Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 2007
- Status: Извън линия
Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Здравейте, днес взехме Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год., по дългата база, не това скъсенето отзад, където е по спортно. ( не разбирам изобщо от форд, днес за първи път се сблъсках с тази фирма по близо. ) Сив цвят е, всички екстри вътре, автопилот и прочие.
Снимки ще пусна утре. На 8000 километра, адски запазена е.
Искам да си кажете мнението и дали има други такива собственици на този модел точно, за да влезна в контакт с тях, ще ми е полезно.







Снимки ще пусна утре. На 8000 километра, адски запазена е.
Искам да си кажете мнението и дали има други такива собственици на този модел точно, за да влезна в контакт с тях, ще ми е полезно.







Последна промяна от theworldleader на 04 мар 2009, 19:31, променено общо 1 път.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
честито колега, сигорно имаш в предвид че е седан а не хетчбек.страхотен автомобиел си си взел,няма да съжаляваш. ето ти инфо за фокус http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/focus/" onclick="window.open(this.href);return false;theworldleader написа:Здравейте, днес взехме Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год., по дългата база, не това скъсенето отзад, където е по спортно. ( не разбирам изобщо от форд, днес за първи път се сблъсках с тази фирма по близо. ) Сив цвят е, всички екстри вътре, автопилот и прочие.
Снимки ще пусна утре. На 8000 километра, адски запазена е.
Искам да си кажете мнението и дали има други такива собственици на този модел точно, за да влезна в контакт с тях, ще ми е полезно.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 2007
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Да, приятелче. Седан е.
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/28899.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Общо взето е това
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/28899.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Общо взето е това

- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
честита да ви е!
И чакаме снимките утре

И чакаме снимките утре


-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 2007
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Bijutera написа:честита да ви е!
И чакаме снимките утре![]()
Мини на 'ти', благодаря

-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 2007
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Радвам се, че има хубави отзиви от тази кола 
запознати ли сте с нещата, които могат да му се сменят, да речем би ксененони, тъй не вярвам да е с такива фабрично.

запознати ли сте с нещата, които могат да му се сменят, да речем би ксененони, тъй не вярвам да е с такива фабрично.
-
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Колега, честито за автомобила.
ПП: Да не става въпрос за чип или турбината да е по-голяма?
ПП: Да не става въпрос за чип или турбината да е по-голяма?
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
газоразпределение,ъгъл на изпреварване на впръскване на горивото...от тук и от там като се пипне по малко и се получава разликата

- batniky
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Тези коне са приведени към колелата на автомобила а не към маховика откъм агрегата от тук иде реч за скоростната кутия използвана при дизел и бензин или така наречените предавателни числа ...това разбира се в допълнение на колегата Bijuter
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Разликата механично е в турбокомпресора. 109 коня е с променлива геометрия (и малко по-голям мисля), 90 коня е с фиксирана. Другото ествествено е електроника.mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
Имай предвид, че дори само едно препрограмиране може драстично да се увеличи мощността, особено при турбомотори (какъвто е 1.6 дизел).
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Колега,а коя от двете турбини е по издръжлива?И за препрограмирането какво имаш предвид?Само да се промени софтуера на компютъра или трябва да се слага и от тези чип-тунинги.chaosdd написа:Разликата механично е в турбокомпресора. 109 коня е с променлива геометрия (и малко по-голям мисля), 90 коня е с фиксирана. Другото ествествено е електроника.mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
Имай предвид, че дори само едно препрограмиране може драстично да се увеличи мощността, особено при турбомотори (какъвто е 1.6 дизел).
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Е то чип тунинга е подмяна на чипа с настройките на компютъра с друг чип с други настроийки.
Въпреки, че на някой коли май като допълнение слагат накакъв чип към компютъра - предполагам, че го правят за да лъжат по някакъв начин оригиналния.
Въпреки, че на някой коли май като допълнение слагат накакъв чип към компютъра - предполагам, че го правят за да лъжат по някакъв начин оригиналния.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Мда, на повечето коли трябва да се подмени ECU-то (т.нар. чип). При някои е възможно да се препрограмира (всъщност update на софтуера си е стандартна процедура във фирмените сервизи, но целта не е повече мощност ествествено).
Няка как да се каже коя турбина е по-издръжлива. И двете не са правени да се трошат. Тази с променливата геометрия е по-сложна ествествено. То целта на упражнението е да си разграща по-плавно мощността и да съобразява количеството въздух с нуждите в зависимост от оборотите и натоварването.
Ако сте щастливи с автомобила си, по-добре не пипайте заводските настройки с неоригинални такива.
Тази дискусия не е за тази тема май...
...нито пък за бензинови мотори без турбо.
Няка как да се каже коя турбина е по-издръжлива. И двете не са правени да се трошат. Тази с променливата геометрия е по-сложна ествествено. То целта на упражнението е да си разграща по-плавно мощността и да съобразява количеството въздух с нуждите в зависимост от оборотите и натоварването.
Ако сте щастливи с автомобила си, по-добре не пипайте заводските настройки с неоригинални такива.
Тази дискусия не е за тази тема май...
...нито пък за бензинови мотори без турбо.
Ford. Feel the difference
- batniky
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
chaosdd написа:Разликата механично е в турбокомпресора. 109 коня е с променлива геометрия (и малко по-голям мисля), 90 коня е с фиксирана. Другото ествествено е електроника.mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
Имай предвид, че дори само едно препрограмиране може драстично да се увеличи мощността, особено при турбомотори (какъвто е 1.6 дизел).
А бе те май говорят за бензинов и дизелов бе кви турбота при бензиновия
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Не,точно за двата дизелови ставаше въпрос.И двата са кубатура 1.6,но единия е 109к.с,а другия 90к.с.Но той колегата chaosdd го обясни.Разлика в турбината.Едната с променлива геометрия,а другата с фиксирана.
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Искам да добавя нещо за турбото с променлива геометрия, което съм чул преди време:
Там понякога проблем прави нагарът (поне при VW съм чел доста за този проблем). Т.е. като събере повече нагар турбото и лопатките спират да се движат по нормалния си начин. Така може да има липса на мощност или "пренапълване", при което компютрите на по-интелигентните коли направо изключват турбото за няколко секунди или докато не се изгаси и отново запали двигателя. Но това не е чак такава болка за умиране. Турбото се носи на сервиз, почиства се (разбира се сигурно се оставят 200 - 300лв) и пак е като ново
Там понякога проблем прави нагарът (поне при VW съм чел доста за този проблем). Т.е. като събере повече нагар турбото и лопатките спират да се движат по нормалния си начин. Така може да има липса на мощност или "пренапълване", при което компютрите на по-интелигентните коли направо изключват турбото за няколко секунди или докато не се изгаси и отново запали двигателя. Но това не е чак такава болка за умиране. Турбото се носи на сервиз, почиства се (разбира се сигурно се оставят 200 - 300лв) и пак е като ново

-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Да разбираме ли,че при другия вид турбо го няма този проблем с нагара?
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Господа, от информация тип "чул пред време, не помня от кой", аз лично не си правя никакви изводи.
Без идея да засегна някого.
Без идея да засегна някого.
Ford. Feel the difference
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.
Нямам идея, но си мисля, че щом ги няма движещите се лопатки в търбото, то няма и какво да запецва.mitko1962 написа:Да разбираме ли,че при другия вид турбо го няма този проблем с нагара?
chaosdd - аз не съм просто чул за проблема. Лично съм го имал на моя кола, но понеже се появяваше сравнително рядко, така и не съм ходил на ремонт. Но се бях притиснил и изчетох доста неща по темата.
Мога да подкрепя твърдянията си със снимки:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
На 6-тата снимка ясно се вижда какво причинява нагара, а на 7-мата се вижда почистено.
Но като цяло мисля, че ако кола с турбо се експлатира правилно, то турбото без значение дали е с променлива гиометрия или не би трябвало да изкара колкото и двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта