Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Ето това е моят Фокусник!
http://kachi-snimka.info/images/cqs1274805078w.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/klz1274805123c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/jdv1274805147k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/opt1274805177a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/bwy1274805207i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/viu1274805230r.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/bfi1274805252w.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/cqs1274805285f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/jdv1274805307d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/rgh1274805326o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/rgh1274805358a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/rgh1274805380x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/jdv1274805402f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/bwy1274805422i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Закупен на 03.05.2010 за скромната сума от 4000 лв. от софийска автокъща.
Ето какво представлява :
Произведен края на Април 1999г. във Валенсия (ех, защо не беше немска сглобка!:( )
Ниво на оборудване 'Тренд':
Двигател 1.6 16V Zetec-SE 101 к.с.
Тип на купето: Комби
Цвят: Св.Зелен Металик
Джанти: 15" 5-лъчеви оригинални на Форд
Гуми: Клебер 195/60 R15 доста поизносени- наесен ще му мисля за нещо 'всесезонно'
Спирачки: отпред- вентилирани дискове, отзад-барабани (при тези джанти доста биха я отваряли и едни дискове отзад, но уви
)
Екстри:
Алуминиеви джанти 15-ки
Металик
Климатик
Хидравлика
Предни ел.стъкла
Имобилайзер
Подлакътник с жабка между предните седалки
ABS
Стерео+ 4 бр. оригинални тонколони Форд, работещи - стар касетофон Пайнър с изгорял дисплей, но звукът му е вълшебен (ще го сменям скоро с нещо по-съвременно)
2х Airbag
Фарове за мъгла - само предни
Поглавници на 5-те места
Регулируем волан
Ел. фарове
Ргулиране освтеността на таблото
Релси на покрива
Сребърна италианска икона и сребърна огърлица с кръст, поставени в пепелника + пакетче захар на същото място
Стоманена решетка (махаща се) между багажника и купето
Сервизна книжка- истинско съкровище за италиански автомобил!
Други подробности и интересни факти:
Коата е карана от жена 67-ми набор при регистрацията и 1999-та, което е значително успокояващо относно техническото и състояние, е притеснен съм малко относно съединителя, но засега се дъжи приемливо
Акумулатора е почти нов Бош Силвър 44Ач, подлежащ на тотално зареждане и разреждане
(разреждането е по моя инициатива).
Колата е карана в Пиомбино- севрозападно от Рим пристанище на около 200 км от Рим.
Стоманената решетка е монтирана поради факта, че жената си е карала или гледала кучето в багажника на колата- успях да отделя и изхвърля около килограм кучешка козина при почистването на багажника и остана още доста козина за почистване, но постепенно мисля че ще успея да я отстраня напълно.
Предните дискове за почти нови- много лек профил на износване имат- смених им само накладките.
По километраж, колата е на 125 000 километра- малко или много съм склонен да вярвам на това, предвид сервизната книжка и факта, че колата е била или семейна или лична предвид 'кучешката' решетка.
Това, което направих до момента:
1.Диагностика и основен технически преглед в Дунев Мотор Спорт-Дружба:
1.1Преглед на ходова част- перфектна и предни накладки за смяна
1.2.Диагностика на двигател- компресия и токове- 12 атм. на всеки цилиндър, токове към свещи - наред
1.3. Чекване на компютъра на колата- не показа грешки
От сервиза ми казаха - Колата е много добра, аз я бях прегледал преди това външно и реших да я купя и регистрирам...
2. Покупка и регистрация в КАТ:
2.1.Покупката стана от Автокъща Ник-Ауто- много точни пичове: ПЛатих им 4000 лв., за цената на колата, те ми дадоха оригиналния талон на дамата от която е купена колата в Италия, , копие на италианската фактура за покупката от тамошна автокъща (междудругото, по фактурана стойност те я бяха купили от Италия за 1800 Евра, заедно с още около 7 автомобила (точно като за един автовоз), което означава, че от автокъщата ми я продават с минимална надценка- фактурно те са дали за нея 1800 евро,= на 3600 лв.+транспорт от Италия и тотално лустросване тук, в България...При тях си сключих и застраховка ГО към БулИнс и си платих Екотаксите- пичовете бяха много коректни, платих им и за репатрак до сервиза за диагностика и до КАТ, значи всичко:
1.Камион до сервиз за диагностика-и до КАТ в последствие- 80 лв.
2.Застраховка ГО на място при тях в БулИнс- 220 лв.
3. Екотакса при тях за 270 лв.
4. Те ми осигуриха 'момче' в КАТ, което ми направи регистрацията и преминаването на колата през всички звена- от от новозакупен автомобил без номера и 'ничия' собственост, до получаването на талоните на колата и монтирането на номерата и просто ми даде ключовете и каза- 'КАрай си колата- вече е твоя собственост! Безаварийно!"- това ми струва всичко 130 лв. (всичко платено- както за услугата, така и таксите в КАТ)- стана за час и половина
3.Последващи действия:
Още на следващия дензакарах Фокусника до сервиз за смяна на консумативи:
3.1. Смяна на въздушен филтър
3.2.Смяна на масло и маслен филтър (маслото е Валволин 5W30) - 4l (както е по книга)
3.3.Смяна на филтър купе
3.4.смяна на ангренажен ремък
3.5. смяна на ролка ангренажен ремък
3.6. смяна на пистов ремък
3.7. смяна на ролки пистов ремък
3.8. смяна на горивен филтър
3.9. смяна на предни накладки
Всичко: 700 лв. по т.3 с техни части, които смея да твърдя, че са добри.
Тотала можете да си го сметнете и сами, но в момента смятам че имам обсужен и безпроблемен автомобил пред дома си, на когото мога да разчитам винаги!
http://kachi-snimka.info/images/cqs1274805078w.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/klz1274805123c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/jdv1274805147k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/opt1274805177a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/bwy1274805207i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/viu1274805230r.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/bfi1274805252w.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/cqs1274805285f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/jdv1274805307d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/rgh1274805326o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/rgh1274805358a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/rgh1274805380x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/jdv1274805402f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/images/bwy1274805422i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Закупен на 03.05.2010 за скромната сума от 4000 лв. от софийска автокъща.
Ето какво представлява :
Произведен края на Април 1999г. във Валенсия (ех, защо не беше немска сглобка!:( )
Ниво на оборудване 'Тренд':
Двигател 1.6 16V Zetec-SE 101 к.с.
Тип на купето: Комби
Цвят: Св.Зелен Металик
Джанти: 15" 5-лъчеви оригинални на Форд
Гуми: Клебер 195/60 R15 доста поизносени- наесен ще му мисля за нещо 'всесезонно'
Спирачки: отпред- вентилирани дискове, отзад-барабани (при тези джанти доста биха я отваряли и едни дискове отзад, но уви

Екстри:
Алуминиеви джанти 15-ки
Металик
Климатик
Хидравлика
Предни ел.стъкла
Имобилайзер
Подлакътник с жабка между предните седалки
ABS
Стерео+ 4 бр. оригинални тонколони Форд, работещи - стар касетофон Пайнър с изгорял дисплей, но звукът му е вълшебен (ще го сменям скоро с нещо по-съвременно)
2х Airbag
Фарове за мъгла - само предни
Поглавници на 5-те места
Регулируем волан
Ел. фарове
Ргулиране освтеността на таблото
Релси на покрива

Стоманена решетка (махаща се) между багажника и купето
Сервизна книжка- истинско съкровище за италиански автомобил!

Други подробности и интересни факти:
Коата е карана от жена 67-ми набор при регистрацията и 1999-та, което е значително успокояващо относно техническото и състояние, е притеснен съм малко относно съединителя, но засега се дъжи приемливо

(разреждането е по моя инициатива).
Колата е карана в Пиомбино- севрозападно от Рим пристанище на около 200 км от Рим.
Стоманената решетка е монтирана поради факта, че жената си е карала или гледала кучето в багажника на колата- успях да отделя и изхвърля около килограм кучешка козина при почистването на багажника и остана още доста козина за почистване, но постепенно мисля че ще успея да я отстраня напълно.
Предните дискове за почти нови- много лек профил на износване имат- смених им само накладките.
По километраж, колата е на 125 000 километра- малко или много съм склонен да вярвам на това, предвид сервизната книжка и факта, че колата е била или семейна или лична предвид 'кучешката' решетка.
Това, което направих до момента:
1.Диагностика и основен технически преглед в Дунев Мотор Спорт-Дружба:
1.1Преглед на ходова част- перфектна и предни накладки за смяна
1.2.Диагностика на двигател- компресия и токове- 12 атм. на всеки цилиндър, токове към свещи - наред
1.3. Чекване на компютъра на колата- не показа грешки
От сервиза ми казаха - Колата е много добра, аз я бях прегледал преди това външно и реших да я купя и регистрирам...
2. Покупка и регистрация в КАТ:
2.1.Покупката стана от Автокъща Ник-Ауто- много точни пичове: ПЛатих им 4000 лв., за цената на колата, те ми дадоха оригиналния талон на дамата от която е купена колата в Италия, , копие на италианската фактура за покупката от тамошна автокъща (междудругото, по фактурана стойност те я бяха купили от Италия за 1800 Евра, заедно с още около 7 автомобила (точно като за един автовоз), което означава, че от автокъщата ми я продават с минимална надценка- фактурно те са дали за нея 1800 евро,= на 3600 лв.+транспорт от Италия и тотално лустросване тук, в България...При тях си сключих и застраховка ГО към БулИнс и си платих Екотаксите- пичовете бяха много коректни, платих им и за репатрак до сервиза за диагностика и до КАТ, значи всичко:
1.Камион до сервиз за диагностика-и до КАТ в последствие- 80 лв.
2.Застраховка ГО на място при тях в БулИнс- 220 лв.
3. Екотакса при тях за 270 лв.
4. Те ми осигуриха 'момче' в КАТ, което ми направи регистрацията и преминаването на колата през всички звена- от от новозакупен автомобил без номера и 'ничия' собственост, до получаването на талоните на колата и монтирането на номерата и просто ми даде ключовете и каза- 'КАрай си колата- вече е твоя собственост! Безаварийно!"- това ми струва всичко 130 лв. (всичко платено- както за услугата, така и таксите в КАТ)- стана за час и половина
3.Последващи действия:
Още на следващия дензакарах Фокусника до сервиз за смяна на консумативи:
3.1. Смяна на въздушен филтър
3.2.Смяна на масло и маслен филтър (маслото е Валволин 5W30) - 4l (както е по книга)
3.3.Смяна на филтър купе
3.4.смяна на ангренажен ремък
3.5. смяна на ролка ангренажен ремък
3.6. смяна на пистов ремък
3.7. смяна на ролки пистов ремък
3.8. смяна на горивен филтър
3.9. смяна на предни накладки
Всичко: 700 лв. по т.3 с техни части, които смея да твърдя, че са добри.
Тотала можете да си го сметнете и сами, но в момента смятам че имам обсужен и безпроблемен автомобил пред дома си, на когото мога да разчитам винаги!
Последна промяна от peterpetroff на 25 май 2010, 19:43, променено общо 1 път.
- nipresi
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 02 окт 2009, 20:57
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6 Zetec
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Да, моя Фокус е абсолютно същия на външен вид като твоя- без никаква разлика!
Ами аз вчера качих доста снимки (по-малки от 150кб всяка), но незнам защо не се виждат...
Ще опитам пак довечера като се върна от работа.
Ами аз вчера качих доста снимки (по-малки от 150кб всяка), но незнам защо не се виждат...

Ще опитам пак довечера като се върна от работа.
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Честито и от мен, колега! Много безаварийни и пълни с удоволствие от шофирането, километри!
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Ех, тези Фокуси! <:-P:
Честито, колега! Със здраве да си го ползваш. Много да те слуша, а и ти него. Поддържай го добре, защото това е кола, която не заслужава лошо отношение!
Честито, колега! Със здраве да си го ползваш. Много да те слуша, а и ти него. Поддържай го добре, защото това е кола, която не заслужава лошо отношение!

- nipresi
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 02 окт 2009, 20:57
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6 Zetec
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Сега вече се виждат снимкте.Много добра е колицата
.

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Супер е колата на добра цена. Честито! Много безавараийни километри! 

- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Благодаря за пожеланията и добрите отзиви, Колеги! Безаварийни и на вас!
- antiox
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 16 фев 2009, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999 г. бензин
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Честито подобна кола преди година излизаше 7-8 хиляди с консумативите
- midex
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Красив е...абе с 2 думи моделът си е хит от доста време. 


Според мен никой форд не заслужава лошо отношение.XN3K написа:Ех, тези Фокуси! <:-P:
...това е кола, която не заслужава лошо отношение!

- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нов Фокусник на сцената- 1999 Zetec-SE 1.6 16V SW Trend
Да, така еmidex написа:Според мен никой форд не заслужава лошо отношение.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта