Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Губят се грешките друг път, не на тоя автомобил обаче след 20 рестарта. Грешките си ги пази, никъде не се губят докато не се изтрият както трябва.
И защо си мислиш, че инжекторите не се ремонтират. Всеки инжектор е съставен най-просто казано от две части, електрическа и механична. На тези проблема се явява в механичната част, клапанчетата и разпръсквачите. Т.е. точно те се подменят и разпръсквачите се чистят на ултра звук, ако не става и те се сменят.
Ремонта със сигурност, не стига 3000лв.
И защо си мислиш, че инжекторите не се ремонтират. Всеки инжектор е съставен най-просто казано от две части, електрическа и механична. На тези проблема се явява в механичната част, клапанчетата и разпръсквачите. Т.е. точно те се подменят и разпръсквачите се чистят на ултра звук, ако не става и те се сменят.
Ремонта със сигурност, не стига 3000лв.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Не казах, че не се ремонтират, а че ремонтът им е пишман работа с това чистене. Във всеки случай, новият е по-добрият избор и като ги сменям няма да се замислям и за ремонт.
Ще използвам случая и да си направя една реклама на обявата, в която търся основа за запалка, ще правя едно разклонение, че не мога да включа GPS и радар-детектор едновременно
цък
Ще използвам случая и да си направя една реклама на обявата, в която търся основа за запалка, ще правя едно разклонение, че не мога да включа GPS и радар-детектор едновременно

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Дюзите се ремонтират, но ремонта и регулирането са много тънка работа ! Регулират се с до 1 / 1000, на стенд с компютър, записват се параметрите, които се вкарват в компютъра на автомобила,- за да ги разпознава . Цялата тази процедура, може да се извърши на фирмен, оторизиран стенд, със съответният софтуер. За София освен М.П. , Супер дизел, съм чул, че ремонтират дюзи / инжектори /, в сервиз намиращ се на разклона,- с. Герман -околовръстен път, на цена - 200 лв. на брой .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
тия 16 символни номера се вкарват веднъж в екуто и това е .. други калибровки няма .. ако ресетнеш тия номера в екуто и пак ги набиеш нищо съществено не се постига тъй като те инжекторите са си същите .. при ремонт обаче( който не е ала бала не се състои само в почистване ами се сменят детайли и реално стават като нови) се генерира нов такъв код на тестер на Делфи и се вкарва в екуто .. този код казва на екуто какви точно са инжекторите като параметри тъй като няма 2 еднакви инжектора - порции на впръскване и такива неща ,за да може екуто да работи коректно с тях .. а лампата мига когато екуто види че инжектора е излязъл извън нормите зададени от тия 16 символа поради износване да речем ,и вече не може да работи коректно с тях в определени режими - за това трябва да се види грешката ,тя не изчезва .
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Минахме диагнистика и направо ми се е*а майката... Грешка в горивната с-ма и изброени няколко неща докато се стигна до опцията горивна помпа. Махнахме горивния филтър, в него стружки
Демек, помпата заминала. От това следват и чистене на дюзи задължително или ремонт, ако има проблем със стружки, минали през тях (та директно им теглих майната и нови).
До тук равносметката е:
ГНП: 1780 лв
Дюзи: 718лв х 4бр = 2872лв
Работа: 5 часа х 54лв = 270лв
Общо: 1780 + 2872 + 270 = 4922лв
Имало неква промоция в МП -20% на цени и части => -20% = 3983лв
Имало некви пловдивчани, които ремонтирали помпи и дюзи. За чистене на дюза искат 300лв, за ремонта на помпата 1300. Та директно "майната им", старите се взимат и се пускат в коша на МП и се слагат нови. Лаком гъз глава затрива
Та така, всичките тия лайна са с доставка от Германия, за която се чака 2 седмици. Освен това ако искам и цялостна гаранция трябва да се досменят и разни гарнитурки и тръбите за високото налягане, което е + още кинти.
ЧНГ

До тук равносметката е:
ГНП: 1780 лв
Дюзи: 718лв х 4бр = 2872лв
Работа: 5 часа х 54лв = 270лв
Общо: 1780 + 2872 + 270 = 4922лв
Имало неква промоция в МП -20% на цени и части => -20% = 3983лв
Имало некви пловдивчани, които ремонтирали помпи и дюзи. За чистене на дюза искат 300лв, за ремонта на помпата 1300. Та директно "майната им", старите се взимат и се пускат в коша на МП и се слагат нови. Лаком гъз глава затрива

Та така, всичките тия лайна са с доставка от Германия, за която се чака 2 седмици. Освен това ако искам и цялостна гаранция трябва да се досменят и разни гарнитурки и тръбите за високото налягане, което е + още кинти.
ЧНГ

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
хм .. недей така със страшна сила да даваш 4к .. най малкото от ибей ще дойдат наполовина (нови).. иди и още някъде да потвърдят диагнозата .. стружки във филтъра се гледат със силна лупа ,това правиха ли го ,как ги видяха ..коя точно грешка ти даде
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Стружките бяха... Големи, аз с пръстите си и един магнит ги вадих от чашката, в която се изсипа филтъра. Няма да ги давам веднага, няколко дни ще обмисля какво да направя, че не са 200 кинта да ги прежаля. Иначе диагнозата е потвърдена от 2 места, за жалост. Грешката не я помня като номер, но бяха изброени за тази грешка (от TIS-a):
- горивен филтър
- запушени горивни тръбопроводи
- проблем в ГНП
- проблем в инжекторите
- горивен филтър
- запушени горивни тръбопроводи
- проблем в ГНП
- проблем в инжекторите
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
между другото МР са коригирали малко космическите си цени ,инжектор с отстъпката излиза 570 лв ,а помпата към 1500 .. що така в Шумен други цени ми казаха като питах информативно преди месец .. имаш ли парт номерата на тия части ? нещо ми е съмнителна тая работа ,на тия км да замине помпата ...
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
А бе и на мене ми е съмнително, аз затова бях толкова спокоен, отивайки на диагностика и като ме изненадаха щях да припадна...
Номера го нямам, мога да го взема, иначе са цените, които казваш - те са с 20 процентната отстъпка (излиза 1424лв помпа и 573лв дюза).
Във филтъра имаше доста вода, може и тя да се е гъбаркала нещо. Пък знам ли го оня предния собственик какъв бълвоч е сипвал в резервоара, я нафта от тракторите, я от нафтовите печки... Днеска минах доста км - не създаде никакъв проблем. Викам им на ония в МП - може ли тия стружки да дойдат от другаде, има ли друг филтър за горивото - вика не може, защото не знам си от къде минавало, дрън-дрън. Е ако от колонката направо падне някаква мизерия нали в тоя филтър трябва да остане... Грешките от колата са изтрити, ще покарам няколко дни така да я видя.
Номера го нямам, мога да го взема, иначе са цените, които казваш - те са с 20 процентната отстъпка (излиза 1424лв помпа и 573лв дюза).
Във филтъра имаше доста вода, може и тя да се е гъбаркала нещо. Пък знам ли го оня предния собственик какъв бълвоч е сипвал в резервоара, я нафта от тракторите, я от нафтовите печки... Днеска минах доста км - не създаде никакъв проблем. Викам им на ония в МП - може ли тия стружки да дойдат от другаде, има ли друг филтър за горивото - вика не може, защото не знам си от къде минавало, дрън-дрън. Е ако от колонката направо падне някаква мизерия нали в тоя филтър трябва да остане... Грешките от колата са изтрити, ще покарам няколко дни така да я видя.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Ако км на колата са ти реални, мисля че проблема с помпата е малко вероятен.
А, пък ако това са стружки който виждаш с просто око и си извадил от филтъра бъди сигурен, че не са дошли от обратното гориво от помпата, а са дошли директно от резервоара.
При стружки с такава големина, инжекторите щяха да станали като дюзи на стар Икарус.
Покарай така и в последствие ще стане ясно накъде отива сметката.
Аз, така карах 6-7К км цяло лято, след като ми направи няколко други номера освен влизането в авариен режим реших вече да я давам за ремонт.
Гасна няколко пъти като давам бавно назад, след това угасна няколко пъти с висока скорост и ми писна.
Не се доверявай на МП, дори диагностика не могат да направят както трябва.
Схемата им е ясна - инжектори (дюзи), ако не помпа, ако не и двете. Накрая, като си им платил една такава кола дигат рамене и те оставят да се жалваш на арменския поп. Това е моя съвет, успех и дано не излезе всичко за ремонт!
edit: Водата във филтъра не може да създаде този проблем, тя принципно не би трябвало да може мине от там към помпата. По-скоро ще има не достатъчна пропускливост филтъра, а каква грешка ще даде не знам.
А, пък ако това са стружки който виждаш с просто око и си извадил от филтъра бъди сигурен, че не са дошли от обратното гориво от помпата, а са дошли директно от резервоара.
При стружки с такава големина, инжекторите щяха да станали като дюзи на стар Икарус.
Покарай така и в последствие ще стане ясно накъде отива сметката.
Аз, така карах 6-7К км цяло лято, след като ми направи няколко други номера освен влизането в авариен режим реших вече да я давам за ремонт.
Гасна няколко пъти като давам бавно назад, след това угасна няколко пъти с висока скорост и ми писна.
Не се доверявай на МП, дори диагностика не могат да направят както трябва.
Схемата им е ясна - инжектори (дюзи), ако не помпа, ако не и двете. Накрая, като си им платил една такава кола дигат рамене и те оставят да се жалваш на арменския поп. Това е моя съвет, успех и дано не излезе всичко за ремонт!
edit: Водата във филтъра не може да създаде този проблем, тя принципно не би трябвало да може мине от там към помпата. По-скоро ще има не достатъчна пропускливост филтъра, а каква грешка ще даде не знам.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Лошо, но стружките след филтъра не може да минат, освен ако не се прокъса, което е почти невъзможно, а водата е по тежка, и си стои отдолу, във филтъра. Тя ГНП, ако е заминала, би трявало да не може да вдига налягане.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
стружките се гледат със силна лупа/микроскоп ,така знам аз .. такива стружки големи няма как да дойдат от помпата или колата да е спряла отдавна ..знаеш ли че отворите на инжекторите не се виждат с просто око ... смени горивния филтър ,покарай няколко месеца ,може да се оправи .. ако е имало вода сега в това време замръзва и може да не стига дебита
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Алекси, това казвам и аз. Като ходих да си взема колата от ремонта, ми показаха клапанчетата на инжекторите под микроскоп, за да ми покажат износването. Забравих само да питам с какво увеличение е.
Дори с лупа мисля, че няма да могат да се видят деругите които се бяха получили. Тогава говорихме и за стружките, които има вариант да прави помпата и да прецака инжекторите, често срещан проблем на тея помпи Delphi, също само на микроскоп се виждали.
Дори с лупа мисля, че няма да могат да се видят деругите които се бяха получили. Тогава говорихме и за стружките, които има вариант да прави помпата и да прецака инжекторите, често срещан проблем на тея помпи Delphi, също само на микроскоп се виждали.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
помпите е добре да се уточни че са 2 модела .. първите още преди фейса 2.0 тдци са с помпа която има склонността да отделя стружки които скапват инжекторите .. в последствие помпата е ревизирана и тоя проблем уж е отстранен ,най малкото подобни случаи рязко намаляват ,инжекторите също са ревизирани като има цели 8 модела от 101д до 801д в зависимост от обема/конските сили
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Ха на мен преди 3години диагнозата ми беше помпа дюзи и стружки в цялата система(Мото фое друго незнаят)А беше проблема едно просто реле.От тогава съм минал 100хил. със същите дюзи и помпа,смъквах резервара беше чист.Вярно че е ТДДИ моята но мисълта ми е че те(МП) обичат да тварят и да стигат до крайности.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Да, знам, че са миниатюрни самите отвори на дюзите, затова тия стружки реших, че не може да са минали от там, но пък си викам по-големите да са във филтъра, а малките да са отишли към инжекторите. Филтъра днеска го видях - сложен е Филтрон
предишния собственик егати разликата - Мотул масло и филтър Филтрон... Диагностиката беше на 2 места, като на първото докато беше закачил буксата и четеше от TIS-а, колата угасна докато беше на празен ход. Гледахме и налягането от помпата - в 100% норма е. Те го дават +/- 20-50 бара от очакваното в зависимост от оборотите, а при мен беше +/- 0 и нещо до 3 бара отклонение при ниски и високи обороти.
Днес минах през Моторкрафт за един фордовски горивен филтър, та ми е в багажника, но реших да не го слагам с тия стружки. Ще го сменя след няколко к км като сменям и маслото направо.
Обаче явно има проблем някакъв, да загасне както на място, така и в движение - има си проблем, който съм убеден, че не е от водата... Ще карам така докато не се случи нещо, като имам едно на ум.
Чефо, какво реле, за какво?

Днес минах през Моторкрафт за един фордовски горивен филтър, та ми е в багажника, но реших да не го слагам с тия стружки. Ще го сменя след няколко к км като сменям и маслото направо.
Обаче явно има проблем някакъв, да загасне както на място, така и в движение - има си проблем, който съм убеден, че не е от водата... Ще карам така докато не се случи нещо, като имам едно на ум.
Чефо, какво реле, за какво?
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
При мен е ТДДИ и има едно реле което управлява ГНП–то или някой клапан по него.Гасни направо отсича се едно си изкарал ключа.Грешките пак бяха ГНП и така ...Незнам при ТДЦИ как е но сигорно клапаните по помпата ги управлява някой реле
Разгледай ТИС-а дали няма нещо такова

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Извинявам се че ще го кажа, но къде е икономията на малко горящия и много вървящ дизел, като всеки 2-ри колега с TDCI рано или късно трябва да изръси поне 2 бона за ремонт. Затова дизел единствено и само нов и на 4-5 години или като наближи 100 хил.км. се продава.Pyrhel написа:До тук равносметката е:
ГНП: 1780 лв
Дюзи: 718лв х 4бр = 2872лв
Работа: 5 часа х 54лв = 270лв
Общо: 1780 + 2872 + 270 = 4922лв
Пожелавам на колегата да си оправи колата с минимални средства и да се окаже, че само е нужна профилактика на горивната система.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
за съжаление карането с евтин и некачествен горивен филтър е един от най сигурните начини да си скапеш горивната система .. в английския форум има такава тенденция - карат ми с филтри от по 7-9 паунда и после реват .. аз бих го сменил филтъра възможно е и да е задръстен( все пак едно от тълкуванията на грешката е това ,трябва да се почва от елементарните неща ) и да се наблюдава как се държи колата после .. не бързай с помпата че помпа на 100к да дефектира - ще те пишат по вестниците 

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X
Снощи направо умирах и се трупясах да спя и не съм ти видял последния пост, Алекси. Сутринта като станах седнах да помисля над проблема и стигнах до извода да сложа новия филтър заради грешката, а сега гледам и ти си написал това
Та станах сутринта след като стигнах до тоя извод, отидох да сменя филтъра, сложих Делфи-то, но не съм минал кой-знае колко км - 50тина, като пробвах всички варианти - леко ускорение до високи обороти, рязко ускорение на 2ра, 3та, 4та до към 4500 оборота - нямаше го проблема, но съм на нокти още, защото изследвах утайката от стария филтър. Източих го в една чаша и почнах да ровя в нея - имаше МНОГО замръзлала вода, но имаше и няколко ситни стружки 
Ако успея да мина още няколко стотин км в това състояние мисля да сваля новия филтър и да му разгледам утайката... Мамичката й и помпа, дали верно не е тръгнала
Цените по-горе, където ги написах се оказа, че били без ДДС, днеска получих официална проформа по мейла и след като я видях тая сума, със сигурност няма да вкарам колата в МП за този ремонт:

ПС: Да не забравяме, че тия цени са с -20% отстъпка...


Ако успея да мина още няколко стотин км в това състояние мисля да сваля новия филтър и да му разгледам утайката... Мамичката й и помпа, дали верно не е тръгнала

Цените по-горе, където ги написах се оказа, че били без ДДС, днеска получих официална проформа по мейла и след като я видях тая сума, със сигурност няма да вкарам колата в МП за този ремонт:
ПС: Да не забравяме, че тия цени са с -20% отстъпка...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта