Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Знам ,че ще ме хокате ама я взех евтино от приятел със счупен мотор и ще си оставя единия форд 
Колата е Е36 318IS 1.8 16v 140 коня Купе , като екстри-стандартните - климатици и т.н. .Като годита- старичка е - 93-та е.
ето малко снимки





Бих казал ,че съм приятно изненадан откъм конструкцията на колата.Доста грамотно направена кола е това за мен.Купето е безупречно , малко е натиснат прага при десния преден калник ,но е поправимо.Няма ръжда и гнило , окачването и ходовата част са бомба.Като материали съм напълно съгласен ,че хвалят марката наистина се използват доста качествени материали еле па по мотора като знам на какви км е и хонинга на ризите почти не е мръднал.Вътре е тотална смърт - Седалки , кори на вратите, тапицерия на тавана, топка на скоростите, волана- за смяна - седалките са поправими ,но корите тавана и волана са си ЯКО зле.
Решил съм да си я направя и да си я карам засега.Сиерата ще я дам на 1 приятел да си я кара след толкова труд по нея....Просто ми омръзна честно казано....

Колата е Е36 318IS 1.8 16v 140 коня Купе , като екстри-стандартните - климатици и т.н. .Като годита- старичка е - 93-та е.
ето малко снимки





Бих казал ,че съм приятно изненадан откъм конструкцията на колата.Доста грамотно направена кола е това за мен.Купето е безупречно , малко е натиснат прага при десния преден калник ,но е поправимо.Няма ръжда и гнило , окачването и ходовата част са бомба.Като материали съм напълно съгласен ,че хвалят марката наистина се използват доста качествени материали еле па по мотора като знам на какви км е и хонинга на ризите почти не е мръднал.Вътре е тотална смърт - Седалки , кори на вратите, тапицерия на тавана, топка на скоростите, волана- за смяна - седалките са поправими ,но корите тавана и волана са си ЯКО зле.
Решил съм да си я направя и да си я карам засега.Сиерата ще я дам на 1 приятел да си я кара след толкова труд по нея....Просто ми омръзна честно казано....
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
честито
след близо 10 години на Е36ци мога да ти кажа че това е много помислен и качествено изработен автомобил ,на светлинни години над Сиера ... с отлично пътно поведение е а тоя мотор е приятен и обича високите обороти.. за съжаление тоя качествен салон за да изглежда така е юркана много и безобразно ,а М42 е неразрушим мотор с ковани карантии - за да е дефектирал не знам къв зор трябва да види ,ще береш ядове с нея тепърва - частите са скъпички дори по моргите а не е като да няма кво да се счупи .. най много пари хвърля окачването от консумативите а то ще е като салона предполагам ..

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Нищо ново...Качествена им е железарията-спор няма.Ама на повечето от тия БМВ-та салоните са точно същия гроб-всичко е за смяна и няма от къде да го вземеш здраво,защото и на другите коли е такова.
Заради това и нормалната обява за продажба на БМВ изглежда така:
Цената е такава защото: Предните 2 ел. стъкла не работят (Машинките са здрави просто ножиците са преебани, за да се оправят ще е около 50 лева). Има за смяна 1 лагер отзад (десен лагер, има възможност да си го сменя и аз стига да има сериозна оферта), 1 шарнир (преден десен) и клемореда за ключа които също е 50 лева има го в повечето морги, общо взето това е което трябва да се прави по колата. 1500 лева + 150-200 лева за смяна на тези неща които казах и колата е на 6 ! Аз имам e46, и нямам време да се занимавам с нея, точно за това си и седи така ! Маслото е сменено преди 2000 километра с филтрите, чисто нови предни газови амартесьори и най важното в една кола - двигателя ! Двигателя е пушка, ако сте решили да я купувате заповядайте ще я тестваме за да прецените дали върви. .. : ))
p.s. обявата е истинска-от мобиле...
Заради това и нормалната обява за продажба на БМВ изглежда така:
Цената е такава защото: Предните 2 ел. стъкла не работят (Машинките са здрави просто ножиците са преебани, за да се оправят ще е около 50 лева). Има за смяна 1 лагер отзад (десен лагер, има възможност да си го сменя и аз стига да има сериозна оферта), 1 шарнир (преден десен) и клемореда за ключа които също е 50 лева има го в повечето морги, общо взето това е което трябва да се прави по колата. 1500 лева + 150-200 лева за смяна на тези неща които казах и колата е на 6 ! Аз имам e46, и нямам време да се занимавам с нея, точно за това си и седи така ! Маслото е сменено преди 2000 километра с филтрите, чисто нови предни газови амартесьори и най важното в една кола - двигателя ! Двигателя е пушка, ако сте решили да я купувате заповядайте ще я тестваме за да прецените дали върви. .. : ))
p.s. обявата е истинска-от мобиле...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Седалките и тавана да оправя , волана и корите не ме притесняват.Кори ще купя здрави и ще ги тапицирам ако трябва.Кожените салони са им по качекствени.
А мотора е каран на магистралата без масло. Биелния лагер беше не люспи вав цедката на маслената помпа.
когато го запалиш чух буталото да се удря в главата .... Мотора ще се сменя с друг.
А мотора е каран на магистралата без масло. Биелния лагер беше не люспи вав цедката на маслената помпа.
когато го запалиш чух буталото да се удря в главата .... Мотора ще се сменя с друг.
- vitanov
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 09 сеп 2010, 23:15
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Без да се сърдиш , колега , според мен на това само марката му е БМВ . Че е направено с мозък , съгласен съм . Тези БМВ-та ги вземат за простотии , слайдване и т.н , заради задното предаване и липсата на всякакви системи ( анти преплъзващи , аср и т.н )
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Мале как си мечтая за едно Е46......................................
Поне за събота и неделя за кафета и малко дрифтарене.............калинката за ежедневна работа и дълги екскурзии.
Поне за събота и неделя за кафета и малко дрифтарене.............калинката за ежедневна работа и дълги екскурзии.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
ми ако можеш да заделиш едни 7-8к + около 500 на месец за дреболии по поддръжката щото все пак е стара кола - действай 

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Хората са го казали много вярно, не е рентабилно да взимаш стара кола със скъпа подръжка! Освен ако не си колекционер и парите не са проблем, а колата да я ползваш повече за разходка, а не за ежедневна употреба.......
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Ами аз се занимавам с части и подръжката не ме притеснява.Такива коли разглобени има повече отколкото сиери разглобени (а те не са малко) ,взех я за всекидневна кола не се занимавам с дрифтове и т.н. аз а просто харесвам коли със задно предаване. Колата не е толкова скъпа за подръжка.По скъпи са и консумативите ,но примерно мотора е със двойна верига която се преглежда на 300 000 ако и хлабава се сменя. Ремъците на мотора са по евтини от на сиерата,Предницата и е след ремонт а съединителя е нов.А и ще взема една ударена че съм свикнал да си имам части аи ще ми излезне в пъти по евтино да си оправя моята.
но наистина ходовата и част е безбожно скъпа
носачи по 150 лева
това са и филтрите
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... ar&id=2838" onclick="window.open(this.href);return false;
амортесьорите на същата цена като на сиерата
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... ar&id=2962" onclick="window.open(this.href);return false;
Не е толкова скъпа като се замислиш ! ама 1 кола читава под 3 бона трудно.Има не регистрирани по 2500- 3000 говорим за IS не за чистото 318 което е гробница на колела за мен.Не съм фен на марката дано и да не се разболея от BMW ,пазя си скорпиона да ми припомня откъде съм тръгнал
но наистина ходовата и част е безбожно скъпа
носачи по 150 лева
това са и филтрите
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... ar&id=2838" onclick="window.open(this.href);return false;
амортесьорите на същата цена като на сиерата
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... ar&id=2962" onclick="window.open(this.href);return false;
Не е толкова скъпа като се замислиш ! ама 1 кола читава под 3 бона трудно.Има не регистрирани по 2500- 3000 говорим за IS не за чистото 318 което е гробница на колела за мен.Не съм фен на марката дано и да не се разболея от BMW ,пазя си скорпиона да ми припомня откъде съм тръгнал

Последна промяна от venom4o на 05 окт 2010, 10:07, променено общо 1 път.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
веригата ще ти е за смяна щото 300к за кола на 18 години са нищо ,ще са повече ... после почваш ултразук на дюзи ,дебитомер ,маса датчици ,кабели бобини охладителна система за ревизиране ,семеринги на кардан и диф ще са за смяна ,всичко трябва да се ревизира не са евтини частите на тия коли ,и всичко това е ако мотора е ок механично което е много съмнително .. направо е таралеж в гащите такова старо БМВ ,просто все нещо ще е за ремонт . но пък като си ентусиаст може да доставя и удоволствие да си я стягаш малко по малко
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Venom4o , предател , - неее , шегувам се , да ти е Честита , и със здреве да си я стягаш и возиш ! Важното е мерака да не секва , - за ремонти , за возене . А подръжката ,- майната и , за такива като нас няма много значение , и задното предаване , е хеееее . Аз какво да кажа , 35 год. задно ,- с него мога всичко , а сега се уча на предно , скапана работа , трябваше да си взема Скорпио , но много ме товареха с парите , и се отказах . Мотори има много , че и по мощни даже ! И да го покажеш в действие ! УСПЕХ ! 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Намерих двигател от приятел на мой приятел. Казаха ми от няколко места за двигателя ,че е супер.Утре ще ходя да го гледам и евентуално да го купя .Аз съм се убедил ,че не е важно каква марка кола караш ами - как я караш И как я поддържаш.Ако сипваш качествено гориво и масло и правиш всичко както трябва и най оплюваната марка кола ще ти бъде вярна 
BMW-то ми хареса като изработка и като идея самия двигател. Ковани бутала и подсилени биели и колянов вал , страхотни изпускателни колектори


Харесва ми засега. Надявам се скоро време да се подкара и ще мога да си изкажа мнението окончателно за колата.
Скоро ще довърша и скорпиото , ще продам сиерата до10-тина дена , парите ще отидат за здравето ми общо взето ,но с малка част от тях ще довърша скорпиото надявам се.

BMW-то ми хареса като изработка и като идея самия двигател. Ковани бутала и подсилени биели и колянов вал , страхотни изпускателни колектори


Харесва ми засега. Надявам се скоро време да се подкара и ще мога да си изкажа мнението окончателно за колата.
Скоро ще довърша и скорпиото , ще продам сиерата до10-тина дена , парите ще отидат за здравето ми общо взето ,но с малка част от тях ще довърша скорпиото надявам се.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Така е! Иначе няма начин да извадиш 140 коня от 1.8 двигател. Сигурно има управление на фазите на газоразпределянето.venom4o написа: Ковани бутала и подсилени биели и колянов вал , страхотни изпускателни колектори.
Новите 318 са с 2 000 кубикови мотори и вадят 143 коня.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Видях с очите си едно българско 318 с 1.8, в което бяха наляли общо взето един чувал с пари, резултатът беше мааалко над 300к.с. 
Общо взето няма невъзможни неща, но колко изкарва един такъв двигател... Проблег, какъвто дава производителя за стоковия мотор, е доста далеч от невъзможнен.

Общо взето няма невъзможни неща, но колко изкарва един такъв двигател... Проблег, какъвто дава производителя за стоковия мотор, е доста далеч от невъзможнен.
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Кенеф,е това БМВ....ако 320,325 е друго,а и в превод БМВ--бензин,масло и вода,всичко гори!Да не дава господ нещо да се чупи,режат ти главата от тила... 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Днес си купих запазения мотор от приятелчето със всички дюзи и датчици и бобини, инсталация даже и генерация.Нищо не ме притеснява имам всякакви познати и дюзи си чистя безплатноandon anestiev написа:Кенеф,е това БМВ....ако 320,325 е друго,а и в превод БМВ--бензин,масло и вода,всичко гори!Да не дава господ нещо да се чупи,режат ти главата от тила...


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
от 1.8 се вадят и 200 коня при 8500 оборота ,без никакви фази на клапаните и други глупости .. но такъв развъртян мотор е много "мръсен" и не се вписва в съвременните еконорми ... за това новите са 2.0 и малко коне ,те са съвсем други мотори само емблемата на БМВ е приликата .. за съжаление са далеч по ненадеждни от старите .. навремето имах 320 шестак със железния мотор М50 ,ей какви времена бяха .. нямаше мощни комън рейл дизели ,мачкаш всичко наред със 150 атмосферни коняnikolovvd написа:Така е! Иначе няма начин да извадиш 140 коня от 1.8 двигател. Сигурно има управление на фазите на газоразпределянето.venom4o написа: Ковани бутала и подсилени биели и колянов вал , страхотни изпускателни колектори.
Новите 318 са с 2 000 кубикови мотори и вадят 143 коня.

и .. БМВ е религия ,да знаете ... сравнението с Форд е меко казано неуместно ...
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
На тройки като тази, която си купил изобщо не им е чак толкова скъпа поддръжката. Искам едно е46 нищо не може да ме разубеди.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
О не говори! 330d след фейса в черно със спортния пакет, седан, с фабричните 17ки с куп екстри, 204коня 7.7с 0-100 при 6.6л/100 среден разход - едно от тези всеки ден ми е под носа и много исках такова. Нямах дохода когато купувах кола, и знам наистина скъпата поддръжка на подобна кола отделно от самата й цена, но в зависимост от финансовите доходи и случай си заслужава. Малко на всеки в устата му е БМВ, но това се преглъща. Радвам се на самата кола защото съм я проучвал и наистина много ме влече, не марката ме дърпа към нея, както повечето хора към "БМВ".vvasilev написа:Мале как си мечтая за едно Е46......................................
Поне за събота и неделя за кафета и малко дрифтарене.............калинката за ежедневна работа и дълги екскурзии.
Е36 има изненадващо за мен поведение когато ми го демонстрираха. Успех с цялата ситуация около него. Жалко, че ще продаваш сиерата - лично се бях убедил колко добре ставаше когато ги срещахме с моята сиера

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Изневерих на Марката. След 3 форда си взех BMW
Не е скъпа поддръжката на Е36 . За марката форд жалкото е че е оплювана от некомпетентни прости майстори и т.н. За БМВ е жалко ,че се е превърнало в символ на комплексарщината , и простотията. Кара се от адски голям диапазон от хора част от които новоизлюпени шофьори и т.н. И затова специално аз не си падах много по Е36 ,но тази ми изпадна хареса ми и честно казано не ми дреме много защото аз не карам така 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта