Отзиви от Тест Драйв Дряново
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отзиви от Тест Драйв Дряново
Колеги очаквам да споделите и тук Вашите впечатления от любезно предоставените ни тестови автомобили

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
Само се возих в STто и не пожелах да карам.
Няма такава лагерница, заболя ме главата.
Не бих тръгнал с това на дълъг път.
Спорт ама SUV нали уж и малко семейно да е за пътуване.
Сбъркана работа.
Или гуми ѝ бяха пренапомпени или настройките на окачването бяха на на някакъв мега спорт.
Кошмарно беше.
На легналите полицаи се изсипваше като чувал с картофи.
Бръмчи там някакъв спортен звук ама не баш.
Пума ... дръжки ...
Да му бяха измислили друго име, не Пума.
Няма нищо общо с Пумата.
Карам дъртата Пума в ламарините на Фиеста и бих си тръгнал с нея на дълъг път.
Иначе дърпаше!
Представям си нещото дето не е ST да е с подобна возия ама и да не върви.
Приключиха Ескорт и стана Фокус - добре.
Приключиха Сиера и стана Мондео - добре.
Ама връщат Пума и то няма нищо общо - не е добре.
Ни е SUV, ни е спорт ...
Няма такава лагерница, заболя ме главата.
Не бих тръгнал с това на дълъг път.
Спорт ама SUV нали уж и малко семейно да е за пътуване.
Сбъркана работа.
Или гуми ѝ бяха пренапомпени или настройките на окачването бяха на на някакъв мега спорт.
Кошмарно беше.
На легналите полицаи се изсипваше като чувал с картофи.
Бръмчи там някакъв спортен звук ама не баш.
Пума ... дръжки ...
Да му бяха измислили друго име, не Пума.
Няма нищо общо с Пумата.
Карам дъртата Пума в ламарините на Фиеста и бих си тръгнал с нея на дълъг път.
Иначе дърпаше!
Представям си нещото дето не е ST да е с подобна возия ама и да не върви.
Приключиха Ескорт и стана Фокус - добре.
Приключиха Сиера и стана Мондео - добре.
Ама връщат Пума и то няма нищо общо - не е добре.
Ни е SUV, ни е спорт ...
- Kaloyan3111
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 17 юли 2020, 21:04
- Модел на автомобила: Fusion SEL Hybrid
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
Карах и двете до Велико Търново и обратно
*ST*то
+ много забавно да се кара
+ скоростния лост е мега удобен превключвах само с китката докато цялата ми ръка си седеше подпряна на лакътника
+ волна е твърд на спортните режими
+ sunroof
+ заден малък sunroof
- няма адаптивен круиз контрол
- няма heads up display
- страничните пгледала за мен лично са прекалено тесни и не се вижда много
- двата sunroof-a не са затъмнени фабрично. Колкото и да помага отдолу подвижния сенник все пак е перфориран и не спира УВ лъчи
- камерата за задно движение е ужасна от към качество иначе си работи както при останалите фордове
- твърдо окачване
*Kuga*
+ супер широко купе
+ повече режими на каране спрямо STто
+ меки седалки с ел. контроли
+ подгрев на задните седалки
+ heads-up display
+ по яка музика (спрямо STто)
+ големи странични огледала с датчици и от двете страна за наближаващи коли
+ по нов SYNC софтуер
+ адекватен размер на багажника
+ две задни камери с адекватно качество
- странен работещ шум от ел мотора
- лежерен автомобил след 120/130км едва вдига
- няма sunroof
- никаква радост/забавление при каране
- системата за автоматично прибиране и излизане от паркинг според мен има прекалено много стъпки за активиране и ползване но поне работи адекватно
За возенето и в двете мога да кажа само че Кугата става за обикаляне на цялата страна а със ST то може много добре да се наказват беемвисти на пътя и в града
. Може би поради по дългата база и височина на кугата и разбира се по мекото окачване - возенето беше доста меко и приятно. На легнали полицаи или дупки се усеща само леко движението на съответната гума. STто иска малко свикване с късите му спортни предавки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
*ST*то
+ много забавно да се кара
+ скоростния лост е мега удобен превключвах само с китката докато цялата ми ръка си седеше подпряна на лакътника
+ волна е твърд на спортните режими
+ sunroof
+ заден малък sunroof
- няма адаптивен круиз контрол
- няма heads up display
- страничните пгледала за мен лично са прекалено тесни и не се вижда много
- двата sunroof-a не са затъмнени фабрично. Колкото и да помага отдолу подвижния сенник все пак е перфориран и не спира УВ лъчи
- камерата за задно движение е ужасна от към качество иначе си работи както при останалите фордове
- твърдо окачване
*Kuga*
+ супер широко купе
+ повече режими на каране спрямо STто
+ меки седалки с ел. контроли
+ подгрев на задните седалки
+ heads-up display
+ по яка музика (спрямо STто)
+ големи странични огледала с датчици и от двете страна за наближаващи коли
+ по нов SYNC софтуер
+ адекватен размер на багажника
+ две задни камери с адекватно качество
- странен работещ шум от ел мотора
- лежерен автомобил след 120/130км едва вдига
- няма sunroof
- никаква радост/забавление при каране
- системата за автоматично прибиране и излизане от паркинг според мен има прекалено много стъпки за активиране и ползване но поне работи адекватно
За возенето и в двете мога да кажа само че Кугата става за обикаляне на цялата страна а със ST то може много добре да се наказват беемвисти на пътя и в града

Sent from my iPhone using Tapatalk
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
Карах и двете коли. Kuga е един чудесен семеен автомобил. Много комфортна возия подходяща за дълги пътувания. Седалките са една идея по-меки от стандартите на Форд. Множеството асистиращи системи са голям плюс и разтоварват допълнително напрежението при шофиране. Мощността е доста прилична. Единствено както спомена и колегата по-горе над 120 ускорява по-бавно. Багажника ми се струва малко по малък от този на C-Max.
Puma ST е един много забавен и вълнуващ автомобил. Не съм съгласен с paci за возията. Според мен е намерен много добър баланс между стабилност и комфорт. По комфортно вози от B-Max, който е от същия клас (на Фиеста) въпреки, че тази е с нископрофилни 19-ки. Двигателя има страхотна тяга. Поема безпроблемно дори от 60 км/ч на 6-та, без да хълца и придърпва. При изпреварване на 4-та се изстрелва и докато се усетиш си на 140 км/ч. При форсиране на място има характерните припуквания, като на Fiesta ST със същият двигател. Цвета и визията са уникални и доста хора се заглеждаха, като минавахме през града. Седалките са много удобни. Повече ми харесаха от тези на Kuga, тъй като съм по-слаб и ме обгръщаха доста по-добре.
Все пак ако мога да избера само една от двете, то Kuga е по-практичния избор.
Puma ST е един много забавен и вълнуващ автомобил. Не съм съгласен с paci за возията. Според мен е намерен много добър баланс между стабилност и комфорт. По комфортно вози от B-Max, който е от същия клас (на Фиеста) въпреки, че тази е с нископрофилни 19-ки. Двигателя има страхотна тяга. Поема безпроблемно дори от 60 км/ч на 6-та, без да хълца и придърпва. При изпреварване на 4-та се изстрелва и докато се усетиш си на 140 км/ч. При форсиране на място има характерните припуквания, като на Fiesta ST със същият двигател. Цвета и визията са уникални и доста хора се заглеждаха, като минавахме през града. Седалките са много удобни. Повече ми харесаха от тези на Kuga, тъй като съм по-слаб и ме обгръщаха доста по-добре.
Все пак ако мога да избера само една от двете, то Kuga е по-практичния избор.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
И двамата сте шофирали.
Седнете от зад и шофера да кара малко по-динамично.
Ужас е.
Седнете от зад и шофера да кара малко по-динамично.
Ужас е.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
Аз съм човека докарал главоболия на Паци и ще кажа, че и отпред вози като каруца. Абе хора не знам аз ли съм с изкривено понятие, ама не знам как може да харесате този ужас. По път с неравности, каквито са повечето у нас, колата подскача като баскетболна топка по пътя и според мен е опасна за каране със скорост над 60 Км/ч. После намерих нов път с равен асфалт и завои, няма такъв кеф. Колата дърпа като луда върви в завоите като по релси, при това в нормален режим. Въпреки че доста се постарах усетих само два пъти да се опита да се плъзне и ЕСП сработи много леко и коректно. ЕСП също се намесва много добре (или поне аз така си мисля), когато скочиш на спирачките със всичка сила докато завиваш. В спортен режим става още по-весело, колата пощурява. В общи линии моето мнение е че са направили много добра кола, но да си я караш само по писти. За разлика от други Фордове, като Куга и Експлорер, не можах да намеря как се сменят различните режими, дори и при спрял автомобил, освен бутона за спортен, явно е някъде в менюто, но да се прави това в движение е притеснително. Седалките не са за моето тяло, прекалено ръбати са, може би някое 25 годишно дупе ще се чувства добре, но моя 52 годишен гъз страдаше.
Кугата не я карах, може би първо трябваше да пробваме нея. След Пумата нямахме желание за шофиране а за питие.
В резюме, ако имах възможност бих избрал Ейдж или Експлорер.
Кугата не я карах, може би първо трябваше да пробваме нея. След Пумата нямахме желание за шофиране а за питие.
В резюме, ако имах възможност бих избрал Ейдж или Експлорер.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
Първо искам да искажа благодарност на ръководството на клуба за организацията на събранието и на Мото Пфое за предоставянето на автомобилите за тестове.
По стечение на обстоятелствата направих мнооого дълъг пътен тест на Форд Куга FULL HYBRID . По каталог е 2.5 190 к.с. обща мощност с електомотора. Обаче теглото е почти 1800 кг. .
Кутията е e-CVT , която е на повечето кибрити ( оп ХИБРИДИ ) . Освен един бутон L няма нищо, пък аз обичам да превлючвам и ръчкам. L го ползвах пак де, ама ...
Тук идва първият момент. Задвижващата система от мотори работи толкова перфектно и незабележимо, че и аз не страдах много от липсата на скорости или пера на волане. Ма то вярно няма какво да правиш с тях.
За сравнение карам често Лексус 400 H на мой приятел и също сравнено с Мондео хибрид, който карахме в Ловеч, тази Куга задвижването е докарано до високо ниво на съвършенство. Превключването между елктромотор и хибридно само се индицира на таблото, но е почти неосезаемо и бързо и тихо. Момента на запалване на ДВГ-то почти не се възприема, вибрации и шум в минимални количества проникват през добрата шумоизолация.
Динамиката е сравнително добра, все пак е 1800 кг. и конете на мотора и електромотора трябва да се борят с това. До 100 км/ч мо дават под 10 секунди и така се усеща. След 120-130 пада ентусиазма, но за изпреврване до 150 се засилва не лошо.
Возията е приятно твърда.
Аудиото е страхотно!!!!! Навигация, СИНК минк, връзка с телефон, утубе, всичко пее, качесвото на звука е много високо, а няма БГ език.
Тъй като го карах много време и скучах с моторите и кутията, му разучих на спокойствие всички копчета и функции ( ако не съм пропуснал нещо ). Дейсвително с тзи машина се пътува приятно-скучно и надежно. Ще обясня що.
След срахотно работещият мотор или по скоро мотори, нещото което ще ми липсва най-много е перфектния, брилянтен АДАПТИВЕН КРУИЗ ! Карам често Мондео 2017 модел с адаптивен круиз и сравнението с този е направо невъзможно. Напредъка е страхотен, хвала на инженерите! То няма такъв кеф. Мога да го сравня с Мерцедес GLS 2018 г. който ме впечатли как работи, Кугата не отстъпва въобще.
Примерно задаваш 94 км/ч и караш на пътя за Търново, настигаш камьон с 67 км/ч и машината плавно изравнява без излишни резки намаляния или спирачки. При излизане за изпреварване, връща зададената стойнос и продължава с 94 .
Към круиза може да се включи и следенето на лентата, като е с две нива.В едното само предупреждава с вибрация на волана. Второто е с подпомагане на завиването, бута волана с идея да не излезе от лентата. Само при положение, че се държи с ръка волана.
Комбинирано с круиза не ти пречи, че предния намаля и че има завой. Затова твърдя, че " пътува приятно-скучно и надежно " . Може да си човъркаш копчетата, телефона и да се возиш на предна лява седалка. До някъде става, на някой може да му хареса.
Има няколко режима на движение, основно пробвах НОРМАЛ, ЕКО и СПОРТ. Разликите са реакцията на педала на газта. На ЕКО първата една трета е много слабаи плавна, на НОРМАЛ е средна хубост. Кара на ток колкото може.
На СПОРТ не кара само на батерия и винаги е запален двигателя и работи с двата мотора. Педала е по-агресивен и динамиката е по-добра.
Вероятно се отразява на разхода, ама иска по-дълги тестове.
При пълна газ е почти без разлика кой режим е . Има и някакви за сняг и други тежки терени, ама такива СУВ -чета едва ли ще се карат в тежък офроуд. Нищо, че има двийно.
Най-неприятното за мен беше педала на спирачката. То на хибридите е с електро усилване, ама този е 3 мм. електическо спиране с рекурперативно зареждане и следващите 2 мм. забива наклатките на макс. Кво ли не съм карал, но на този педал като действие не можах да се адаптирам.
Ако всичката тази техника беше във Фокус или в Мондео, щеше да ми хареса повече. Просто не си падам по СУВ или джип. Седиш високо,обаче и се клатиш високо.
Седалките бяха най-обикновенни и не се престараваха със страничната опора. Стават за спокойно пътуване. То и без това не предразполага към динамика в завоите, все пак е високо.
Да не забравя разхода. Със Софийко градско и до Дряново и обратно е 6.7 литра на 100 км. каране по магистрала 140 на круиз, 90-100 по извънградските пътища + няколко тествания .
Пума ST ! Казах ли, че не харесвам SUV -ове и джипки. Пумата може да е добра, ама трябва да не съм карал Фиеста ST. Същият огън мотор и безупречна ръчна кутия в джипче, което е по-високо и със стотина кила отгоре. Страхотни седалки, твърдо спотрно окачване, предаване на мощността на пътя, динамика във всички направления, почти супер.
Поздрави.
По стечение на обстоятелствата направих мнооого дълъг пътен тест на Форд Куга FULL HYBRID . По каталог е 2.5 190 к.с. обща мощност с електомотора. Обаче теглото е почти 1800 кг. .
Кутията е e-CVT , която е на повечето кибрити ( оп ХИБРИДИ ) . Освен един бутон L няма нищо, пък аз обичам да превлючвам и ръчкам. L го ползвах пак де, ама ...
Тук идва първият момент. Задвижващата система от мотори работи толкова перфектно и незабележимо, че и аз не страдах много от липсата на скорости или пера на волане. Ма то вярно няма какво да правиш с тях.
За сравнение карам често Лексус 400 H на мой приятел и също сравнено с Мондео хибрид, който карахме в Ловеч, тази Куга задвижването е докарано до високо ниво на съвършенство. Превключването между елктромотор и хибридно само се индицира на таблото, но е почти неосезаемо и бързо и тихо. Момента на запалване на ДВГ-то почти не се възприема, вибрации и шум в минимални количества проникват през добрата шумоизолация.
Динамиката е сравнително добра, все пак е 1800 кг. и конете на мотора и електромотора трябва да се борят с това. До 100 км/ч мо дават под 10 секунди и така се усеща. След 120-130 пада ентусиазма, но за изпреврване до 150 се засилва не лошо.
Возията е приятно твърда.
Аудиото е страхотно!!!!! Навигация, СИНК минк, връзка с телефон, утубе, всичко пее, качесвото на звука е много високо, а няма БГ език.
Тъй като го карах много време и скучах с моторите и кутията, му разучих на спокойствие всички копчета и функции ( ако не съм пропуснал нещо ). Дейсвително с тзи машина се пътува приятно-скучно и надежно. Ще обясня що.
След срахотно работещият мотор или по скоро мотори, нещото което ще ми липсва най-много е перфектния, брилянтен АДАПТИВЕН КРУИЗ ! Карам често Мондео 2017 модел с адаптивен круиз и сравнението с този е направо невъзможно. Напредъка е страхотен, хвала на инженерите! То няма такъв кеф. Мога да го сравня с Мерцедес GLS 2018 г. който ме впечатли как работи, Кугата не отстъпва въобще.
Примерно задаваш 94 км/ч и караш на пътя за Търново, настигаш камьон с 67 км/ч и машината плавно изравнява без излишни резки намаляния или спирачки. При излизане за изпреварване, връща зададената стойнос и продължава с 94 .
Към круиза може да се включи и следенето на лентата, като е с две нива.В едното само предупреждава с вибрация на волана. Второто е с подпомагане на завиването, бута волана с идея да не излезе от лентата. Само при положение, че се държи с ръка волана.
Комбинирано с круиза не ти пречи, че предния намаля и че има завой. Затова твърдя, че " пътува приятно-скучно и надежно " . Може да си човъркаш копчетата, телефона и да се возиш на предна лява седалка. До някъде става, на някой може да му хареса.
Има няколко режима на движение, основно пробвах НОРМАЛ, ЕКО и СПОРТ. Разликите са реакцията на педала на газта. На ЕКО първата една трета е много слабаи плавна, на НОРМАЛ е средна хубост. Кара на ток колкото може.
На СПОРТ не кара само на батерия и винаги е запален двигателя и работи с двата мотора. Педала е по-агресивен и динамиката е по-добра.
Вероятно се отразява на разхода, ама иска по-дълги тестове.
При пълна газ е почти без разлика кой режим е . Има и някакви за сняг и други тежки терени, ама такива СУВ -чета едва ли ще се карат в тежък офроуд. Нищо, че има двийно.
Най-неприятното за мен беше педала на спирачката. То на хибридите е с електро усилване, ама този е 3 мм. електическо спиране с рекурперативно зареждане и следващите 2 мм. забива наклатките на макс. Кво ли не съм карал, но на този педал като действие не можах да се адаптирам.
Ако всичката тази техника беше във Фокус или в Мондео, щеше да ми хареса повече. Просто не си падам по СУВ или джип. Седиш високо,обаче и се клатиш високо.
Седалките бяха най-обикновенни и не се престараваха със страничната опора. Стават за спокойно пътуване. То и без това не предразполага към динамика в завоите, все пак е високо.
Да не забравя разхода. Със Софийко градско и до Дряново и обратно е 6.7 литра на 100 км. каране по магистрала 140 на круиз, 90-100 по извънградските пътища + няколко тествания .
Пума ST ! Казах ли, че не харесвам SUV -ове и джипки. Пумата може да е добра, ама трябва да не съм карал Фиеста ST. Същият огън мотор и безупречна ръчна кутия в джипче, което е по-високо и със стотина кила отгоре. Страхотни седалки, твърдо спотрно окачване, предаване на мощността на пътя, динамика във всички направления, почти супер.
Поздрави.
-
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 фев 2005, 14:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 - 2.5 T
Ford Escort MK4 - 1.6 Cabriolet
Ford Transit Connect 1.8 Tdci - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново
Ще бъда сравнително кратък в отзивите си за Puma ST и ще започна с уговорката, че аз съм любител на стегнатото окачване и стабилно пътно поведение!
Представянето на този автомобил на пътя е завидно с оглед на габаритите и просвета му! Двигателят работи прекрасно и е изключително отзивчив при подаване на газ и изобщо не се колебае при бързото достигане на скорости над 150 км/ч, което предполага комфортно шофиране на дълъг път и сигурност при нужда от изпреварване. Динамиката му е наистина много добра, особено при спортните режими на работа, а влизането в и излизането от завой с по-висока скорост са истинско удоволствие!
По отношение на возията... аз съм впечатлен и доволен от това, което успях да изпитам, като отново се връщам в началото на коментара си... на мен този тип возия ми харесва!
По отношение на спирачките... много добре балансирани! Интериора на автомобила е приятен и изчистен от излишни глезотии, а материалите поне на пръв поглед изглеждат качествени... времето ще покаже дали е така.
Като обобщение... тази "въшка", определено ми хареса, като визия и представяне!
Успех на настоящите и бъдещите собственици на такъв автомобил. Много приятни и безаварийни километри!
Представянето на този автомобил на пътя е завидно с оглед на габаритите и просвета му! Двигателят работи прекрасно и е изключително отзивчив при подаване на газ и изобщо не се колебае при бързото достигане на скорости над 150 км/ч, което предполага комфортно шофиране на дълъг път и сигурност при нужда от изпреварване. Динамиката му е наистина много добра, особено при спортните режими на работа, а влизането в и излизането от завой с по-висока скорост са истинско удоволствие!
По отношение на возията... аз съм впечатлен и доволен от това, което успях да изпитам, като отново се връщам в началото на коментара си... на мен този тип возия ми харесва!
По отношение на спирачките... много добре балансирани! Интериора на автомобила е приятен и изчистен от излишни глезотии, а материалите поне на пръв поглед изглеждат качествени... времето ще покаже дали е така.
Като обобщение... тази "въшка", определено ми хареса, като визия и представяне!
Успех на настоящите и бъдещите собственици на такъв автомобил. Много приятни и безаварийни километри!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта