Всичко за 15-и Национален Събор на КФБ
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 15-и Национален Събор на КФБ
Според дъщерята Ейджа е по-хубав от Х6.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 15-и Национален Събор на КФБ
Тази година не можах да дойда на събора, но пък бях на друго място, фордовете също бяха тукDani_Barabani написа: ↑14 юни 2017, 13:22Очакваме да споделите впечатленията си от тест драйв на двете коли - Ford Kuga & Ford Edge.




Имам и още, качете вашите

- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 15-и Национален Събор на КФБ
Колеги защо така се срамувате от това да си кажете мнението?
Доста покарах Форд Куга Вайнъл и впечатленията са ми следните:
Като кола за 70к+ не бих си дал парите за нея. Да салона е прекрасен, изключително удобни предни седалки, изключително неудобна задна седалка. За мен този автомобил продължава да е за хора без деца поради липсата на багажник(доста трудно прибрах лятната количка тип чадър). Комфорта в купето от към ниво на шум и вибрации е на доста високо ниво и типично за Форд не уморява при дълъг път.
Тестваният автомобил беше с дизелов двигател и автоматична скоростна кутия. За мен лично проблемите със скоростната кутия от към ниво на реакция и редене на скоростите в режим "D" продължават, все още е малко мудна и безмислено рано се превключват скоростите. В режим "S" вече се осеща осезаема промяна в реакцията и отзивчивостта на автомобила. Имах възможност да го покарам и на магистрала и планинско и определено това е моя режим за динамично каране, но пък и разхода става...
На прибиране минах по старият път през Витиня и там спокойно можех да си карам със 100-120.
Имах възможност да тествам и Форд Ейдж Спорт и впечатленията са ми следните:
Определено това е моята кола
голяма, широка, комфортна, голям багажник. Изпълнението на интериора е на прилично високо ниво и комбинацията от кожа и плюш доста ми допада. Дизеловият битурбо двигател и комбинацията от автоматична скоростна кутия в общи линии се държат по сходен начин като при Кугата.
Доста покарах Форд Куга Вайнъл и впечатленията са ми следните:
Като кола за 70к+ не бих си дал парите за нея. Да салона е прекрасен, изключително удобни предни седалки, изключително неудобна задна седалка. За мен този автомобил продължава да е за хора без деца поради липсата на багажник(доста трудно прибрах лятната количка тип чадър). Комфорта в купето от към ниво на шум и вибрации е на доста високо ниво и типично за Форд не уморява при дълъг път.
Тестваният автомобил беше с дизелов двигател и автоматична скоростна кутия. За мен лично проблемите със скоростната кутия от към ниво на реакция и редене на скоростите в режим "D" продължават, все още е малко мудна и безмислено рано се превключват скоростите. В режим "S" вече се осеща осезаема промяна в реакцията и отзивчивостта на автомобила. Имах възможност да го покарам и на магистрала и планинско и определено това е моя режим за динамично каране, но пък и разхода става...
На прибиране минах по старият път през Витиня и там спокойно можех да си карам със 100-120.
Имах възможност да тествам и Форд Ейдж Спорт и впечатленията са ми следните:
Определено това е моята кола


- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 15-и Национален Събор на КФБ
По отношение на комфорта Еджа е уникална кола. Не че Кугата не е удобна, но когато се качих в Еджа се почуствах, както когато изпробвам обувки - лепна ми от раз - във всяко отношение. В толкова удобен автомобил и като комфорт и като пътно поведение, спрямо моя стил на шофиране не съм се качвал. Контролът върху волана е изключително лесен без да е прекалено чувствителен. Двигателят също реагираше точно както исках и очаквах от него. Камерата за задно виждане е изключително удобство, а самият дисплей е много добре разположен и се вижда без да затруднява шофьора. Абе това е едно такова уникално усещане - все едно че точно тази кола е правена специално и само за мен. Жалко, че като цена е много, много далеч от финансовите ми възможности. Но много се радвам, че успях да я покарам.
Тук е мястото да благодаря на организаторите на събитието и на представителите на Мото-Пфое за тази възможност.
В Кугата само се возих, но поведението на пътя беше някак по-рязко и след усещането в Еджа просто нямах желание за тестдрайв с другия автомобил, затова и не мога да споделя по-подробни впечатления.
Тук е мястото да благодаря на организаторите на събитието и на представителите на Мото-Пфое за тази възможност.

В Кугата само се возих, но поведението на пътя беше някак по-рязко и след усещането в Еджа просто нямах желание за тестдрайв с другия автомобил, затова и не мога да споделя по-подробни впечатления.
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 15-и Национален Събор на КФБ
И малко снимки от тестдрайва
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта