Форд Ескорт CL комби
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Форд Ескорт CL комби
Здравейте, дълго време се колебах, дали да представям моята кола. В крайна сметка видях, че с желание и средства всичко е поправимо и аз ще се постарая да направя моя форд приличен.
Първата регистрация на моя форд е от 1991г. аз го ползвам от една година, като го купих от приятел в Благоевград. Модела на Ескорта е CL комби. Двигателя е 1 800 кубика, дизелов - 60 конски сили. Освен стандартната смяна на консумативи, досега съм сменил тампони на предните носачи и маншони. С колегата от Перник, Марио, закърпихме пода, защото бях останал на мокет. Останаха ми праговете и едно петно на калника, които ще оправя до зимата. В момента карам с джанти 13, но смятам да премина на R 14 от догодина. Ще освежа джантите, като отново ги боядисам в черно. Имам пукнатини в кита на вратите и капака, но и за тях ще взема мерки. Колата ми е изключително удобна, защото пътувам всяка седмица Благоевград - Перник и имам много багаж. По Форд Ескорт се запалих от рали шампионатите в България. Сега дизела няма нищо общо със спортните модели, но ми харесва и ми върши много работа. Снимките можете да видите тук http://dizela.snimka.bg/automobiles/ford.428100" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Периодично ще допълвам албума, за да видите цялата кола. На снимките сме моя ескорт и мондеото на Марио, което е много по-здраво и поддържано. То ми служи за пример
Първата регистрация на моя форд е от 1991г. аз го ползвам от една година, като го купих от приятел в Благоевград. Модела на Ескорта е CL комби. Двигателя е 1 800 кубика, дизелов - 60 конски сили. Освен стандартната смяна на консумативи, досега съм сменил тампони на предните носачи и маншони. С колегата от Перник, Марио, закърпихме пода, защото бях останал на мокет. Останаха ми праговете и едно петно на калника, които ще оправя до зимата. В момента карам с джанти 13, но смятам да премина на R 14 от догодина. Ще освежа джантите, като отново ги боядисам в черно. Имам пукнатини в кита на вратите и капака, но и за тях ще взема мерки. Колата ми е изключително удобна, защото пътувам всяка седмица Благоевград - Перник и имам много багаж. По Форд Ескорт се запалих от рали шампионатите в България. Сега дизела няма нищо общо със спортните модели, но ми харесва и ми върши много работа. Снимките можете да видите тук http://dizela.snimka.bg/automobiles/ford.428100" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Периодично ще допълвам албума, за да видите цялата кола. На снимките сме моя ескорт и мондеото на Марио, което е много по-здраво и поддържано. То ми служи за пример

- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
със здраве да си я караш .И аз подкарах комби Дизел-уж по неволя ама взе че ми хареса 

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Мерси за пожеланието, тежат си на мястото комбитата
Само ръждата е в състояние да ги спре
Ти какво комби караш сега колега?
Колеги, според вас кое е по-удачно за тази кола, джанти 13 или 14?


Колеги, според вас кое е по-удачно за тази кола, джанти 13 или 14?
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Ескорт-\"94 комби-1.8TD-90k.с
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=15826" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=15826" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Предстои ми стягане на праговете за зимата, поне една боя ще им сложа, ако не успея да ги сменя. Колеги, моля дайте ми идея какво да сложа около капачката на резервоара. Почти всеки път, когато ми зареждат "професионалистите" на бензиностанцията ми пускат струя дизел. Имам чувството, че са превърнали в запазена марка да ти поцедят до бронята и да ти съсипят всичко. Има ли някаква лепенка или материал, който да ми предпазва около капачката на резервоара. 

- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
досега съм карал с 13\',но съм намислил да я слагам на 14\' за другото лято
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Ами наливай си сам така ако олееш може да се сърдиш само на себе сиdizela написа:Предстои ми стягане на праговете за зимата, поне една боя ще им сложа, ако не успея да ги сменя. Колеги, моля дайте ми идея какво да сложа около капачката на резервоара. Почти всеки път, когато ми зареждат "професионалистите" на бензиностанцията ми пускат струя дизел. Имам чувството, че са превърнали в запазена марка да ти поцедят до бронята и да ти съсипят всичко. Има ли някаква лепенка или материал, който да ми предпазва около капачката на резервоара.



-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Да, и на мен в сервиза ми казаха, че е по-добре с R 14 и сигурно ще ги сменям.
За наливането - те и без това докато дойдат може да си налееш сам. Аз и сам си наливам де, ама като решат хората да са любезни и как да им откажеш.
За наливането - те и без това докато дойдат може да си налееш сам. Аз и сам си наливам де, ама като решат хората да са любезни и как да им откажеш.

- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
наливай си от туба и си се поливай колкото душа ти иска,хем няма да ръждясва 

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Здравейте, моя форд още е в движение. Благополучно изкарах зимата със старите свещи. Понеже дадох много мнения за палене на двигател чист дизел във форума, вчера моята колата запали от четвъртия път и то едва едва. После нямаше проблеми. Огледах си свещите и се оказа, че около 4 цилиндър виждам гориво. Това означава, че свеща е идгоряла, нали? Ако бъркам, моля поправете ме. На всичкото отгоре някой ми откраднал чистачката - шофьорската като за първи април
Весели празници, поне ще има време да някой да си ревизира колата

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Здр. това че виждаш гориво покрай тая свещ не значи че е изгоряла по-скоро някое маркучле сълзи, за жалост свещите се свалят трудничко ,но ако си мераклия ги свали и провери на акумулатора.Не се лъжи за този простичък двигател да купуваш скъпи свещи - искрата могат да се намерят от 4-7 лв бройката и ще се учудиш колко дълго карат, като палиш пуши ли ти бяло и кашля ли за известно време преди да заработи нормално ако да може да е свещ, провери и клапан4ето на горивопровода което не позволява нафтата да се връща към резервоара да не е заминало(то е чено , кръгло и се налира над тръбичките на дюзите) че мойта дизелка от това не палеше.На първо палене подгрявай по 2 пъти докато цъкне и пали с малко газ.
Иначе този двигател е много корав и почти няма какво да му стане, а колицата ти е стегната и с малко желание във времето ще стане досущ като мондеото, много безаварийни километри и да се слушате взаимно.

Иначе този двигател е много корав и почти няма какво да му стане, а колицата ти е стегната и с малко желание във времето ще стане досущ като мондеото, много безаварийни километри и да се слушате взаимно.


Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Колега може и без да сваляш свещите да ги провериш.Просто откачи шината(кабела дет ги захранва всичките).После с едно кабелче им подаваи (+) от акумолатора ако се получи искра при допира на кабела ,значи свеща работи и така докато ги провериш всичките.
Успех и да напишеш кво е станало после
Успех и да напишеш кво е станало после
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Здравейте колеги, благодаря Ви за мненията. Проблемата се оказа следната: Теча беше от крайната запушалка на маркучите за остатъчната нафта. Тази запушалка се беше разцепила и течеше. За свещите ме заблуди трудното палене. Оказа се, че горивния филтър е запушен напълно и няма гориво в двигателя. Сега с новия филтър колата вече работи много добре и се опитва да завърти гуми дори. Свещите ги проверихме и се оказа, че са здрави всичките. Проверихме ги с нещо като фазомер, като и подадеме ток от плюса и то свети, ако свеща работи. Засега карам с чешки свещи от 12 лв., но наложи ли се ще пробвам и Искрата. Сега паленето е детска игра. Иначе за стягането - малко по малко ще я докарам до вида на мондеото. Корав е мотора наистина. Това, че е по-слаб като конски сили ме компенсира с надеждност до тук. Поздрави на всички
- Sparco24
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 16 мар 2010, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort Turnier
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Вече нямам проблеми с паленето. Имам обаче един проблем, който не мога да разреша. Когато карам, резервоара ми се изпразва. Колкото повече карам, толкова по-малко течност остава. Налага ми се често да наливам. Вие имате ли го този проблем. Ако някой знае как се разрешава, да пише на ЛС или тук в темата.
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
И аз го имам този проблем. Постоянно ми светва една гадна лампичка дети ми иска пари за да изгася ама няма начин
.

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Здравейте колеги. Днес сложих две нови гуми Dayton 175/70/R 13 на Ескорта. Не знам дали мястото на коментара е тук, но моля ако някой има впечатление от тази марка да пише. Взех две гуми, за да ги пробвам. И по цената, и по коментарите разбрах, че това са гуми от ниския клас. Пишат, че били по-добри от Корморан и Тигър, Вие имате ли впечатления? Най-много ме интересува на мокро как ще се представят, тъй като това си е доста опасно вече.
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Здравейте колеги, преди няколко месеца с един монтьор направихме едно "подобрение" на ескорта. Тампона, който е със стойка за двигателя има една тежест - около 15 кг. Със сигурност тя си има своята роля, но ние я махнахме. От тогава съм направил около 5 000 км. и не усещам някаква съществена разлика в управлението, дори волана се върти малко по-леко. Някой правил ли е подобна интервенция? Дали съществува някаква опасност? Единственото ми притеснение е за мокър терен, където е нужно голямо сцепление. В снега не съм усетил да има отрицателен ефект. Според Вас допуснал ли съм грешка, че махнах тежестта?
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт CL комби
Здравейте. Виждам, че темата все още не е изтрита. Моят ескорт е история вече за съжаление. Имах повреди в помпата и много ръжда и я издадох на вторични суровини. Ако модераторите решат, нека трият темата. Едва ли някой се интересува какво се случва при издухал двигател.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта