Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Focus 1.8 TDCI 2001 ;)

Фокусника го взех на 90 000 км. /толкова показваше на киломертажа, колко са реални - един господ знае/ Докараха ми я от Италия, и на пръв поглед си мисля, че е карана от някоя девойка, на шофьорската стелка имаше дупчица пред педала на газта като от токче и като е натискала бибитката е оставила леки следи от нокти, но това са само предположения и надежди










Поздрави и със здраве

Последна промяна от Дмитарчо на 05 юни 2011, 17:15, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
- Местоположение: pleven/sofia
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
http://www.youtube.com/watch?v=1DhYk3Mm8HQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Тази кутия мисля , че има релета.
Тази кутия мисля , че има релета.
- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Релета .... ?!? Свалях я .... няма кабели да влизат или излизат, само малък процеп към кутията с филтъра
Както и да е, това е "бял" кахър тая кутия
Клапана ... значи върви с нещо друго, май неможе да се свали само той. Немисля да го чистя по този начин. Искам да си го сваля, и почистя като бял човек.


- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Това ми прилича на резонаторната кутия. Обикновено тия глупости се махат за малко по-сладък звук в ускорението... Аз съм стоково без резонаторна кутия на всмукателния колектор 
ЕГР клапанът върви с всмукателните колектори. Трябва да свалиш и тях. Много правилно, че не искаш да го чистиш по показания начин

ЕГР клапанът върви с всмукателните колектори. Трябва да свалиш и тях. Много правилно, че не искаш да го чистиш по показания начин

- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Знаи смело и безодговорно махам тази излишна ПЛАСТ-МАСА ... щом ще има по-сладък звук при ускорение /не, че съм такъв тип шофьор, но се случва от време на време
Имам познати който си мисля, че са разглабяли подобни коли /тенекиджии са/ да дадат някое рамо при разглабянето.
Сега мисля да затъмнявам задните прозорци и да сложа малко карбоново фолио вътре на централната конзола. Но се чудя дали да е черно или сиво фолиото /конзолката сега е сива/ и си мисля, че ако си остане сива ще е по-добре отколкото да я направя черна. За фолиото по стъклата - мисля да инвестирам малко повече и да сложа на 3М фолио. Много вали по нашия край - немога да го снимам пуст Фокусник

Сега мисля да затъмнявам задните прозорци и да сложа малко карбоново фолио вътре на централната конзола. Но се чудя дали да е черно или сиво фолиото /конзолката сега е сива/ и си мисля, че ако си остане сива ще е по-добре отколкото да я направя черна. За фолиото по стъклата - мисля да инвестирам малко повече и да сложа на 3М фолио. Много вали по нашия край - немога да го снимам пуст Фокусник

- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Юпи
Днес си "направих" дневни светлини
След като прочетох темата за въпросните светлини, и с разочарование разбрах, че нямам окабеляване до кутията с релетата за да го направя като хората ....говорих с електротехника във фирмата какво може да се направи по въпроса. Решението беше, да се дадат на късе едни кабелчета зад ключа за фаровете и ефекта е, че когато дам на контакт светват късите светлини, без габарит. Сега само трябва да се сещам като стане найстина тъмно навън, да си пускам габаритите, да не ме цунка някой отзад. Минуса на тази гимнастика е, че палиш на пуснати фарове ;( но решението е едно реле за време, което да забави пускането на късите светлини с 10-тина секунди след като съм дал на контакт
Също така и обучихме /чрез подмяна на съпротивления/ фабричното дистанционно за касетофона да работи със CD-то което вече е Sony
По натам ще обесня как става "фокуса" със дистанционното със схеми и снимков материал 



Също така и обучихме /чрез подмяна на съпротивления/ фабричното дистанционно за касетофона да работи със CD-то което вече е Sony


-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 12 фев 2011, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Focus '03 1.8 TDCi
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Здравей! Кутията, която питаш за какво е - тя върви заедно с кутията за филтъра, играейки ролята на кондензосъбирател. Моят съвет е - не я махай. Колкото до "дневните светлини" има един колега (мисля, че е регистриран тук), който продава модули за дневни светлини. Темата е доста дискутирана в почти всички форуми за коли, които фабрично нямат тази функция. Излишно е да ти светят светлините, било то къси или дълги, на пълна мощност, още повече през лятото. Ако питаш защо, представи си ако си в задръстване с пуснати фарове, 40 градуса на сянка, крушките греят чайчето, няма въздушна струя, която да ги охлажда... най-вече от това ти страда рефлектора и като цяло целият фар, поради което след време може да се получи намалена видимост през нощта. Модула за който споменах, пуска фаровете с намалена мощност - по-малко греене, по малко консумация на алтернатора (особенно ако ползваш и климатик, алтернатора ще ти бъде много благодарен, ако ползваш модулчето или въобще не пускаш светлините), по-дълъг живот на крушките.
- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
А този модул къде се "инсталира" ? Попринцип искам да си карам постоянно на фарове - и зиме и лете. в сегашния вариант единствено ме притеснява, че не ми светят габаритите .... и вечерно време трябва да ги пускам ръчно. А доколкото знам, на "дневните светлини" също не светят габаритите - така, че ефекта ще е същия. В момента се умува как при палене на колата да светнат хем късите светлини хем и габаритите ... хем да не пали на фариве .... бля бля. Все пак, кажи нещо повече за тези модули, къде и как се слагат 

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 12 фев 2011, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Focus '03 1.8 TDCi
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Няма защо да те притеснява, че не ти светят габаритите. Тук си прав - при фабрични дневни светлини не свети нито един габарит. Излишно е да работят през светлата част на денонощието, защото: първо почти няма да се виждат ако навън грее ярко слънце и второ при по не чак толкова ярко слънце в градски условия много хора, съзерцавайки габаритите на колата пред него, не "виждат" на време кога са светнали стоповете му (ако крушките са комбинирани) => следва писане на двустранен протокол
Още по-ненужно е да светят и предните габарити, осветление на номер, табло... и отново се връщам на написаното от мен по-горе - по-малко консумация на алтернатора, по дълъг живот на крушките.
http://drl.viewbg.net/cardrl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ето тук има информацийка за модула. Използвах същият на предният ми автомобил. Колата през зимата се чувстваше перфектно (сравнение бях направил при зима с къси светлини и зима с модула). Добавям, че модула има възможност да управлява и габаритните светлини, както ти искаш... Но отново съвет - няма смисъл от работата им през деня.
При мен в момента обаче използването на този модул е... не невъзможно, по скоро затруднено. Сегашният ми автомобил има налични ксенонови къси светлини, поради което дългите ми светлини се управляват от няколко релета, едните от тях се намират в самите фарове. Т.е. за да включа модула да работи на дългите, трябваше да правя доста голямо преокабеляване, да свалям фарове... и както ти каза "бля бля"
При мен обаче оригиналното окабеляване за фабрични дневни съществува. Остава единствено да избера: дали да слагам диодни дневни светлини, което няма да стои естетически добре на колата, защото няма добро място на бронята за монтаж... Или да сложа реле, което да ми включва само ксенона (без никакви габарити). В случая при мен и при всички останали коли, с фабрични къси дневни светлини, както подадеш на контакт, така светват и се получава споменатото от теб "палене на фарове", което зимата е същински кошмар за акумулатора. Но при тези коли проблема е решен с ръчната спирачка - дръпнеш ли ръчната, фаровете спират
При теб спокойно можеш да използваш този модул, защото ако не се лъжа колата ти трябва да е с крушки H4, от което следва, че (но не съм сигурен) нямаш релета във фаровете за дългите и монтажа на модула ще бъде по-лесен. Можеш да провериш дали имаш релета във фаровете, като просто отвориш капака и "примигваш" с дългите, ако има релета - ще ги чуеш 

http://drl.viewbg.net/cardrl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ето тук има информацийка за модула. Използвах същият на предният ми автомобил. Колата през зимата се чувстваше перфектно (сравнение бях направил при зима с къси светлини и зима с модула). Добавям, че модула има възможност да управлява и габаритните светлини, както ти искаш... Но отново съвет - няма смисъл от работата им през деня.
При мен в момента обаче използването на този модул е... не невъзможно, по скоро затруднено. Сегашният ми автомобил има налични ксенонови къси светлини, поради което дългите ми светлини се управляват от няколко релета, едните от тях се намират в самите фарове. Т.е. за да включа модула да работи на дългите, трябваше да правя доста голямо преокабеляване, да свалям фарове... и както ти каза "бля бля"



- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI 2001 ;)
Хм .... това е доста интересна "джаджа" на доста сносна пара
Прав си, с H4 крушки съм и май нямам никакви релета из фаровете, поне доколкото съм гледал докато си сменях крушките. Аз принципно си карам на фарове - зиме и лете/денем и нощем. Просто нейскам всеки път да го връткам копчето да ги пускам всеки път, а да го направя "мързеливата",затова искам и габаритите да ми светят ... че се получава малко кофти, ако тръгна надвечер на път някъде ... късите светлини си работят, нищо друго не свети, но когато се стъмни прилично трябва да си пускам габаритите ръчно от копчето - страхувам се да не ги забравя, въпреки, че таблото трябва да ме подсети
Ще се свържа задължително с тези пичове да ги поразпитам по на широко за тази "джаджа"
Благодарско за инфото. Бях влизал в този сайт ... но бях гледал само за LED DRL светлини .... но ми се стори доста апсурдна идеята да давам 100-тина пари за някакви ЛЕД-ки
Със здраве




Със здраве

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта