Едно малко различно комби (мондео мк2)
Публикувано: 27 фев 2014, 02:07
Здравейте, реших да покажа малко неща по моето мондео комби, и като цяло колата, търпи доста промени напоследък някой от който ще покажа тук. За сега е с мотор 1.8 бензин с Газов Инжекцион. 
Като начало започнах с комфорта в купето, тавана беше леко провиснал, тапицирах го с специален плат за тавани черен, след това колонките към тавана станаха в кожа. Сложих и осветление в задните крака.
Салона е кожен с цвят слонова кост от мондео МК3, пълен ел пакет + подгряване на предните седалки.

След това поставих темпомат, понеже това е една от много приятните екстри на мондеото. За щастие си има борд, и климатроник само преди време му сложих трип компютъра.
Ето го новият волан:

След това се прехвърлих към окачване и спирачки, с идеята за по голям мотор. Запознах с червени пружини FK и газови амортисьори. Колата се снижи с около 4см. Стана в пъти по стабилна. Сложих и 17'' джанти с гуми 225/45/17.

После спирачките, тъй както повече мондеота задните бяха челюсти(барабанни) набавих пълен комплект от мондео 2.5, предни 278мм и задни 252мм, но в последствие реших да сложа предни 300мм от фокус СТ170. За целта дискове за фокус СТ, 300мм 4х108, и апарати от мондео МК3. Спирането е в пъти по добро от стоковите спирачки, няма място за коментар просто.
Ето как снимка от монтажа им:

Импровизирахме и с фаровете, сега съм с вградени би-ксенонови лупи, свети в пъти по добре, визията уникална и тъй както е би ксенон, се оказва че при пускането на дългите светлини имам 4 дълги вече, самата лупа става на дълъг + стандартните дълги, с две думи става ден
Ето и как изглежда фара:

Ето и как светят:

За сега това са по големите неща който съм направил има още много дреболии за което просто не се сещам сега, но все още има доста неща за правене като ST пакет който чака готов за боя, цялостно пребоядисване, раздуване на калници слагане на тракшън контрол и още неща. Не пускам снимка на колата като цяло, понеже съвсем скоро ще е с друга визия тогава ще има преди и след.
Но ето все пак една снимчица:


Като начало започнах с комфорта в купето, тавана беше леко провиснал, тапицирах го с специален плат за тавани черен, след това колонките към тавана станаха в кожа. Сложих и осветление в задните крака.
Салона е кожен с цвят слонова кост от мондео МК3, пълен ел пакет + подгряване на предните седалки.

След това поставих темпомат, понеже това е една от много приятните екстри на мондеото. За щастие си има борд, и климатроник само преди време му сложих трип компютъра.
Ето го новият волан:

След това се прехвърлих към окачване и спирачки, с идеята за по голям мотор. Запознах с червени пружини FK и газови амортисьори. Колата се снижи с около 4см. Стана в пъти по стабилна. Сложих и 17'' джанти с гуми 225/45/17.


После спирачките, тъй както повече мондеота задните бяха челюсти(барабанни) набавих пълен комплект от мондео 2.5, предни 278мм и задни 252мм, но в последствие реших да сложа предни 300мм от фокус СТ170. За целта дискове за фокус СТ, 300мм 4х108, и апарати от мондео МК3. Спирането е в пъти по добро от стоковите спирачки, няма място за коментар просто.

Ето как снимка от монтажа им:

Импровизирахме и с фаровете, сега съм с вградени би-ксенонови лупи, свети в пъти по добре, визията уникална и тъй както е би ксенон, се оказва че при пускането на дългите светлини имам 4 дълги вече, самата лупа става на дълъг + стандартните дълги, с две думи става ден

Ето и как изглежда фара:

Ето и как светят:

За сега това са по големите неща който съм направил има още много дреболии за което просто не се сещам сега, но все още има доста неща за правене като ST пакет който чака готов за боя, цялостно пребоядисване, раздуване на калници слагане на тракшън контрол и още неща. Не пускам снимка на колата като цяло, понеже съвсем скоро ще е с друга визия тогава ще има преди и след.

Но ето все пак една снимчица:
