D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 02 апр 2007, 18:52
- Модел на автомобила: passat
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Искам да Ви разкажа историята на една гаранция на предни амортисьори в сервиз D&N Подуене, София. Карам VW Пасат 96г. На 21.04.2006 година си смених при тях предните амортисьори, лагерите и тампоните. Амортисьорите са газови AL-CO, а тампоните (опорите) и лагерите са Лемфьордер. За това платих 284 лева, както се вижда от сканирания документ. Поисках гаранционна карта, но ми казаха, че с получения документ имам 2 години гаранция. Малко се учудих, че никъде не пише нещо за гаранция, но понеже изглеждаха убедителни, просто повярвах и си тръгнах. В къщи си записах на ръка горе на листа “гаранция 2 години” главно за да не забравя.
10 месеца по-късно и 8000 изминати километра (САМО!) нещо взе да скърца отпред. Една-две седмици се правих, че не забелязвам, но накрая взех въпросния документ и отидох в D&N. Беше точно в края на работния им ден и затваряха. Разказах им набързо за скърцането. Поискаха гаранционна карта. Дадох листа и приемчика го огледа с голямо подозрение, отбелязвайки, че нещо не е наред с това и да му дам гаранционната карта. Казах му, че такава нямам, описвайки случая. Той ми съобщи, че трябвало поне да имам печат “24 месеца гаранция” на листа. Аз взех малко да се ядосвам, защото както виждате от сканираното, имам си печат от сервиза, има номера на частите, номер на автомобила, майстор поставил детайлите и дата, така че очевидно е трудно да се фалшифицира. От къде да знам, че трябвало да има и втори печат. Приемчика ми каза: на частите, пред които пише “Н”, означава, че са “наши”, т.е. техен внос и за тях гаранцията е 2 години, а за другите е 1 година (запомнете тази версия, ще видите друга по-натам). Казах, че са ми казали друго преди година, но това не го трогна – нали нямам гаранционна карта.
Разбрахме се да отида на другия ден и да ме качат на шок-тестер. Така и стана – оказа се, че амортисьорите са наред и после ме качиха на подемника. Момчетата само натиснаха гумите нагоре и се спогледаха притеснено – оказа се, че тампоните (опорите) са тотално заминали (само за 8000 км съвсем културно каране!). Освен тях намериха съвсем лек проблем в десен кормилен накрайник (запомнете ДЕСЕН). Отидох при шефа и той каза: “Опорите са заминали, но не виждам гаранционна карта.” Разказах всичко наново и след известно време и сверяване, той реши да ми повярва. Каза, че ще ми оправи безплатно опорите (с тон все едно трябва да съм му благодарен вечно), но само ако оправи и кормилния накрайник. Попитах защо и той заяви, че в противен случай отпада гаранцията. Стори ми се нечестно, но попитах колко е ремонтът на десния кормилен накрайник. Отговори, че ще струва 140 лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!! След 15 минути спор (все пак накрайника струва 15-18 лева и не се сменя чак толкова трудно), аз се примирих, че ще ми сменят тампоните безплатно и няма да имам повече гаранция за нищо. По-интересното в случая беше, че шефа каза, че гаранцията на амортисьорите била 2 години, а на другото – 1 година (точно обратната версия на версията на приемчика).
На третия ден отидох в 16.15 със записан час за 16.30. Чаках до 17.15 и накрая направих проблем, за да вляза. Смяната стана за 20 минути. Помолих момчетата да хвърлят един поглед на предницата. Те ми казаха, че има съвсем лек проблем в ЛЕВИЯ кормилен накрайник (помните ли предишната версия на другата смяна майстори).
Това е, пък си помислете и поразпитайте преди да посетите D&N, това е моя съвет. Ако все пак отидете – гледайте ги в ръцете и не приемайте нищо на доверие.

10 месеца по-късно и 8000 изминати километра (САМО!) нещо взе да скърца отпред. Една-две седмици се правих, че не забелязвам, но накрая взех въпросния документ и отидох в D&N. Беше точно в края на работния им ден и затваряха. Разказах им набързо за скърцането. Поискаха гаранционна карта. Дадох листа и приемчика го огледа с голямо подозрение, отбелязвайки, че нещо не е наред с това и да му дам гаранционната карта. Казах му, че такава нямам, описвайки случая. Той ми съобщи, че трябвало поне да имам печат “24 месеца гаранция” на листа. Аз взех малко да се ядосвам, защото както виждате от сканираното, имам си печат от сервиза, има номера на частите, номер на автомобила, майстор поставил детайлите и дата, така че очевидно е трудно да се фалшифицира. От къде да знам, че трябвало да има и втори печат. Приемчика ми каза: на частите, пред които пише “Н”, означава, че са “наши”, т.е. техен внос и за тях гаранцията е 2 години, а за другите е 1 година (запомнете тази версия, ще видите друга по-натам). Казах, че са ми казали друго преди година, но това не го трогна – нали нямам гаранционна карта.
Разбрахме се да отида на другия ден и да ме качат на шок-тестер. Така и стана – оказа се, че амортисьорите са наред и после ме качиха на подемника. Момчетата само натиснаха гумите нагоре и се спогледаха притеснено – оказа се, че тампоните (опорите) са тотално заминали (само за 8000 км съвсем културно каране!). Освен тях намериха съвсем лек проблем в десен кормилен накрайник (запомнете ДЕСЕН). Отидох при шефа и той каза: “Опорите са заминали, но не виждам гаранционна карта.” Разказах всичко наново и след известно време и сверяване, той реши да ми повярва. Каза, че ще ми оправи безплатно опорите (с тон все едно трябва да съм му благодарен вечно), но само ако оправи и кормилния накрайник. Попитах защо и той заяви, че в противен случай отпада гаранцията. Стори ми се нечестно, но попитах колко е ремонтът на десния кормилен накрайник. Отговори, че ще струва 140 лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!! След 15 минути спор (все пак накрайника струва 15-18 лева и не се сменя чак толкова трудно), аз се примирих, че ще ми сменят тампоните безплатно и няма да имам повече гаранция за нищо. По-интересното в случая беше, че шефа каза, че гаранцията на амортисьорите била 2 години, а на другото – 1 година (точно обратната версия на версията на приемчика).
На третия ден отидох в 16.15 със записан час за 16.30. Чаках до 17.15 и накрая направих проблем, за да вляза. Смяната стана за 20 минути. Помолих момчетата да хвърлят един поглед на предницата. Те ми казаха, че има съвсем лек проблем в ЛЕВИЯ кормилен накрайник (помните ли предишната версия на другата смяна майстори).
Това е, пък си помислете и поразпитайте преди да посетите D&N, това е моя съвет. Ако все пак отидете – гледайте ги в ръцете и не приемайте нищо на доверие.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
аз сменях в д & н в овча купел, шарнир десен, тампони (втулки на носачи, бяха се изяли и тропаше).
шарнира струваше около 34 лева (lemfoerder). оказа се че в младост шарнира струваше към 40 лева - "гаранция не може да ти дадем на тези пътища, най много 6 месеца дори и толкова му е много" "имаме с гаранция но те са по скъпи", съответно в другия сервиз този скъпия модел с гаранцията се оказа по евтино. и провериха какво става - колегата нещо се е объркал.
на едното място си тествах предните амортисьорите, казаха всичко е наред. в другия сервиз тръгнали са вече.
смениха ми и две крушки понеже били изгоряли включително с начислен труд, понеже съм щял да излезна и да ме спрат полицаиите и после да се върна да им се карам на тези от сервиза, дори единия приемчик разпалено ми обясни как изпреварвал такива с неработещи светлини и ги засичал и им казвал да си ги сменят .... в интерес на истината не ми светеше осветлението за задния номер, другите си работеха.
юли месец ходих.
следващия път май ще опитам и това в мото пфое да го направят дори и малко по-скъпо
шарнира струваше около 34 лева (lemfoerder). оказа се че в младост шарнира струваше към 40 лева - "гаранция не може да ти дадем на тези пътища, най много 6 месеца дори и толкова му е много" "имаме с гаранция но те са по скъпи", съответно в другия сервиз този скъпия модел с гаранцията се оказа по евтино. и провериха какво става - колегата нещо се е объркал.
на едното място си тествах предните амортисьорите, казаха всичко е наред. в другия сервиз тръгнали са вече.
смениха ми и две крушки понеже били изгоряли включително с начислен труд, понеже съм щял да излезна и да ме спрат полицаиите и после да се върна да им се карам на тези от сервиза, дори единия приемчик разпалено ми обясни как изпреварвал такива с неработещи светлини и ги засичал и им казвал да си ги сменят .... в интерес на истината не ми светеше осветлението за задния номер, другите си работеха.
юли месец ходих.
следващия път май ще опитам и това в мото пфое да го направят дори и малко по-скъпо

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Ми просто горещо им благодариш, взимаш си капарото и казваш довиждане. Такова нещо при мен например е абсурд да се случи. Даже някои части които се е оказало, че на мен ми идват на значително по-висока цена от олкото на същите по другите места в града не ги продавам за да не срамувам пред хората. Това, че съм ги платил няма значение. Седят на рафта и чакат цена или правя отбив от труда за да влязат в нормалните рамки. Ако разликата е малко мога да ги продам и на загуба за да не се излагам.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Преди месец ходих в Д&Н.Питах за радиатор.Май за Ситроен трябваше.Обявиха ми цена малко над 300 лева за резервна част,монтажа отделно.Доставка 3-4 дни.
200 метра по-надолу има друг магазин,само за части.Същия радиатор,на същия производител-малко над 250 лева и идва на другия ден.
Ясно беше,че ще се обикаля.В трети магазин,пак в квартала,ми обявиха цена 185.
Коментарът май е излишен...При положение,че вносителя е само един и всички поръчват от едно и също място...120 лева надценка са си доста пари.
200 метра по-надолу има друг магазин,само за части.Същия радиатор,на същия производител-малко над 250 лева и идва на другия ден.
Ясно беше,че ще се обикаля.В трети магазин,пак в квартала,ми обявиха цена 185.
Коментарът май е излишен...При положение,че вносителя е само един и всички поръчват от едно и също място...120 лева надценка са си доста пари.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Ходил съм четири пъти в D&N, но в Люлин.
Не бих казал, че е толкова лошо.
Последно бях днес - смяна на предни биалетки- http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &start=220" onclick="window.open(this.href);return false;
За масло и филтри ми изглежда нормално. (виж цените от горният линк)
Не знам дали 62 лв. за една предна биалетка е много, но така било по каталог за модела, за гаранция не съм питал.
Отношение-нормално, но в различните сервизи може да е различно.
За задни амортесьори питах и били 140 лв единият, не знам дали е много.
Фактурата, която издават е принтирана (нищо не се пише на ръка) и всичко изглежда както трябва.
Евентуално някои цени може да са завишени, но целият сервиз е на високо ниво като чистота, обзавеждане, оборудване, голямо дворно място и т.н.
Не бих казал, че е толкова лошо.
Последно бях днес - смяна на предни биалетки- http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &start=220" onclick="window.open(this.href);return false;
За масло и филтри ми изглежда нормално. (виж цените от горният линк)
Не знам дали 62 лв. за една предна биалетка е много, но така било по каталог за модела, за гаранция не съм питал.
Отношение-нормално, но в различните сервизи може да е различно.
За задни амортесьори питах и били 140 лв единият, не знам дали е много.
Фактурата, която издават е принтирана (нищо не се пише на ръка) и всичко изглежда както трябва.
Евентуално някои цени може да са завишени, но целият сервиз е на високо ниво като чистота, обзавеждане, оборудване, голямо дворно място и т.н.
Don't worry, be happy!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Да,за същия сервиз става въпрос...до Billa се намира.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Ако можеш да ми кажеш дали цените за билетките е много, ще мога да преценя каква надценка имат.
Защото никъде не мога да видя цени за това.
Също и за амортесьори-140 много ли е?
Защото никъде не мога да видя цени за това.
Също и за амортесьори-140 много ли е?
Don't worry, be happy!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Биалетки, в МП струват 120-130лв. едната без монтаж.
Намират се и по 20лв. броя, и по 62лв. както казваш (все пак зависи от производителя на частта, т.е. марката и). Всичко е относително и зависи от конкретното място и подхода към клиента!
Намират се и по 20лв. броя, и по 62лв. както казваш (все пак зависи от производителя на частта, т.е. марката и). Всичко е относително и зависи от конкретното място и подхода към клиента!
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Колеги тия са страша работа! Още в 2 форума четох за тях,внимавайте наистина са голяма помия.Лъжат за работа,цени и части(слагат турски а казват оригинални били)
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- ivo_laskov
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 юли 2008, 13:10
- Модел на автомобила: Мondeo 1.8 16V (1995), Sierra 1.8 OHC 2V, REB, Pierburg (1987), Мondeo 1.6 16V (1994), Fusion 1.6 (2002)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
питах за ремонт на съединител в D&N в Младост 2 - обявиха ми горе долу прилични цени за части и труд ....на другия ден минах покрай Д&Н до Бизнес Парка ...цените бяха с по 50 лв - общо 100 отгоре ..... т.е. цените за труд ги гледат на тавана написани, а на частите според международното положение и фазата на луната.... клиенти да се избиват обаче не видях
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 ное 2007, 18:47
- Модел на автомобила: форд ескорт 1,4 г/б, 93 г. комби
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Аз пък останах доволен днес в D&N сервиз в Люлин.
За 30 минути ме обслужиха бяха учтиви нямам забележки - беше се счупила щангата на скоростния лост до карето с което се захваща за лоста влизащ в скоростната кутия - заварка и готово! Излезе ми минута/левче. Вялно на гадно място но все пак съм доволен

За 30 минути ме обслужиха бяха учтиви нямам забележки - беше се счупила щангата на скоростния лост до карето с което се захваща за лоста влизащ в скоростната кутия - заварка и готово! Излезе ми минута/левче. Вялно на гадно място но все пак съм доволен



-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 мар 2010, 21:53
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
преди сменявах ремък ,накраиници и две штанги и изкараха два месеца колата е пасат 2. Взехами 1700лв казаха че са оригинални частите ама друкпат. това стана в сервиз Д&Н в овча купел долеми измамнициса. Внимаваите с тях.
- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Ходих миналата седмица точно в Овча Купел за реглаж на фаровете - много бързо и качествено. Ка-то свети идеално вече, явно като навсякъде просто зависи на кого ще попаднеш.
Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
В реглажа на фаровете няма какво да ти объркат. Неможеш да го сравняваш с това да ти сменят съединител например.
- nview
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 17 яну 2011, 21:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1 Ghia
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Ха и аз да се оплача ... поне според мен е некоректно или бъркам?! Преди месец и нещо си купувам нова кола(нова,нова, за мен нова) Фокус 1 '99. И отивам в деня на покупката с продавача в ДиН Люлин да я поразгледат и да и тествам окачването. Тест амортисьори-перфектен (не се учудих-те са почти нови) вдигнаха я и започнаха да я разглеждат отдолу(дърпаха,чукаха и нищо не откриха) казаха ми само че тампони на носачи са ми се поизносили - не било фатално , за 200 лв ще са като нови. Дотук добре (продавачът се учуди, понеже цялата ходова част е сменяна преди няма и 10 000 км), но идваме до основното:
Ръчната бе6е блокирала , а човекът каза че просто от години не я ползва и затова не я е ремонтирал(разказа ми и защо не ползва , но това е дълга история). Та момчетата почнаха да цъкат с език и да смятат наум какво ще се прави и становището беше: Апаратите ти са блокирали и са клеясали жестоко. Няма гаранция за нищо , но могат евентуално да се рециклират.Ние не предлагаме тази услуга, но имаме наш доверен сервиз който предлага и ще струва по 80-90 лв, на апарат. Жлата също са ти за смяна - те са 2х40лв. и за труд-около 300 ще излезе всичко. И аз ахнах... 300 лв за ръчна?
Както и да е отивам си при кварталния майстор позарови се той и вика-отиди си купи оригинални жила с маркучи, аз ще видя какво мога да направя. Връщам се и О! Чудоч! Смазал ги той с ВД 40 и те като нови! Жилата бяха по 25лв. и за работа ми взе 50- общо 100 лв и нямам забележки никакви.
А да и за тампоните каза-те са си като нови-тези само са искали да те натоварят-затегна едни поразхлабени болтове и това беше.
ВНИМАВАЙТЕ И НЕ БЪРЗАЙТЕ С ТЕЗИ , ЗА ДА НЯМАТЕ ПОСЛЕ СТОТИЦИ ЛЕВОВЕ ИЗЛИШНИ РАЗХОДИ!!!
Ръчната бе6е блокирала , а човекът каза че просто от години не я ползва и затова не я е ремонтирал(разказа ми и защо не ползва , но това е дълга история). Та момчетата почнаха да цъкат с език и да смятат наум какво ще се прави и становището беше: Апаратите ти са блокирали и са клеясали жестоко. Няма гаранция за нищо , но могат евентуално да се рециклират.Ние не предлагаме тази услуга, но имаме наш доверен сервиз който предлага и ще струва по 80-90 лв, на апарат. Жлата също са ти за смяна - те са 2х40лв. и за труд-около 300 ще излезе всичко. И аз ахнах... 300 лв за ръчна?
Както и да е отивам си при кварталния майстор позарови се той и вика-отиди си купи оригинални жила с маркучи, аз ще видя какво мога да направя. Връщам се и О! Чудоч! Смазал ги той с ВД 40 и те като нови! Жилата бяха по 25лв. и за работа ми взе 50- общо 100 лв и нямам забележки никакви.
А да и за тампоните каза-те са си като нови-тези само са искали да те натоварят-затегна едни поразхлабени болтове и това беше.
ВНИМАВАЙТЕ И НЕ БЪРЗАЙТЕ С ТЕЗИ , ЗА ДА НЯМАТЕ ПОСЛЕ СТОТИЦИ ЛЕВОВЕ ИЗЛИШНИ РАЗХОДИ!!!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
повечето майстори са така .. аз за това преди месеци в някаква тема бях писал ,че е по добре да разбираш от техниката която притежаваш и да си в час с цените на всичко вместо да се осланяш на чуждите "знания" и да разчиташ на коректност ...
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!
Не ми се обяснява, но добавям още един негативен коментар към многото, изобилстващи по всички форуми. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост