Focus Zetec 2.0 - Debug
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Focus Zetec 2.0 - Debug
Първият беше 1,6 Millenium 5 врати, добър, но слабичък.
Новият (от януари) е 2,0, 3 врати. 104800 по километраж, март 1999г., 130 коня. Четири диска, ABS, хидравлика, ел.стъкла, ел.регулируеми фарове, климатик, performance - окачване (осезаемо по-твърдо от стандартното), предни спортни седалки (с по-сериозни странични опори), управление на музиката от волана, четири фабрични говорителя. Засега количката е във вида, в който я купих, но вече са поръчани някой глезотийки от САЩ и Дойчланд. Живот и здраве приготвил съм бюджет от ~ 5К за разкрасяване и по-нататък ще пускам снимки.

Новият (от януари) е 2,0, 3 врати. 104800 по километраж, март 1999г., 130 коня. Четири диска, ABS, хидравлика, ел.стъкла, ел.регулируеми фарове, климатик, performance - окачване (осезаемо по-твърдо от стандартното), предни спортни седалки (с по-сериозни странични опори), управление на музиката от волана, четири фабрични говорителя. Засега количката е във вида, в който я купих, но вече са поръчани някой глезотийки от САЩ и Дойчланд. Живот и здраве приготвил съм бюджет от ~ 5К за разкрасяване и по-нататък ще пускам снимки.





Последна промяна от debug на 04 юни 2008, 16:40, променено общо 5 пъти.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.wolf-concept.de/concept/prod ... /focus.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Предполагам, че си го виждал вече, но все пак...
Като даваш много пари, поне да е за нещо наистина качествено.
А може и тези де:
http://www.european-parts.net/catalog/i ... 0c6bf6b79f" onclick="window.open(this.href);return false;
Предполагам, че си го виждал вече, но все пак...
Като даваш много пари, поне да е за нещо наистина качествено.

А може и тези де:
http://www.european-parts.net/catalog/i ... 0c6bf6b79f" onclick="window.open(this.href);return false;
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Предна броня Rieger - ~300 euroкакво ще и правиш за толкоз пари
Прагове Avenger на WingsWest ~300$
Задна броня Ford RS-Line ~ 700лв
Боя - ~500лв.
Джанти 17" OZ Record + Yokohama Parada - За сега DBV Carribic Cup 16"
Дискове - Brembo Max - нарязани, 160лв.
Карбонови накладки, 85$.
Ниски пружини - не съм избрал още (най-вероятно H&R / Eibach).
Антикрило -мъничко.
Решетка от фейслифта
Фарове - HID, оригинални FORD - ~850$
Стопове - LED, ~200 euro.
Алуминиева вратичка за резервоара от Ford Racing - ~80$.
Без джантите и гумите съм малко над 4К, така че ще има корекция в бюджета за в бъдеще (седалки Sparco Monza, ауспух Borla, компресор Vortech). За съжаление от 7 месеца съм в болнични и имам още минимум 2-3 месеца да се лекувам. Така че събирам малко по-малко частите (и парите от закуски

@cenzor
По-скоро към това съм се насочил

Бронята и праговете са написаните по-горе, джантите тук са други (OZ Chrono), фаровете са оригинални HID (ксенон) на Форд.
Последна промяна от debug на 02 мар 2009, 15:04, променено общо 7 пъти.
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Благодаря на всички за добрите думи. Ще отразявам промените в бъдеще, но първите части по оптиката идват чак август - по приятели, че да спестим от доставките. Въобще нещата ще стават бавно и трудно, но информацията е събрана, цените са проверени за най-евтините варианти, добри приятели в US и Европа - много (за мое щастие). Чакам колегите пулмолози да ме обявят за оздравял, че да го почвам. До тогава го карам лекичко (до колкото е възможно), редувам го с баба Мазда, която ми е другата любимка и отхвърлям предложенията за 400м на Vento от tuning.bg



- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
"Custom" стойка за пожарогасителя под предната дясна седалка-изработена собственоръчно от мен вчера

Захванах я за винтове, с които е хваната долната част на седалката към шейната. Движи се заедно със седалката и не се вижда, освен ако не се наведеш. Пожарогасителят се изкарва много лесно и бързо.




Захванах я за винтове, с които е хваната долната част на седалката към шейната. Движи се заедно със седалката и не се вижда, освен ако не се наведеш. Пожарогасителят се изкарва много лесно и бързо.
Последна промяна от debug на 04 юни 2008, 16:45, променено общо 1 път.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
След като ме мотаха известно време най-накрая нарязаните дискове Brembo Max пристигат утре. Оказа се, че не се внасят по принцип, а трябва да си ги поръчаш специално с капаро. На склад естествено има само за Голф и Астра
И там бяха едни лъжи, едно чудо...
На както и да е - доставката е навремена, тъй като Фокусникът беше спрян от движение преди една седмица поради тоталната невъзможност да се кара с наличните "спирачки"
Вчера започнах подготовката за поставянето на брембовците.
Забележете финното припасване на диска към остатъка от накладката. Дебелината му беше ~17мм при минимална допустима 20. Един вид показно какво не трябва да се прави.

Феродото липсва наполовина

Подготовка на апаратите - заглаждане с шлифовъчна машинка с шмиргелчета и шкурки. Цел - премахване на ръжда, мустаци от отливката и заглаждане на повърхността.

Готовите апарати, боядисани с устойчива на 650 градуса боя.

Продължението - утре.

На както и да е - доставката е навремена, тъй като Фокусникът беше спрян от движение преди една седмица поради тоталната невъзможност да се кара с наличните "спирачки"

Забележете финното припасване на диска към остатъка от накладката. Дебелината му беше ~17мм при минимална допустима 20. Един вид показно какво не трябва да се прави.
Феродото липсва наполовина
Подготовка на апаратите - заглаждане с шлифовъчна машинка с шмиргелчета и шкурки. Цел - премахване на ръжда, мустаци от отливката и заглаждане на повърхността.
Готовите апарати, боядисани с устойчива на 650 градуса боя.
Продължението - утре.
Последна промяна от debug на 04 юни 2008, 16:51, променено общо 1 път.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
След дванадесет дена чакане на трупчета дисковете ми пристигнаха от София до Пловдив
Каталожния номер...

@CAMARO
Диаметърът е същия. Дисковете са Brembo Max, които се слагат на мястото на оригиналните, просто са нарязани.
Вносителят на Brembo е Манимпекс. За Фокус ми казаха, че внасят само по поръчка с капаро - срок на доставка - до 1 месец. Цената им е към 92-95 лева на едро. Аз ги взех чрез сервиз с отстъпка двата за 160лв.

Каталожния номер...
@CAMARO
Диаметърът е същия. Дисковете са Brembo Max, които се слагат на мястото на оригиналните, просто са нарязани.
Вносителят на Brembo е Манимпекс. За Фокус ми казаха, че внасят само по поръчка с капаро - срок на доставка - до 1 месец. Цената им е към 92-95 лева на едро. Аз ги взех чрез сервиз с отстъпка двата за 160лв.
Последна промяна от debug на 04 юни 2008, 16:54, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Апаратите биха били слабички ако е променен диаметъра на дисковете.mrdds написа:не мислиш ли,че тези апарати са слабички?
Някъде бях виждал по някакви тунинг сайтове комплект дискове от тези с дупките по тях + спирачни апарати с 2 бутала срещуположно,за да има симетричност в спирачното усилие.
Мисълта ми беше за сипрачните апарати,ако можеш да си намериш такива с 2 бутала....
edit:Съответно при диск с по-голям диаметър -> апаратите са си събразени с него не само по закрепване към главината а и към по-голямата му площ.debug написа: Диаметърът е същия. Дисковете са Brembo Max, които се слагат на мястото на оригиналните, просто са нарязани.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
За да минеш на по-голям диаметър при Фокуса има три варианта -
1.Апарати, дискове и шенкели от ST170. (минимум 17" джанта)
2.Многобутални апарати + адаптори + дискове от някоя фирма от сорта на Brembo, Rotora, Wilwood, Tarox и прочие - тук цифрите стават сериозни - над 1500-2000 USD за предните колела! Например серийните четирибутални апарати Brembo за Focus RS са по 350 долара единия.
3.Някакви по-големи апарати плюс дискове от друга кола и побългаряване при някой майстор.
@mrdds

Това червеникавото по водачите е медна смазка, а не ръжда
1.Апарати, дискове и шенкели от ST170. (минимум 17" джанта)
2.Многобутални апарати + адаптори + дискове от някоя фирма от сорта на Brembo, Rotora, Wilwood, Tarox и прочие - тук цифрите стават сериозни - над 1500-2000 USD за предните колела! Например серийните четирибутални апарати Brembo за Focus RS са по 350 долара единия.
3.Някакви по-големи апарати плюс дискове от друга кола и побългаряване при някой майстор.
@mrdds
Апаратите не са слаби за тези дискове, защото те са си предвидени за замяна на оригиналните. Ефектът от каналите по-скоро е по-доброто отвеждане на газовете от цепката между диска и накладката и съответно по-добра работа при загряване на диска в следствие на интензивно спиране, т.е. по-слаб фейдинг. Допълнително действие, е че каналите свалят от повърхността на накладката и не допускат тя да се "гланцира". Което пък е минус от гледна точка на това, че накладките свършват по-бързо. Затова съм си поръчал накладки с карбоново-арамидна съставка на феродото, но те ще дойдат към края на август, а нямаше как да чакам дотогава. За сега сложих оригинални накладки Моторкрафт от МП и ще видя колко км. ще изкарат.не мислиш ли,че тези апарати са слабички?
Някъде бях виждал по някакви тунинг сайтове комплект дискове от тези с дупките по тях + спирачни апарати с 2 бутала срещуположно,за да има симетричност в спирачното усилие.
Това червеникавото по водачите е медна смазка, а не ръжда

Последна промяна от debug на 04 юни 2008, 16:57, променено общо 1 път.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Много яки дискове, аз някога на голфа бях с такива /почти вечни са и веднъж за винаги изчезва досадното вибриране във волана/.
Колкото до нарезите една от техните функции е да "поемат" термичните натоварвания - тоест при загряване като се разширят молекулите на метала да не се получава напражение в структората /като разширителните зони при мостовете/
А колкото до накладките - дори и да си сток модели пак не е проблем колкото и зор да виждат пак изкарват по 10 000-15 000км.; като дори можеби е бонус това, че цялата "тежест" на спирането я понасят накладките и на практика дисковете стават вечни /просто сток накладките не са достатъчно твърди за да наранят повърхността на диска/ - Аз голфа го карах италиански накладки "Маф", много меки и да ви кажа спираше убийствено и дори при екшъни от Боровец към София пак не се даваха
пп: е наистина после в София джантите придобиваха характерен черен цвят ама нема начин
Колкото до нарезите една от техните функции е да "поемат" термичните натоварвания - тоест при загряване като се разширят молекулите на метала да не се получава напражение в структората /като разширителните зони при мостовете/
А колкото до накладките - дори и да си сток модели пак не е проблем колкото и зор да виждат пак изкарват по 10 000-15 000км.; като дори можеби е бонус това, че цялата "тежест" на спирането я понасят накладките и на практика дисковете стават вечни /просто сток накладките не са достатъчно твърди за да наранят повърхността на диска/ - Аз голфа го карах италиански накладки "Маф", много меки и да ви кажа спираше убийствено и дори при екшъни от Боровец към София пак не се даваха
пп: е наистина после в София джантите придобиваха характерен черен цвят ама нема начин

- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
z
човече ти ми строши главата с тези снимки
браво
бях решил до края на лятото да не наливам пари в колата ама няма начин ще ме гонят от нас май 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта