Тест драйв Fiests ST Ноември 2019 - Габрово
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тест драйв Fiests ST Ноември 2019 - Габрово
Така мина малко време от тест драйва. Страстите се поуталожиха и почнахме да си подреждаме мислите. Отделям впечатленията си за Фистата в отделна тема, като вероятно в нея ще публикуват и останалите, които я тестваха. За резултатите от ОС мисля, че ръководстовото ще направи отделна тема.
И така, Фиестата я карах от Габрово до София. В нормален режим, нормално каране (има три режима, но тъй като използвах само този режим за другите не мога да кажа нищо, само си мисля, че при тях веселбата е още по-голяма). Изследвах оборудването и експериментирах при изпреварванията. За ходовата част няма какво да кажа много повече от всичко изговорено за него. От завода е настроено перфектно, като позволява изпълняване на завоите с голяма скорост, като не се нарушава траекторията на автомобила и стабилността му. Освен това тялото не усеща много страничните натоварвания, от части заради рекаро седалките и от части заради много добрата настройка на ходовата част.
Двигателя е 1,5 литра и разполага с 200 к.с. Въобще не можах да ползвам всичките тези коне, но въпреки това усещах, че са там и само чакат да ги пусна. Споменах одеве за изпреварванията, та при движение на 6-та предавка с леко подаване на газ колата се ускорява много бързо и изпреварването се извършва без абсолютно никакви усилия. При изпреварването ако се свали една предавка ускорението е забележително и докато мигнеш изпреварването е завършено. Направих си експеримент и свалих при изпреварване две предавки, т.е. от 6-та на 4-рта, тук вече става весело. Не подадох цялата газ и въпреки това ускорението беше като на електрически автомобил. За нищожно разстояние и още по-малко време бях вдигнал доста висока скорост (нарочно не пиша колко). Та по отношение на двигателя мога само суперлативи да кажа.
Тествах и спирането на магистралата. Наложи се доста рязко да намаля от 140 до към 60. Свалих 2 или 3 предавки и заедно със спирачките дори не сработиха системите за подпомагане на спирането. Не знам дали на Ками й се опита колана, моя не можа… Та спирачките работят перфектно.
Удоволствието от шофирането е невероятно. Фиестата следи пътната маркировка и „знае“ по-добре от мен къде какво е ограничението на скоростта, къде е забранено да се изпреварва, дава информация за посоката на следващия завой, както и разстоянието до него. Много ме впечатли скоростомера – до 60 деленията са през 5 km/h, след това са както сме си свикнали, през 10. Има си стандартната от години свързаност на мобилни устройства, дисплея е с адаптивна осветеност, има си и други гъдели, които не разгледах.
Аз намирам само един недостатък на Fiesta ST. Той се състои в перфектните иначе рекаро седалки. Проблемът е, че страничните подпори на седалките доста ограничават седалката и след един час каране просто се налага спиране за раздвижване на седалищните мускули. Ако бяха регулируеми щеше да перфектно и удоволствието от шофирането на тази Фиеста щеше да е наистина пълно.
За тази Фиеста могат да се кажат още много добри неща, но ще споделя само всебощо заформилото се мнение, че Форд са направи една Fiesta ST, която не е добра. Тя е много повече от добра!!!
И така, Фиестата я карах от Габрово до София. В нормален режим, нормално каране (има три режима, но тъй като използвах само този режим за другите не мога да кажа нищо, само си мисля, че при тях веселбата е още по-голяма). Изследвах оборудването и експериментирах при изпреварванията. За ходовата част няма какво да кажа много повече от всичко изговорено за него. От завода е настроено перфектно, като позволява изпълняване на завоите с голяма скорост, като не се нарушава траекторията на автомобила и стабилността му. Освен това тялото не усеща много страничните натоварвания, от части заради рекаро седалките и от части заради много добрата настройка на ходовата част.
Двигателя е 1,5 литра и разполага с 200 к.с. Въобще не можах да ползвам всичките тези коне, но въпреки това усещах, че са там и само чакат да ги пусна. Споменах одеве за изпреварванията, та при движение на 6-та предавка с леко подаване на газ колата се ускорява много бързо и изпреварването се извършва без абсолютно никакви усилия. При изпреварването ако се свали една предавка ускорението е забележително и докато мигнеш изпреварването е завършено. Направих си експеримент и свалих при изпреварване две предавки, т.е. от 6-та на 4-рта, тук вече става весело. Не подадох цялата газ и въпреки това ускорението беше като на електрически автомобил. За нищожно разстояние и още по-малко време бях вдигнал доста висока скорост (нарочно не пиша колко). Та по отношение на двигателя мога само суперлативи да кажа.
Тествах и спирането на магистралата. Наложи се доста рязко да намаля от 140 до към 60. Свалих 2 или 3 предавки и заедно със спирачките дори не сработиха системите за подпомагане на спирането. Не знам дали на Ками й се опита колана, моя не можа… Та спирачките работят перфектно.
Удоволствието от шофирането е невероятно. Фиестата следи пътната маркировка и „знае“ по-добре от мен къде какво е ограничението на скоростта, къде е забранено да се изпреварва, дава информация за посоката на следващия завой, както и разстоянието до него. Много ме впечатли скоростомера – до 60 деленията са през 5 km/h, след това са както сме си свикнали, през 10. Има си стандартната от години свързаност на мобилни устройства, дисплея е с адаптивна осветеност, има си и други гъдели, които не разгледах.
Аз намирам само един недостатък на Fiesta ST. Той се състои в перфектните иначе рекаро седалки. Проблемът е, че страничните подпори на седалките доста ограничават седалката и след един час каране просто се налага спиране за раздвижване на седалищните мускули. Ако бяха регулируеми щеше да перфектно и удоволствието от шофирането на тази Фиеста щеше да е наистина пълно.
За тази Фиеста могат да се кажат още много добри неща, но ще споделя само всебощо заформилото се мнение, че Форд са направи една Fiesta ST, която не е добра. Тя е много повече от добра!!!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв Fiests ST Ноември 2019 - Габрово
Винаги съм благодарен на Мото Пфое, че ни правят съпричастни на новите модели на Форд!
Fiesta ST ! УААААУУУУ!
Трудно е да се предаде емоцията от карането, тоест не, а от ПИЛОТИРАНЕТО на тази малка ракета! Сядаш в разкошните Рекаро седалки, запалваш Екобуста 1,5 3 ! цилиндъра и 200 к.с. и само можеш да предполагаш какво те очаква. Всеки мотор трябва да позагрее, преди да се натоварва, затова се подкарва кротко. Окачването е стегнато, но приятно и не прилича на спортно твърдо. Мотора мърка, но всяко подаване на газ е доста сериозно резултатно ускорение.
Навлизаме в прохода Шипка и отвързваме всичките 200 кончета. И изведнъж приятната количка става малка ракета! Звкът на на двигателят е страхотен и завладяващ, превключването на предавките е огромно удоволствие ( безупречно като Форд ) , а окачването показва спортните си настройки. Насочването в завоите със страхотното кормилно управление е удоволствие, спирачките ООО спирачките са не страхотни, а невероятни !!! Движи се с такъв Екобуст ентусиазъм, че имаш чувството че е готова да се вкlючи в Fiesta Cup без доработки .
Мотора тръгва от около 1700 и до ограничител е като подивял мустанг. При превключване на предавки не се усеща никакво турбо закъснение. Окачването е с такава прецизност настроено от Форд, че е безразлично дали е изключена ESP , влиза в завоя с безупречна точност че и излиза пак тъй. Единствено противобоксувачната си трябва на излизане от завой, щото иначе гумите им е тежко.
Невероятна кола, доставяща куп приятни емоции докато рисува траектории и покорява проходи! Удоволствието от ДВИГАТЕЛ, СКОРОСТНА КУТИЯ ( брилянтна ) ОКАЧВАНЕ и ПЪТНО ПОВЕДЕНИЕ не може да се компенсира с разни електронни джаджи и тем подобни.
Иначе имаше доста екстри, джипиес, разпознава знаци и ги изобразява на централния дисплей. Но това са дреболии, може и важни.
Но когато пришпориш ST и почне да влияе на вестибуларния ти апарат и слезеш с усмивка и зареден с адреналин ...
Поздрави
Fiesta ST ! УААААУУУУ!
Трудно е да се предаде емоцията от карането, тоест не, а от ПИЛОТИРАНЕТО на тази малка ракета! Сядаш в разкошните Рекаро седалки, запалваш Екобуста 1,5 3 ! цилиндъра и 200 к.с. и само можеш да предполагаш какво те очаква. Всеки мотор трябва да позагрее, преди да се натоварва, затова се подкарва кротко. Окачването е стегнато, но приятно и не прилича на спортно твърдо. Мотора мърка, но всяко подаване на газ е доста сериозно резултатно ускорение.
Навлизаме в прохода Шипка и отвързваме всичките 200 кончета. И изведнъж приятната количка става малка ракета! Звкът на на двигателят е страхотен и завладяващ, превключването на предавките е огромно удоволствие ( безупречно като Форд ) , а окачването показва спортните си настройки. Насочването в завоите със страхотното кормилно управление е удоволствие, спирачките ООО спирачките са не страхотни, а невероятни !!! Движи се с такъв Екобуст ентусиазъм, че имаш чувството че е готова да се вкlючи в Fiesta Cup без доработки .
Мотора тръгва от около 1700 и до ограничител е като подивял мустанг. При превключване на предавки не се усеща никакво турбо закъснение. Окачването е с такава прецизност настроено от Форд, че е безразлично дали е изключена ESP , влиза в завоя с безупречна точност че и излиза пак тъй. Единствено противобоксувачната си трябва на излизане от завой, щото иначе гумите им е тежко.
Невероятна кола, доставяща куп приятни емоции докато рисува траектории и покорява проходи! Удоволствието от ДВИГАТЕЛ, СКОРОСТНА КУТИЯ ( брилянтна ) ОКАЧВАНЕ и ПЪТНО ПОВЕДЕНИЕ не може да се компенсира с разни електронни джаджи и тем подобни.
Иначе имаше доста екстри, джипиес, разпознава знаци и ги изобразява на централния дисплей. Но това са дреболии, може и важни.
Но когато пришпориш ST и почне да влияе на вестибуларния ти апарат и слезеш с усмивка и зареден с адреналин ...
Поздрави
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв Fiests ST Ноември 2019 - Габрово
Бих казал само едно УААААУУУУУУУУУУУУУУУУУ
Имах възможността да направя две кръгчета към Шипка и двата пъти от фиестичката слезнах с огромна усмивка.
Този път от Форд са надминали всичките ми очаквания за такъв автомобил и ако трябва да съм честен с нетърпение ще чакам възможността да тестваме и Фокус СТ.
След пролетният тест драйв на Фокус СТ лайн бях много скептичен към този мъник, но още след първите 30 секунди в него скептицизма ми изчезна и започна да се изпълва с удоволствие и кеф да си зад волана.
Автомобила има невероятно добро ускорение и докато се усетиш вече си на прекъсвач, а зад теб няма никой. Изписва траекторията на завоя едва ли не като картинг директно без лигавщини и точно там където си му задал. За разлика от предишни модели, които сме тествали тук спирачките са хем доста сериозни, хем не с резки или иначе казано точно такива каквито трябва да са.
От към интериор малко тесничък ми идва рекаро салано в раменете, но пък седалката добре те обгръща и поема при резките завой.
Като цяло както вече започнах УААУУУ супер автомобил

Имах възможността да направя две кръгчета към Шипка и двата пъти от фиестичката слезнах с огромна усмивка.
Този път от Форд са надминали всичките ми очаквания за такъв автомобил и ако трябва да съм честен с нетърпение ще чакам възможността да тестваме и Фокус СТ.
След пролетният тест драйв на Фокус СТ лайн бях много скептичен към този мъник, но още след първите 30 секунди в него скептицизма ми изчезна и започна да се изпълва с удоволствие и кеф да си зад волана.
Автомобила има невероятно добро ускорение и докато се усетиш вече си на прекъсвач, а зад теб няма никой. Изписва траекторията на завоя едва ли не като картинг директно без лигавщини и точно там където си му задал. За разлика от предишни модели, които сме тествали тук спирачките са хем доста сериозни, хем не с резки или иначе казано точно такива каквито трябва да са.
От към интериор малко тесничък ми идва рекаро салано в раменете, но пък седалката добре те обгръща и поема при резките завой.
Като цяло както вече започнах УААУУУ супер автомобил

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2018, 11:56
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв Fiests ST Ноември 2019 - Габрово
Здравейте, колеги! Бих помолил и аз, ако има такива тест-драйв дни и тем подобни възможности, да имате предвид и мен. Един ST маниак, с един от редките в България такива от първо поколение. С наскоро ревизирани вихрови клапи и готов да опъне някое по-новичко Фордче, дали по-бяга от дедо си, правен от Колин Макрий! Поздрави...бъдете здрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта