Страница 1 от 3
Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 22 мар 2008, 19:36
от FoCuSsS2000
Най-сетне качих снимки на красавеца ми на компа и реших да ви го покажа.Дано ви хареса.
Двигателят е 2000 кубика 16 винтила 131 коня, 4 аирбега, 4 диска ,абс,ел.стъкла,ел.фарове,климатик,чупещ волан,управление на сд-то от волана,халогени.
Скоро съм замислил проект ,който ще се състои в смяна на джантите(поръчал съм да ми ги търсят в Швейцария),смяна на предна броня,смяна прагове,бели мигачи,професионално затъмняване на стъклата(аз се опитах сам,но резултата не ми хареса),малко козметични промени и за сега е това.
Отворен съм към сякакви идеи ,които според вас ще му отиват
п.с
имам по-хубави снимки ,но са ми на гсм-а и незнам как да ги кача на компа

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 22 мар 2008, 19:44
от pepy1
чудна е ! със здраве да си я караш
купи си един Bluetoot - usb за компютър -примерно от Германос ,20лв струва и е с гаранция
аз купих такъв на сина ми за да има по лесна връзка телефон компютър,чудна работа върши
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 22 мар 2008, 21:32
от Атанас
Браво, много добре изглежда. Тва с вентилите... колкото и да ги броя до 5 ги изкарвам, 16 евентуално Камаз с полуремарке... ама знае ли човек...
Със здраве да си я караш и само хубави емоции ти пожелавам
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 22 мар 2008, 22:25
от TURBOTO
Супер е!!!И с тия работи дето си му замислил ще стане убиец направо.Хайде със здраве да си го ползваш и да се слушате взаимно

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 23 мар 2008, 18:54
от FoCuSsS2000
благодаря за позитивните отзиви колеги пу пу да не ми е уроки и да си ме слуша .

. Утре ще ходя да й махам катализатора,да видим дали е истина че се отпушвала колата.Замислям се и за едни хубав спорен филтър.Според вас дали ще има смисъл да давам към 100 кинта .Доколкото съм чел,промяна при атмосферните двигатели почти не се усещала.
А иначе аз така кат се замисла ,май верно си е с 5 винтила,две лепенки и 3 балона
п.с.
за лепенките и балоните се бъзикам

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 24 мар 2008, 11:35
от Andrei
Най-накрая и снимки!

Фокусника е чуден!
Много шумен ще го направиш като махнеш катализатора и сложиш спортен филтър...но звука няма да е лош, все пак ти си знаеш.
При моя наблегнах на черното, но доста си мислех и за всички светлини в бяло, защо не си поиграеш на фотошопа да видиш как ще изглежда с бели мигачи и стопове, ксенон/ фарове от след фейслифта, а с белите елементи ще му тичат и някои хромирани детайли (има едни много хубави решетки предни например, както и лайсната отзад за багажника) Иначе тази модификация плаче за смяна или добавки по всички брони и прагове, защото обикновената пластмаса загрозява. Джанти предполагам търсиш 17, иначе по-добре си стой със зетековите, много са секси

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 24 мар 2008, 11:53
от Radoy
4 цилиндъра Х 4 клапана на цилиндър = 16 клапана
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 26 мар 2008, 23:09
от FoCuSsS2000
Andrei написа:Най-накрая и снимки!

Фокусника е чуден!
Много шумен ще го направиш като махнеш катализатора и сложиш спортен филтър...но звука няма да е лош, все пак ти си знаеш.
При моя наблегнах на черното, но доста си мислех и за всички светлини в бяло, защо не си поиграеш на фотошопа да видиш как ще изглежда с бели мигачи и стопове, ксенон/ фарове от след фейслифта, а с белите елементи ще му тичат и някои хромирани детайли (има едни много хубави решетки предни например, както и лайсната отзад за багажника) Иначе тази модификация плаче за смяна или добавки по всички брони и прагове, защото обикновената пластмаса загрозява. Джанти предполагам търсиш 17, иначе по-добре си стой със зетековите, много са секси

привет,ами за катализатора искам да го мяхна защото знам че по каталожни данни изкарвали до 150 000 километра,а моята ги е минала.въпреки че неусещам да е запушена(казвали са ми,че ако е запушен катализ.колата вървяла адски гадно)ми се струва че няма да навреди на колицата ако го махна

а все повече се разубеждавам за спортния филтър,май няма кой знае какъв смисъл от него.мигачите сигура ще са бели,фаровете за сега си остават така,стоповете още се чудя,няма да ги затъмнявам това е ясно.или ще са напълно червени или от тия прозрачните(кое според вас ще стои добре)а за хромираната решетка също е добра идея.за сега най-голям приоритет са ми джантите.търся си точно определени.ще подскажа само малко-RS

Ако скоро не ми изпаднат такива,съм се замислил как според вас ще стои ако пръсна тези джанти с които съм сега в бяло?? на мен задната броня много си ми харесва,единствено леки косури има предната и праговете
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 09:07
от Andrei
RS.. а не те ли кефят черните джанти?

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 11:26
от FoCuSsS2000
Аааа мале ти къв гадняр си

се ми вкарваш некви мисли в главата.много са хубави представям си как хубаво ще стоят.имаш ли представа колко струват?.аме нека малко се различаваме.ако и моя го правя с черни елементи,ще си приличат много с твоя.разбираме се така-моя с бели елементи,твоя с черни

И накрая конкурс кой е станал по-готин.Навитак ли си >:D<:
п.с.
а м/у другото ще се свържа с теб на лични,ако можеш да помогнеш за едно нещо

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 13:18
от Andrei
Ами точно тази я има само 18-ка, което е много гадно, защото май 17 е максимума който можем да набутаме там предвид по-ниското окачване. Намерих я на avtogumi.com, но нямат цени, предполагм че няма да е повече от 250 лв. бр., което не е малко като се замислиш...
Няма проблеми, пиши стига да мога да помогна, че хич не съм разбирач

Иначе като за твоя проект, можеш да погледнеш тези, комбинации са от черно и сребристо и ще подчертават светлите елементи, които ще сложиш:
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 19:04
от debug
На Фокуса влиза и 18" джанта, ама с много ниска гума, което не е особено смислено по нашите пътища.
Колега, ще чакам да махнеш катализатора и да напишеш светна ли ти лампата за повреда в двигателя...

Че тази процедура и аз я обмислям за по-нататък (заедно с едно ей такова)
Обаче май без лъжене на втората ламбда-сонда няма да стане.
П.П. - Под RS - джанти - имаш предвид от Фокус РС (OZ Record) или RS-Line? Щото първите са 18 цола, а вторите са малко меки - карал съм такива.
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 20:34
от FoCuSsS2000
debug написа:На Фокуса влиза и 18" джанта, ама с много ниска гума, което не е особено смислено по нашите пътища.
Колега, ще чакам да махнеш катализатора и да напишеш светна ли ти лампата за повреда в двигателя...

Че тази процедура и аз я обмислям за по-нататък (заедно с едно ей такова)
Обаче май без лъжене на втората ламбда-сонда няма да стане.
П.П. - Под RS - джанти - имаш предвид от Фокус РС (OZ Record) или RS-Line? Щото първите са 18 цола, а вторите са малко меки - карал съм такива.
както сам каза наще пътища не са за 18 джанта с ниска гума(много ми харесват OZ Record),такаче съм се насочил към вторите.Ти твойте от къде си ги взел и можеш ли да ме насочиш къде да търся.А можеш ли да разясниш малко за тва светване на лампата за повреда.При фокусите така се получава като махнеш катализатора ли?И защо трябва да се лъже ламбдата като тя е преди катализатора и не би трябвало да й се отрази махането му? Моля ти се, просветли ме малко ,защото наистина съм много бос с фокусите и като цяло форд,а ти вече имаш втори фокус
п.п.
а тези колектори са зверскиии.това вече си е сериозна работа
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 21:01
от debug
На първият ми Фокус джантите бяха с шестте спици (три двойни), RS-line, така си дойде като бонус за Millenium -серията. А ламбда-сондите са две - една преди и една след катализатора. Тази, която върши работата, е първата, втората казва на компютърът, че катализаторът е ОК. Съответно като го махнеш няма разлика в показанията преди и след и светва лампата за повреда в двигателя. Това не пречи по никакъв начин, но дразни. Поне така го описват американците и слагат една джаджа, която лъже компютърът, като променя показанията на втората сонда (май е съпротивление някакво).
А колекторът е заводския за ST170, казват че е много по-добър от оригиналния (доста запушен) и смяната е равна на плюс 12 коня. Става на нашите мотори (2.0 Зетек), само че трябва да се променят малко тръбите след колектора. При СТ-то катализаторът е отдолу, и аз затова мисля да го заменя с резонансно гърне.
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 22:06
от FoCuSsS2000
debug написа:На първият ми Фокус джантите бяха с шестте спици (три двойни), RS-line, така си дойде като бонус за Millenium -серията. А ламбда-сондите са две - една преди и една след катализатора. Тази, която върши работата, е първата, втората казва на компютърът, че катализаторът е ОК. Съответно като го махнеш няма разлика в показанията преди и след и светва лампата за повреда в двигателя. Това не пречи по никакъв начин, но дразни. Поне така го описват американците и слагат една джаджа, която лъже компютърът, като променя показанията на втората сонда (май е съпротивление някакво).
А колекторът е заводския за ST170, казват че е много по-добър от оригиналния (доста запушен) и смяната е равна на плюс 12 коня. Става на нашите мотори (2.0 Зетек), само че трябва да се променят малко тръбите след колектора. При СТ-то катализаторът е отдолу, и аз затова мисля да го заменя с резонансно гърне.
А какви пари е тоя колектор,че 12 коня си заслужават от сякаде.Същност под това ST170 да разбирам Фокус РС(фокус 1) или фокус 2 STI. Какво имаш впредвид че на СТ катализатора е отдолу,нали и на нашия му е от долу и същност нали сяко едно гърне на което му съвпаднат размерите и се вмъкне на мястото на катализатора ще свърши работа и ще се води резонансно? И какво ми пречи просто да изрежа целия катализ. и да заваря тръба на негово място без никви гърнета? Същност как да разбера дали катализатора ми е за махане?Аз знам че им дават живот някаде около 100-150 000 километра и за това напирам да го махам,можеби заблуждавайки се че ще тръгне повече и че ще има някаква разлика преди/след. Ти как мислиш-за или против махането си.Ще има ли разлика-към по-добро или по-лошо.Има много противоречиви мнения и аз вече се чудя.
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 22:20
от Radoy
Сигурно знаеш поговорката, че работеща система не се ремонтира. Преди няколко години при мен се счупи катализатора и аз го отстраних временно. Не бих казал, че забелязах промяна в динамиката на автомобила. Няколко месеца по-късно пристигна новия катализатор от Германия и възстанових оригиналното състояние. Докато не се наложи не бутай катализатора!!!
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 27 мар 2008, 22:31
от FoCuSsS2000
Един мой приятел с който дискутирах тоя въпрос ми каза нещо което много ме респектира-Не рий в лайната,че ще се размерише...ама нали сме си и ние едни..като неработи,що неработи като работи,що работи

Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 28 мар 2008, 00:13
от debug
FoCuSsS2000 написа:
А какви пари е тоя колектор,че 12 коня си заслужават от сякаде.Същност под това ST170 да разбирам Фокус РС(фокус 1) или фокус 2 STI. Какво имаш впредвид че на СТ катализатора е отдолу,нали и на нашия му е от долу и същност нали сяко едно гърне на което му съвпаднат размерите и се вмъкне на мястото на катализатора ще свърши работа и ще се води резонансно? И какво ми пречи просто да изрежа целия катализ. и да заваря тръба на негово място без никви гърнета? Същност как да разбера дали катализатора ми е за махане?Аз знам че им дават живот някаде около 100-150 000 километра и за това напирам да го махам,можеби заблуждавайки се че ще тръгне повече и че ще има някаква разлика преди/след. Ти как мислиш-за или против махането си.Ще има ли разлика-към по-добро или по-лошо.Има много противоречиви мнения и аз вече се чудя.
Колекторът е към 280 долара, ама в Щатско... Ще го мисля как да дойде до тук.
Под ST170 имам предвид ST170 (в Щатите - SVT) - Фокус с двулитров атмосферен двигател 171 коня с вариатор на разпределителния вал и други шукарийки (други всмукателни и изпускателни колектори, друга глава, шестстепенна скоростна кутия, ксенонови фарове, по-големи спирачки и др.) Блокът е същия като на нашите двигатели, ма онзи го водят Duratec.
Фокус РС е с турбо мотор с 215 коня. Пак със същия двулитров блок.
Относно катализатора - на двулитровия зетек (и на 1,8) катализаторът е отпред пред блока, изправен вертикално, а на ST-то е отдолу под картера и е малък спортен.
Нямам опит с махането на катализатор, за това ще се въздържа от мнение за и против.
П.П. SVT - Special Vehicle Team; STi - SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 28 мар 2008, 20:19
от Bijutera
суперски е,даже и нищо да не му пипаш пак е страхотен.....
Re: Кажете едно здрасти на черния ми Фикус :))
Публикувано: 29 мар 2008, 12:27
от FoCuSsS2000
debug,благодаря за разяснението.Преди време в един друг форум за коли имаше рейтинг система като можеше да се дават точки .Ако и тук можеше така, щях да те засипа с точки,винаги си много полезен и изчерпателен за което ти правя евала
А ако правилно съм те разбрал,за да сложиш такива колектори трябва да смениш цялата изпускателна система така ли ?
а иначе аз си мислех за SVT aма що съм написал STI и аз незнам
