Страница 1 от 3
Ето го и моя Фокус Зетек
Публикувано: 26 фев 2008, 11:39
от Andrei
Престрашавам се и аз да си покажа каручката
Форд Фокус Зетек, септември 1999, 92000 км.
Двигател 1.8 Зетек E 115 к.с.
2 (3) врати
Цвят черна перла
Лети джанти 15'' Форд 5 двойни спици, четири диска, ABS, хидравлика, ел.стъкла, ел.регулируеми фарове, ел. отопляеми огледала, климатик, performance - окачване, предни спортни седалки, управление на музиката от волана, четири фабрични говорителя + 4 пищялки PROTON, малък кожен пакет (врати, скоростен лост, волан), уреди, декоративни прагчета, лайсни на вратите, топка на скоростен лост в цвят графит.
Падам си по неща като брони и прагове, но тъй като не съм фен на силовия тунинг, а по скоро на хубавия външен вид, такива глезотийки май са излишни. Все пак другата седмица ще направя някои външни подобрения на дизайна, главно на светлините:
черни фарове
черни стопове
черни мигачи на бронята отпред
бели странични мигачи
черен трети стоп
А другия месец е планиран кожен салон, с което смятам да приключа.
Публикувано: 26 фев 2008, 15:40
от debug
Честито! Дълго и безаварийно да ти служи.
Какъв кожен салон ще му слагаш - оригинални седалки или претапициране на старите?
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
Публикувано: 26 фев 2008, 15:58
от mrdds
Andrei написа:черни фарове
черни стопове
черни мигачи на бронята отпред
бели странични мигачи
черен трети стоп
.
Честито,много е хубав,малко са му пожълтяли фарчетата.Отвори ги ако ти се занимава и изчисти рефлекторното покритие.Аз на моя монди ги направих като нови с една кърпичка само.Сега блестят от чистота.
И как мислиш да правиш черни фарове,стопове,мигачи.....с какво ще светиш после???
Не ни казвай ,че ще лепиш черно фолио върху фара и ще оставиш 2 дупки на фолиото за светлината...

Публикувано: 26 фев 2008, 16:03
от Andrei
debug написа:Честито! Дълго и безаварийно да ти служи.
Какъв кожен салон ще му слагаш - оригинални седалки или претапициране на старите?
Мерси
Ще претапицирам, не мога да си позволя оригинални седалки, а и не ми се наливат огромни суми...
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
Публикувано: 26 фев 2008, 16:12
от Andrei
mrdds написа:Andrei написа:черни фарове
черни стопове
черни мигачи на бронята отпред
бели странични мигачи
черен трети стоп
.
Честито,много е хубав,малко са му пожълтяли фарчетата.Отвори ги ако ти се занимава и изчисти рефлекторното покритие.Аз на моя монди ги направих като нови с една кърпичка само.Сега блестят от чистота.
И как мислиш да правиш черни фарове,стопове,мигачи.....с какво ще светиш после???
Не ни казвай ,че ще лепиш черно фолио върху фара и ще оставиш 2 дупки на фолиото за светлината...

Хубавичък е наистина... Фаровете ще ги изчистя и ще ги пусна за продаване. Черните фарове и стопове са ми от Германия, но не са китайските пластмаски, а всъщност са оригинални фарове и стопове, работени от професионалисти и са със специални лакове. Хубавото е че са минали сертифициране от ТЮФ и пропускат около 95 % от светлината - няма да ставам причина за ПТП
А на черния цвят на колата мисля че ще стоят страхотно! Пускам снимчици:
Публикувано: 26 фев 2008, 16:15
от cenzor
Andrei написа:debug написа:Честито! Дълго и безаварийно да ти служи.
Какъв кожен салон ще му слагаш - оригинални седалки или претапициране на старите?
Мерси
Ще претапицирам, не мога да си позволя оригинални седалки, а и не ми се наливат огромни суми...

Претапициране с естествена кожа в България - между 1300-2000лв.
Оригинални кожени седалки ( със все седалките, разбира се) в ebay.co.uk - 350 до 500 лири = 900 до 1300лв...
Огромните суми определено не са при оригиналните седалки.
Публикувано: 26 фев 2008, 16:22
от Andrei
cenzor написа:Andrei написа:debug написа:Честито! Дълго и безаварийно да ти служи.
Какъв кожен салон ще му слагаш - оригинални седалки или претапициране на старите?
Мерси
Ще претапицирам, не мога да си позволя оригинални седалки, а и не ми се наливат огромни суми...

Претапициране с естествена кожа в България - между 1300-2000лв.
Оригинални кожени седалки ( със все седалките, разбира се) в ebay.co.uk - 350 до 500 лири = 900 до 1300лв...
Огромните суми определено не са при оригиналните седалки.
Прав си що се касае до естествената кожа...но едно качествено тапициране с изкуствена кожа ще ми легне не повече от 400 лв. (да речем 500 ако отида при момчетата от автоинтериор.бг, които забелязвам са много популярни по форумите...
Няма парички за скъпи глезотии, а подочувам че ако не като качество то поне като здравина изкуствената кожа не пада по долу от естествената...и изглежда точно толкова добре.
Но мерси за инфо-то, ebay.co.uk ми е много любимо местенце и постоянно се оглеждам за далаверки

Публикувано: 26 фев 2008, 20:58
от Bijutera
супер е фокусчето,направо ме грабна...честит да ти е

Публикувано: 26 фев 2008, 21:13
от amdinside
Вива Форд Фокус
Публикувано: 26 фев 2008, 21:21
от cossy
Този стоп кефи максимално

))) дано и да се вижда отдалеч

Публикувано: 26 фев 2008, 23:38
от Andrei
Bijutera написа:супер е фокусчето,направо ме грабна...честит да ти е

Мерси

Виждам че ти си със комби от по-специалните

За форд и техните постни базови версии, Джиа значи много Даже в Европа седана на Фокус четох че са го пуснали в началото само във версия Джиа, и са го рекламирали като шефска кола
Следващата ми кола искам да е тип семейна, но седан...примерно мондео 2001 - 02, а защо не ако има парички (дай боже) и някой 3-4 годишен С-мах ако ше си мечтаем

Но...като запродавам черния изрод ще се обадя първо във форума, тука явно има фенове...
Публикувано: 26 фев 2008, 23:46
от Andrei
cossy написа:Този стоп кефи максимално

))) дано и да се вижда отдалеч

Ами на снимката е светнат, предполагам че изгасен почти няма да се вижда, а на тъмно - доста. С тях швабата даде бонус щото му предложих желаната цена, два мигача за предната броня в същия стил, пускам снимка:
Публикувано: 27 фев 2008, 20:23
от Bijutera
Andrei написа:Bijutera написа:супер е фокусчето,направо ме грабна...честит да ти е

Мерси

Виждам че ти си със комби от по-специалните

За форд и техните постни базови версии, Джиа значи много Даже в Европа седана на Фокус четох че са го пуснали в началото само във версия Джиа, и са го рекламирали като шефска кола
Следващата ми кола искам да е тип семейна, но седан...примерно мондео 2001 - 02, а защо не ако има парички (дай боже) и някой 3-4 годишен С-мах ако ше си мечтаем

Но...като запродавам черния изрод ще се обадя първо във форума, тука явно има фенове...
Хаха те на форд нивата на оборудване са няколко,Гиа (не Джиа,чете се гия) не е най-високото,но си има всичко необходимо

Публикувано: 04 мар 2008, 00:48
от FoCuSsS2000
извинявай че ти спамя по темата колега,но мислиш ли че кола 99 година може да е на реални 92 000 километра?не ме разбирай погрешно-колицата ти е супер,имаш желание да си я правиш,аз имам същия фокус само че с 5 врати и е 2000 кубика.това са супер добри коли,но просто тези километри ми се виждат изклучително малко. не си мисли че злобея или че завиждам,просто изказвам мнение

Публикувано: 04 мар 2008, 00:57
от FoCuSsS2000
забравих да спомена че моята също е 99 година и е на 170 000км.Или в Швейцария ги карат зверски много тия фокуси или твоята я е карала баба,до аптеката и бакалията.Аз съм втори собственик на колата,има сичката документация за ремонти и прегледи,водена по дата и километри.сам можеш да сметнеш по колко километра се пада на година. А и моята е първа регистрация 2000 год.
п.п
предварително се извинявам ако ти лично си си купил колата от мото пфое България и ако ти си и 1ви собственик
Публикувано: 04 мар 2008, 01:09
от reticence
Deleted
Публикувано: 04 мар 2008, 09:06
от Andrei
FoCuSsS2000 написа:извинявай че ти спамя по темата колега,но мислиш ли че кола 99 година може да е на реални 92 000 километра?не ме разбирай погрешно-колицата ти е супер,имаш желание да си я правиш,аз имам същия фокус само че с 5 врати и е 2000 кубика.това са супер добри коли,но просто тези километри ми се виждат изклучително малко. не си мисли че злобея или че завиждам,просто изказвам мнение

Ами колега, и аз се колебаех дали са реални километрите, докато не видях оригиналния ремък, който е бил на косъм да се скъса всеки момент, защото жабаря никга не го е сменил. Пазя и стикера от последното гаранционно обслужване от Форд Италия в самия край на 2003 г., и колата тогава е била на 43 000 км. А иначе, ако се качиш дори за 5 минути, ще повярваш и ти. Грубо сметнато, 92 000 км. са по 12 000 км. на година, аз обикновено навъртам толкова (баща ми например навърта по-малко и от половината на това), а честичко обичам да излизам и извън града. Не е ненормално, това определено не е била служебна кола. Идва от малко градче на 40 км. от Рим, най-вероятно не се е и налагало да се кара на дълги разстояния. Както и да е, готов съм да се обзаложа, че километрите са реални, ти само предложи метод как да разберем със сигурност

Публикувано: 04 мар 2008, 09:37
от Zi
Супер е Фокуса. Айде слагай фаровете и стоповете и тая събота или неделя, да го видим на живо.

Публикувано: 04 мар 2008, 10:50
от Andrei
FoCuSsS2000 написа:забравих да спомена че моята също е 99 година и е на 170 000км.Или в Швейцария ги карат зверски много тия фокуси или твоята я е карала баба,до аптеката и бакалията.Аз съм втори собственик на колата,има сичката документация за ремонти и прегледи,водена по дата и километри.сам можеш да сметнеш по колко километра се пада на година. А и моята е първа регистрация 2000 год.
п.п
предварително се извинявам ако ти лично си си купил колата от мото пфое България и ако ти си и 1ви собственик
А, чак сега забелязах че си от София, там разстоянията са други. Аз ходя всеки ден с колата на работа и вечер често излизам с нея, но това са общо 10-15 км. на ден максимум. Сложи и веднъж в месеца до София (250 км.), два пъти до Пловдив (150 км.) и два-три пъти до св. Константин или Батак (150 км.) и се получава даже по-малко от 1000 км. Смятам че е напълно нормално колата да си е на толкова километри.
Публикувано: 04 мар 2008, 10:52
от Andrei
Zi написа:Супер е Фокуса. Айде слагай фаровете и стоповете и тая събота или неделя, да го видим на живо.

Мерси колега. Сложих всичко, полирах, останаха само фаровете, нещо много закъсняха. Дайте сериозно да се разберем за събота или неделя
