Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Още един звяр от Кьолн .На 23 март 2017г. стъпи на българска земя колата на нашия приятел Brunner. Директно от платформата и при нас за пълно обслужване и инспекция.Колата е от най-последните модели на производството 1998г. Cosworth 2.9i 24V Ghia оборудване. Седяла е в гараж няколко години.В следствие на това трябва да я преведем в топ състояние.






Няма как пътя от Германия до Бг оставя следи.......






Колата е ниво на оборудване Ghia с индивидуални екстри:
Велурени седалки с механично помпане на лумбалната опора и ел. регулиране във височина на щофьорската седалка, плафони в областа на краката, кожен волан с дърво, борд компютър, двузонов климатроник, отопление на предното стъкло и дюзите, пълен ел пакет и ел люк, отопление на седалките, дистанционно управление на централното заслючване, аларма , фарове за мъгла, тракшън контрол, 4 въздушни възглавници, автономна печка за отопление webasto, теглич, и др......






Колата е седяла няколко години без да се кара в гараж.

Затова започваме първо със спирачните апарата и в частност преден ляв.


Развиването на двата болта държащи апарата бе не по-малко предизвикателство от премахването на корозията от диска,супорта и буталото....


Махнахме и кората под двигателя





Целия спирачен апарат беше свален и разглобен.Буталото беше почистено от корозията проникнала малко зад уплътнението му.След това се смазаха всички подвижни части с грес и се прогониха ходовете им.Последва монтаж, обезвъздушаване и вече предно ляво функционира перфектно.

Задната броня имаше удар отзад и трябваше да се свали.Така че запретнахме ръкави и.....



Има малко работа по задните вежди и маската под задната броня, но всичко по реда си....







Няма как пътя от Германия до Бг оставя следи.......






Колата е ниво на оборудване Ghia с индивидуални екстри:
Велурени седалки с механично помпане на лумбалната опора и ел. регулиране във височина на щофьорската седалка, плафони в областа на краката, кожен волан с дърво, борд компютър, двузонов климатроник, отопление на предното стъкло и дюзите, пълен ел пакет и ел люк, отопление на седалките, дистанционно управление на централното заслючване, аларма , фарове за мъгла, тракшън контрол, 4 въздушни възглавници, автономна печка за отопление webasto, теглич, и др......






Колата е седяла няколко години без да се кара в гараж.

Затова започваме първо със спирачните апарата и в частност преден ляв.


Развиването на двата болта държащи апарата бе не по-малко предизвикателство от премахването на корозията от диска,супорта и буталото....


Махнахме и кората под двигателя





Целия спирачен апарат беше свален и разглобен.Буталото беше почистено от корозията проникнала малко зад уплътнението му.След това се смазаха всички подвижни части с грес и се прогониха ходовете им.Последва монтаж, обезвъздушаване и вече предно ляво функционира перфектно.

Задната броня имаше удар отзад и трябваше да се свали.Така че запретнахме ръкави и.....



Има малко работа по задните вежди и маската под задната броня, но всичко по реда си....


- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Цялата задна маска се изми. Почисти се зад ребрата и механично се премахна ръждата.Третира се с преобразувател на Wurtch и се грундира с препарат на Nigrin.

Резултата е следният - отлична корозионна защита и еластичен протектор.


Възстановяване на липсващата емблема...

Почистване зоната около акумулатора...

Крепежните елементи и планки на акумулатора - гонови за предстояща обработка

Ето го и "Октопода" - всмукателния колектор


Закупих и дискове за шлайфане, нужни по-нататък за проекта..

Ремонт на капака на акумулатора и предпазителите.Важна част от защитата на допълнителния блок предпазители-релета от вода.


Почистване и полиране на капака на двигателя.


Резултата е следният - отлична корозионна защита и еластичен протектор.



Възстановяване на липсващата емблема...

Почистване зоната около акумулатора...

Крепежните елементи и планки на акумулатора - гонови за предстояща обработка

Ето го и "Октопода" - всмукателния колектор


Закупих и дискове за шлайфане, нужни по-нататък за проекта..

Ремонт на капака на акумулатора и предпазителите.Важна част от защитата на допълнителния блок предпазители-релета от вода.


Почистване и полиране на капака на двигателя.


- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Чака ви много работа, но за вас няма невъзможни неща. Колата има потенциал и ще стане супер, само иска време. Ако собственика позволи, бих подарил две гуми 16 за пилене и палене. 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Работата продължава с пълна сила.Набавихме една част от материалите нужни за ремонта.


Имаше и доста проблеми с намирането на точните части (особено по спирачната система и водната помпа).
За ремонтните комплекти на задните апарати и новото бутало на преден ляв апарат поръчахме части чак от Румъния.
На по-горната снимка се вижда масления филтъра на "Mann". Аналог на EFL 298 (заменящ от 1997 по спецификации на Ford EFL 90 ). Задните спирачни накладки на "LPR" с датчик (от Мк1).

[imghttp://media.snimka.bg/s1/5836/037915254.jpg?r=0][/img]
Горивен филтър и ремонтни комплекти спирачни апарати.


Филтър купе и въздушен.



Това е предния спирачен апарат.Свален и подготвен за ремонт...

Челното уплътнение е пропуснало вода и буталото е корозирало. В следствие апарата е блокирал.

Демонтаж и почистване на заден подкалник.

Пристъпихме към демонтаж на дефектиралата водна помпа и източихме охладителната с.ма.


За достъп до водната помпа се премахват дифузьора с перките, филтърната кутия, ремъците и обтегачите им..


стрия въздушен филтър - в МП му търсят цена 50лв!


И блока без водната помпа.

Оригиналната водна помпа - и оттук започва мъката.Водните помпи за този модел са спряни от производство.Предлага се само оригинална на Ford (цена към момента над 750лв) или в западни сайтове към 600 Евро.Повечето производители са се изхитрили и предлагат водни помпи за старото Коси до 1994, които са аналогични и с обикновенните 2,9 двигатели (12/24 клапана). Съответно аз купих такава. Проблема е в това, че тя се различава с наличието на един болт в повече, отвор в всмукателната тръба и друг ъгъл на входа на всмукателната тръба.
В началото решихме да разглобим оригиналната помпа и да пробваме да я ремонтираме, като остана варианта за преправяне на новата.....



След разглобяването установихме, че лагера е здрав. Пропуснало е челното уплътнение между вала на лагера и корпуса на помпата.Самото уплътнение е сложна система от пружина, втулки и тефлонов пръстен или подобие. Умувахме над вариант за изработване на втулка в външен диаметър отговарящ на диаметъра на корпуса и вътрешен на вала на лагера. Съединени посредством набиване и уплътнение гумен семеринг. Но в следствие на температурата това уплътнение ще пропусне в рамките на няколко месеца до година. Така че ремонта отпадна. Върнахме се на вариант "Б" - преправяне на новата помпа.Даже намерихме информация как го правят братята англичани...
Успоредно с това продължихме ремонта на спирачките с демонтаж на задните апарати (заден ляв)





Заден ляв апарат - блокирал откъм механизма на ръчната спирачка.Проникване на влага от уплътнението на привода на ръчната.Поне буталото излезна кристално чисто.

Сложихме един мой стар апарат, че да е мобилна колата.
Следващото бе борбата с ръждата по прага и веждите.Наложи се да махнем щипката на задната броня защото основата и беше компромитирана.



Почистване с флекса отвсякъде.

След това обработка с ръждопреобразувател на "Wurtch".....






Вместо заварки изграждане със смола и фибростъкло, както и предварително антикорозионно покритие на "Novol"

Това е уплътнението през което е проникнала влага и е блокирал привода на ръчната спирачка.


Изграждането продължава.......


Боядисване и придаване на визия



Дойде и момента за сглобяването на спирачните апарати от лявата страна.Подмяна на всички пръстени и уплътнения, както и буталото на преден ляв.Гресиране смазване и промиване...


Имаше и доста проблеми с намирането на точните части (особено по спирачната система и водната помпа).
За ремонтните комплекти на задните апарати и новото бутало на преден ляв апарат поръчахме части чак от Румъния.
На по-горната снимка се вижда масления филтъра на "Mann". Аналог на EFL 298 (заменящ от 1997 по спецификации на Ford EFL 90 ). Задните спирачни накладки на "LPR" с датчик (от Мк1).

[imghttp://media.snimka.bg/s1/5836/037915254.jpg?r=0][/img]
Горивен филтър и ремонтни комплекти спирачни апарати.


Филтър купе и въздушен.



Това е предния спирачен апарат.Свален и подготвен за ремонт...

Челното уплътнение е пропуснало вода и буталото е корозирало. В следствие апарата е блокирал.

Демонтаж и почистване на заден подкалник.

Пристъпихме към демонтаж на дефектиралата водна помпа и източихме охладителната с.ма.


За достъп до водната помпа се премахват дифузьора с перките, филтърната кутия, ремъците и обтегачите им..


стрия въздушен филтър - в МП му търсят цена 50лв!


И блока без водната помпа.

Оригиналната водна помпа - и оттук започва мъката.Водните помпи за този модел са спряни от производство.Предлага се само оригинална на Ford (цена към момента над 750лв) или в западни сайтове към 600 Евро.Повечето производители са се изхитрили и предлагат водни помпи за старото Коси до 1994, които са аналогични и с обикновенните 2,9 двигатели (12/24 клапана). Съответно аз купих такава. Проблема е в това, че тя се различава с наличието на един болт в повече, отвор в всмукателната тръба и друг ъгъл на входа на всмукателната тръба.
В началото решихме да разглобим оригиналната помпа и да пробваме да я ремонтираме, като остана варианта за преправяне на новата.....



След разглобяването установихме, че лагера е здрав. Пропуснало е челното уплътнение между вала на лагера и корпуса на помпата.Самото уплътнение е сложна система от пружина, втулки и тефлонов пръстен или подобие. Умувахме над вариант за изработване на втулка в външен диаметър отговарящ на диаметъра на корпуса и вътрешен на вала на лагера. Съединени посредством набиване и уплътнение гумен семеринг. Но в следствие на температурата това уплътнение ще пропусне в рамките на няколко месеца до година. Така че ремонта отпадна. Върнахме се на вариант "Б" - преправяне на новата помпа.Даже намерихме информация как го правят братята англичани...
Успоредно с това продължихме ремонта на спирачките с демонтаж на задните апарати (заден ляв)





Заден ляв апарат - блокирал откъм механизма на ръчната спирачка.Проникване на влага от уплътнението на привода на ръчната.Поне буталото излезна кристално чисто.

Сложихме един мой стар апарат, че да е мобилна колата.
Следващото бе борбата с ръждата по прага и веждите.Наложи се да махнем щипката на задната броня защото основата и беше компромитирана.



Почистване с флекса отвсякъде.

След това обработка с ръждопреобразувател на "Wurtch".....






Вместо заварки изграждане със смола и фибростъкло, както и предварително антикорозионно покритие на "Novol"

Това е уплътнението през което е проникнала влага и е блокирал привода на ръчната спирачка.


Изграждането продължава.......


Боядисване и придаване на визия




Дойде и момента за сглобяването на спирачните апарати от лявата страна.Подмяна на всички пръстени и уплътнения, както и буталото на преден ляв.Гресиране смазване и промиване...

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Интересно ми е с какво е запълнен прага ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Това с което запълвам/изграждам е Фипбростъкло. Или така наречения стъклопласт.Двукомпонентна смола и фибро мрежа.Колебаех се между два варианта. Заварка и това. При първия вариант (вече изпробван) се стига до промяна на характеристиката на метала в зоната на заварката и от там се получава ново огнище на бъдеща корозия. Така, че се спрях на това. Самото изграждане става с препокриване до получаването на яка армировка.

Това са основните чести на задния спирачен апарат.От ляво на дясно:
1.Оста задвижваща буталото при издърпване на жилото на ръчната спирачка
2.Пружина връщаща оста.
3.Спирачно бутало
4.Уплътнения и матшон
5.Основен пружинен механизъм зад буталото



Преден спирачен апарат, като конструкция много по-елементарен от задния.


Ето го и новото бутало. За разлика от оригиналното е изработено от лека сплав.

Корпуса и леглото на буталото.Всичко смазано със спирачно масло.


Монтаж на супорта

Нови предни накладки на "LPR"


Докато човъркахме около водната помпа попаднахме на това.....

Датчика на коляновия вал.Всеки момент е можело колата да загасне.

След изграждането на задната лява вежда трябваше да се намери решение за укрепването на щипката държаща бронята.Решихме това да стане с помощта на алуминиев профил (с квадратно сечение). Хем леко, хем здраво. Самият профил хванахме чрез нитоване към здравата част на калника.После пробихме отвори за захващането на пластмасовата щипка на бронята.



Изградената вежда и подкалника атикорозионно грундиран на проблемните места.

Спирачни апарати (леви) готови за монтаж.




След апаратите се захванах с веждата.Китосване първо с кит с фибри , след това с нормален кит и накрая с шприц кит.





Лека рокада на колите и започване на ремонт по дясната половина. Сп. апарати и заден калник....




Това са основните чести на задния спирачен апарат.От ляво на дясно:
1.Оста задвижваща буталото при издърпване на жилото на ръчната спирачка
2.Пружина връщаща оста.
3.Спирачно бутало
4.Уплътнения и матшон
5.Основен пружинен механизъм зад буталото



Преден спирачен апарат, като конструкция много по-елементарен от задния.


Ето го и новото бутало. За разлика от оригиналното е изработено от лека сплав.

Корпуса и леглото на буталото.Всичко смазано със спирачно масло.


Монтаж на супорта

Нови предни накладки на "LPR"


Докато човъркахме около водната помпа попаднахме на това.....


Датчика на коляновия вал.Всеки момент е можело колата да загасне.

След изграждането на задната лява вежда трябваше да се намери решение за укрепването на щипката държаща бронята.Решихме това да стане с помощта на алуминиев профил (с квадратно сечение). Хем леко, хем здраво. Самият профил хванахме чрез нитоване към здравата част на калника.После пробихме отвори за захващането на пластмасовата щипка на бронята.



Изградената вежда и подкалника атикорозионно грундиран на проблемните места.

Спирачни апарати (леви) готови за монтаж.




След апаратите се захванах с веждата.Китосване първо с кит с фибри , след това с нормален кит и накрая с шприц кит.





Лека рокада на колите и започване на ремонт по дясната половина. Сп. апарати и заден калник....




- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Браво. Страхотна работа сте свършили. Замислите се върху възможността за Бг вариант на "Пич оправи ми колата" . Определено ще имате много клиенти.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
хаха мерси, иначе работата продължава с бързи темпове.Подхванахме спирачните апарати от дясната страна и ще приложа снимки.Успоредно с апаратите извършваме и други операции по "разкрасяване" и отстраняване на проблеми.
За повече прегледност към всяка снимка има и текст с пояснение....















































За повече прегледност към всяка снимка има и текст с пояснение....

















































- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Браво Младене ще го съживите дзвера и ще стана като твоите страхотна!!! Следя темата с интерес , все пак и моята чака ред 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Sierrata
- потребител
- Мнения: 365
- Регистриран: 27 май 2007, 13:04
- Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
- Местоположение: Нова Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Не съм виждал до сега такъв ремонт на вежди. В нашия край му казват (ден до пладне
)


Only cosworth is my God
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Ама изобщо не ме интересува какво казват във вашия край.
Та работата продължава с водната помпа и препасването и от вариант BOA на вариант за BOB 24V двигател.
Поради наличието на технологичен отвор в стария модел (към всмукателния тръбопровод), е необходимо същия да бъде запушен.Това става чрез изработка на капак, който бива свързан към корпуса с резбови съединения и уплътнява посредством собствена гарнитура и термо силикон.














- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
Чисто новата водна помпа (за ВОА), пригодена за ВОВ cosworth 24V. Изработена по данни и снимки от английския печат и подобрена от "G&M INDIVIDUAL". Капака е изработен от 2мм алуминиева заготовка, свързана към корпуса с 5 болта. 2хМ3мм , 2хМ4 и 1хМ8 подсигурени с гайки.Уплътнението става чрез клингеритова гарнитура с формата на капака и маслоустойчив силикон на "Бизон".Всичко е проверено и напаснато по блока на двигателя и гарнитурата между тях.











- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998
След конструктивното изменение на помпата дойде момента на на нейното качване.Непосредствено преди това се грундира пространството от вътрешната страна на задните вежди и в зоната на праговете.Препарата е антикор на "Nigrin". Мина се две ръце.Монтираха се и задните подкалници.Към корпуса се прикрепиха и щипките държащи задната броня.Закрепването стана посредством нитови (по аналогия на оригинала).







За улеснение при монтажа на помпата и прекарването на нови тръбопроводи от термостата се наложи да се махне компресора на АС системата и неговата стойка.Демонтажа не беше свързан с източване на фреона.










Монтажа на помпата към корпуса бе съпроводен от силикониране на местата на контакт със термоустойчив и маслоустойчив силикон на "Bison".Всички 11 болта бяха предварително почистени и гресирани с литиева грес.






След монтажа на помпата се насочихме към преправяне на тръбната мрежа около термостатното тяло.Изработка на нови тръби и сваляне на позицията на термостат.Всичко това с цел да се напаснат към новата извивка на всмукателната тръба на помпата,както и с цел по-лесен достъп до термостата.
















Монтирайки всички части, датчици и филтри дойде момента за първите проби.Заредихме с-мата с вода и запалихме двигателя.Изчака се да се отвори термостата и с радост установихме, че няма пробиви и течове.Етап две бе да се направят пътни проби.....и така 10 км планинско.



https://www.youtube.com/watch?v=v0MKucaSZBU
https://www.youtube.com/watch?v=nQ8O4lrHq2k
И вече имаме работещо и НЕ течащо Коси!!!!







За улеснение при монтажа на помпата и прекарването на нови тръбопроводи от термостата се наложи да се махне компресора на АС системата и неговата стойка.Демонтажа не беше свързан с източване на фреона.










Монтажа на помпата към корпуса бе съпроводен от силикониране на местата на контакт със термоустойчив и маслоустойчив силикон на "Bison".Всички 11 болта бяха предварително почистени и гресирани с литиева грес.






След монтажа на помпата се насочихме към преправяне на тръбната мрежа около термостатното тяло.Изработка на нови тръби и сваляне на позицията на термостат.Всичко това с цел да се напаснат към новата извивка на всмукателната тръба на помпата,както и с цел по-лесен достъп до термостата.
















Монтирайки всички части, датчици и филтри дойде момента за първите проби.Заредихме с-мата с вода и запалихме двигателя.Изчака се да се отвори термостата и с радост установихме, че няма пробиви и течове.Етап две бе да се направят пътни проби.....и така 10 км планинско.



https://www.youtube.com/watch?v=v0MKucaSZBU
https://www.youtube.com/watch?v=nQ8O4lrHq2k



- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Работата продължава с пълна сила...Смяна на масла, филтри и т.н. консумативи.


























Дойде реда и на подмяна на ауспуховия "накрайник" с двуцевка.Специална благодарност към "механологос" (инж. Ганев) за огромната помощ при монтажа!!!

[imghttp://media.snimka.bg/s1/5874/037992950.jpg?r=0][/img]































Дойде реда и на подмяна на ауспуховия "накрайник" с двуцевка.Специална благодарност към "механологос" (инж. Ганев) за огромната помощ при монтажа!!!

[imghttp://media.snimka.bg/s1/5874/037992950.jpg?r=0][/img]






- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Дойде реда и на окончателното завършване на задната броня.Макар и претърпяла доста щети в Кьолн успяхме да залепим пукнатините и започнахме процеса по "заглаждането".














След бронята се заиграх да тествам радиото.Работи безупречно и чете дискове перфектно (макар и само Аудио формат).



Плафона също е като нов.Кристална светлина.


















След бронята се заиграх да тествам радиото.Работи безупречно и чете дискове перфектно (макар и само Аудио формат).



Плафона също е като нов.Кристална светлина.





- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
От чисто любопитство Младен, бронята двустранно ли я лепи, или само от едната страна ? Предвид че е демонтирана.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Напредваме и вече се вижда края на проекта.А като цяло вече има електрически бутон за отваряне на багажника отвътре. Екстра превърнала се в специалитет на "G&M INDIVIDUAL".Боядисване и лакиране в детайли.Монтаж и на куката на теглича.Операция иначе доста проста се превърна в цяло изпитание, поради клеясването на монтажните сачмите и корозията в гнездото на носещата греда.Но всичко беше почистено,смазано и монтирано.Изми се и двигателя.Вече се подготвя за консервиране.......Подготвя се и цялата кола за мега пастиране с пастите на "3М".
Сменят се и всички крушки по екстериорното осветлението.Поръчах и един нов плафон за задния номер, че единия беше счупен.



















Сменят се и всички крушки по екстериорното осветлението.Поръчах и един нов плафон за задния номер, че единия беше счупен.




















- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Благодарение на "ЕТ ВИК" задния плафон за осветление на регистрционния номер дойде за 1 ден.И веднага бе инсталиран на мястото си.Успоредно с това започна почистване на всички датчици от EECV системата, като на първо място бе дебитомера.













https://www.youtube.com/watch?v=b7ZQt2VFp4E














https://www.youtube.com/watch?v=b7ZQt2VFp4E

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Добре работи автомата



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта