Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..

Мнение от disc » 08 апр 2006, 01:10

Вече се движи (горе-долу) :roll:
Има още работа за свършване до добрите резултати, но за сега е задоволитено :wink:
Прикачени файлове
engine with turbo.jpg
Последна промяна от disc на 07 май 2006, 18:24, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 04:27

Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 08 апр 2006, 10:17

disc се занимава с този проект от доста време и ние следим отодавна развитието.турбото се вижда между двигателя и предната греда на двигателния отсек...поздравления за крайния резултат,дано скоро го видим на живо...
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 08 апр 2006, 20:10

snaiperisto написа:Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?
ей тук можеш да видиш за какво иде реч ;)

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 22:32

Warren-G написа:
snaiperisto написа:Какво Турбо бе ...??? Къде е ? Да не би да приспособяваш нещо ?
ей тук можеш да видиш за какво иде реч ;)
ТУК не се отваря , не знаех че се занимава с такова нещо...евала.

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 08 апр 2006, 22:42

snaiperisto написа:ТУК не се отваря
Я пробвай пак Тук :wink:
Disc, що рабрах, че по-голям мотор правиш а не твоя ?
И твоя разбра ли от какво има колики и хълца ?
Ако си го написал в сайта дай линка аз ще си го прочета.
Извинявам се ама съм хвърлял по едно око но не редовно :oops: :cry:
Последна промяна от Паци на 08 апр 2006, 23:10, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 22:56

Работата е сериозна , браво...браво.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 08 апр 2006, 23:10

Диск е нашия герой :D Дано приказката завърши с 1.8Т хепи енд *00110*
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 23:15

Е , в такъв случаи няма да се надбягвам с него...хи хи хи , абе ше видиме.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 09 апр 2006, 00:01

Паци написа:Disc, що рабрах, че по-голям мотор правиш а не твоя ?
И твоя разбра ли от какво има колики и хълца ?
Ако си го написал в сайта дай линка аз ще си го прочета.
Извинявам се ама съм хвърлял по едно око но не редовно :oops: :cry:
Бе това е съвсем друг проект от 1.8 ма ти пак не си разбрал =)):

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 09 апр 2006, 04:00

Това наистина е съвсем друг проект... само дето ползва 50% процента от частите на 1.8 Turbo проекта...
Засърбяха ме ръцете (нали идва топличкото време и колегите с GTi вече са по пътищата с бясна скорост :) ) та затова реших набързо да предобия представа какво ще мяза турбопауъра :lol:
Както писах колата се движи вече, марак и без броня, вентилатор на радиатора и половината гърнета 8) .
Има за решаване:
гърнетата, интеркулера и вентилатора на радиатора...
След което .... може би да заработи и на бензин, защото сега е на газ :roll:
Малко повече снимки - когато имам прилични за пред хората :oops:
Само да спомена, че след 3200 оборота я подгонва дявола... няма такова друго чувство като налягането :wink:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 09 апр 2006, 13:06

disc написа:нали идва топличкото време и колегите с GTi вече са по пътищата с бясна скорост
лепни една табелка 1.4 отзад :lol: ще им събереш очите на колегите с GTi =)):

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 10 апр 2006, 16:34

тази торбина как я мажеш
нали е моно двг-то от каде ще го храниш на бензин .Ботала и тн сненяни ли са.Иначе бях виждал 1.4 мех.инж с турбо-слагано мина 193м първиа път.Дано това се окаже сполучливо :)

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 апр 2006, 20:11

buhap написа:тази торбина как я мажеш
нали е моно двг-то от каде ще го храниш на бензин .Ботала и тн сненяни ли са.Иначе бях виждал 1.4 мех.инж с турбо-слагано мина 193м първиа път.Дано това се окаже сполучливо :)
Турбото се маже...нормално :lol: от двигателя, с тръбичка! Та чак има и водно охлаждане.
Вече не е моноинжекцион... погледни хубаво картинката и ще видиш че всмукателните колекторите от 1.6 пълна инжекция.
Изпускателните са от Escort RS Turbo, както и самото турбо и chargecarrier-a
Интекулера е от Sierra Cosworth 2WD, само дето още не e монтиран :oops: .
На бензин може и изобщо да не се подкара... ще видим.. трябва хубава помпа, но помпата е задължителна и за следващият двигател, така че още не съм решил каква точно да купя. Инжекторите ще стигнат за 140 коня.
Нищо друго освен всмукателните и изпускателните колектори не е сменяно. Степентта на сгъстяване е 8,5:1 (за сравнение Fiesta RS Turbo e със 8:1), буталата са си нормалните.

Този двигател вече изкара около 200 километра стабилно изцеждане, 150 на 0,5 Bar и 50 на 1 Bar, няма загуба на масло или вода 8)
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 апр 2006, 20:19

снимки
Прикачени файлове
discP3252316.jpg
discP3252342.jpg
discP3252348.jpg
discP3262387.jpg
discP3262392.jpg
discP3262394.jpg
discP3262397.jpg
discP3292417.jpg
discP3292418.jpg
discP3292421.jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 апр 2006, 20:20

още снимки
Прикачени файлове
discP3292422.jpg
discP3312432.jpg
discP3312435.jpg
discP3312479.jpg
discP3312482.jpg
discP3312485.jpg
discP3312486.jpg
discP3312487.jpg
discP3312488.jpg
discP3312492.jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 апр 2006, 20:30

и още...
Както и един лог, когато беше на 0,5 Bar
Прикачени файлове
discP3312494.jpg
discP3312499.jpg
discwater_cooling.jpg
discgraph.jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 11 апр 2006, 21:15

:shock: :shock: :shock:
много добра работа.....
но къкво стана с другия проект :?:
Renault Sport

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 11 апр 2006, 22:59

Тъжен вест
Днес 11.04.2006 г. в разцвета на силата си в геройски мъки и на 1,2 Bar налягане си замина заветната менте гарнитура Glaser.
Опечалените ще могат да си вземат последно сбогом със покойната във неделя 16.04.2006 г. , когато ще бъде подменена с нова :idea:
Завинаги ще останеш в сърцата ни със краткият си петдневен живот!
Амин!

А сега по същество - тъкмо взе да става големият пауър и прегряхме много тъпо двигателя. Абе не беше тъпо де.. два Голф-а бяха причината :lol:
Разбира се и човешка грешка имаше де... Но както и да е - продължаваме напред.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
Yamatto
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 юли 2005, 22:52
Модел на автомобила: '92 Probe GT / '95 Probe GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yamatto » 11 апр 2006, 23:30

"
disc написа:Степентта на сгъстяване е 8,5:1 (за сравнение Fiesta RS Turbo e със 8:1)
БРАВО! Хубаво е да има бързи фордове по пътищата. Не че имат много общо колите, но при мене степента е 7,5:1 и в редките случаи когато фабричният бууст контролер се "отпусне" за 1 Bar колата превърта гуми и на трета.
Поразкажи малко повече за усещането когато ти дойде надува в пълния му блясък Изображение Изображение
"
Ето това тъкмо пишех като прочетох последния пост... :?
Дано поне си им пръснал задниците на голфистите
Успех

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта