Дунев - пълни мизерници.
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дунев - пълни мизерници.
Който е чел за моята сага в електрооборудване сигурно е запознат какво ми се случи в този "сервиз". За останалите, ето резюме...
На мокро време, дъжд, киша и т.н., когато минавах през локви колата почваше да гърми и трещи, работеше на 2 цилиндъра. Предположението ми беше, че са кабелите на свещите, ма нейсе нали са сравнително нови, отидох на диагностика, да се ръсна с 30лв ама да съм спокоен.
Да ама там ми казаха, че това било бобината на запалването. Да ама тя струва 180 лв. На три места я намерих, при самите Дуневи излизаше най-евтино. Смениха я - никакъв ефект! Прекарах я през една локва и край - бие ток от кабелите, детонации....
Казаха ми: ъъъъ..... то такова, оставете тук да видим какво и има, тоя път наистина ще намерим проблема.
Обажда ми се приемчика и ми казва:
може би е от кабелите, ще ги сменим и ако до два дена има проблем, може да ги върнете... Но бобината... тя също не работеше - ей сега колегата пробва със старата, и веднага дава проблем! С новата няма проблем.
Съмнително почва да става, ама отивам да си я взема. Питам го обаче - къде са ми старите части? Той ми казва че кабелите са в багажника. Само че на мен не ми беше интересно къде са кабелите, а къде е бобината.
Ха така... Бобината я няма. Айде всички да я търсим, няма я и няма. Приемчика ме пита - абе ти оня ден не си ли я взе? Аз му казах че не съм и че днес ми е казал по телефона, че са пробвали дали колата работи със старата бобина. Още 15 минути търсене. Приемчика дойде и ме убеди, че не може да допусне да си мисля такива неща, и че бобината 100% е сменена. ОК, искам си старата!
Знаете ли, има недоразумение, колегата днес не е пробвал със старата и новата, пробвал бил в събота. А чистача сигурно я е заврял някъде, но тя си била моя и искат да ми я върнат. Затова, ако може да ми звъннат утре като дойде чистача да каже къде е бобината и да ми я върнат.
Стана ми криво и малко обидно да се занимавам с тях. Обаче няма да ги оставя докато не ми върнат бобината... И през уикенда смятам да постна във всеки един клуб - на рено, пежо, опел и т.н. тази случка, за да предпазя следващите жертви и да им отнема малко клиенти, ей така за кеф.
На мокро време, дъжд, киша и т.н., когато минавах през локви колата почваше да гърми и трещи, работеше на 2 цилиндъра. Предположението ми беше, че са кабелите на свещите, ма нейсе нали са сравнително нови, отидох на диагностика, да се ръсна с 30лв ама да съм спокоен.
Да ама там ми казаха, че това било бобината на запалването. Да ама тя струва 180 лв. На три места я намерих, при самите Дуневи излизаше най-евтино. Смениха я - никакъв ефект! Прекарах я през една локва и край - бие ток от кабелите, детонации....
Казаха ми: ъъъъ..... то такова, оставете тук да видим какво и има, тоя път наистина ще намерим проблема.
Обажда ми се приемчика и ми казва:
може би е от кабелите, ще ги сменим и ако до два дена има проблем, може да ги върнете... Но бобината... тя също не работеше - ей сега колегата пробва със старата, и веднага дава проблем! С новата няма проблем.
Съмнително почва да става, ама отивам да си я взема. Питам го обаче - къде са ми старите части? Той ми казва че кабелите са в багажника. Само че на мен не ми беше интересно къде са кабелите, а къде е бобината.
Ха така... Бобината я няма. Айде всички да я търсим, няма я и няма. Приемчика ме пита - абе ти оня ден не си ли я взе? Аз му казах че не съм и че днес ми е казал по телефона, че са пробвали дали колата работи със старата бобина. Още 15 минути търсене. Приемчика дойде и ме убеди, че не може да допусне да си мисля такива неща, и че бобината 100% е сменена. ОК, искам си старата!
Знаете ли, има недоразумение, колегата днес не е пробвал със старата и новата, пробвал бил в събота. А чистача сигурно я е заврял някъде, но тя си била моя и искат да ми я върнат. Затова, ако може да ми звъннат утре като дойде чистача да каже къде е бобината и да ми я върнат.
Стана ми криво и малко обидно да се занимавам с тях. Обаче няма да ги оставя докато не ми върнат бобината... И през уикенда смятам да постна във всеки един клуб - на рено, пежо, опел и т.н. тази случка, за да предпазя следващите жертви и да им отнема малко клиенти, ей така за кеф.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Мен няма нужда да ме предпазваш от Дуневци... Преди 15000 км ми заявиха категорично, че двигателя е за основен ремонт! Премериха дори компресията- мъка- 5-6-7 излезнаха всички цилиндри. Е в МП не го казаха това, а най странно е че колата регенерира като гущер и компресията и се качва- сигурно е от маслото - сега съм с ЛикиМоли а преди с Валволинец. Мдааа така ще да е- вече е около 11-12 на всички цилиндри. Сега обаче мисля дали да взема да сложа пак Валволинец че ако я карам така и продължи да расте.... ми кат стане 15 какво ще я правя?
ПС как ще си познаеш, че ти връщат твойта бобина а не някоя друга от автоморга?
ПС как ще си познаеш, че ти връщат твойта бобина а не някоя друга от автоморга?
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отговор - никакS@sel@ написа:ПС как ще си познаеш, че ти връщат твойта бобина а не някоя друга от автоморга?

Ама сега ми се обади оня "приемчик" и ми вика - ако искаш, ще ти сложим старата и ще ти върнем парите, само да не оставаш с лоши впечатления... Не знам вече какво да кажа, да се смея или да плача. Страх ме е нарочно да не ми прецакат нещо гадовете, вече видях че не са стока. В крайна сметка реших да не се ядосвам, че ще стана на 40 някой невротик.
Друго - сигурно съм пропуснал да кажа - около 1 месец преди това ходих на Дунев, нещо ми се счуваха някакви гадни детонации, тихи от време на време, предимно на бензин. Диагностика пи кафета, гледа - вика - карай, ИДЕАЛНА Е! Тея припуквания са силно казано детонации, има ги на всяка кола.
Е, да ама пръсна дъжд и... край, не беше идеална.
Сега сложих новите кабели и ми се струва че литна, пак си е моята кола

Дунев съкс...

Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нещо напоследък като се разрастват тез сервизи и имат приемчици, развалят качеството на услугите, увеличава се цената за извършване на услугата и се губи грижата за клиента, а се гледа само за парите. Приемчиците гледат как само да те накарат повече неща да си смениш или ремонтираш и това много ме дразни.
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я да се самоцитирам:

Dragonwagon написа:В ДУ-ДУнев са егати смотльовците. Аз съм ходил там и само си дадах парите. Бяха много любезни и абсолютно безполезни. Помотаха се, нищо не видяха и ми казаха, че колата си е бомба. А ми беше изгоряла Ламбдата!!!!! Сами си направете извод!
... Biz zum bitteren ende!
- Openeye
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 15 май 2006, 09:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i CVH EFI Ghia '91
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мммдааа...... Дунев ! Пълна измекярщина. Ето и моите патила при тях:
Ford-чето гореше много и отивам аз при тях за диагностика, закачиха колата на компютъра. Правиха там каквто правиха и идва при мене по едно време онзи и ми вика: "запушен ти е аспуха ела да видиш". Бърка вътре с едно желязо и вади някаква вата и вика "тука тая вата се е задръстила с боклуци, разпднала се е и ти е запушила гърнето....." Стори ми се чудно бях сменял гърнето преди няма и три години, тогава дадох пари за хубаво гърне, а и колата е на газ. Казах му ги аз тия работи, обаче онзи вика: "сменай гърнето....".
Е добре отидох при едни други "майстори", смених гърнето + работа + една две заварки тук там, всичко 90 лева. Покарах една седмица колата и се оказа, че пак харчи много ! Изобщо не е било от гърнето !!!
Повече не съм и стъпвал при тях.
Преди този случай имах и една друга случка пак при тях (трябваше още тогава да им тегля една и да не се връщам, ама тогава поне не се набутах с пари и не отдадох такова значение на случката) Значи отидох при тях да огледат ходовата част на колата (шарнири, накрайници , тампони, да няма някой скъсан маншон, това-онова общи работи). Гледаха и всичко там се оказа О.К. Обаче казаха, че съм имал сериозен теч от водната помпа
и трябвало да се смени веднага. Това въобще не го повярвах, защото на два-три дена задължително вдигам капака на колата и проверявам нивото на маслото, спирачната течност, хидравликата, антифриза и т.н. ...... и въобще не съм имал загуба на антифриз !!! не повече от 100-200мл. на 5-6 месеца, нормално е изпарява се. Даже искаха освен водната помпа като работели там да сменят и ремъците, че било удобно ! Категорично им отказах. Всички ремъци ги бях сменил преди 30 хил.км. в Мото-Пфое.
От тогава карам вече 20хил.км. и нямам никаква загуба на антифриз ! Водна помпа искали да сменят.........
.......по добре да си сменят стила на работа с клиенти.
Ford-чето гореше много и отивам аз при тях за диагностика, закачиха колата на компютъра. Правиха там каквто правиха и идва при мене по едно време онзи и ми вика: "запушен ти е аспуха ела да видиш". Бърка вътре с едно желязо и вади някаква вата и вика "тука тая вата се е задръстила с боклуци, разпднала се е и ти е запушила гърнето....." Стори ми се чудно бях сменял гърнето преди няма и три години, тогава дадох пари за хубаво гърне, а и колата е на газ. Казах му ги аз тия работи, обаче онзи вика: "сменай гърнето....".
Е добре отидох при едни други "майстори", смених гърнето + работа + една две заварки тук там, всичко 90 лева. Покарах една седмица колата и се оказа, че пак харчи много ! Изобщо не е било от гърнето !!!



Преди този случай имах и една друга случка пак при тях (трябваше още тогава да им тегля една и да не се връщам, ама тогава поне не се набутах с пари и не отдадох такова значение на случката) Значи отидох при тях да огледат ходовата част на колата (шарнири, накрайници , тампони, да няма някой скъсан маншон, това-онова общи работи). Гледаха и всичко там се оказа О.К. Обаче казаха, че съм имал сериозен теч от водната помпа

От тогава карам вече 20хил.км. и нямам никаква загуба на антифриз ! Водна помпа искали да сменят.........



- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе това е нищо!!! Взе си брат ми една тигра /доста хубава/, взимаме я караме я - отлично. На магистралата вдигна 190, добро постижение като за 1.4 и двама пасажери от по 100+кг. И така обаче за спорта решаваме да я закараме да я мернат, и къде, къде хаиде в Дунев /на картинг пистата/ - там идва едно момче и гледая /говори иначе образовано/ почва да мери и........ цил 1 комп. 12.3 /О`к/ цил 2 - 12 /опа/ цил 3 - 5 /страшно/ цил 4 - 10 /?????/ И така тоя започва да ме гледа в очите и да ми разправя глупости - некви свити сегменти и т.н. накрая ми вика оставия тука ще я пълним с газ, ще се разпуснат сегментите ще е О`к /трая си правя се на малоумен, защото ми идеше да му счупа главата - не съм толкова та колата си върви чудесно и не гори много/ платих им 30 лв???? От там /понеже съм технически грамотен и знам, че при такава разлика в компресията двигателя ще подскача като щур, ще гори масло и т.н./ веднага в "Prospeed" /не им казвам нищо - правя се на ударен/ взима я човека, отваря капака мери и чудо всички цилиндри с комп. 12.5 !!!!!!! След което човека ми даде лист на който черно на бяло пишеше час, дата и кой какво е свършил и за последна добра изненада цена 10лв !!!
Освен това - научих и за чиптунинга им и сериозно се замислих да си откарам Форда
Освен това - научих и за чиптунинга им и сериозно се замислих да си откарам Форда
- Openeye
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 15 май 2006, 09:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i CVH EFI Ghia '91
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Забравих да спомен още нещо на, което станах свидетел в Дунев докато ми проверяваха ходовата част. Един Сеат Толедо на техен клиент оставен там да нощува излезе от халето с мръсна газ и пили гуми в продължение на 9-10 метра !!! шофиран от техен "монтоьр" с мазни дрехи в салона !!! Стоя си аз и питам един: "К'во става тука..?" той ми отговаря: "от три дни се опитват да я запалят тая кола, и явно са успяли...." и се хили !!! Викам си на акъла три дни не е палена и веднага с мръсна газ и то през зимата !!! Човечеца само ако знаеше какво му се случва с колата....
Въобще не ходете в този сервиз тия там са е_ _ _ и аграрите !!!
Въобще не ходете в този сервиз тия там са е_ _ _ и аграрите !!!
Ride Out Of The Ordinary
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
- Status: Извън линия
Аз лично не мисля да ходя на един колега беше същата сага ма не за бобина а за дюзите на инжекциона,само че той кара опел.и сега след като му смениха всички дюзи със чисто нови колата му прекъсва само дето се оръси с 500 лв и никакво подобрение,ма това е нищо тако му нулираха бордкомпютара че се му дава некаква грешка от тогава!Аз лично мойто фордче ще си го права сам но там няма да го закарам!!
- 100jan
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 22 ное 2006, 19:52
- Модел на автомобила: продаден форд ескорт 1.6 16v EFI
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
за Дунев
колеги те търсят сума ти време диагностик и приемчик/в JOBS/,какво изскате да разбират.аз имах големи премеждия там това лято с Голф2.колата е карах три пъти в сервиза за едно и също нещо-пишман станах,но като си платил чакаш проблема да е отстранен.накрая ми писна и след голям скандал ми върнаха парите,но загубеното време,нерви -не.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
В голям сервиз е така..
Апък във нашият клиента постоянно ми виси на главата и ме гледа какво правя, някой път е нервиращо, особенно ако нещо се закучи.. но така клиента е по спокоен.

Апък във нашият клиента постоянно ми виси на главата и ме гледа какво правя, някой път е нервиращо, особенно ако нещо се закучи.. но така клиента е по спокоен.



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 02 юли 2007, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Focus'01 - 1.8 TDDI
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
И аз повече няма да стъпя в Дунев.
Колата не палеше когато е топла /никакъв звук/ - оставих им я за смяна на ремъци и да видят защо не пали и да го поправят.
Вечерта си я взех - приемчика каза че стартера е ок - направили му профилактика, ако пак откаже да пали да я докарам и да си поиграят за да видят от какво е... /профилактиката с монтаж и демонтаж на стартер ми излезе 45 лева/.
Още на следващия ден пак не запали, запалих на бутане и при тях. Приемчика каза да я оставя - на другата сутрин щели да я видят. Прозвуча ми нелогично, щото сутринта ще е студена и ще запали... Не я оставих а отидох при един познат и заедно с него установихме че шалтера на стартера създажа проблем - като го подчукнеш по кожуха и пали.
Оставих я в един сервиз да сменят шалтера и когато си я вземах попитах какво е било състоянието на стартера и т.н. Майстора ми каза че според него стартера НЕ Е СВАЛЯН СКОРО.
Няма причини да не му вярвам.
Замислих се дали са ми сменени роклата и ремъка или и те само са платени... та ще ходя някъде да погледнат и да ми кажат за всеки случай.
Това са моите преживявания с ДУНЕВ
Нямам доказателства и няма да се разправям за 45 лева, но ме загубиха като клиент.
Колата не палеше когато е топла /никакъв звук/ - оставих им я за смяна на ремъци и да видят защо не пали и да го поправят.
Вечерта си я взех - приемчика каза че стартера е ок - направили му профилактика, ако пак откаже да пали да я докарам и да си поиграят за да видят от какво е... /профилактиката с монтаж и демонтаж на стартер ми излезе 45 лева/.
Още на следващия ден пак не запали, запалих на бутане и при тях. Приемчика каза да я оставя - на другата сутрин щели да я видят. Прозвуча ми нелогично, щото сутринта ще е студена и ще запали... Не я оставих а отидох при един познат и заедно с него установихме че шалтера на стартера създажа проблем - като го подчукнеш по кожуха и пали.
Оставих я в един сервиз да сменят шалтера и когато си я вземах попитах какво е било състоянието на стартера и т.н. Майстора ми каза че според него стартера НЕ Е СВАЛЯН СКОРО.
Няма причини да не му вярвам.
Замислих се дали са ми сменени роклата и ремъка или и те само са платени... та ще ходя някъде да погледнат и да ми кажат за всеки случай.
Това са моите преживявания с ДУНЕВ
Нямам доказателства и няма да се разправям за 45 лева, но ме загубиха като клиент.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 04 авг 2007, 23:20
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
по-калпав сервиз в София няма!
................................
Последна промяна от unaccesser на 14 апр 2011, 13:41, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 20 ное 2007, 21:03
- Модел на автомобила: Escort VII 1,8 16V - 1995
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз явно съм много упорит и откакто си купих Ескорта, все при Дунев ходя и Все не оставам доволен.
Само ще кажа три скучая:
1. Стрелката на температурата на охладителя ми показваше постоянно студено. Закарах я в Дунев и ми смениха термостата. Ей тая стрекла проработи .... точно 3 дена. Поспе пак същото. Реших да отида в друг сервиз и там ми смениха температурния датчик за половината пари
Това беше през 2005г, до сега нямам проблеми.
2. 2006 - колата ми започна да скърца при преминавания през дупки и при разклащане от всякакъв вид. Когато валеше дъжд, скърцането спираше. В Дунев ми изпосмениха маса части по предницата и накрая (понеже пак скърцаше) казаха, че кормилната рейка ми е износена и общо ремонта щял да ми струва към 400 лева. Е нямах пари и отидох при един майстор във Враца - Владо Йорданов (много съм доволен от него) та тои погледна колата, преслуша я със една слушалка и се оказа, че проблема е в шарнира.
3. Много скоро Форда спря да пали. Понеже сервиза ми е много близо до работата, викам абе хаиде, там ще карам колата. Пича ми върза кабела за горивната помпадиректно през един бушон, защото талото било сдало багажа. Карах я точно 2 седмици и сега пак спря да пали. В другите форуми четох за сервиза под моста Чавдар, мисля там да я закарам пък да видим. Стискам палци да го оправят, че вече нямам нерви. Цялата работа за 96 лева - с временно решение!!!
Но в Дунев НЕ СТЪПВАЙТЕ! Дори и да ви го похвали някой. Просто аз в продължение на 2 години и половина все там ходя и ме бръснат яко а и не мога да съм сигурен кога са свършили работата и кога не
АМАН ОТ ДУНЕВ вече.
Само ще кажа три скучая:
1. Стрелката на температурата на охладителя ми показваше постоянно студено. Закарах я в Дунев и ми смениха термостата. Ей тая стрекла проработи .... точно 3 дена. Поспе пак същото. Реших да отида в друг сервиз и там ми смениха температурния датчик за половината пари

2. 2006 - колата ми започна да скърца при преминавания през дупки и при разклащане от всякакъв вид. Когато валеше дъжд, скърцането спираше. В Дунев ми изпосмениха маса части по предницата и накрая (понеже пак скърцаше) казаха, че кормилната рейка ми е износена и общо ремонта щял да ми струва към 400 лева. Е нямах пари и отидох при един майстор във Враца - Владо Йорданов (много съм доволен от него) та тои погледна колата, преслуша я със една слушалка и се оказа, че проблема е в шарнира.
3. Много скоро Форда спря да пали. Понеже сервиза ми е много близо до работата, викам абе хаиде, там ще карам колата. Пича ми върза кабела за горивната помпадиректно през един бушон, защото талото било сдало багажа. Карах я точно 2 седмици и сега пак спря да пали. В другите форуми четох за сервиза под моста Чавдар, мисля там да я закарам пък да видим. Стискам палци да го оправят, че вече нямам нерви. Цялата работа за 96 лева - с временно решение!!!
Но в Дунев НЕ СТЪПВАЙТЕ! Дори и да ви го похвали някой. Просто аз в продължение на 2 години и половина все там ходя и ме бръснат яко а и не мога да съм сигурен кога са свършили работата и кога не

АМАН ОТ ДУНЕВ вече.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта