Ford Fiesta 1.1 mi '93
Публикувано: 20 фев 2010, 19:52
				
				Здравейте, вчера си купих автомобилчето и днес след пипане тук и там, наливане на консумативи и т.н., реших да направя снимки за да ви го покажа.
Техническото състояние е добро (поне за момента, човек никога не знае какво може да излезне), има живот във иначе малкия двигател, ходовата част също е добра с изключение че трябва да се смени гърнето. По тялото обаче има доста удари (по самото купе няма - не е катастрофирал) но вратите и капака са пострадали, драскотини, но тъкмо за през лятото при достатъчно желание ще се заема да пооправя вида, тъкмо и ще науча туй онуй. Почти няма ръжда. Като за първи автомобил смятам, че направих добър избор. Ето и снимки:
 
  
 
			Техническото състояние е добро (поне за момента, човек никога не знае какво може да излезне), има живот във иначе малкия двигател, ходовата част също е добра с изключение че трябва да се смени гърнето. По тялото обаче има доста удари (по самото купе няма - не е катастрофирал) но вратите и капака са пострадали, драскотини, но тъкмо за през лятото при достатъчно желание ще се заема да пооправя вида, тъкмо и ще науча туй онуй. Почти няма ръжда. Като за първи автомобил смятам, че направих добър избор. Ето и снимки:
 
  
 


 samo si opravi vratata i karai
  samo si opravi vratata i karai 
  

 иначе е здраво возило
 иначе е здраво возило  
 испанеца (или "българина" според Николай) е бил тотално изнасилил окабеляването на радиото което едно време е била колата, буксите бяха счупени, доста кабели рязани безцелно и тотална олелия. На всичкото отгоре както после разбрахме, Форд за разлика от останалите производители на автомобили сменят цветовете на кабелчетата почти през година, добре че имахме мултицет. Макар да откривахме плюсовете, така и не намерихме масата от всевъзможните кабелчета за аудио на форда. Накрая направихме генерално решение да ползваме електричество и маса от запалката понеже така и така не пуша пък и не искам някой да го прави. За да не унищожаваме кабелните обувки на запалката, реших да купя клемички. (единствения електро магазин който имаше такива каквито ми трябват се намираше в люлин срещу булгаргаз) Клемичките паснаха идеално във кабелните обувки за запалката. Другата тъпотия със кабелите на Форд беше че са използвали много трудно различими кабелчета за колонките, но отново с помоща на мултицета ги нагодихме както трябва.
 испанеца (или "българина" според Николай) е бил тотално изнасилил окабеляването на радиото което едно време е била колата, буксите бяха счупени, доста кабели рязани безцелно и тотална олелия. На всичкото отгоре както после разбрахме, Форд за разлика от останалите производители на автомобили сменят цветовете на кабелчетата почти през година, добре че имахме мултицет. Макар да откривахме плюсовете, така и не намерихме масата от всевъзможните кабелчета за аудио на форда. Накрая направихме генерално решение да ползваме електричество и маса от запалката понеже така и така не пуша пък и не искам някой да го прави. За да не унищожаваме кабелните обувки на запалката, реших да купя клемички. (единствения електро магазин който имаше такива каквито ми трябват се намираше в люлин срещу булгаргаз) Клемичките паснаха идеално във кабелните обувки за запалката. Другата тъпотия със кабелите на Форд беше че са използвали много трудно различими кабелчета за колонките, но отново с помоща на мултицета ги нагодихме както трябва.