Тест драйв 16-ти Национален Събор
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тест драйв 16-ти Национален Събор
По време на 16-тият Национален събор на Клуб Форд България за тест драйв ще бъде наличен следният автомобил:
1. Валидна шофьорска книжка към датата на събора;
2. След края на теста да бъде публикувано кратко ревю с впечатления за автомобила в тази тема или на фейсбук страницата ни.
Условия за тест драйв:Ford Mondeo Hybrid
Новото Mondeo разполага с най-широката и модерна гама двигатели в 24-годишната си
история и осигурява изключително богат избор за клиентите в Европа.
За първи път на Стария континент се предлага хибридно Mondeo. Гамата се допълва от
усъвършенствания 2.0-литров дизелов TDCi двигател с 210 к.с., както и от версията с 5-
кратния световен двигател на годината 1.0 EcoBoost – първият 1.0-литров бензинов
двигател в сегмента. С добавянето на Vignale към гамата, Mondeo отваря предлагането към
нов кръг от клиенти, които търсят премиум автомобил на разумна цена.
Интелигентната 4х4 на Mondeo система осигурява отлично сцепление, динамика и
управление във всякакви условия.
Mondeo Hybrid
Новото Mondeo Hybrid е първият хибридно-електрически автомобил, произвеждан от Ford
Европа. Наличен във версия седан, хибридът се произвежда редом с бензиновите и
дизелови версии на Mondeo във високотехнологичния завод на Ford във Валенсия,
Испания.
Както и Fusion Hybrid в САЩ, европейското Mondeo Hybrid използва трето поколение
бензиново-електрическа хибридна система на Ford, която осигурява ефективността и
рафираността на електрическия двигател, запазвайки пробега и свободата на
традиционните двигатели с вътрешно горене.
Първото в историята хибридно Mondeo комбинира специално разработен 2.0-литров
бензинов двигател и електрически мотор с 1.4 кВтч литиево-йонна батерия за подобрени
икономичност и СО 2 емисии.
Хибридното Mondeo е с пробег до 135 км/ч в електрически режим, а съчетанието между
2.0-литровия бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън и електрическото
задвижване осигурява 187 к.с., 4.2 л/100 км разход на гориво и 99 г/км СО 2 емисии.
В хибридната система са използвани два електрически мотора – единият помага на
бензиновия двигател в задвижването на колелата, а другият позволява регенеративно
зареждане на 1.4 кВтч литиево-йонна батерия, разположена зад задните седалки.
Хибридният Ford Mondeo e в България на атрактивната цена от 56 050 лв. с ДДС – сходна с
2.0-литровия TDCi двигател, 150 к.с. и автоматична Powershift скоростна кутия.
1. Валидна шофьорска книжка към датата на събора;
2. След края на теста да бъде публикувано кратко ревю с впечатления за автомобила в тази тема или на фейсбук страницата ни.

- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Eто и моите скромни впечатления от тестдрйава на новия Мондео хибрид:
Първото впечатление разбира се е от дизайна и като външност и като интериор - изключително красива машина.
Много удобно се чувствах зад волана - не усетих нещо което да ми създава дискомфорт.
Това е невероятно тих автомобил - когато подаваш газ леко не се чува абсолютно нищо а при силно натискане на педала за газта има едно леко мъркане колкото да подсети че под капака се крие тигър.
Може да се кара много плавно и спокойно а когато искам да ускоря - ускорява доста бъзро за габаритите и теглото си и за моя стил на шофиране. Свикнал съм да карам по малък автомобил и леко се притеснявах но след първите 30 секунди от управлението - всичките ми притеснения просто бяха забравени. Учудващо лесно се управлява за автомобил с подобни габарити. С екстрите не се запознах, въпреки че видимо ги имаше в ИЗОБИЛИЕ, защото трябваше да отделя доста време, което предпочетох да вложа в усещането на колата по пътя, а и други колеги трябваше да имат шанса да тестват колата.
И ако трябва да обобщя с едно изречение впечатленията си от автомобила - това е:
Страхотен автомобил и като визия и като пътно поведение!
Благодаря за шанса да го тествам на организаторите на събора и на Мото Пфое, които ни предоставиха автомобила!
Първото впечатление разбира се е от дизайна и като външност и като интериор - изключително красива машина.
Много удобно се чувствах зад волана - не усетих нещо което да ми създава дискомфорт.
Това е невероятно тих автомобил - когато подаваш газ леко не се чува абсолютно нищо а при силно натискане на педала за газта има едно леко мъркане колкото да подсети че под капака се крие тигър.
Може да се кара много плавно и спокойно а когато искам да ускоря - ускорява доста бъзро за габаритите и теглото си и за моя стил на шофиране. Свикнал съм да карам по малък автомобил и леко се притеснявах но след първите 30 секунди от управлението - всичките ми притеснения просто бяха забравени. Учудващо лесно се управлява за автомобил с подобни габарити. С екстрите не се запознах, въпреки че видимо ги имаше в ИЗОБИЛИЕ, защото трябваше да отделя доста време, което предпочетох да вложа в усещането на колата по пътя, а и други колеги трябваше да имат шанса да тестват колата.
И ако трябва да обобщя с едно изречение впечатленията си от автомобила - това е:
Страхотен автомобил и като визия и като пътно поведение!
Благодаря за шанса да го тествам на организаторите на събора и на Мото Пфое, които ни предоставиха автомобила!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Аз този път на практика не можах да тествам автомобила, заради организационни ангажименти. Въпреки това, успях да покарам Мондеото около 5мин и по-малко от километър. За краткото време впечатленията ми са позитивни, за градска употреба колата може спокойно да се кара в рамките на разрешената скорост само на ток или с краткотрайни включвания на бензиновия мотор при ускорение, при това при движение с около 40 и рязко натискане на педала много бързо достига 90 Км/ч. За интериора и глезотиите, не мога да кажа нищо, просто нямах време да ги разгледам, но нищо не ми се наби в очите, явно всяко нещо си е на мястото, не като дисплея на Фиеста и Фокус, който просто се набива в очите от пръв поглед. Минус е малкия и повече неудобен багажник заради батерията и най-вече, че не се предвижда Комби.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Въпреки краткия тест - около 4-5км, общото ми впечатление от колата е много добро. Стабилно и добро пътно поведение. Обезшумяването на купето е много добро. Потеглянето и маневрирането при ниска скорост е много плавно и прецизно. Нямах възможност да пробвам множеството екстри, които имаше колата. Единственият за мен недостатък е, че при влизане и излизане трябва да си навеждам главата, за да не я ударя в тавана.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Имах честта да получа и придвижа Ford Kuga Vignale до Ловеч и обратно.
Много добра машина 4х4, със 2000 куб. дизел мотор 180 к.с. и 340 Nm. с автоматична 6 степенна скоростна кутия. Салона е перфектен с кожа, има всички екстри, люк на покрива със защитна мрежа + защитен люк против слънчевото греене през основния който е леко затъмнен. Има възможност и за ръчно превключване на предавките отляво понижаващи, отдясно повишаващи, естествено и режим спорт, който осигурява превключване на предавките при по високи обороти на двигателя. Капака на багажника е с електрическо задвижване и за отваряне, и за затваряне + датчик под задната броня в дясно за отваряне с размахване на крак. Чистачките са автоматични със сензор и се адаптират съобразно силата на дъжда. Има адаптивно окачване, по скоро асистент в завоите при по висока скорост забавя оборотите на вътрешните на завоя колела, но любител естествено няма да усети това поведение. Отрупан е със сензори за паркиране от всички страни, сензори за дистанция от предния автомобил, която може да се регулира според предпочитанията на шофьора. Медията е много добра, има си всички екстри и тя, навигацията се ползува лесно дори за човек като мен който не знае английски, за жалост не успях да намеря Българско меню- нямах кой знае колко време за разучаване поради ангажиментите в организацията на събора на място. Климатроника работи перфектно и не се усеща да товари двигателя. За около 10 секунди и вече сме със 100 км/ч. и спокойно си ускорява и до 200 км/ч. , повече не съм пробвал поради силен дъжд на магистрала Хемус съпровождал ме в продължение на 20 км. преди София. Шофьорската седалка има всевъзможни корекции + 3 позиции за памет. Чудно ми е само защо няма амортисьор на предния капак, а се подпира при отворено положение със щека, това за мен е пропуск на конструктора. За 73 000лв. си струва човек да притежава автомобила.

За Ford Mondeo Hybrid въобще не ми остана време за тест, всъщност можеше на тъмно и на дъжд да го управлявам, но за мен това нямаше да бъде тест, а само возене.
Много добра машина 4х4, със 2000 куб. дизел мотор 180 к.с. и 340 Nm. с автоматична 6 степенна скоростна кутия. Салона е перфектен с кожа, има всички екстри, люк на покрива със защитна мрежа + защитен люк против слънчевото греене през основния който е леко затъмнен. Има възможност и за ръчно превключване на предавките отляво понижаващи, отдясно повишаващи, естествено и режим спорт, който осигурява превключване на предавките при по високи обороти на двигателя. Капака на багажника е с електрическо задвижване и за отваряне, и за затваряне + датчик под задната броня в дясно за отваряне с размахване на крак. Чистачките са автоматични със сензор и се адаптират съобразно силата на дъжда. Има адаптивно окачване, по скоро асистент в завоите при по висока скорост забавя оборотите на вътрешните на завоя колела, но любител естествено няма да усети това поведение. Отрупан е със сензори за паркиране от всички страни, сензори за дистанция от предния автомобил, която може да се регулира според предпочитанията на шофьора. Медията е много добра, има си всички екстри и тя, навигацията се ползува лесно дори за човек като мен който не знае английски, за жалост не успях да намеря Българско меню- нямах кой знае колко време за разучаване поради ангажиментите в организацията на събора на място. Климатроника работи перфектно и не се усеща да товари двигателя. За около 10 секунди и вече сме със 100 км/ч. и спокойно си ускорява и до 200 км/ч. , повече не съм пробвал поради силен дъжд на магистрала Хемус съпровождал ме в продължение на 20 км. преди София. Шофьорската седалка има всевъзможни корекции + 3 позиции за памет. Чудно ми е само защо няма амортисьор на предния капак, а се подпира при отворено положение със щека, това за мен е пропуск на конструктора. За 73 000лв. си струва човек да притежава автомобила.
За Ford Mondeo Hybrid въобще не ми остана време за тест, всъщност можеше на тъмно и на дъжд да го управлявам, но за мен това нямаше да бъде тест, а само возене.
Последна промяна от ЯЛТА на 11 юли 2018, 10:52, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Преди известно време имах честта да тествам Мондео Хибрид и още тогава останах с прекрасни впечатления. Повторния тест затвърди положителната оценка и дори я надмина. Може би защото вторият тест беше в градска среда, където според мен е силата на хибридните автомобили. Понеже съм привърженик на тихите и комфортни автомобили, Мондео хибрид е точно това, което най-много харесвам, тишина, комфорт и в същото време изобилие от мощност. Усещането да няма никакъв звук, когато потегля е направо невероятно. Тази лекота на движение те кара да загубиш представа за габарити и маса и ти се струва, че караш един доста по-лек и по-малък автомобил. Все пак размерът има значение и като привърженик на средния клас автомобили, много бих се радвал, да видя тази технология и при Фокус, който би станал много атрактивен за покупка, ако се появи такава версия.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Аз тествах също Куга, за хибрида се разсеях
, Васко / Ялта/ , доста добре е описал глезотиите в автомобила , но аз за разлика от него го карах няколко километра по индустриална "улица" за късмет без дупки. Перфектен автомобил , набира здраво автомата със залепване към облегалката при ускоряване. С 80 - 100 без клатене по сравнителна тясната и непредразполагаща за скорост улица, без "изнасяне навън" от центробежните сили в острите завои , без да се усетя за нула време бях със 80 + км. Скоростта не се усеща, много еластичен и тих мотор , таблото ергономично, дисплея достатъчно голям / направо като портативен тв от комунизма/, удобни седалки, много приятни - тихи и нетрапчиви звуци от борда / на фокуса като ми заквичат алармите за коланите примерно , направо побеснявам ! /. Спирачките много яки , за което се извинявам на моите придружители !!! За тая пара , бих казал , че е супер !!!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Защото не си се качвал на "Ейдж", после няма да искаш да се качиш на Куга!

Нищо лично, но душата ми остана в Ейдж още на теста в Чифлик а във Велинград се настани да живее там за постоянно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Напълно споделям мнението ти, Наско, и аз не исках да карам Кугата след Еджа. Но това че "Ейдж"-а е върховен, не значи, че Кугата не е страхотен автомобил, особено с това ниво на оборудване. Просто са различен клас и това е нормално.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор
Благодарение на Мото Пфое и на ръководството на клуба имах удоволствието да се докосна до хибридното Мондео.
По силата на задълженията ми на събора имах възможността да го карам няколко пъти.
Хибридната технология е дала на Мондео ново виждане за комфорт. Тишина при " палене " , необичайно тихо при потегляне. Прехода от ерата на електричеството към задвижване с бензин се случва плавно, но е подкрепено с нужната настойчивост. При сериозно настъпване се задейства пълната системна мощност и ускорението става сериозно. Има доста настройки за задвижването, с които може да се реализира икономия и екологичност. Пробвано до към 50 км/ч върви на автопилот само на ток. Двигателя работи на средни режими около макс въртящ момент, което е предпоставка за най-малък циклов разход на бензин. А от там идва и сериозната икономичност. Комбинирано с вариаторната кутия се получава винаги оптимален режим за ДВГ - то и подпомагано от електрика, когато се налага, за да не излиза икономичния вариант на работа. Батериите изяждат малко багажник.
Във вторник дойде мой приятел с Лексус 400h и го покарах за сравнение. Като изключим разликата в класовете, Мондеото има много добре настроена хибридна система за задвижване.
Пак по силата на задълженията се повозих на Куга-та. Стори ми се малко тромава на нормален режим на трансмисията, но на спорт вече нещата са добре.
Поздрави.
По силата на задълженията ми на събора имах възможността да го карам няколко пъти.
Хибридната технология е дала на Мондео ново виждане за комфорт. Тишина при " палене " , необичайно тихо при потегляне. Прехода от ерата на електричеството към задвижване с бензин се случва плавно, но е подкрепено с нужната настойчивост. При сериозно настъпване се задейства пълната системна мощност и ускорението става сериозно. Има доста настройки за задвижването, с които може да се реализира икономия и екологичност. Пробвано до към 50 км/ч върви на автопилот само на ток. Двигателя работи на средни режими около макс въртящ момент, което е предпоставка за най-малък циклов разход на бензин. А от там идва и сериозната икономичност. Комбинирано с вариаторната кутия се получава винаги оптимален режим за ДВГ - то и подпомагано от електрика, когато се налага, за да не излиза икономичния вариант на работа. Батериите изяждат малко багажник.
Във вторник дойде мой приятел с Лексус 400h и го покарах за сравнение. Като изключим разликата в класовете, Мондеото има много добре настроена хибридна система за задвижване.
Пак по силата на задълженията се повозих на Куга-та. Стори ми се малко тромава на нормален режим на трансмисията, но на спорт вече нещата са добре.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта