Моят FORD FOCUS C MAX'04
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравейте!!!
На скоро се сдобих с нова кола! FORD FOCUS C MAX 2.0 TDCI GHIA '04
Тук прикачам снимките!!!














На скоро се сдобих с нова кола! FORD FOCUS C MAX 2.0 TDCI GHIA '04
Тук прикачам снимките!!!














Последна промяна от Paranoid на 24 юни 2012, 23:51, променено общо 1 път.
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Честито колега
Дълго да си я караш с кеф и безаварийно. Много хубава количка.


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Честитооооо ! Много лачена и много красива, и кожа- чудесно. Със здраве да ви вози много и безаварийно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- marek3435
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 27 окт 2011, 08:57
- Модел на автомобила: ford s-max 2.0 TDCI-140ps titanium
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Колата ти изглежда много добре запазена.Да си я караш със здраве и много безаварийни километри.Честито и от мен 

- sotiroff
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Направо е кукла!
Аз си мисля за подобна покупка след време, когато Фокуса поостарее още малко.
Напиш повече информация за колата, когато имаш време - как се държи, здрава ли е, силни/слаби места...
Със здраве да си я караш!


Аз си мисля за подобна покупка след време, когато Фокуса поостарее още малко.
Напиш повече информация за колата, когато имаш време - как се държи, здрава ли е, силни/слаби места...
Със здраве да си я караш!

- spalding_rs
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 27 окт 2009, 11:08
- Модел на автомобила: Фокус, EcoBoost 1.0 - 125hp Titanium, комби - 2017
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- Maikal
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 12 май 2007, 16:36
- Модел на автомобила:
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000 - Местоположение: Велико Търново / Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Изглежда в много добро козметично състояние, честито и да си я караш със здраве 

- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Благодаря още веднъж на всички ви за хубавите пожелания!
Относно автомобила, вече месец го карам.
След пълно обслужване: Масло, спирачна течност, накладки, ангренажен ремък+водна помпа, канален ремък+всички ролки, антифриз, маслен, въздушен, горивен и филтър климатик, и свещи остана само да сменя хидравличната течност на волана и да проверя климатика.
Като цяло се държи добре. В завоите откликва добре, но си е висок автомобил и си се усеща. Чувствителна е на силен страничен вятър и определено си е тежък автомобил 1600 кг.
Има какво да се прави по нея имайки предвид, че колата е внос от Италия, а там не се хвалят с много добра и педантична поддръжка като в германия.
Струва ми се че двигателя загрява малко бавно, което ме навежда на мисълта за термостат. Има и още няколко дребни кусура.
За силни страни: мотора върви добре и тихо. Колата е много комфортна и вози меко. Изглежда много добре! И не знам какво още да кажа.
Слаби страни: шумове в интериора. По дупките поскърцва вътре тук там. Има много електроника, което води след себе си много проблеми когато се развали.
Относно автомобила, вече месец го карам.
След пълно обслужване: Масло, спирачна течност, накладки, ангренажен ремък+водна помпа, канален ремък+всички ролки, антифриз, маслен, въздушен, горивен и филтър климатик, и свещи остана само да сменя хидравличната течност на волана и да проверя климатика.
Като цяло се държи добре. В завоите откликва добре, но си е висок автомобил и си се усеща. Чувствителна е на силен страничен вятър и определено си е тежък автомобил 1600 кг.
Има какво да се прави по нея имайки предвид, че колата е внос от Италия, а там не се хвалят с много добра и педантична поддръжка като в германия.
Струва ми се че двигателя загрява малко бавно, което ме навежда на мисълта за термостат. Има и още няколко дребни кусура.
За силни страни: мотора върви добре и тихо. Колата е много комфортна и вози меко. Изглежда много добре! И не знам какво още да кажа.
Слаби страни: шумове в интериора. По дупките поскърцва вътре тук там. Има много електроника, което води след себе си много проблеми когато се развали.
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Тъй като скърцат разни работи в колата по неравностите, днес хванах един от паразитните шумове. Кората на вратата на багажника тропаше доволно. Разглобих я и открих проблема. Щипките, които държат кората, след като щракнат имат един лек луфт. С материали за 5 лв. реших проблема за 15 мин. А ето и как:
Това е кората от вътрешната страна. Очертаното са щипките.

щипките от близо

вратата от вътре

тук влизат щипките


с уплътнение за врата кантирам отвора


ето го завършен

след поставяне на кората и лек натиск на щипките, щракнаха и готово. Кората замлъкна!!!

Толкова от мен за сега. Когато се преборя с нещо друго ще пиша пак!!!!
Това е кората от вътрешната страна. Очертаното са щипките.

щипките от близо

вратата от вътре

тук влизат щипките


с уплътнение за врата кантирам отвора


ето го завършен

след поставяне на кората и лек натиск на щипките, щракнаха и готово. Кората замлъкна!!!

Толкова от мен за сега. Когато се преборя с нещо друго ще пиша пак!!!!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Днес успях да обезшумя задния ред седалки. Заради множеството конфигурации, в които застава задния ред имаше доста елементи от механиката, които когато никой не седи от горе потрохват доволно. По-късно ще кача снимки и описатие на това което свърших.
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Така ето и обещаните снимки.
1.След като вдигна задната седалка и я наклоня към предния ред се вижда механизма за закрепване към пода на колата.Смазвам с грес на посочените места.

2.След това механизма за освобождаване. Това е ръчката

На мястото където прави контакт за освобождаване имаше доста голям луфт и следователно скърцане и тропане. Поставям на бързо от уплътнението за врата и готово.

3. Основата за захващане в предния край на задните седалки. И от там идва доста стабилно тропане.

Освобождавам седалката. Тук се вижда как са се износили от времето оригиналните уплътнения и се е получил луфт.

След много чудене как да го оправя. Пробвах с грес и други смазочни материали. Нямаше ефект. Минах на друг вариант. Тънко гумено уплътнение: Термошлаух.
Взех най-тънкия, който намерих. Залепих го, но се оказа че е дебел и седалката не влиза.

Разрязах го на две

и облепих основата за захващане със секундно лепило.

Така и това го оправих, но докато бях свалил седалките открих под мокета от зад нещо което тропа. Свалих мокета и се оказа, че под седалките има по един капак от ляво и дясно. Капака е от нещо като стереопор и при неравност явно няма добро притискане и потропва. Отново сложих добре познатото уплътнение на няколко места и готово. Тук качвам снимка на мястото където е капака под мокета, но е правена след като сглобих всичко. Доста е сложно пак да махам мокета за да направя снимки. Ако някой има нужда от повече инфо за това да пише.

1.След като вдигна задната седалка и я наклоня към предния ред се вижда механизма за закрепване към пода на колата.Смазвам с грес на посочените места.

2.След това механизма за освобождаване. Това е ръчката

На мястото където прави контакт за освобождаване имаше доста голям луфт и следователно скърцане и тропане. Поставям на бързо от уплътнението за врата и готово.

3. Основата за захващане в предния край на задните седалки. И от там идва доста стабилно тропане.

Освобождавам седалката. Тук се вижда как са се износили от времето оригиналните уплътнения и се е получил луфт.

След много чудене как да го оправя. Пробвах с грес и други смазочни материали. Нямаше ефект. Минах на друг вариант. Тънко гумено уплътнение: Термошлаух.
Взех най-тънкия, който намерих. Залепих го, но се оказа че е дебел и седалката не влиза.

Разрязах го на две

и облепих основата за захващане със секундно лепило.

Така и това го оправих, но докато бях свалил седалките открих под мокета от зад нещо което тропа. Свалих мокета и се оказа, че под седалките има по един капак от ляво и дясно. Капака е от нещо като стереопор и при неравност явно няма добро притискане и потропва. Отново сложих добре познатото уплътнение на няколко места и готово. Тук качвам снимка на мястото където е капака под мокета, но е правена след като сглобих всичко. Доста е сложно пак да махам мокета за да направя снимки. Ако някой има нужда от повече инфо за това да пише.

-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Адмирации за усилията ти!!!! ТРябва да се чува звук само от CD-то и от никъде другаде. Аз съм на този принцип 

- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Благодаря!!
Понеже колата е с кожен сало ще трябва редовна грижа. След обикаляне по форумите и много четене се спрях на това:

Днес намазах салона, но не ми остана време за корите и таблото с втория препарат.
Относно крема за салона, не мога да кажа че има някаква огромна разлика! В автокъщата, преди да я взема, вероятно са го обслужили и затова няма някаква видима разлика. Но ще продължа мазането поне веднъж седмично и ще пиша ако има някакъв осезаем ефект!

Понеже колата е с кожен сало ще трябва редовна грижа. След обикаляне по форумите и много четене се спрях на това:

Днес намазах салона, но не ми остана време за корите и таблото с втория препарат.
Относно крема за салона, не мога да кажа че има някаква огромна разлика! В автокъщата, преди да я взема, вероятно са го обслужили и затова няма някаква видима разлика. Но ще продължа мазането поне веднъж седмично и ще пиша ако има някакъв осезаем ефект!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Днес си взех и калъф за волана.
Самия волан доста е захабен и е боядисван, но с времето боята почва да пада и реших да сложа един калъф. Ето го и него
Преди:

След:

Самия волан доста е захабен и е боядисван, но с времето боята почва да пада и реших да сложа един калъф. Ето го и него
Преди:

След:

- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Продължете си разговора тук:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Подкрепям divxstore
Калъфи и мен не ме радват.
Оригиналния вид на волана е по-хубав.
Все пак колата си е твоя и ще си я караш както си те кефи тебе
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Подкрепям divxstore

Калъфи и мен не ме радват.
Оригиналния вид на волана е по-хубав.
Все пак колата си е твоя и ще си я караш както си те кефи тебе

- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
С наближаването на есенния сезон и обилните валежи реших да проверя, и изчистя отводняването на шибидаха.
От пред стана бързо и лесно. Има свободен достъп на отводняването и в двата края. След промивката каналчетата в предния край поемат половин литър вода без да се задъхат дори. Тогава преминах към задните и започна "приключението". Задното ляво каналче работи добре, но дясното след като налях известно клочиество вода забелязах че се отича много бавно и то вътре в колата. Реших, че се е запушило и започнах да разглобявам:


Свалих и всички пластмаси на гредите от зад



и след час разглобяване успях да достигна до каналчето и заварих това

Маркуча на отводняването изобщо не беше закачен към лигенчето!!!
Закачих го и направих тест. Оказа се и запушен. И започна едно отпушване не е истина.
Преминах по целия път с мека тел, нямаше ефект. Сипвам бода в маркуча и надувам водата излиза добре, но когато е закачен към лигенчето се оттича изключително бавно. След 3 часа опити отново и отново (многократно надуване и продухване на маркуча, и прокарване на двойна тел) някак си се отпуши. Не знам каква беше причината, но се надявам скоро да не се запушва защото разглобяването е много трудоемко.
От пред стана бързо и лесно. Има свободен достъп на отводняването и в двата края. След промивката каналчетата в предния край поемат половин литър вода без да се задъхат дори. Тогава преминах към задните и започна "приключението". Задното ляво каналче работи добре, но дясното след като налях известно клочиество вода забелязах че се отича много бавно и то вътре в колата. Реших, че се е запушило и започнах да разглобявам:


Свалих и всички пластмаси на гредите от зад



и след час разглобяване успях да достигна до каналчето и заварих това

Маркуча на отводняването изобщо не беше закачен към лигенчето!!!
Закачих го и направих тест. Оказа се и запушен. И започна едно отпушване не е истина.
Преминах по целия път с мека тел, нямаше ефект. Сипвам бода в маркуча и надувам водата излиза добре, но когато е закачен към лигенчето се оттича изключително бавно. След 3 часа опити отново и отново (многократно надуване и продухване на маркуча, и прокарване на двойна тел) някак си се отпуши. Не знам каква беше причината, но се надявам скоро да не се запушва защото разглобяването е много трудоемко.
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Тези дни занесох да полират фаровете защото бяха пожълтели!
За мое голямо съжаление се сетих да ги снимам едва след като бяха везе почнали да ги работят и сега нямам старите, за да видите разликата!
Ето и снимките: По време на работата

И след като ги пръснаха с 3 ръце лак

Ето ги и монтирани на колата



На снимките не изглеждат като нови, но разликата с това, което бяха преди това е голяма!
За мое голямо съжаление се сетих да ги снимам едва след като бяха везе почнали да ги работят и сега нямам старите, за да видите разликата!

Ето и снимките: По време на работата

И след като ги пръснаха с 3 ръце лак

Ето ги и монтирани на колата



На снимките не изглеждат като нови, но разликата с това, което бяха преди това е голяма!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта