[Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
[Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Здравейте всички,
ето ме и мене , казвам се Мишо и живея от 6 години в Кобленц,Германия и това е моята красавица
заедно сме вече 2 години и ако пренебрегна годишните разходите по нея мога да кажа че моята кола мечта. Надявам се да мога да помогна на хората които могат да се нарекат щастливци че притежават и поддържат такъв екзотичен автомобил.
Ето и малко снимки с направените подобрения за сега:

Тунинг Тръба

Новите ми летни обувки, за сега са монтирани само предните, за задните чакам фланците да престигнат до края на месеца.

Shift-Light и допълнителните копчета за "спящите очи" и за вбъдеще т. нар. "КОПЧЕТО" за повишаване на налягането на турбината.

Ето как изглежда под капака

Подходящтото талисманче


и две съравнования

Както бащата така и сина

GT от рефлектиращо фолио
Това е за сега. Лека Нощ и до скоро
ето ме и мене , казвам се Мишо и живея от 6 години в Кобленц,Германия и това е моята красавица
Ето и малко снимки с направените подобрения за сега:
Тунинг Тръба

Новите ми летни обувки, за сега са монтирани само предните, за задните чакам фланците да престигнат до края на месеца.
Shift-Light и допълнителните копчета за "спящите очи" и за вбъдеще т. нар. "КОПЧЕТО" за повишаване на налягането на турбината.
Ето как изглежда под капака
Подходящтото талисманче
и две съравнования
Както бащата така и сина
GT от рефлектиращо фолио
Това е за сега. Лека Нощ и до скоро

Последна промяна от Big Mike на 13 сеп 2009, 15:36, променено общо 1 път.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ето ме и мене с моята черна зверкиня
каква е разликата с другото от снимката?
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Ето и едно клипче с ускорението ... 3тия път като загря и съединителя, пук и аз успях да уцеля момента
, ускорих за 8,1 сек. което е
Probe Drag
Лека ви вечер


Probe Drag
Лека ви вечер

- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Яка количка,таблото е като на самолет с по много цифрички,да си я пазиш много че е голяма красавица 

Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
хубава е...но губи съревнованието с мустанг, дето е на снимката
да си я пазиш,яка е 




- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
По малка е , по нежна в сравнение с Мустанга, като се загледа човек и прояви малко фантазия са като Мъж и Жена 

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Започвам с новия Проект по колата.
Искам да сложа Диоди в улуците на предната броня по идея на Фаровете на Ауди. Миналата година като излязоха диодните лайстни взен един чифът за баща ми ...

но някакси свeтят за моя вкус прекалено слабо. Та тез дни се разтършувах и си поръчах 5 пробни диодчета с болтче
още като свързах само едното ми стана ясно Е ТА ТОВА ЩЕ Е !!!

След това свързах и петте и
WOW
Със филтър за светлината:

Това е без:

и като се замисля че искам да сложа 25 от всяка страна, де факто 50 общо, май ще мога да си спестя фаровета
. Разбира се, ще сменя крушките на фаровете за мъгла с диодни за да се получи еднородна светлина и верояно няма да повдигам фаровете като при баща ми в SEM (Sleepy Eye Mode).
... to be Continued !
Искам да сложа Диоди в улуците на предната броня по идея на Фаровете на Ауди. Миналата година като излязоха диодните лайстни взен един чифът за баща ми ...
но някакси свeтят за моя вкус прекалено слабо. Та тез дни се разтършувах и си поръчах 5 пробни диодчета с болтче
още като свързах само едното ми стана ясно Е ТА ТОВА ЩЕ Е !!!
След това свързах и петте и

Със филтър за светлината:
Това е без:
и като се замисля че искам да сложа 25 от всяка страна, де факто 50 общо, май ще мога да си спестя фаровета

... to be Continued !
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Хубав екземпляр си имаш колега, с малко труд може да се направи да върви прилично
Аз с такъв, с търната глава и без катализатор от 5 старта го опънах само 3 пъти, ама горкия накрая хвърли турбина и до там бяхме 
Пожелавам ти да те слуша, Проуб попринцип не е много карана кола, а се набива яко на очи


Пожелавам ти да те слуша, Проуб попринцип не е много карана кола, а се набива яко на очи

Продавам си колата !
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
С толкова много диоди няма ли да стане прекалено кичозно. Най добре ги нареди както си го направил при колата на баща си 

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
@ Cougar
Мерси, мерси полагам и доста труд и пари (в рамките на поносимото) за да я поддържам във форма
Относно шлайфането .... надявам се да не ми се налага, пък и съм на мнение че има доста други неща които са по-ефикасни относно мощността. Но и много се двоумя дали да ги правя, тъй като ще скъся живота на двигателя без значение колко качествени щте са частите, пук той си има вече почти 200 000 навартяни. За сега съм сложил Иридеви свещи на Дензо ИК24, мислех си за по-студени, но няма нужда при базово налягане на турбината. Замислил сум, стига да има пари за това, да сменя бубината с по мощна, 10мм силиконови кабели на БЕРУ, по този начин ще оптимирам паленето. След това един КиН въздушен филтар за вграждане (външен е минимално по добър, не си заслужава труда). Нов изпускателен вентил на турбината. Евентуално като посъбера пари, ще разширя цялата изпускателна система от изпускателните траби до последното гарне (или по добре да кажа последната тръба, тъй като гарнета и катализатори няма да има, не че сега не сум само със средно гарне
). Чак след това може да се замисля за чип и след това може би ще повдигна налягането на турбината на 1 бар (максимално), не че не може повече но не е здравословно. И така, НО преди всичко това предстои ... смяна на предно стъкло (370 Евро) и смяна на всички спирачки (EBC + Green Stuff)+ задни лагери (не са за смяна но така или иначе се вадят) и там още кум 400 Евро .... + всичките тези глезорийки които си позволявам в момента (за да я направя както казва приятелката ми, добре окрасена коледна елха
) + тези фланци (35мм + 35 мм) 200 Евро дет си ги поръчах за ЛЕТНИТЕ гуми с джанти (Хонда С2000) 250 Евро и който ще престигнат тамън за първият сняг ....леле сега като взех да го изброявам ... бая пари се събират ...
@ Next
мииии ще се опитам да не го направя прекалено кичозно, по принцип искам да е колкото се може по изчистено и според това колко силно ще светят диодите може да сложа една матова бленда отпреде която ще затъмня както и стоповете,мигачите и стъклата .... но това както всичко останало е въпрос на пари и кога ще останат.
Мерси, мерси полагам и доста труд и пари (в рамките на поносимото) за да я поддържам във форма



@ Next
мииии ще се опитам да не го направя прекалено кичозно, по принцип искам да е колкото се може по изчистено и според това колко силно ще светят диодите може да сложа една матова бленда отпреде която ще затъмня както и стоповете,мигачите и стъклата .... но това както всичко останало е въпрос на пари и кога ще останат.
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Такааа... днеска отново се промени нещо по моето малко зверче !!! Бях го запланувал от доста време и днеска настъпи момента
Стъпка 1: Почистване и обезмасляване.

Стъпка 2: Облепяне. (Тунинг с вестници
)

Стъпка 3: Първия слой.

Стъпка 4: Втория слой. (след 30 мин.)
От близо

Стъпка 5: Тест на светлините
Със спирачка

Само габарити (тъй като слънцето е вляво изглежда че светят различно)

И тъй като се бях захванал, директно направих и предните мигачи.
Първи слой

Втори слой

ТАКА !!! А крайният резултат го очаквайте утре вечер като изсъхне всичко
... следва продължение!

Стъпка 1: Почистване и обезмасляване.
Стъпка 2: Облепяне. (Тунинг с вестници

Стъпка 3: Първия слой.
Стъпка 4: Втория слой. (след 30 мин.)
От близо
Стъпка 5: Тест на светлините
Със спирачка
Само габарити (тъй като слънцето е вляво изглежда че светят различно)
И тъй като се бях захванал, директно направих и предните мигачи.

Първи слой
Втори слой
ТАКА !!! А крайният резултат го очаквайте утре вечер като изсъхне всичко

... следва продължение!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Лека грешка!
Бърши ги редовно!
И без това затъмнени не се виждат много добре, а малко прах отгоре и слънце и забрави да ти видят стоповете.
Бърши ги редовно!
И без това затъмнени не се виждат много добре, а малко прах отгоре и слънце и забрави да ти видят стоповете.
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Бях чел по форумите ,че се пръскало от вътрешната страна на стъклото защото били грапави и хвашал спрея инъче така отвън след време се лющило и ставало грозна гледка... освен ак не си сложил основа за пластмаса ама не си споменал 
И да допълня вземи ги пръсни тези стопове и мигачи с Лак да стане като колата гланца да не стоят матирани
и м\у аз не обичам такива затъмниня само вечер се вижда а през деня... нишо веднъж щях да блъсна един глупак защото той натискал спирачки ама аз не ги виждам и си карам зад него и в един момент спирам рязко това на светофара слезнах да му викам и ония ми вика ами аз натискам спирачки знайш ли от кое време абе викам олигофрен с тая боя на стоповете ти нищо не се вижда ....

И да допълня вземи ги пръсни тези стопове и мигачи с Лак да стане като колата гланца да не стоят матирани
и м\у аз не обичам такива затъмниня само вечер се вижда а през деня... нишо веднъж щях да блъсна един глупак защото той натискал спирачки ама аз не ги виждам и си карам зад него и в един момент спирам рязко това на светофара слезнах да му викам и ония ми вика ами аз натискам спирачки знайш ли от кое време абе викам олигофрен с тая боя на стоповете ти нищо не се вижда ....

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
@ paci: Мерси за съвета, ще го имам впредвид, но пук и тука не е толкова прашно като в БГ като цяло... колата я мия веднъж в месеца, дори и тогава не е чак толоква наложащо, но тъй като покрай работата ми прашасва много отвътре и като е чистя отвътре директно и я изплаквам само с вода да падне прахта.
@ Next : опитах на един от резервните ми стопове да q сваля тази бленда, но не стана тъй като е залепена доста стабилно, и дори след като я "позатоплих" в печката не пожела за се отлепи и се отказах, пък и не се сещам да съм махал стъкло/пласмаса от стоп, ако ставаше, нямаше да се налага да си купуваш цял стоп ако ти се вчупи стъклото/пласмасата. Надявам се да не стане така че да се лющи лазурата. Спрея който взех е двукомпонентен, без да се налага да се грундира и струваше в мойте очи достатъчно (18 Евро). Повече се опасявам че направих грешка като не ги свалих за да ги лазирам. а Относно Лакирането ... мигачите станаха лъскави (не матови), надявам се и със стоповете да е същото.
Ама утре сутринта ще стане ясно
Пък в краен случай продават и спрей с който може да се отстрани лазурата
А що се отнася за крушките и за това ще се погрижа. В момента разглеждам или диодни, или по мощни конечни, в момента съм с 21/5W по-мощните са 27/8W.
@ Next : опитах на един от резервните ми стопове да q сваля тази бленда, но не стана тъй като е залепена доста стабилно, и дори след като я "позатоплих" в печката не пожела за се отлепи и се отказах, пък и не се сещам да съм махал стъкло/пласмаса от стоп, ако ставаше, нямаше да се налага да си купуваш цял стоп ако ти се вчупи стъклото/пласмасата. Надявам се да не стане така че да се лющи лазурата. Спрея който взех е двукомпонентен, без да се налага да се грундира и струваше в мойте очи достатъчно (18 Евро). Повече се опасявам че направих грешка като не ги свалих за да ги лазирам. а Относно Лакирането ... мигачите станаха лъскави (не матови), надявам се и със стоповете да е същото.
Ама утре сутринта ще стане ясно

Пък в краен случай продават и спрей с който може да се отстрани лазурата

А що се отнася за крушките и за това ще се погрижа. В момента разглеждам или диодни, или по мощни конечни, в момента съм с 21/5W по-мощните са 27/8W.
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
А така вдигни им малко волтажа ,че имаш нужда пък ако измислиш нещо с тия диоди да ги направиш ... поне стоповее с диоди ще си перфектен а и визя с диоди >:D<:
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Ето и обещаната Фотосесия от днеска:





Следващия път ще я измия
Заключение :
Отпред е станала точно така както го исках и си го представях.
Отзад ще трябва да го доизкусоря, че стана матово и сам съм си виновен за това ... но ще го оправя. Единствената добавка която ще направя още са диодните крушки, за да не мрункат хората от немския форум и тези в синьо-сивите мерцедеси, че все пак се движа по техните пътищта.
Следващия път ще я измия

Заключение :
Отпред е станала точно така както го исках и си го представях.
Отзад ще трябва да го доизкусоря, че стана матово и сам съм си виновен за това ... но ще го оправя. Единствената добавка която ще направя още са диодните крушки, за да не мрункат хората от немския форум и тези в синьо-сивите мерцедеси, че все пак се движа по техните пътищта.

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
.... беше тежък ден, но бе възнаграден с този резултат:


След почти една тубаичка (70мл) шлайфполитура и около 4 часа непрестанно полиране (само на 2та стопа), успях да премахна на 95 % матовото и да изкарам гланца. След като ми дойде отново музата и преминат болките в рамото и китката ще го довърша, но и сега съм много доволен. и сега като сравнявам доста и се промени "фацата" .


Това е за сега....
Надявам се да мога към края на седмицата, или най-късно началото на другата, да сложа снимки вече с комплект джанти
... лека вечер успешна седмица.
След почти една тубаичка (70мл) шлайфполитура и около 4 часа непрестанно полиране (само на 2та стопа), успях да премахна на 95 % матовото и да изкарам гланца. След като ми дойде отново музата и преминат болките в рамото и китката ще го довърша, но и сега съм много доволен. и сега като сравнявам доста и се промени "фацата" .
Това е за сега....
Надявам се да мога към края на седмицата, или най-късно началото на другата, да сложа снимки вече с комплект джанти

... лека вечер успешна седмица.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта