Малко въпроси за Форд Мондео и Форд Фиеста
Публикувано: 14 май 2009, 14:22
Здравейте на всички. Първо искам да ви поздравя за форума който сте направили. Регистрирах се тука понеже имам няколко въпроса свързани с колите на Форд и ще се радвам да намеря отговори на тях от вас.
В момента карам Шкода Октавия 2.0TDI 140h.p. закупена ноември 2006г от техният вносител, но наближава вече 95 хил километра и сериозно се замислям за смяната и. Понеже искам да си взема кола от по-горен клас и за момента се двоумя между Шкода Суперб, Форд Мондео или Тойота Авенсис ( за последното съм най-скептично настроен понеже е нов модел и още не е изчестена от детските болести). За Суперба си знам силните и слабите му страни, та си мислех да потърся информация за Мондеото дето се казва „от извора”. То ясно, че като отида във Мото Пфое там ще ми обяснят,че това е най-добрият автомобил, затова бих искал да чуя и вашето мнение като хора които са по-безпристрастни. Що за кола е, къде са му проблемите (ако има такива), скъпа ли е за поддръжка ( не че на една нова кола има първите 3-4 година какво да се прави толкова много по нея, ама ако я карам като сегашната Шкода като нищо ще и лепна 150 хил километра за 4 години, а не мисля да я сменям по-рано, защото смятам да я взема с толкова годишен лизинг).
Също така искам да ви питам и за един друг автомобил от семейството на Форд. Става дума за тази фиеста дето я рекламираха като претъпкана с екстри. Значи ноември миналата година купих такава на приятелката ми (1.4 бензин, 75 ли 80 коня, автоматик) и я бях карал само веднъж като я получихме от Мото Пфое до вкъщи (има няма 6 километра, ). Та преди една седмица се качавам в тази кола и гледам,че другарката е минала едва 3,000 км за този период. Като видях това, си викам следващата екскурзия ще е с тази кола поне малко километри да и навъртя, че като го сметнах с тези темпове фиестата ще е на 25 хил километра след 5 години (дето се вика нова кола, а аз не съм я взел да я държа за колекционерски цели). Както и да е, врътнах и набързо 2 хил км по празниците и точно тогава се зародиха въпросите ми към вас. Четейки другите мнения във форума на колеги с подобни автомобили, те казват че автомобила се държи прилично от към ускоряване и скорост обаче аз нещо останах с друго впечатление. Тази кола повече от 140 не може да вдигне(но за да ги вдигне ми трябват поне 12-13 км прав участък иначе до 90 е що-годе нормално), а за ускорение да не говорим-ТИР се изпреварва поне 10 секунди (без да преувеличавам). А иначе гледам други такива фиести докато пътуваме се движат къде-къде по-добре от нашта колица. Та искам да ви питам това нормално ли, защото тука едни ми приятели ми обясняваха че колата първите 10,000 км била електронно ограничена и не съм разполагал със пълният и капацитет, и че след това щяла да си стигне оптималните параметри. Аз не разбирам много от това, но 3 различни марки автомобили взимам от магазин и не съм имал такова нещо. Аз се питам да не би заради автоматика да е малко по-спъната от другите. Направо незнам. Ясно ми е,че в сравнение със Октавията ще ми се струва доста по-бавна и тромава, но още си пазя една стара френска трошка от 92 година ,1.7 74 коня и се качих да го пробвам след фиеста и онова върви повече.
Надявам се да не съм ви отегчил със поста си, но аз със малко думи няма как да се изразявам
):) . Ще чакам отговорите ви с нетърпение.
В момента карам Шкода Октавия 2.0TDI 140h.p. закупена ноември 2006г от техният вносител, но наближава вече 95 хил километра и сериозно се замислям за смяната и. Понеже искам да си взема кола от по-горен клас и за момента се двоумя между Шкода Суперб, Форд Мондео или Тойота Авенсис ( за последното съм най-скептично настроен понеже е нов модел и още не е изчестена от детските болести). За Суперба си знам силните и слабите му страни, та си мислех да потърся информация за Мондеото дето се казва „от извора”. То ясно, че като отида във Мото Пфое там ще ми обяснят,че това е най-добрият автомобил, затова бих искал да чуя и вашето мнение като хора които са по-безпристрастни. Що за кола е, къде са му проблемите (ако има такива), скъпа ли е за поддръжка ( не че на една нова кола има първите 3-4 година какво да се прави толкова много по нея, ама ако я карам като сегашната Шкода като нищо ще и лепна 150 хил километра за 4 години, а не мисля да я сменям по-рано, защото смятам да я взема с толкова годишен лизинг).
Също така искам да ви питам и за един друг автомобил от семейството на Форд. Става дума за тази фиеста дето я рекламираха като претъпкана с екстри. Значи ноември миналата година купих такава на приятелката ми (1.4 бензин, 75 ли 80 коня, автоматик) и я бях карал само веднъж като я получихме от Мото Пфое до вкъщи (има няма 6 километра, ). Та преди една седмица се качавам в тази кола и гледам,че другарката е минала едва 3,000 км за този период. Като видях това, си викам следващата екскурзия ще е с тази кола поне малко километри да и навъртя, че като го сметнах с тези темпове фиестата ще е на 25 хил километра след 5 години (дето се вика нова кола, а аз не съм я взел да я държа за колекционерски цели). Както и да е, врътнах и набързо 2 хил км по празниците и точно тогава се зародиха въпросите ми към вас. Четейки другите мнения във форума на колеги с подобни автомобили, те казват че автомобила се държи прилично от към ускоряване и скорост обаче аз нещо останах с друго впечатление. Тази кола повече от 140 не може да вдигне(но за да ги вдигне ми трябват поне 12-13 км прав участък иначе до 90 е що-годе нормално), а за ускорение да не говорим-ТИР се изпреварва поне 10 секунди (без да преувеличавам). А иначе гледам други такива фиести докато пътуваме се движат къде-къде по-добре от нашта колица. Та искам да ви питам това нормално ли, защото тука едни ми приятели ми обясняваха че колата първите 10,000 км била електронно ограничена и не съм разполагал със пълният и капацитет, и че след това щяла да си стигне оптималните параметри. Аз не разбирам много от това, но 3 различни марки автомобили взимам от магазин и не съм имал такова нещо. Аз се питам да не би заради автоматика да е малко по-спъната от другите. Направо незнам. Ясно ми е,че в сравнение със Октавията ще ми се струва доста по-бавна и тромава, но още си пазя една стара френска трошка от 92 година ,1.7 74 коня и се качих да го пробвам след фиеста и онова върви повече.
Надявам се да не съм ви отегчил със поста си, но аз със малко думи няма как да се изразявам
