Orion 2.0 Zetec Turbo
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Orion 2.0 Zetec Turbo
Orion 2.0 Zetec Turbo, почти като Version 2.0 
Здравейте другарки и другари,
Все не е оставало време да си покажа и моята кола, но нека да поправя тази ми грешка.
В началото на обобщя резултатите от изминалата петилетка:
"Петилетката в три години!"
1. Версия 1.8 заработи;
2. Версия 1.8 даде максимума от себе си - работи много време на 1,1 Bar boost;
3. Версия 1.8 отдаде приблизителна мощност 260Hp, приблизителен въртящ момент 320Nm/3700 Rpm при 1,1 Bar boost (0-100 km/h -> 7,4 sec., 400m -> 14,01 sec.);
4. Версия 1.8 освен сравнително голямата си мощност, отчете и сравнително нисък разход на гориво - при единственото реално засичане във извънградски условия и преход от около 850 км. средният разход бе 6,5 л/100км. при широк диапазон от скорост на движение - 90-200 км/ч.!
5. Версия 1.8 завърши с тропащ биелен лагер.
Грешката е моя, че навремето не смених лагерите - нито основни нито биелни
, само едни сегменти и толкоз.
Няма място за съжаление - каквото е трябвало да стане е станало. Началната цел на проекта бе подмината с около 30% повече мощност и ако налягането бе оставено по-ниско (~0,8 Bar) двигателя щеше да работи още много време.
А сега към днешна дата.
Нямаше начин Орион-а да завърши отново с 1.4 двигател така, че трябваше да се търси нещо подходящо. Не си заслужа да купувам части за 1.8 двигателя и да го отремонтирам при положение, че на цената на частите ще купя цял 2L двигател. Във секцията "Продава" се намират разни благинки като например двигател 2.0L 16V, необоудван - 300 лв. Колегата Доко_форд бе така добър да му приготви палетче и с куриер двигателя достигна желата крайна точка (разбирай гаража ми).
Рекапитулация:
двигател 300 лв.;
куриер 63 лв.;
общо 363 лв.
Двигателя в момента е разглобен (изглежда добре
) и този път няма да пропусна да сменя всичко нужно, а какво точно имам предвид:
2 х гарнитури глава Goetze (надявам се и тези да са толкова добри колкото Payen!);
1 х гарнитура капак клапани;
1 х термостат;
2 х семеринг разпределителни валове;
16 х гумички калапани;
1 х комплект болтове глава;
2 х семеринг колянов вал;
1 х комплект лагери колянов вал, основни;
1 х комплект лагери колянов вал, биелни;
1 х комплект сегменти;
1 х гарнитура картер;
1 х горивна помпа Cosworth;
цена - 445 лв.
Рекапитулация:
двигател - 363 лв.
части - 445 лв.
общо до тук - 808 лв.
Други части които неможе да се намерят в магазинната мрежа:
1 х гарнитура маслена помпа;
1 х гарнитура маслена помпа - тръбичката в картера;
1 х гарнитура водна помпа;
1 х гарнитура термостат;
1 х гарнитура държач семеринг колянов вал;
4 х свещи Focus RS.
Доставчик - МотоПфое.
цена - 98.40 лв.
Рекапитулация:
двигател - 363 лв.
части - 445 лв.
части МотоПфое - 98.40 лв.
общо до тук - 906.40 лв.
Да направиш 2L Zetec Turbo е далеч по-лесно ако преди това си имал 1.8 Zetec Turbo, нали
?
Неща, които НЕ ми се налага да купувам/изработя:
- водна помпа;
- декомпресионна пластина;
- ангренажен комплект;
- маховик, съединител, претискател;
- колектори (всмукателни изпускателни, инжектори, турбо и т.н.);
- маслена помпа;
- картер;
- водни съединения;
- силиконови/алуминиеви тръби/маркучи, скоби;
- интеркулер;
- кабели за свещи;
- макручи масло високо/ниско налягане;
- ел. инсталация и електроника;
- други за които не се сещам, но ги имам
.
Неща, които ще се наложа да купя и още не съм ги купил:
- по-голям воден радиатор (Ескорт 1.8 16V) ~120 лв.
- по-силен претискател - ~200 лв.
- по-голям вентилатор за радиатора - ~120 лв.
Само да вметна, че цените ги пиша за да е наясно всеки с ремонта на 16V двигател, 99% от частите са взаимозаменяеми м/у 1.6, 1.8 и 2.0L 16V двигателите съоветно от 1-во и 2-ро поколение Zetec!
Ремонта на двигателя мисля да завърша в рамките на 1-2 седмици и да пуснем кораба на вода, за около 1000-1200 км. разработване на новите части.
Тази вечер замерих някои хлабини и размери и ще се размина със стандартните размери части които купих предварително (сегменти, основни/биелни лагери). Неможах да намеря по-малък микрометър и не успях да замеря биелните шийки на коляновия вал.

Рапорт даден!
Снимков и видео материал - с напредване на темата!

Здравейте другарки и другари,
Все не е оставало време да си покажа и моята кола, но нека да поправя тази ми грешка.
В началото на обобщя резултатите от изминалата петилетка:
"Петилетката в три години!"
1. Версия 1.8 заработи;
2. Версия 1.8 даде максимума от себе си - работи много време на 1,1 Bar boost;
3. Версия 1.8 отдаде приблизителна мощност 260Hp, приблизителен въртящ момент 320Nm/3700 Rpm при 1,1 Bar boost (0-100 km/h -> 7,4 sec., 400m -> 14,01 sec.);
4. Версия 1.8 освен сравнително голямата си мощност, отчете и сравнително нисък разход на гориво - при единственото реално засичане във извънградски условия и преход от около 850 км. средният разход бе 6,5 л/100км. при широк диапазон от скорост на движение - 90-200 км/ч.!
5. Версия 1.8 завърши с тропащ биелен лагер.
Грешката е моя, че навремето не смених лагерите - нито основни нито биелни

Няма място за съжаление - каквото е трябвало да стане е станало. Началната цел на проекта бе подмината с около 30% повече мощност и ако налягането бе оставено по-ниско (~0,8 Bar) двигателя щеше да работи още много време.
А сега към днешна дата.
Нямаше начин Орион-а да завърши отново с 1.4 двигател така, че трябваше да се търси нещо подходящо. Не си заслужа да купувам части за 1.8 двигателя и да го отремонтирам при положение, че на цената на частите ще купя цял 2L двигател. Във секцията "Продава" се намират разни благинки като например двигател 2.0L 16V, необоудван - 300 лв. Колегата Доко_форд бе така добър да му приготви палетче и с куриер двигателя достигна желата крайна точка (разбирай гаража ми).
Рекапитулация:
двигател 300 лв.;
куриер 63 лв.;
общо 363 лв.
Двигателя в момента е разглобен (изглежда добре

2 х гарнитури глава Goetze (надявам се и тези да са толкова добри колкото Payen!);
1 х гарнитура капак клапани;
1 х термостат;
2 х семеринг разпределителни валове;
16 х гумички калапани;
1 х комплект болтове глава;
2 х семеринг колянов вал;
1 х комплект лагери колянов вал, основни;
1 х комплект лагери колянов вал, биелни;
1 х комплект сегменти;
1 х гарнитура картер;
1 х горивна помпа Cosworth;
цена - 445 лв.
Рекапитулация:
двигател - 363 лв.
части - 445 лв.
общо до тук - 808 лв.
Други части които неможе да се намерят в магазинната мрежа:
1 х гарнитура маслена помпа;
1 х гарнитура маслена помпа - тръбичката в картера;
1 х гарнитура водна помпа;
1 х гарнитура термостат;
1 х гарнитура държач семеринг колянов вал;
4 х свещи Focus RS.
Доставчик - МотоПфое.
цена - 98.40 лв.
Рекапитулация:
двигател - 363 лв.
части - 445 лв.
части МотоПфое - 98.40 лв.
общо до тук - 906.40 лв.
Да направиш 2L Zetec Turbo е далеч по-лесно ако преди това си имал 1.8 Zetec Turbo, нали

Неща, които НЕ ми се налага да купувам/изработя:
- водна помпа;
- декомпресионна пластина;
- ангренажен комплект;
- маховик, съединител, претискател;
- колектори (всмукателни изпускателни, инжектори, турбо и т.н.);
- маслена помпа;
- картер;
- водни съединения;
- силиконови/алуминиеви тръби/маркучи, скоби;
- интеркулер;
- кабели за свещи;
- макручи масло високо/ниско налягане;
- ел. инсталация и електроника;
- други за които не се сещам, но ги имам

Неща, които ще се наложа да купя и още не съм ги купил:
- по-голям воден радиатор (Ескорт 1.8 16V) ~120 лв.
- по-силен претискател - ~200 лв.
- по-голям вентилатор за радиатора - ~120 лв.
Само да вметна, че цените ги пиша за да е наясно всеки с ремонта на 16V двигател, 99% от частите са взаимозаменяеми м/у 1.6, 1.8 и 2.0L 16V двигателите съоветно от 1-во и 2-ро поколение Zetec!
Ремонта на двигателя мисля да завърша в рамките на 1-2 седмици и да пуснем кораба на вода, за около 1000-1200 км. разработване на новите части.
Тази вечер замерих някои хлабини и размери и ще се размина със стандартните размери части които купих предварително (сегменти, основни/биелни лагери). Неможах да намеря по-малък микрометър и не успях да замеря биелните шийки на коляновия вал.

Рапорт даден!
Снимков и видео материал - с напредване на темата!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Иииии аз виждам по-силния Косуорт в тоя проект
Евала колега, винаги съм ти се възхищавал.
Какво направи с Фиестата

Евала колега, винаги съм ти се възхищавал.
Какво направи с Фиестата

Продавам си колата !
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Очаквам с голям интерес крайния резултат!
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Сега човека е дал само инфо в текст и някои няма да им обърнат внимание,но явно за десерт готви и снимки,които ще ни хвърлят в джаза!
Чакаме творението,за резултата не се съмняваме
Чакаме творението,за резултата не се съмняваме

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Bijutera написа:Сега човека е дал само инфо в текст и някои няма да им обърнат внимание,но явно за десерт готви и снимки,които ще ни хвърлят в джаза!
Чакаме творението,за резултата не се съмняваме
Бих казал Човекът с главно Ч. Disc, ти осъществяващ мечтата ми.



Знам, че е по-вероятно да си купя турбо-Фокус (RS), отколкото да си го направя сам, но все пак тайничко си го мисля... Мислил ли си да му сложиш някой Quaife или Torsen LSD примерно, че конете май ще минат 300 тоя път


- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Браво =D>: че още тубото ти върти главата че на събора горе на Узана ми приказваше едни работи за компресори и за малко да си помисли човек нещо..
Аз също се чопля със един ДВГ само че TDI и се мъча да направя нещо със турбото
но не получих отговор от теб на ЛС
По принцип налягането е 0.8 но не ми е достатъчно
Аз също се чопля със един ДВГ само че TDI и се мъча да направя нещо със турбото

По принцип налягането е 0.8 но не ми е достатъчно

- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Много интересен проект се заформя
И аз също чакам с нетърпение крайния резултат. Експиринънса в случая ще окаже много важно влияние и предполагам грешките от вер. 1.8 ще бъдат фикснати
На следващия национален събор с него 
Дръж ни в течение!



Дръж ни в течение!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
С всеки изминал ден, малко по малко и аз се доближавам до старта на подобен проект но замислен като 2.1ZETEC!!!
Чакам само още няколко месеца щерката да поотхвръкне малко , че грижите за нея са много!!!
Хвала тебе disc
Поздравления
Чакам само още няколко месеца щерката да поотхвръкне малко , че грижите за нея са много!!!
Хвала тебе disc


Поздравления
fiestaracing-just race!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Cougar:
Чак пък по-... от Cosworth... те носят на много бой!
Фиеста-та си е ОК с 2L. двигател
Bijutera:
Да знаеш и ние как го чакаме
debug:
Дали Focus RS или сам да си конвертнеш твоя - пожелавам ти го от все сърце, голям FUN e!
Колкото до диференциала и скоростите - нямам възможността
всичко струва пари, а и сметката до момента е показателна (а нищо няма на лице дето се казва). Конете може и да минат 300... знам ли. За скорости от SVT (ST170) накак си съм по-навит, но ще падне голямо преправяне - тампони на скоростите, едната/двете полуоски, скоростният лост трябва да стане със жила, а не както е сега с "патерици"... но ако изкочи такава кутия на правилната цена, ще се замисля доста!
schrack:
Извинявай за това, че не съм ти отговорил - напоследък много ме гони липсата на време
fiestaracing:
Не си започнал - не си го направил! Разходите са големи и добре го обмисли! Но щерката също дава голямо удовлетворение, така че не бързай.
Благодаря на всички за добрите думи!
А сега да продължа от там до където бях стигнал.
Коляновият вал вече е замерен и всички размери са в норма! Това означава, че всички купени лагери ще свършат работа

Какво се вижда на следната снимка?

Нещо което виждам за първи и да се надяваме за последен път! А именно:
4-ри литрова:

8 цилиндрова:

32 клапанова:



272 коньова Фиеста!
Като на заден план се забелязва и някакъв друг Ford със сходни мощностни характеристики
Я да погледнем от друг ъгъл:

Хм... някакво БМВ се надува нещо пред Форд-овете май, а?

Въпроса на таз вечершното шоу - дали БМВ-то (535d, както се вижда от номера) е по-бързо от Форд-а (сивия)?
Всичката "допълнителна" мощност от Фиеста-та трябваше да се придвижи за измиване:




Този блок не е толкова естетичски запазен в сравнение със Ver. 1.8L, но се надявам да има други, по-добри характеристики.
За сравнение Ver. 1.8L:

Останалите мърляви части:



Стана късно/тъмно и резултата след пароструйката не го запечатах на фото, но частите ще се видят пак по-късно в настоящетото повествование.
А ето и с какво си разнообразяваме уикендите:




Това НЕЩО е със 4-ри задвижващи колела, 3 степенна скоростна кутия и ДВГ с мощност 2,3 конски сили, което му позволява да постигне максимална скорост от 135 km/h!!! Това е един от най-бързите "серийни" модели! Имам го от скоро, но вече доста се охарчих за резервни части (от Англия
). Жалко, че няма достатъчно добро място за "употребата" му ...
Чак пък по-... от Cosworth... те носят на много бой!
Фиеста-та си е ОК с 2L. двигател

Bijutera:
Да знаеш и ние как го чакаме

debug:
Дали Focus RS или сам да си конвертнеш твоя - пожелавам ти го от все сърце, голям FUN e!
Колкото до диференциала и скоростите - нямам възможността

schrack:
Извинявай за това, че не съм ти отговорил - напоследък много ме гони липсата на време

fiestaracing:
Не си започнал - не си го направил! Разходите са големи и добре го обмисли! Но щерката също дава голямо удовлетворение, така че не бързай.
Благодаря на всички за добрите думи!
А сега да продължа от там до където бях стигнал.
Коляновият вал вече е замерен и всички размери са в норма! Това означава, че всички купени лагери ще свършат работа


Какво се вижда на следната снимка?

Нещо което виждам за първи и да се надяваме за последен път! А именно:
4-ри литрова:

8 цилиндрова:

32 клапанова:



272 коньова Фиеста!
Като на заден план се забелязва и някакъв друг Ford със сходни мощностни характеристики

Я да погледнем от друг ъгъл:

Хм... някакво БМВ се надува нещо пред Форд-овете май, а?

Въпроса на таз вечершното шоу - дали БМВ-то (535d, както се вижда от номера) е по-бързо от Форд-а (сивия)?

Всичката "допълнителна" мощност от Фиеста-та трябваше да се придвижи за измиване:




Този блок не е толкова естетичски запазен в сравнение със Ver. 1.8L, но се надявам да има други, по-добри характеристики.
За сравнение Ver. 1.8L:

Останалите мърляви части:



Стана късно/тъмно и резултата след пароструйката не го запечатах на фото, но частите ще се видят пак по-късно в настоящетото повествование.
А ето и с какво си разнообразяваме уикендите:




Това НЕЩО е със 4-ри задвижващи колела, 3 степенна скоростна кутия и ДВГ с мощност 2,3 конски сили, което му позволява да постигне максимална скорост от 135 km/h!!! Това е един от най-бързите "серийни" модели! Имам го от скоро, но вече доста се охарчих за резервни части (от Англия

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Стискам палци новият ти мотор да покаже по-добри резултати като мощност и издържливост от стария.
Я кажи повече за тази Фиеста. Наистина ли е с такъв двигател и как е разположен или има само някакъв надпис отзад на багажника?
Я кажи повече за тази Фиеста. Наистина ли е с такъв двигател и как е разположен или има само някакъв надпис отзад на багажника?
Автомобилен ретро клуб Shark
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Много добре изглежда отсрани
..............ммдааа........мисля че моята работа се знае на каде ще
отиде от догодина......
Имам една молба към теб................(ти явно си затворил всички капаци по двигателя)....дали
имаш снимки на тази
По принцип 1.8 ходел ли е на Дино или са налучквани настройките му.............

отиде от догодина......
Имам една молба към теб................(ти явно си затворил всички капаци по двигателя)....дали
имаш снимки на тази
.декомпресионна пластина
По принцип 1.8 ходел ли е на Дино или са налучквани настройките му.............

- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Извинявам, се че изпреварвам автора на темата, но аз съм по-ранобуден
Schrack, ето я пластината

Schrack, ето я пластината
Последна промяна от Sasho85 на 15 мар 2012, 05:17, променено общо 1 път.
Автомобилен ретро клуб Shark
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo


fiestaracing-just race!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
schrack:
Това, което колегата Sasho85 е показал е въпросната декомпресионна пластина - копие на гарнитурата, изрязано на лазер от неръждаема ламарина 1,5 мм.
fiestaracing:
Навременен е въпроса - все още всичко е част по част и мога да ти размеря какво да е от блока, главата и т.н.
"На живо" въпросното разстояние изглежда доста малко
, не съм го мерил, но ще го замеря за теб. На BURTONPOWER и PUMASPEED (може би имаш предвид PUMASPEED а не PUMARACING?) работата им е да продават части и услуги и съм сигурен, че добре знаят какво говорят! Това което мога да дам на първо време е една снимка, която съм намерил и запазил от доста време наред със други снимки на възлови детайли (стара къща съм
) на 2.0L блок със бутала от C20LET (86mm.) и изглежда, че има доста място!

Ако мислиш да ползваш ТОЧНО такива бутала - обади се, мога да ти дам цялото инфо което е нужно за модифицирането на Опел буталата и Zetec биелите! Въпроса в случая за мен е какво ще стане с гарнитурата, понеже не може да намериш Zetec гарнитура на 86mm., а и какво ще е положението с буталата - ще имат недоход или ще изстърчат над блока (както е стандартно при Zetec - 0,5 mm.)?!? Не съм проверявал компресионната височина на C20LET буталата, но мога да го направя - имам каталози на Mahle - и въпроса с недохода или изстърчането ще се изясни.
Това, което колегата Sasho85 е показал е въпросната декомпресионна пластина - копие на гарнитурата, изрязано на лазер от неръждаема ламарина 1,5 мм.
fiestaracing:
Навременен е въпроса - все още всичко е част по част и мога да ти размеря какво да е от блока, главата и т.н.
"На живо" въпросното разстояние изглежда доста малко



Ако мислиш да ползваш ТОЧНО такива бутала - обади се, мога да ти дам цялото инфо което е нужно за модифицирането на Опел буталата и Zetec биелите! Въпроса в случая за мен е какво ще стане с гарнитурата, понеже не може да намериш Zetec гарнитура на 86mm., а и какво ще е положението с буталата - ще имат недоход или ще изстърчат над блока (както е стандартно при Zetec - 0,5 mm.)?!? Не съм проверявал компресионната височина на C20LET буталата, но мога да го направя - имам каталози на Mahle - и въпроса с недохода или изстърчането ще се изясни.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo

1.Бутала от DOHC(с плитката камера в челото) на форд с лека корекция на челата и сглобка в мотовилката с гарантирана стегнатост-но не ми се ще !Тез бутала са много "нифелни" и рахитични и за надув над 1bar не са най-прекрасния вариант(пък и тез болтове "набити" в мотовилките-при HighRev..

2.Бутала от точно C20LET(все пак фабрично проектирани за експлоатация в турбомотори-биха понесли в повечко от DOHC) но с плаващи бутални болтове в ZETEC-овите мотовилки(но не знам какво ще остане от горната глава на мотовилката)Ако имаш повече инфо за тази манипулация



А относно гарнитурата възнамерявам да вградя такава от стандартен FOCUS 2.0-(ф86 мисля, че и беше отвора) метална (ламелна)и ако се наложи лека корекция в отворите по диаметъра на цилиндъра-лазерно или по механичен път!
Обмислям вариант и за приложение от братята КимиКадзе (jap) но в момента проучвам положенията!
Благодарско за infoто снимките и вниманието което обръщаш. Рядко има такива хора (дори и в този форум) които не бягат от въпроси и споделят наученото (с цената на мого "загубено" време и средства).
Поздрави на всички колеги обзети от турбоманията!!!


fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 24 окт 2008, 22:50
- Модел на автомобила: ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Колега имам едно въпросче което не е по темата но въпреки всичко ще те питам от къде си взе количката става въпрос за Субаруто ? Малката количка с двг ?
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
Хм продават се
Едно време в даскало си организрахме състезание с такива моделчета, имахме и писта за високоскоростни такива, които стигаха скорости до 210 км/ч 
Edit:NIKJAMa
не е тук мястото за линкове за продажби. А колегата може да използва гугъл и ще открие освен частни обяви и официалните вносители.


Edit:NIKJAMa
не е тук мястото за линкове за продажби. А колегата може да използва гугъл и ще открие освен частни обяви и официалните вносители.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 20 дек 2007, 19:10
- Модел на автомобила: ford fiеsta 2000 16v
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
фиеста 2.0 Zetec Turbo-маи звучи по хубаво
направи нея 


- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: Orion 2.0 Zetec Turbo
възхищавам се на такива хора като вас.евала на всички и успех с начинанията ви и ми се ще да ги видя на събора догодина 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта