Страница 1 от 2

mkV

Публикувано: 04 фев 2007, 18:57
от brslv
mkV,1.4i,92
Моторът смених с zetec1.6 с изпилена глава с 2мм, спортен филтър и никакви гърнета. Колелетата от 13" пораснаха на 15" и сега са 17".Някой може да каже че е селски тунинг, ама човек ако има средства ще прави не 1.4 а косуарт.

Публикувано: 04 фев 2007, 19:08
от Dundee
Абе няма защо да обръщаш голямо внимание на коментарите, щом имаш мерак и те кефи, прави каквото искаш по колата си. :wink:
Тоя тип джанти много ми харесват. Ама като за мен - не повече от 14" :)

Публикувано: 04 фев 2007, 20:40
от foca
добре си я по4нал! браво, но пеиката за кво ти е ? /на последното не се сърди / :wink:

Публикувано: 04 фев 2007, 22:06
от brslv
радвам се че ви харесва. пейката разбира се е само за фаца, иначе преди имах от стандартните ескортовски спойлери, ама вече не ме кефи/пък и доста имат такива/

Публикувано: 04 фев 2007, 23:41
от minov
Колега станала е супер особенно отпред. Само ако ти се дават 160-180лв за едни кристални стопове ще стане перфектна и от пред. Със здраве и без авариино да си я караш. :)

Публикувано: 04 фев 2007, 23:49
от Loud
foca написа:добре си я по4нал! браво, но пеиката за кво ти е ? /на последното не се сърди / :wink:
Секи му харесва различно :wink: Мен лично без пейка

Публикувано: 05 фев 2007, 20:15
от mugurdi4
minov написа:Колега станала е супер особенно отпред. Само ако ти се дават 160-180лв за едни кристални стопове ще стане перфектна и от пред. Със здраве и без авариино да си я караш. :)
Tи какво казаааа :lol:
Хм, колата е малко циганийка, за моя вкус, но на всеки както си му хареса! :wink: Мн безавариини !!!

Публикувано: 05 фев 2007, 21:44
от divinity
Много пренаточена изглежда!
Джантите 17-ките с какъв размер гуми са? Защото съм чувал, че 17-ките са максимума, което влиза в калника :?
Бях с едни 16-ки, но ми изпадаха зъбите, сега минах на 15-ки, представям си какво е при теб, ама важна е визията :wink:

Публикувано: 05 фев 2007, 22:12
от brslv
Арките на калниците са малко поорязани. Иначе отпред са 225х45х17 и минават на 2мм под "чашките"/не знам как точно се казва тва дето държи пружината/ на пружините и при пълен завой стържат на подкалниците. Задните са 235х45х17 и имат фланци около 20мм за да не стържат на същите чашки странично.
За кристалните стопове ми писна щото по магазините само за голфове и mkVI

Re: mkV

Публикувано: 06 фев 2007, 11:47
от 1.8d
brslv написа:......, спортен филтър и никакви гърнета. .....
Само да попитам.....като тръгнеш на дълъг път не ти ли гръмва главата,аз веднъж с Ескорта ми се наложи да пътувам 20-тина километра без гърне,докато отида до един познат да ми го завари...ами като слязах от колата бях като замаян :roll: Човека ми говори,а аз не го чувам :lol:

Публикувано: 06 фев 2007, 14:00
от mrdds
да и на мен ми направи първо това впечатление.И аз веднъж карах без последно гърне и все едно бях в танк.Особенно между 90 и 120км/ч е някакъв ужасен реонанс.Или трябва да го юркаш над 120 или с 80.Сигурно и при колегата е така,но както се казва "от глад умри-гъзар бъди"......в случая "от главодолие умри-гъзар бъди"

Публикувано: 06 фев 2007, 14:04
от nikolovvd
Колега brslv!
Това, което правиш е достойно за възхищение. Много от хората в този форум биха се заели с това, което правиш ти, НО ....
За това са необходими няколко неща, подредил съм ги по важност от моя гледна точка:

1. Време.
2. Закрито пространство (поне 25-30 кв.м).
3. Специално оборудване.
4. По-специални умения.
5. Много знания и опит.
6. Пари.
7. Дебели нерви и много хъс.

Затова, който ти казва, че тунинга ти е по-особен да покаже какво може и тогава да коментира. Според мен наблягаш повече на силовия тунинг, а не на оптичния. С тези параметри колата е за пистови изпълнения, а не за изложения. Това не означава, че външния вид трябва да е лош, но всеки прави това, което може и както го може. След време като натрупаш опит тези "грешки на разтежа" ще изчезнат. И нека тези, които бъркат цилиндър с бутало или не са виждали аксиален лагер да се ограничат със спама.

Добре дошъл при нас и поздравления за постигнатото!

Публикувано: 06 фев 2007, 18:53
от brslv
много благодаря на nikolovvd, но всичко дето е изброил влиза в т.7. що се отнася до гюрултията от ауспуха наистина е неприятно на дълг прав път/магистрала/, но ако я ръчкаш из завои само като слушаш ти се пълни душата. за дълго имам орион 1.6,91/карб/. иначе има разлика дали караш без гърне или с цяла тръба до края/някак си данданията остава назад/само някой да не си помисли че искам да кажа че съм по-бърз от звука. карал съм една калибра със сменено крайно гърне с такова от мотор. вътре си е съвсем добре, но като карам зад нея, вярвайте не се седи.

Публикувано: 03 мар 2008, 23:37
от brslv
Новите ми кирийки:
-предни спирачки от мондео-260мм
-задни дискови от фокус
-две бурии
-задната седалка хартиса
-табло от мондео
-комп., маф, дроселна клапа, fuel rail с дюзи от 1.8/115к.с./
Вече имам чаркуляци за още два форда.

Публикувано: 04 мар 2008, 22:42
от teodor4o
много дива машина . кефи ме много :D

Re: mkV

Публикувано: 05 мар 2008, 18:00
от Bijutera
евала за ракетата,много готино излглежда,все едно от Need For Speed си я докарал :wink: :wink:

:)

Публикувано: 05 мар 2008, 19:16
от deshi
На мен лично ми харесва ..... браво надявам се д а се видим на сабора

Публикувано: 05 мар 2008, 23:06
от mrdds
ае брато...как си отваряш вратите бре *00147*
ти немаш дръжка......на вратата

Публикувано: 06 мар 2008, 09:52
от brslv
Тия дни даже минах преглед. Нищо не казаха, че няма брави, че няма задна седалка, пък че двигателя сменян-кой ти гледа. Като и дадох зор да я кача на валяците щеше да се гътне халето от грохот-две тръби 45мм от мястото на катализатора до отзаде/гърнетата отзад са само за фаца, по-скоро са накрайници/, а онзи вика що ти е чистачката посредата/не ти ли пречи/. Дано още някоя годинка да бъдем страната на неограничените възможности.

Публикувано: 06 мар 2008, 10:31
от billy_boy
Как направи чистачката?