Още за Мото-Пфое
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 04 юли 2007, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2006
- Контакти:
- Status: Извън линия
Още за Мото-Пфое
Колеги,днес ходих в Мото-Пфое Младост да мина годишната поддръжка на служебната кола. Записах си час,11.30,бях абсолютно точен,от там почнаха проблемите. Няма да навлизам в подробности, но мога да ви кажа само,че колата беше готова в 17 часа. Това нормално ли е,споделете като повече ходили там?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Аз онзи ден ще сменявам така наречените подпори на задните амортисьори или тва са си тампони по нашемо казано.
Уговорен час рано сутринта да съм 1-ви 8:30, отидох малко преди тва че се престарах. Оправиха се хората и в 8:30 ми обърнаха внимание.
Предложиха да се въртя там защото няма да отнеме много време и за мен беше идеално тъкмо щях да разпитам и за други неща които съм планирал.
По едно време се оказва, че имат заведени 2 подпори но реално на лице е едната. Разтича се приемчика който ме пое ... дам ма подпората си е една.
Познаваме се с това момче от малки, не сме толкоз познати но тва не е важно в случая щото и другия да беше щеше да е същата работа.
Абе притесниха си се хората и ме пратиха да почивам след нощната и ще ми звъннат.
Наближи 17 а аз бях нощна от 18 . Тичам до МП да видя ко става и гледам колата ми още виси на подемника и ми стана ясно че подпората така и не са я намерили щото явно я няма
Юрнаха майсторчето да сглобява бързичко щото колата ми трябва. Шефа обаче настъпа и почнаха се карат.
В един момент на мен ми стана неудобно щото реално за мен няма проблем. Няма нищо строшено, колата си е в движение, сглобяват я и карам па като дойде пустата подпора ще я сменим. Тъкмо да навляза в спора да се пробвам да успокоя топката и се нормализира напрежението
Днес ми се обадиха и в петък ще я довършат.
Я си кажи подробностите по твоя случай щото по това което си представил не виждам проблем а само мрънкане.
Една фиеста МК4 кат мойта но дизел, висеше отвън на паркинга с оплакване че лампата за заряда на акумулатора свети но го правела от време на време и даже и пред мен я палиха да я опитат и лампа не свети всичко ток проверили хората но я държат там проверяват дава, че всичко е ток ... карат ..
Ама кво да направят?
Да сменят всичко що е около този възел ли ? Кой знае колко време мое да виси там и да не светне лампата.
Аз доволен за сега от "наще"
Уговорен час рано сутринта да съм 1-ви 8:30, отидох малко преди тва че се престарах. Оправиха се хората и в 8:30 ми обърнаха внимание.
Предложиха да се въртя там защото няма да отнеме много време и за мен беше идеално тъкмо щях да разпитам и за други неща които съм планирал.
По едно време се оказва, че имат заведени 2 подпори но реално на лице е едната. Разтича се приемчика който ме пое ... дам ма подпората си е една.
Познаваме се с това момче от малки, не сме толкоз познати но тва не е важно в случая щото и другия да беше щеше да е същата работа.
Абе притесниха си се хората и ме пратиха да почивам след нощната и ще ми звъннат.
Наближи 17 а аз бях нощна от 18 . Тичам до МП да видя ко става и гледам колата ми още виси на подемника и ми стана ясно че подпората така и не са я намерили щото явно я няма

Юрнаха майсторчето да сглобява бързичко щото колата ми трябва. Шефа обаче настъпа и почнаха се карат.
В един момент на мен ми стана неудобно щото реално за мен няма проблем. Няма нищо строшено, колата си е в движение, сглобяват я и карам па като дойде пустата подпора ще я сменим. Тъкмо да навляза в спора да се пробвам да успокоя топката и се нормализира напрежението

Днес ми се обадиха и в петък ще я довършат.
Я си кажи подробностите по твоя случай щото по това което си представил не виждам проблем а само мрънкане.
Една фиеста МК4 кат мойта но дизел, висеше отвън на паркинга с оплакване че лампата за заряда на акумулатора свети но го правела от време на време и даже и пред мен я палиха да я опитат и лампа не свети всичко ток проверили хората но я държат там проверяват дава, че всичко е ток ... карат ..
Ама кво да направят?
Да сменят всичко що е около този възел ли ? Кой знае колко време мое да виси там и да не светне лампата.
Аз доволен за сега от "наще"

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 04 юли 2007, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2006
- Контакти:
- Status: Извън линия
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не е просто смяна на масло и филтри като при кварталния майстор.
Това е гаранционен преглед и се прави пос стандартите на Ford. Смяната на консумативите е само част от него. Има чек-лист с над 70 позиции, които се проверяват. Ходова част, светлини и пр. и пр. Не могат да ти върнат автомобила без да са се уверили например, че всичко ти свети - стоп светлини, мигачи и пр.
Освен това си има строга процедура и документация, която се попълва, слагат се найлони на волана и седалката и т.н.
Все пак 5 часа е възмножко, но не прекалено. Имайте предвид горното. Важното е добре да се погрижат за колата ти и ако има проблем да го открият навреме.
Това е гаранционен преглед и се прави пос стандартите на Ford. Смяната на консумативите е само част от него. Има чек-лист с над 70 позиции, които се проверяват. Ходова част, светлини и пр. и пр. Не могат да ти върнат автомобила без да са се уверили например, че всичко ти свети - стоп светлини, мигачи и пр.
Освен това си има строга процедура и документация, която се попълва, слагат се найлони на волана и седалката и т.н.
Все пак 5 часа е възмножко, но не прекалено. Имайте предвид горното. Важното е добре да се погрижат за колата ти и ако има проблем да го открият навреме.
Ford. Feel the difference
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно с тези мисли на ум хората посещават сервизите на Мото-Пфое. Но явно не на всички в сервизите тези мисли седят в главите. Кой влюбен, кой разсеян, кой сбъркал... нищо лично. Но дим без огън няма.chaosdd написа:Не е просто смяна на масло и филтри като при кварталния майстор.
Това е гаранционен преглед и се прави пос стандартите на Ford. Смяната на консумативите е само част от него. Има чек-лист с над 70 позиции, които се проверяват. Ходова част, светлини и пр. и пр. Не могат да ти върнат автомобила без да са се уверили например, че всичко ти свети - стоп светлини, мигачи и пр.
Освен това си има строга процедура и документация, която се попълва, слагат се найлони на волана и седалката и т.н.
Все пак 5 часа е възмножко, но не прекалено. Имайте предвид горното. Важното е добре да се погрижат за колата ти и ако има проблем да го открият навреме.
Явно клиентите изискват много и който сервиз държи на името си и иска да печели клиенти трябва да откликва на тези изисквания.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравейте на всички колеги притежатели на Форд....днес се регистрирах и прочетах много неща в сайта и определено ми харесва. С риска да бъда банален ще ви разкажа за мойте неволи в М.П.-Младост-софия преди два месеца отивам там заради притропване във волана когато е в средно положение и леко въртиш ляво-дясно приемчика и техник от сервиза "установиха" че се дължи на едно от каренцата на кормилния прът.нямаше го на склад и казаха че ще го поръчат..ОК чаках го два месеца и като пристигна записах час отивам разглобяват и ...извинявайте господине но тропането не е от карето а от кормилния прът ???струвал около 1000 лева и пак поръчка естествено. взех си колата отидох на първият ми попаднал сервиз и се установи съвсем друго та призива ми беше да не стъпвате в МП-Младост абсолютни некадърници
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз на твое място бих описал това в едно писмо до отдел рекламации и си посочвам сметката, да ми преведат парите за излишно закупените части. Разбира се ако има документ за проверка, диагностика и препоръки какво трабва да се смени. Логичният резултат от подобни действия на клиентите би трябвало да доведе до удръжки от заплататата на "специалиста" дето си е бъркал в нослето или до отстраняването му от сервиза. Защото ако някой е некъдърен в случая, то това не е счетоводителя или юриста на МП, а монтьора, и няма как да се разбере ако клиентите не се оплачат. Въпреки, че в МП имат и похвалната практика да звънят директно на клиентите след като колата е минала за ремонт и да питат за впечатленията им и резултатите.maxpoint написа:Здравейте на всички колеги притежатели на Форд....днес се регистрирах и прочетах много неща в сайта и определено ми харесва. С риска да бъда банален ще ви разкажа за мойте неволи в М.П.-Младост-софия преди два месеца отивам там заради притропване във волана когато е в средно положение и леко въртиш ляво-дясно приемчика и техник от сервиза "установиха" че се дължи на едно от каренцата на кормилния прът.нямаше го на склад и казаха че ще го поръчат..ОК чаках го два месеца и като пристигна записах час отивам разглобяват и ...извинявайте господине но тропането не е от карето а от кормилния прът ???струвал около 1000 лева и пак поръчка естествено. взех си колата отидох на първият ми попаднал сервиз и се установи съвсем друго та призива ми беше да не стъпвате в МП-Младост абсолютни некадърници
Нека все пак не сравняваме МП с кварталният гараж, в който собственик, шеф и монтьор е все един човек. Всички сервизи, по евтини или по-скъпи, които дават гаранция, и приемат рекламации са логично по сложни структури и няма как да се подобрява работата ако просто си вземаме кола и се оплакваме на неправилните хора.
Специално в МП Люлин мога да кажа, че не е имало случай да не ми се обърне необходимото внимание когато имам претенции за нещо, включително и съдействие от ръководители на сервиза, и то винаги добронамерено. Разбира се не винаги стават нещата както си ги представям, и съм висял повече от предварително уговореното време. Но и същото време са ми преглеждали и неща, невключени в заявения преглед и ремонт и то без заплащане, и са си давали мнението за състояние на различни детайли.
Така, че всяка ситуация е различна, вярно работата на монтьорите най-много се отразява на имиджа на всеки автосервиз, но решенията ги взема ръководството все пак. А детето докато не заплаче, рядко го хранят

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
С dimbatami когато се видяхме при Краси*, без да ме знае човека кой съм, къф съм, що съм, започна да ми обяснява как да съм влязъл във форуа на МП и да питам. Изненадах се и го попитах за кой форум става дума и от приказка на приказака се оказа, че става дума за този.vlad написа: ... и се оплакваме на неправилните хора.
Представих му се и му обясних, че това не е форум на МП.
Хора, връщайте се оплаквайте се където трябва.
И да ни ревете тук ние с нищо не можем да помогнем освен да ви дадем кърпички.
А вие от ваша страна да всявате допълнително паника.
Аз съм доволен от Плевенския клон.
Незнам до кога ще имат ентусиазъм ...

*Краси е един мноу печен майстор
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами то това с разправийте е добре, но ако си 18 годишен студент и някой друг ти плаща сметките. Мога ли аз да се разправям по няколко дни и да ходя напред назапо 100 пъти до МП заради тяхната некадърност. Ами не мога! Само с колата си ли да се разправям!?
В този дух на мисли един некадърник там ми каза "цялата ходова част ти е за смяна" след като цука угрижено няколко минути. Ами три години се карам така (60 хил.) по нашите пътища и още нищо няма за смяна (а, лъжа - биелетка съм сменял)
В този дух на мисли един некадърник там ми каза "цялата ходова част ти е за смяна" след като цука угрижено няколко минути. Ами три години се карам така (60 хил.) по нашите пътища и още нищо няма за смяна (а, лъжа - биелетка съм сменял)
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ами кво да ти кажа? Че и ти си прав? Ми прав си ! 
Аз се върнах със съмнения в новите амортисьори.
Шефа се усъмни в показанията на стенда защото много коли минали заради далаверката, че е безплатно. Тръскали и бусове и човека се съмнява и каза, че ще вика да идват да го проверят. А аз имам възможност по всяко време да ида пак да ги проверят.
Единия от приемчиците (Ники) едро момче, отвори багажника и седна вътре понеже Фиестата лека и стеда я подмята и не показва реално какво става.
Е аз какво да се оплача след като 2-мата приемчици и шефа стоят около фиестата и се блъскат по проблема.
Като чета какво е по другите градове ми се струва, че в Плевен се опитват да променят нещо.
Като не се върнеш с оплаквания или без да се връщаш на място си мълчиш начи всичко е наред.
Как да разберат хората над този "некадърник", че имаш проблем ?
И да ти кажа според мен е прав.
Автомобила е каран над 150000, станал е на 5 години и идва тук и почват да се обаждат разни неща. Ти сменяваш най-належащото т.е. това което се усеща, че е за смяна обаче останалите неща и те са работили и остарели и не след дълго и те се обаждат.
Споделиха ми в Испания как сменили на Ескорт задните накладки.
Направо целия барабан заедно с лагери и всичко се отвива, изхвърля и се слага ново. Не питай какви пари.
Ще дойде ден да си вземаме нови автомобили и като им свърши ресурса и почнат да се обаждат разни неща, тъкмо ще сме ги изплатили и ще ги сменяваме
На профилактичен контролен преглед един тампон който или е претърпял нещо или е бил дефектен нещо и да го смениш без да се притесняваш, че сега нали сменяваш един тампон с нов обаче другите са стари и омекнали и ще трябва да търпят новия

Аз се върнах със съмнения в новите амортисьори.
Шефа се усъмни в показанията на стенда защото много коли минали заради далаверката, че е безплатно. Тръскали и бусове и човека се съмнява и каза, че ще вика да идват да го проверят. А аз имам възможност по всяко време да ида пак да ги проверят.
Единия от приемчиците (Ники) едро момче, отвори багажника и седна вътре понеже Фиестата лека и стеда я подмята и не показва реално какво става.
Е аз какво да се оплача след като 2-мата приемчици и шефа стоят около фиестата и се блъскат по проблема.
Като чета какво е по другите градове ми се струва, че в Плевен се опитват да променят нещо.
Като не се върнеш с оплаквания или без да се връщаш на място си мълчиш начи всичко е наред.
Как да разберат хората над този "некадърник", че имаш проблем ?
И да ти кажа според мен е прав.

Автомобила е каран над 150000, станал е на 5 години и идва тук и почват да се обаждат разни неща. Ти сменяваш най-належащото т.е. това което се усеща, че е за смяна обаче останалите неща и те са работили и остарели и не след дълго и те се обаждат.
Споделиха ми в Испания как сменили на Ескорт задните накладки.
Направо целия барабан заедно с лагери и всичко се отвива, изхвърля и се слага ново. Не питай какви пари.
Ще дойде ден да си вземаме нови автомобили и като им свърши ресурса и почнат да се обаждат разни неща, тъкмо ще сме ги изплатили и ще ги сменяваме

На профилактичен контролен преглед един тампон който или е претърпял нещо или е бил дефектен нещо и да го смениш без да се притесняваш, че сега нали сменяваш един тампон с нов обаче другите са стари и омекнали и ще трябва да търпят новия

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 31 окт 2007, 07:20
- Модел на автомобила: Фордове КА и Фокус 1.6 комби
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
истината е една - ако имаш нов автомобил,заради гаранцията волю-неволю си в МП,иначе трябва да си луд,за да им плащаш европейска цена за ремонта,изпълнен с балканско качество и платен със заплатка от бананова република...Пример-в МП-Русе поръчах една 50 грамова пластмаска ,която се вгражда на мястото на серийния касетофон на Форд Ка,за да си монтирам компакт-диск.ЦЕНА-66 лева!!!!Плюс 2 седмици чакане.Нищо чудно,докато поръчвах,надзърнах зад гърбовете на 6 служители ,седнали на лукс-бюра в шоу-рума-онли покер на комповете!!Е,някай трябва да им плати заплатки,нали?
- ba6bastunabg
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
- alexxx
- потребител
- Мнения: 395
- Регистриран: 13 май 2006, 00:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
- Местоположение: София,Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Г-н Баш Бастун,по-добре е но ако бяхме 1981год.а понеже сега сме 2007,се предполага че уж сме европейска държава и че някои хора трябва да се държат като европейци на работното си място на което взимат европейски заплати,предлагат ни европейски цени,но ни третират като афганистанциba6bastunabg написа:г-н тодоров не е ли по-добре да си закупите жигули за 347.55 лв. и да му монтирате СД за 25.47лв вместо да се мъчите със прекалено скъпия форд КА и да пълните гушите на оялите се търговци и други служители на мото-пфое еоод в русе или където и да е в страната

- ba6bastunabg
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
- ba6bastunabg
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Dundee написа:Тук май някой кандидатства за номинация за най-смотано отношение към клиентите. Вземи си кажи истинското име че да те предложим на шефа ти за награда.


-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 05 сеп 2007, 11:14
- Модел на автомобила: форд мондео TD-1997г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за мотопфое ли...
Ам вие накрая забравихте за какво иде реч в темата 
Аз веднъж ходих в Люлинското МП зарад старата си сиерка.Кабели за свещи издирвах.Те са комплекта 5 броя.Що ли и на мен както и на вас казаха, че имат само 4ти номер в наличност...
.
-Ще поръчаме!-рекоха.
-Ела след седмица!-отсякоха.
Доволен си тръгнах, че разгеле ще свършат мъките та дори и след седмица да е.
Да ама не.След седмица имаха в наличност още 2 кабела.Сви ме стомаха, че идеха дъждовни дни а тогаз... майка плаче.
Поразпитах тоз-онзи и ме пратиха на пазара Д.Петков.Закупих от специализиран магазин на Форд каквот ми требеше(ВЕДНАГА) и си тръгнах доволен.
От тогаз не съм си и помислял да ги посещавам.А какво чакане му одарих само за три кабела...не е истина.
Тва се случи преди около две години.Са кат гледам как си хортувате ми става ясно, че Мотопфое са големи серсеми.

Аз веднъж ходих в Люлинското МП зарад старата си сиерка.Кабели за свещи издирвах.Те са комплекта 5 броя.Що ли и на мен както и на вас казаха, че имат само 4ти номер в наличност...

-Ще поръчаме!-рекоха.
-Ела след седмица!-отсякоха.
Доволен си тръгнах, че разгеле ще свършат мъките та дори и след седмица да е.
Да ама не.След седмица имаха в наличност още 2 кабела.Сви ме стомаха, че идеха дъждовни дни а тогаз... майка плаче.
Поразпитах тоз-онзи и ме пратиха на пазара Д.Петков.Закупих от специализиран магазин на Форд каквот ми требеше(ВЕДНАГА) и си тръгнах доволен.
От тогаз не съм си и помислял да ги посещавам.А какво чакане му одарих само за три кабела...не е истина.
Тва се случи преди около две години.Са кат гледам как си хортувате ми става ясно, че Мотопфое са големи серсеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта