Моето ново бижу
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Фокуса е вече и с ксенон на късите 6000К
и LED крушки на габарита с 9 диода
http://prikachi.com/images/416/3985416K.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/427/3985427b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/429/3985429C.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://prikachi.com/images/416/3985416K.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/427/3985427b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/429/3985429C.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Boqn.bg
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 07 май 2011, 23:04
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Привет.
И аз мислех да си слагам ксенонови крушки, но така и не стигнах до тях.
Освен това, дадоха по новините, четох и по форумите, че ги забраняват!
Ако, те спрат, ще те накарат да ги махнеш и освен това ти пишат акт!

П.С. Но, Фокус-а е станал, много хубав с тях!






П.С. Но, Фокус-а е станал, много хубав с тях!

"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Ще го прескочим този етап с ксеноновите фарове защото:
BMW разработва лазерни фарове
В Баварската фирма се надяват още към 2014 година да пуснат първите серийни модели с лазерни фарове.
Според изданието AutomotiveWorld, новата технология ще позволи фаровете да станат по-ярки и при това по-безопасни и комфортни за водача и насрещните коли.
Главната разлика на лазерните фарове с конвенционалните е в това, че лазерният лъч е монохромен, което значе, че всички светлинни вълни имат еднаква дължина и еднаква фаза. Това означава, че е възможно да се постигне практически паралелен (такъв който не се разсейва) светлинен лъч, при това с интензивност 1000 пъти по-силна от тази на светодиодите.
http://www.automedia.bg/news/article_14094_cp2.html
Това от една страна ще намали нужната енергия за фаровете, а от друга фаромете ще направят автомобила много по-безопасен.
Специалистите от BMW отбелязват че високата интензивност на лазерните светлини няма да влияе негативно на околната среда.
Лазерът просто ще осветява вътрешността на крушка със специален флуорисциращ материал, създаващ чиста бяла светлина. Лазерните източници на светлина са почти сто пъти по-малки от светодиодните елементи, което ще направи фаровете много по-компактни.
Много е вероятно, първият автомобил с лазерни фарове на BMW, да бъде екологично чистия суперавтомобил i8, чиято премиера е планирана з
BMW разработва лазерни фарове
В Баварската фирма се надяват още към 2014 година да пуснат първите серийни модели с лазерни фарове.
Според изданието AutomotiveWorld, новата технология ще позволи фаровете да станат по-ярки и при това по-безопасни и комфортни за водача и насрещните коли.
Главната разлика на лазерните фарове с конвенционалните е в това, че лазерният лъч е монохромен, което значе, че всички светлинни вълни имат еднаква дължина и еднаква фаза. Това означава, че е възможно да се постигне практически паралелен (такъв който не се разсейва) светлинен лъч, при това с интензивност 1000 пъти по-силна от тази на светодиодите.
http://www.automedia.bg/news/article_14094_cp2.html
Това от една страна ще намали нужната енергия за фаровете, а от друга фаромете ще направят автомобила много по-безопасен.
Специалистите от BMW отбелязват че високата интензивност на лазерните светлини няма да влияе негативно на околната среда.
Лазерът просто ще осветява вътрешността на крушка със специален флуорисциращ материал, създаващ чиста бяла светлина. Лазерните източници на светлина са почти сто пъти по-малки от светодиодните елементи, което ще направи фаровете много по-компактни.
Много е вероятно, първият автомобил с лазерни фарове на BMW, да бъде екологично чистия суперавтомобил i8, чиято премиера е планирана з
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
И както повечето разбрахте Фокуса ми изгасна 2 пъти в движение и светна лампичката за подгревните свещи.
Да ми е честита Коледата! Фокуса беше в Мото Пфое направихме му диагностика и от там дойде Коледния ми подарък
4 дюзи! Искаха ми 3600лв. за дюзите + монтажа. От там в един друг сервиз в Пловдив. Пак диагностика и 900лв. за нови дюзи... сега чакам да се обадят и да си го прибирам по живо по здраво или утре или в понеделник
Весела Коледа
Да ми е честита Коледата! Фокуса беше в Мото Пфое направихме му диагностика и от там дойде Коледния ми подарък
4 дюзи! Искаха ми 3600лв. за дюзите + монтажа. От там в един друг сервиз в Пловдив. Пак диагностика и 900лв. за нови дюзи... сега чакам да се обадят и да си го прибирам по живо по здраво или утре или в понеделник
Весела Коледа

- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Gattuso написа:И както повечето разбрахте Фокуса ми изгасна 2 пъти в движение и светна лампичката за подгревните свещи.
Да ми е честита Коледата! Фокуса беше в Мото Пфое направихме му диагностика и от там дойде Коледния ми подарък
4 дюзи! Искаха ми 3600лв. за дюзите + монтажа. От там в един друг сервиз в Пловдив. Пак диагностика и 900лв. за нови дюзи... сега чакам да се обадят и да си го прибирам по живо по здраво или утре или в понеделник
Весела Коледа
А дали наистина са дюзи? Щото и аз се бях паникьосал преди време за дюзи, а се оказа датчик....
- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
4-те дюзи да заминат наведнъж - подозрителна работа. Преди време и на моя вече бивш фокусник ми казаха, че е заминала едната дюза, и след като я смених проблема си остана, а именно - светва лампата на свещите и губи мощност /не ми е гаснал/, оказа се, една тръбичка от нафтовата помпа към дюзите преди или след разпределителя /непомня къде беше точно/ и проблема с еоправи
Но вече си го дал да му сменят дюзите .... здраве да е
За този сервиз в Пловдив съм чувал, че ги отремонтирват дюзите на някакъв стент ... 300 лв. на дюза и давали 2 години гаранция
Сподели впечетления след като си пребереш фокусника 




- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
В Мото Пфое и още 2 сервиза казаха, че са дюзи. Първо мислехме, че са подгревните свещи, но след като ги смених 2 пъти проблема си остана. Дори преди 2 дена и горивен филтър сменяха.autobg написа:Gattuso написа:И както повечето разбрахте Фокуса ми изгасна 2 пъти в движение и светна лампичката за подгревните свещи.
Да ми е честита Коледата! Фокуса беше в Мото Пфое направихме му диагностика и от там дойде Коледния ми подарък
4 дюзи! Искаха ми 3600лв. за дюзите + монтажа. От там в един друг сервиз в Пловдив. Пак диагностика и 900лв. за нови дюзи... сега чакам да се обадят и да си го прибирам по живо по здраво или утре или в понеделник
Весела Коледа
А дали наистина са дюзи? Щото и аз се бях паникьосал преди време за дюзи, а се оказа датчик....
Дмитарчо утре или в понеделник като го взема ще пиша

- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Мен ме е страх да водя колата на доктро вече .. и аз обиколих почти всички сервизи в града и всички ми казваха едно и също - дюза или нафтова помпа .. както и да е
Със здраве да си караш фокусника да не вижда сервиз повече 


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Дмитарчо, като става въпрос за Габрово само тук ще ходиш :
http://www.servis-diesel.hit.bg/adres.html
http://www.servis-diesel.hit.bg/adres.html
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Честно казано започна да ми писва от тази кола! Рециклираха дюзите 900лв.
2 дена нищо и нямаше и вчера както карам на магистралата с 140 на два пъти ми угасна ПАК!
Обадих се на майстора и каза да му я закараме в понеделник да я погледне.. да ама снощи паля от първия път пред нас тръгвам и ми светва лампичката за акумулатора (червена лампичка).
Спрях колата и след 2мин. я запалих и пак светна, тръгна до магазина и после я дадох на брат ми я излезе до някъде. След 1 час ми се обажда и ми вика: Брат както карам колата изгасна и не иска да пали!!! Отивам с Астрата при него опитвам се да въртя и се чува някво: Тръъъ под капака. Издърпах го пред нас сменяхме акумулатора, сложихме чисто нов на 1 седмица и пак не иска да пали. Един приятел ми каза да махна + на акумулатора и да изчакам 20мин. компютъра да изчисти грешките. Да ама пак нищо и сега вече незнам къде може да е проблема и какво да правя..........
Моля Ви давайте съвети
2 дена нищо и нямаше и вчера както карам на магистралата с 140 на два пъти ми угасна ПАК!
Обадих се на майстора и каза да му я закараме в понеделник да я погледне.. да ама снощи паля от първия път пред нас тръгвам и ми светва лампичката за акумулатора (червена лампичка).
Спрях колата и след 2мин. я запалих и пак светна, тръгна до магазина и после я дадох на брат ми я излезе до някъде. След 1 час ми се обажда и ми вика: Брат както карам колата изгасна и не иска да пали!!! Отивам с Астрата при него опитвам се да въртя и се чува някво: Тръъъ под капака. Издърпах го пред нас сменяхме акумулатора, сложихме чисто нов на 1 седмица и пак не иска да пали. Един приятел ми каза да махна + на акумулатора и да изчакам 20мин. компютъра да изчисти грешките. Да ама пак нищо и сега вече незнам къде може да е проблема и какво да правя..........
Моля Ви давайте съвети

- Boqn.bg
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 07 май 2011, 23:04
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Много лошо!
Аз имах, товарен микробус - Мерцедес Вито, Дизел и правеше същият проблем, както и при теб!
Взеха ми 700 лева за рециклиране на дюзите!
И след това го разкарах, от тогава съм се зарекал, да не взимам автомобили с дизелови двигатели! 




"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 29 юни 2007, 22:20
- Модел на автомобила: orion d
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Те за това съм задраскал дизела като вариянт за 5000лв кола... Ориончето карах 90000км преди за пръв път да види сервиз, освен за консуматив.
А преди да го купиш диагностики някакви прави ли?
А преди да го купиш диагностики някакви прави ли?
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 дек 2011, 23:56
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8tdi kombi
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Честито колега,дано да нямаш никакви проблеми..
- naze
- потребител
- Мнения: 501
- Регистриран: 16 юни 2008, 21:49
- Модел на автомобила: Citroen ZX 1.4i 95''
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
ceko_863 написа:Честито колега,дано да нямаш никакви проблеми..
прочети 5/6 поста на горе бе човек..
криза.. 

- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Честита Коледа колеги
днес сутринта при сигурно -10 градуса Фокуса си запали от първия път и нямам никакви проблеми. И много добре се представя и снежните дни 


- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Акумулатора беше паднал, защото динамото ми правеше някакви мизерии.
Оправихме го и вече 10 денa съм си с моя акумулатор
за сега пали и колкото издържи.
Ако ли не ще купувам нов. Смених маслото, въздушния, масления и филтъра на купето/климатика.
Сложих масло Total 10W40.

Оправихме го и вече 10 денa съм си с моя акумулатор

Ако ли не ще купувам нов. Смених маслото, въздушния, масления и филтъра на купето/климатика.
Сложих масло Total 10W40.

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Gattuso написа:Акумулатора беше паднал, защото динамото ми правеше някакви мизерии.
Оправихме го и вече 10 денa съм си с моя акумулаторза сега пали и колкото издържи.
Ако ли не ще купувам нов. Смених маслото, въздушния, масления и филтъра на купето/климатика.
Сложих масло Total 10W40.
Колега хубаво си я обслужил, но с това масло си обрекъл турбината на смърт!
Маслото трябва да е 5W30, може 5W40 или ако ти се дават пари 5W50. Също така 0W и така нататък.
Производителя дава и за трите вида климат, вискозитета при ниска температура на маслото да е 5W...
Последна промяна от DTM на 07 яну 2012, 18:53, променено общо 1 път.
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Да знам, но вече купих маслото и после разбрах какво трябва да е. Другия път ще слагам 5W30
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Моето ново бижу
Вече и на 16-ки на летните гуми
http://prikachi.com/images/677/4571677q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/681/4571681L.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/683/4571683X.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


http://prikachi.com/images/677/4571677q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/681/4571681L.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/683/4571683X.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта