Страница 1 от 1

Е то освен и аз да се похваля... с моят Escort

Публикувано: 14 дек 2007, 20:50
от h_vetrilov
Здравейте всички. Та преди около 4 седмици и аз се сдобих с Ford Escort 1.8TDi, 1995-та година, Ghia, комби. Колата е внос от Италия и на външен вид е много добра, салона също е много добре запазен. Като всяка кола втора употреба, при това "италианска", си има доста за дооправяне. Смених й масло, ремъци и филтри, обаче явно отнякъде си гълта въздух или си изпуска нафтата когато не работи по половин-един ден, съответно по една нощ. И така... на сутринта паленето е кошмар. Въпросното бутонче за ръчно подкачване на горивото е меко, след няколко напомпвания (около 10-15) става твърдо, и после сравнително лесно пали. Но това допреди два-три дена. Тази сутрин като беше -5° :? . Освен това точно където влиза жилото на газта в двигателя има едни кабелчета които са едни такива оголени и омазани със силикон, не ги знам за какво са. Трябва да я карам на сервиз и ще съм Ви благодарен ако ми препоръчате къде мога да я закарам да й направят пълна диагностика, и евентуално да я ремонтират. Предварително Ви благодаря.

П.С. Скоро ще кача и някоя друга снимка ;)

Публикувано: 15 дек 2007, 14:35
от NIKJAMa
Добре дошъл колега :)

Да ти обърна внимание, че за конкретните въпроси по ремонтите е добре да питаш в специализираните раздели. "Моята кола" е само за да се представи автомобила а не да се обсъждат ремонти и сервизи.

Публикувано: 16 дек 2007, 00:00
от h_vetrilov
Аха извинявам се, че още с първият си пост съм сгафил, ще гледам да не се повтаря :D

Публикувано: 16 дек 2007, 21:32
от deshi
Трудното палене може би е защото е изпуснал клапана на горивно-нагнетателната помпа и затова системата ти губи нафта и пали трудно. Може да си сложиш клапан между помпата и филтъра. При мен беше така и се оправи с клапана.