Здравейте и от мен днес си "купих" Scorpio
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Здравейте и от мен днес си "купих" Scorpio
Здравейте, днес си "купих" Ford Scorpio.
Пиша за да се похваля и да кажа какви проблеми имам, за да се решат и евентуално да се порадвам на този вeтеран.
Имам следният проблем жилото на предния капак се е скъсало откъм купето и не може да се отвори капака. Някакви идеи как, евентуално къде ?
Следващият проблем е тропането на предно дясно колело. Може да е всичко, въпросът е къде да закарам форда.
Имам проблем и с предно дясно колело при спиране. Като спирам и стърже на метал - феродо накладки ? Пак стои въпросът с място за ремонт. И естествено пари ...
Идва ред и на газовата уредба. От предишния собственик според думите на майка му колата е била "скопена" за да гори по-малко. Е да но аз днес на магистралата повече от 100км/ч не можах да вдигна на газ. Това е абсолютно ненормално за кола с 2000см^2
За капак в града докато я карах преди да я "купя" колата загря и имаше парно. На магистралата за 120километра не можа да загрее и да имам парно, та умрях от студ
. Някакви идеи ?
Това са най-важните засега проблеми. Снимки по-нататък
Пиша за да се похваля и да кажа какви проблеми имам, за да се решат и евентуално да се порадвам на този вeтеран.
Имам следният проблем жилото на предния капак се е скъсало откъм купето и не може да се отвори капака. Някакви идеи как, евентуално къде ?
Следващият проблем е тропането на предно дясно колело. Може да е всичко, въпросът е къде да закарам форда.
Имам проблем и с предно дясно колело при спиране. Като спирам и стърже на метал - феродо накладки ? Пак стои въпросът с място за ремонт. И естествено пари ...
Идва ред и на газовата уредба. От предишния собственик според думите на майка му колата е била "скопена" за да гори по-малко. Е да но аз днес на магистралата повече от 100км/ч не можах да вдигна на газ. Това е абсолютно ненормално за кола с 2000см^2
За капак в града докато я карах преди да я "купя" колата загря и имаше парно. На магистралата за 120километра не можа да загрее и да имам парно, та умрях от студ

Това са най-важните засега проблеми. Снимки по-нататък

- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия


За читав сервиз на Форд препоръчват хората този при моста Чавдар.
Айде, и успех!
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Мерси Цензоре
Ще го видим тези дни. Засега съм доволен за толкова пари толкова. Ако за още малко мога да я стенга да си ходя до Пазарджик с нея ще е перфектно. Просто 4 часа с влака не ми се пътува 
п.п. Твоята кола 3 години ли направи ?! Ти кога пусна тема за кола до 2 000лв кога си купи новата, кога 3 години й направи .... Стига спам, че не знам тук как са правилата


п.п. Твоята кола 3 години ли направи ?! Ти кога пусна тема за кола до 2 000лв кога си купи новата, кога 3 години й направи .... Стига спам, че не знам тук как са правилата

- TPECHAT
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 03 юни 2007, 19:30
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0i Ghia 115 (1985), Focus 1.6 100 (2011), Kuga 1.5 120 (2019)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здрасти,
моето е много дърто - 1985
Имах следния проблем - предно дясно тропаше на дупки все едно некви чукове се млатеха 
Отидох до кв Надежда, там в началото още като слезеш на Ломско шосе има сервиз само за ФОРД. Разглобиха там железарията - викат нема нищо, от кво дрънка не е ясно... Май бил носача на спирачката или нещо такова - нов такъв + монтаж = 120 кинтаа... викам си ОК, ако се оправи... но докато дойде частта след ден ми го сглобиха, че ми трябваше колата. За късмет след сглобяване/разглобяване за 5 лв тва тракане изчезна - вече 5.000 км. Дано не се появи пак
, защото супер много дразни
Пичовете там изглеждаха разбирачи... успех 
моето е много дърто - 1985


Отидох до кв Надежда, там в началото още като слезеш на Ломско шосе има сервиз само за ФОРД. Разглобиха там железарията - викат нема нищо, от кво дрънка не е ясно... Май бил носача на спирачката или нещо такова - нов такъв + монтаж = 120 кинтаа... викам си ОК, ако се оправи... но докато дойде частта след ден ми го сглобиха, че ми трябваше колата. За късмет след сглобяване/разглобяване за 5 лв тва тракане изчезна - вече 5.000 км. Дано не се появи пак



- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Здравейте и от мен днес си "купих" Scorpio
как го казваш,все едно сутринта си си купил баничка от баничарницатаCenarius написа:Здравейте, днес си "купих" Ford Scorpio.
Ми айде честито тогава,и много колежки на задната седалка ти пожелавам.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Ами купих го за колосалната сума от 600лв. И да стана почти като да си купиш баничка ... обади ми се един приятел и каза ела. Отидох пеша и се върнах на колела. Още не е прехвърлена колата
А за колежките - преди да качим колежки, трябва да оправим проблемите. Да пуснем някаква музика, каквато ще да е, защото няма нищо, трябва да я изчистим отвътре, защо не и да я претапицираме. Зависи колко пари ще ми вземат за спирачките и за тропането. Трябва и да оправя проблема с мощността защото на магистралата ми е трудно да изпреваря камион, а това не е добре. Като цяло ме радва колата. Някак си не искам да я продавам а да си я карам
в петък обаче имам изпит и сега не ми е много до майстори, а и в събота е 8ми декември ще се заминава за Банско изобщо тази седмица няма да имам време за скорпиона, но ако не го бях взел аз, щеше да го вземе един за да му вземе газовата и да го прати в моргата
А някак си не ми изглежда колата като за морга.



-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Преди малко исках да изляза с него. Акумулатора едвам въртеше стартера
Не запалих ... След малко ще постна снимки.
http://i.data.bg/07/12/04/693173_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i.data.bg/07/12/04/693172_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i.data.bg/07/12/04/693173_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i.data.bg/07/12/04/693172_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Много работа те чака приятелю - препоръчвам ти да му отделиш 2-3 седмици и някой лев, и след месец като се качиш да знаеш, че караш кола. Основна ревизия на всичко му е майката
Иначе може 1г да ти трови нервите през няколко дена. А нервите ги няма като резервна част
аз съм вече на тоя принцип, за най-малкото хвърлям в сервиза . . .


Последна промяна от isoiso на 27 дек 2007, 08:26, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Хахаcenzor написа:E, то или наливаш малко пари и караш кола, или караш докато тотално се срине и като дойда в Пазарджик другия път ще ти помогна да я засилим в Марица.Cenarius написа:Дано не си прав, колкото и да съм съгласен с теб


Иначе на мен плановете са ми да се оправи тропането, да се види защо не зарежда да се настрои газовата. После да сменя тапцерията и да си я карам до лятото докато най-после си взема реното, пък кой знае може и скорпиона да излезе здрав и да си оставя него


някой чисти спам


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Скорпиона явно е бил много занемарен!
Иначе специално този модел е много здрав и надежден в техническо отношение. Частите и консумативите са евтини /примерно смяната на ангренаж излиза три пъти по-евтино от тази на кола 16V и т.н./.
За немного пари можеш да я приведеш в добро общо техн. състояние и при елементарна последваща поддръжка да ти служи още много време!
След като я постегнеш ще установиш, че това е много добър модел и след това като се качиш да караш други коли ще ти се струват доста дървени!
От снимките, които си постнал виждам, че си в Студентски град, ако искаш закай си колата на диагностика в сервиза на "Радиал" до "ТУ" - София / в дясно като тръгнеш по ул. Росарио - това е улицата от КИЯ към хотел Витоша/ майстора е добър и цените са сносни!
пп: опа щях да забравя, честито, дано да ти носи много радост и да не те оставя на път!
Иначе специално този модел е много здрав и надежден в техническо отношение. Частите и консумативите са евтини /примерно смяната на ангренаж излиза три пъти по-евтино от тази на кола 16V и т.н./.
За немного пари можеш да я приведеш в добро общо техн. състояние и при елементарна последваща поддръжка да ти служи още много време!
След като я постегнеш ще установиш, че това е много добър модел и след това като се качиш да караш други коли ще ти се струват доста дървени!
От снимките, които си постнал виждам, че си в Студентски град, ако искаш закай си колата на диагностика в сервиза на "Радиал" до "ТУ" - София / в дясно като тръгнеш по ул. Росарио - това е улицата от КИЯ към хотел Витоша/ майстора е добър и цените са сносни!
пп: опа щях да забравя, честито, дано да ти носи много радост и да не те оставя на път!

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
chains, Радвам се че намери време да ми видиш темата. Вярно е, в студентски съм (но съм го и написал
) А колата ... Не мога да я запаля, акумолатора е паднал, не мога да го извадя да го заредя, защото не мога да отворя капака. Искрено се надявам колата да си заслужава 650-те лева и да вкарам още малко и да си ходя с кола, а не с влак до нас.
п.п. Пуснах и тема за капака...

п.п. Пуснах и тема за капака...
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Честита да ти е.
Със сигурност не си се минал, тъй като това е кола от висок клас и един от най-здравите Фордове.
За тия 600лв трябва да си щастлив че изобщо има купе или двигател.
Явно си има забележки, но от снимките ми прилича просто на "нещастен" Форд искащ малко внимание за да е пак във вихъра си. Като я пооправиш ще стане перфектна колата отново.

За тия 600лв трябва да си щастлив че изобщо има купе или двигател.

- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
На предния капак жилото излиза под кормилото на една оранжева ръкохватка. При мен беше счупена самата ръкохватка. Та идеята ми е да огледаш въпросното място и ако жилото се подава там хващаш с едни клещи и дърпаш да се отвори капака! Ако е паднал много акумулатора няма да можеш да го запалиш с дърпане. Предните накладки са в порядъка на 40лв. С кабел са! На бензин как върви колата?
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта