Фокус ТДДИ на PcMan
Публикувано: 11 май 2010, 00:17






Ето го го и моя Ford Focus-1 1.8 TDdi 90Hp ниво Zetec 06/2001, произведен в Ford Saarlouis, Германия. От последните бройки преди фейса(който не ми по-харесва на вид, пдообренията под кожата са постоянни, не са на веднъж с фейса). С фабр. performance pack - по-твърдо окачване, на вид не по-ниско обаче, иска снижаване и ще го получи. 16" фабрични джанти в идеално състояние, спортни пластмасови прагове, решетки, съпорт за предните седалки, фарове за мъгла, конзола зад волана за контрол на cd-то, разбира се ел. стъкла, абс, серво, двойно централно с фабричната аларма(без обемни, зле е), зареден мощен климатик, CD 6000 EON с управление от волана както споменах.
За 3-врати най-високото ниво е Zetec. Въпреки това съм искал само и единствено 3врат, защото за мен изглежда в пъти по-добре от остналите разновидности, лично виждане. Ще кажете практичност? На 21 несемеен? Познайте колко пъти колата се пълни до горе. 1 път в месеца? Направете го на 2-3 месеца, зимата около ските по-често, но пълно не е общо 3ма души и 2 чифта ски + екипировка за дневно каране на боровец

Колата я купих точно края на ноември 2009 но зимата не я траех с 14ките(не знаех още, че 205/55/16 ще станат и карах с почти новите 14ки джанти+зимни гуми от сиерата, а 205/50/16 е доста по-скъп размер от 205/55/16, така останах за 1вата зима с познатите като поведение 14ки от сиерата), а и скоро и боядисах лайсни, прагове и почти всичко в избеляло дразнещо черно. За това чак сега я качвам, така изглежда по-нова, свежа и модерна. А няма да й е последния ъпгрейд.
Ноември я взех на 165к, 30лв ми беше цялата регистрация в КАТ (и номерата ми останаха заради същия град). При нов внос регистрацията е 3 цифрена мсиля около 300лв заради еко такса, нови номера, канал и т.н.
Преди да стигна до този екземпляр покарах 4-5 други фокуси и огледах още 10, но и 1 не беше запазен и стегнат колкото този. Всичко беше без джанти, CD и др. Евала на късмета ми, иначе в България основно слаби коли продават, колко познати плащат 2ри път стойността на новата си кола втора ръка по сервизи.

За сега има невероятно светещ Bi-Xenon 4300k, свален от Акорд + 4бр. бели мигачи (и 2 резервни бели странични, почти същите, без цокли), LED предни габари, 3ти ключ като оригиналния с 3 копчета, не изрязан за колата с надпис siemens вместо форд, може да се препрограмира и изреже само (плюс разбира се оригиналния плосък ключ с имоб. на ръба), така ми я взех. Абе супер

Имам бележка за консумативи от МП, с печат, подпис и справка, която направих с нея в МП и там също им изкочи. Това ми спести доста пари, само масло и филтър смених тъй като само те не бяха сменени в МП в дадената бележка, и момчето потвърди, че само то е сменено след МП.






