Скорпиото на Flame
- _flame_
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
- Модел на автомобила: Ford Scorpio
- Status: Извън линия
Скорпиото на Flame
Здравейте, кой казва че Скорпионите са на изчезване !!!
Ето кратка ретроспекция в снимки на моят екземпляр.
Ford Scorpio '88 2.8i V6 4x4
Получава бял цвят, оригинална броня с фарове за мъгла, фарове от модел '90 ( с допълнителен вътрешен) и удължен капак.
Чаках 2 месеца да ми дойдат белите мигачи

Получава тунингована предна броня.





Отделение са вътрешните фарове с отделен бутон за самостоятелно включване както и са сложени още 2бр. фарове за мъгла също с отделен бутон за самостоятелно включване. Всичи крушки са Halogen Blue 100W. Вечер пред мен става ден!!!


След една година ми попадна тази боя (зелен металик) на изгодна цена и Форд-а го хвана крастата
, след 2 акта за движение с допълнителни светли за мъгла в ясно време, вече 2-та допълнителни халогена си отидоха. Лошото беше, че с тия Halogen Blue при леко мокър асфалт или при дъжд нищо не се виждаше!!! И Скорпиона получи Bi Xenon H4 6000k + Flex neon на предната решетка на бронята и на предния капак по ръба над фаровете. Неонът е монтиран скрит под ръба на капака в областта на фаровете , така че лентите с неона през деня не се виждат. Неонът е свързан на габарит, снимките който са правени вечер са само на габарит без включен Xenon.





Тук се вижда по добре Flex Neon-a

ТОВА Е МОЯТ СКОРПИОН !!!

Ето кратка ретроспекция в снимки на моят екземпляр.
Ford Scorpio '88 2.8i V6 4x4

Получава бял цвят, оригинална броня с фарове за мъгла, фарове от модел '90 ( с допълнителен вътрешен) и удължен капак.

Чаках 2 месеца да ми дойдат белите мигачи

Получава тунингована предна броня.





Отделение са вътрешните фарове с отделен бутон за самостоятелно включване както и са сложени още 2бр. фарове за мъгла също с отделен бутон за самостоятелно включване. Всичи крушки са Halogen Blue 100W. Вечер пред мен става ден!!!


След една година ми попадна тази боя (зелен металик) на изгодна цена и Форд-а го хвана крастата


Тук се вижда по добре Flex Neon-a

ТОВА Е МОЯТ СКОРПИОН !!!
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Виктор
Добре дошъл в клуба колега
Скорпиона ти е наистина уникален
особенно 4х4 и v6 мен лично ме радва много
Само да направя една малко забележка, не че имам нещо против че си представил твоя Скорп в темета за моя(даже ме ласкае)
в раздела "Моята кола" всеки представя своята кола за да могът другите колеги от форума да се запознаят и коментират
В този вид в темета ще стане объркване отностно Скорпионите ....
Моля модератора да премести представянето на колегата _flame_ в негова собственна тема в раздела
Поздрави

Скорпиона ти е наистина уникален

особенно 4х4 и v6 мен лично ме радва много

Само да направя една малко забележка, не че имам нещо против че си представил твоя Скорп в темета за моя(даже ме ласкае)

в раздела "Моята кола" всеки представя своята кола за да могът другите колеги от форума да се запознаят и коментират
В този вид в темета ще стане объркване отностно Скорпионите ....
Моля модератора да премести представянето на колегата _flame_ в негова собственна тема в раздела
Поздрави

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- M.Gruev
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 21 авг 2010, 11:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8TDDI
- Местоположение: Казанлък
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Добре си го направил това Скорпио, да му се радваш още дълги години. 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
да това е много рядък екземпляр за бг радвам се че още не си се отказал от него,доста добре е направено допада ми,продълвавай в същия дух,аз доскоро карах едно с 2,9 мотора обаче


-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
- Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Първо да кажа че колата ти е приказка. Второ двата акта са ти дошли точно на място да се сетиш, фаровете за мъгла не са за гъзария и трето не си слагай 100W халогени, а 55w защото инсталацията не е предвидена за двойната мощност пък и фара пожълтява от допълнителната топлина.
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Мнага яко скорпио!
NOS - да ти кажа няма начин да му пожалтее фара, защото е стъклен с алуминиев рефлектор и няма какво да му стане. И за инсталацията ако не е подсилена до някъде си прав, но до някъде.. защото карах с такива крушки 100ватови около година и накрая само едната ми фасунка се затопи.
И аз бях с кола на коята фаровете са от истински материали, но вече новите са само от пластмаса...
NOS - да ти кажа няма начин да му пожалтее фара, защото е стъклен с алуминиев рефлектор и няма какво да му стане. И за инсталацията ако не е подсилена до някъде си прав, но до някъде.. защото карах с такива крушки 100ватови около година и накрая само едната ми фасунка се затопи.
И аз бях с кола на коята фаровете са от истински материали, но вече новите са само от пластмаса...
- _flame_
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
- Модел на автомобила: Ford Scorpio
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Инсталацията издържаше на 100W, направих я с отделни захранвания всеки бутон включваше реле на което има вързан бушон и така за всеки кръг.
постарах се доста
нямах проблеми, но найстина със сто вата, рефлектора не потъмнява (рефлектора е алуминиев, а не пластмасов, пластмасов е само вътрешния на основния фар) , сега Bi Xenon-а e 55W, грее много по малко! Лошото е, че този огромен фар ксенонът свети много злобно... ходих на рагулировка на фарове на 3 различни места, и не могат да ми ги докарат така че хем аз да виждам , хем да не ги заслепявам ... вечер на къси всички ми светват но след пускане на дълги и средните допълнителни страстите угасват
...
Скорпионът си има всичко необходимо като екстри
... без кожа и климатик
Дори мога да кажа че 7 степени на скорост на чистачките (в базовия модел, ABS и серво) си е направо лукс имам и подгряване на пръскалките на чистачките и огледалата , малко от новите автомобили имат такива екстри. Знам че има модели с климатик, ако някой му попадне климатик да пише! На един приятел Скорп-а му имаше бутон за климатик и се виждаше мястото, където се прикрепя отстрани, там беше празно, при доставката от Германия са го извадили.
Благодаря Ви за хубавите думи. Поздрави на всички колеги!
А-а-а и трудното е човек да се хване за даден проект ... като я развалиш като мен няма на къде ще я направиш !
Всичко по ходова част е сменено, амортисьори , накрайници, рейка, тампони шарнири... най гадно беше, спуканото радиаторче на парното ... малееее голям зор ... разглобих почти цялото табло, та даже и предните седалки се демонтираха, защото таблото се разглобява почти отдзад напред, първо , долните кори и жабката, после започваш с подлакътника през ръчната, после под пепелника има 4 болта, а за да махнеш ръчната трябва да махнеш предните седалкли , защото има едни болчета, които са отстрани на ръчната. Пишеш бележки на всеки кабел който махаш
и от къде го махаш, че после при зглобяването бях забравил да си вържа предната запалка и крушката на пепелника и на ново половината упражнение. Сега вече всичко работи. А и тея въздуховоди са направо отврат, и те се разглобяват отдзад напред , махаш първо тези за задните пасажери под седалките който са ... ужас ... 2 дни плътна работа ми отне смяната на това гано радиаторче
D:D.





Скорпионът си има всичко необходимо като екстри


Благодаря Ви за хубавите думи. Поздрави на всички колеги!
А-а-а и трудното е човек да се хване за даден проект ... като я развалиш като мен няма на къде ще я направиш !






- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Kaто някой се блъсне защото си го заслепил ще видим колко ще си доволен... аман от такива... 


- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
покажи снимки и от интериора, да се порадваме
ето подобно с АС
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
ето подобно с АС
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
- Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Точно. Почти всеки ден имам нощно каране еми то или са не регулирани фарове или скапани крушки от руския пазар за по 2лв или са с включени халогени и стоп за мъгла. Всичките ти проблеми ти идват от капака който ти прави яката муцуна но ти закрива половината фар. До колкото ми е известно крушката свети право нагоре и рефлектора пречупва светлината напред или с други думи светлината ти идва от горната част на фара. Не знам какъв ти е ксенона ама крушката трябва да има нещо като шапчица отпред иначе е за фарове с лупи не за рефлектори.cossy написа:Kaто някой се блъсне защото си го заслепил ще видим колко ще си доволен... аман от такива...
- _flame_
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
- Модел на автомобила: Ford Scorpio
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Ако се вгедаш капакът покрива едва 10% мах 15% от основния фар, малия допълнителния него не го брой и той свети много, но той свети на точка и е с Halogen 100W. Bi Xenon-a е H4-3 6000K. Крушката си е с "шапчица" както казваш, и с затвор (прозорче), което се плъзга и закрива част от балона. Крушката има два балона ( за къси и дълги светлини). Проблемът идва от това, че рефлекторът е огромен. Ако си забелязал по-новите модели автомобили (тези който не са с лупи) ги правят с малки рефлектори (например Фиат Брава). Ако се сложи ксенон на този фар няма да има проблем. Но на Скорпиона когато се монтира вече светлината се разпространява на много по-голяма площ, и отсрешният водач вижда много по-голям сноп лъчи и съответно решава че съм на дълги. Фаровете са ми регулирани, просто големият рефлектор прави много по-голямо осветено петно на пътя. Навремето
през '90-те години добрата осветеност на пътя се е постигала с голям реfлектор, и крушите не са били кой знае kолко силни (като ватове говоря). Както и да е...
Скоро ще направя малко снимки и от вътре, не е кой знае какво
Смело слагайте ксенон , аз когато сложиш моя имах чувството че съм карал на свещи. Сега нощно време се чувствам много по сигурен на пътя, завоя го виждам мнооооогоо от далеко
и мога да карам 130-140km/h в мокро време и дъжд без проблем, а преди малко над 100км/h бях почти на ръба.


Скоро ще направя малко снимки и от вътре, не е кой знае какво

Смело слагайте ксенон , аз когато сложиш моя имах чувството че съм карал на свещи. Сега нощно време се чувствам много по сигурен на пътя, завоя го виждам мнооооогоо от далеко

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
- Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Скорпиото на Flame
Явно си много доволен от резултата_flame_ написа: ... вечер на къси всички ми светват но след пускане на дълги и средните допълнителни страстите угасват![]()
![]()
...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта