го видях в последствие). За да не разкачам изпускателните тръби разпробих 2та нита и после при сглобката - 2 винта с 4 големи шайби на техните места. Оста, по която се движи кобилицата има една особена гайка, с която се натяга ръчната. Съмнението ми какво е станало е в нея - че е изпуснала някоя врътка на резбата, друго обяснение нямам, а уж изглеждаше че не е изхабена и заоблена резбата нито на шпилката, нито на гайката. Интересното беше, че нямаше контра-гайка

ПС: а тая фордовската гайка беше с някакъв странен размер - по-голяма от 15 и по-малка от 17

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Цолов размер-английски, като брой навивки в инч .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
вероятно е 16 ,тоя размер не е популярен в БГ но в някои държави е като 17 ,т.е. масов .. аз имам такъв ключ но аз като цяло имам твърде много инструмент 

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
и аз, принципно за багажника говорех, че нямах 
Иначе - мине не мине време - някъде нещо - някакъв такъв шантав размер 15/16 изскочи и затова какви ли не ключове, лули, джунджурийки... По тази причина за коледа си направих един подарък - поръчах си ключове за новите Форд радиа (като нашите - с правоъгълния прорез) и ги чакам да пристигнат

Иначе - мине не мине време - някъде нещо - някакъв такъв шантав размер 15/16 изскочи и затова какви ли не ключове, лули, джунджурийки... По тази причина за коледа си направих един подарък - поръчах си ключове за новите Форд радиа (като нашите - с правоъгълния прорез) и ги чакам да пристигнат

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Днеска ми направи една мизерия - понастъпих я на 4та и както беше влезнла в обороти и изправила муцуната, в следващия момент я заби надолу (загуби мощност) и почна да мига лампата на подгревните свещи. Нямаше къде да отбия там, та след 1-2км чак, но докато отбия - никаква мощност. Спрях, изгасих, запалих - оправи се и тоя проблем не ми го направи повече, а минах след това 60тина км като я пробвах на всякакви предавки с и без "ръчкане".
Мисля да не ходя засега на диагностика, ако (когато) го направи пак - тогава. Силно се надявам да мина само с "реглаж" на инжекторите, а не нови + тръбите за високо налягане, семеринги... 3200 лева хич не ми се дават за ремонт
Че ще трябва да се дадат по някое време - ще трябва, ама не ме е яд за тия пари, яд ме е, че колата е на РЕАЛНИ 97000км и почна да прави такива мизерии
Мисля да не ходя засега на диагностика, ако (когато) го направи пак - тогава. Силно се надявам да мина само с "реглаж" на инжекторите, а не нови + тръбите за високо налягане, семеринги... 3200 лева хич не ми се дават за ремонт

Че ще трябва да се дадат по някое време - ще трябва, ама не ме е яд за тия пари, яд ме е, че колата е на РЕАЛНИ 97000км и почна да прави такива мизерии

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Е, дано не е от инжекторите. Но и това да е, не се притеснявай, рано или късно все се явява проблема с инжекторите
.
Хубавото е, че ги ремонтират. На моята на 207-208К взе да го прави, и км са реални имам си сервизна история. Явно няма закономерност кога ще се проявява.
Слагай разни добавки за подобряване качеството на горивото. Може и малко бензин профилактично, максимум до 8-10% от обема на нафтата. Така ме посъветваха от сервиза където я правиха, пък и от други места съм чувал същото.

Хубавото е, че ги ремонтират. На моята на 207-208К взе да го прави, и км са реални имам си сервизна история. Явно няма закономерност кога ще се проявява.
Слагай разни добавки за подобряване качеството на горивото. Може и малко бензин профилактично, максимум до 8-10% от обема на нафтата. Така ме посъветваха от сервиза където я правиха, пък и от други места съм чувал същото.
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Хм, тоя същия номер ми го е правила и на мен на 2-3 пъти, а на моята няма как да е от инжекторите, понеже нямам такива. Даже 1-я път беше, когато я купих и тръгвах да излизам от София и като направи дискотеката, като каза че няма да върви и си представете как се почувствах. Отбих, аварийни, запалих и после нямаше проблем. Тишо, това може ли да е от онова реле ли беше, Чефо дето разглоби цялата колата, докато разбере, че е от него, около акумулатора май се намираше някъде.
А това за бензин в нафтата пък от други места съм чувал в никакъв случай да не се прави. Карам си сега с Castrol TDA в горивото и съм много доволен, супер добре върви
А това за бензин в нафтата пък от други места съм чувал в никакъв случай да не се прави. Карам си сега с Castrol TDA в горивото и съм много доволен, супер добре върви

Който кара Форд е горд!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
ти иди я закачи да видиш грешката ,на тия км инжектори е малко вероятно ...може да е нещо друго .. инжекторите не се регулират ,но пък се ремонтират ,не е 3200 с 1000 ще минеш но не вярвам да е от тях .. и бензин в нафтата на комън рейл в никакъв случай ! пробвай някаква присадка
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Алекси, има конфигурация на инжекторите по едни 16-символни номера на версиите над 1.8 TDCi, надолу са с 8 символа тия номера и до колкото четох упътването за calibration на инжекторите - можело да има вариант, в който се разцентроват (но не разбрах в какви случаи това става).
Иначе ремонт на инжектори... Малко пишман работа ми се струва.
Пък нещо се изнервих и почнах да си мисля едни такива работи за други инжектори, по-високо налягане в рейла, друга турбина, друг интеркулер, всмукателен, изпускателни колектори, мамичката им, хем си бях казал, че по тая кола няма да правя глупости...
Както и да е, това са планове за вбъдеще като почнат да изскачат проблеми. Иначе - по-скоро от това, което рових е да е от сензорите на коляновия (евтин сензор и по-вероятната причина) или разпределителния (скъп сензор) вал. Няма да го карам засега никъде, то и след 20 старта така и така се губи грешката, може и да я няма вече и да прочетат на босия цървулите
Иначе ремонт на инжектори... Малко пишман работа ми се струва.
Пък нещо се изнервих и почнах да си мисля едни такива работи за други инжектори, по-високо налягане в рейла, друга турбина, друг интеркулер, всмукателен, изпускателни колектори, мамичката им, хем си бях казал, че по тая кола няма да правя глупости...

Както и да е, това са планове за вбъдеще като почнат да изскачат проблеми. Иначе - по-скоро от това, което рових е да е от сензорите на коляновия (евтин сензор и по-вероятната причина) или разпределителния (скъп сензор) вал. Няма да го карам засега никъде, то и след 20 старта така и така се губи грешката, може и да я няма вече и да прочетат на босия цървулите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта