Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..
Вече се движи (горе-долу)
Има още работа за свършване до добрите резултати, но за сега е задоволитено

Има още работа за свършване до добрите резултати, но за сега е задоволитено

Последна промяна от disc на 07 май 2006, 18:24, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
ей тук можеш да видиш за какво иде речsnaiperisto написа:Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
ТУК не се отваря , не знаех че се занимава с такова нещо...евала.Warren-G написа:ей тук можеш да видиш за какво иде речsnaiperisto написа:Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?
- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
Я пробвай пак Тукsnaiperisto написа:ТУК не се отваря

Disc, що рабрах, че по-голям мотор правиш а не твоя ?
И твоя разбра ли от какво има колики и хълца ?
Ако си го написал в сайта дай линка аз ще си го прочета.
Извинявам се ама съм хвърлял по едно око но не редовно


Последна промяна от Паци на 08 апр 2006, 23:10, променено общо 1 път.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това наистина е съвсем друг проект... само дето ползва 50% процента от частите на 1.8 Turbo проекта...
Засърбяха ме ръцете (нали идва топличкото време и колегите с GTi вече са по пътищата с бясна скорост
) та затова реших набързо да предобия представа какво ще мяза турбопауъра
Както писах колата се движи вече, марак и без броня, вентилатор на радиатора и половината гърнета
.
Има за решаване:
гърнетата, интеркулера и вентилатора на радиатора...
След което .... може би да заработи и на бензин, защото сега е на газ
Малко повече снимки - когато имам прилични за пред хората
Само да спомена, че след 3200 оборота я подгонва дявола... няма такова друго чувство като налягането
Засърбяха ме ръцете (нали идва топличкото време и колегите с GTi вече са по пътищата с бясна скорост


Както писах колата се движи вече, марак и без броня, вентилатор на радиатора и половината гърнета

Има за решаване:
гърнетата, интеркулера и вентилатора на радиатора...
След което .... може би да заработи и на бензин, защото сега е на газ

Малко повече снимки - когато имам прилични за пред хората

Само да спомена, че след 3200 оборота я подгонва дявола... няма такова друго чувство като налягането

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Турбото се маже...нормалноbuhap написа:тази торбина как я мажеш
нали е моно двг-то от каде ще го храниш на бензин .Ботала и тн сненяни ли са.Иначе бях виждал 1.4 мех.инж с турбо-слагано мина 193м първиа път.Дано това се окаже сполучливо

Вече не е моноинжекцион... погледни хубаво картинката и ще видиш че всмукателните колекторите от 1.6 пълна инжекция.
Изпускателните са от Escort RS Turbo, както и самото турбо и chargecarrier-a
Интекулера е от Sierra Cosworth 2WD, само дето още не e монтиран

На бензин може и изобщо да не се подкара... ще видим.. трябва хубава помпа, но помпата е задължителна и за следващият двигател, така че още не съм решил каква точно да купя. Инжекторите ще стигнат за 140 коня.
Нищо друго освен всмукателните и изпускателните колектори не е сменяно. Степентта на сгъстяване е 8,5:1 (за сравнение Fiesta RS Turbo e със 8:1), буталата са си нормалните.
Този двигател вече изкара около 200 километра стабилно изцеждане, 150 на 0,5 Bar и 50 на 1 Bar, няма загуба на масло или вода

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тъжен вест
Днес 11.04.2006 г. в разцвета на силата си в геройски мъки и на 1,2 Bar налягане си замина заветната менте гарнитура Glaser.
Опечалените ще могат да си вземат последно сбогом със покойната във неделя 16.04.2006 г. , когато ще бъде подменена с нова
Завинаги ще останеш в сърцата ни със краткият си петдневен живот!
Амин!
А сега по същество - тъкмо взе да става големият пауър и прегряхме много тъпо двигателя. Абе не беше тъпо де.. два Голф-а бяха причината
Разбира се и човешка грешка имаше де... Но както и да е - продължаваме напред.
Днес 11.04.2006 г. в разцвета на силата си в геройски мъки и на 1,2 Bar налягане си замина заветната менте гарнитура Glaser.
Опечалените ще могат да си вземат последно сбогом със покойната във неделя 16.04.2006 г. , когато ще бъде подменена с нова

Завинаги ще останеш в сърцата ни със краткият си петдневен живот!
Амин!
А сега по същество - тъкмо взе да става големият пауър и прегряхме много тъпо двигателя. Абе не беше тъпо де.. два Голф-а бяха причината

Разбира се и човешка грешка имаше де... Но както и да е - продължаваме напред.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- Yamatto
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 18 юли 2005, 22:52
- Модел на автомобила: '92 Probe GT / '95 Probe GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
"
Поразкажи малко повече за усещането когато ти дойде надува в пълния му блясък

"
Ето това тъкмо пишех като прочетох последния пост...
Дано поне си им пръснал задниците на голфистите
Успех
БРАВО! Хубаво е да има бързи фордове по пътищата. Не че имат много общо колите, но при мене степента е 7,5:1 и в редките случаи когато фабричният бууст контролер се "отпусне" за 1 Bar колата превърта гуми и на трета.disc написа:Степентта на сгъстяване е 8,5:1 (за сравнение Fiesta RS Turbo e със 8:1)
Поразкажи малко повече за усещането когато ти дойде надува в пълния му блясък


"
Ето това тъкмо пишех като прочетох последния пост...

Дано поне си им пръснал задниците на голфистите
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта