BRC България
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
BRC България
ЦИТАТ:
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?t=1158
След известно разучаване реших да сложа газова уредба в БРЦ България - причините да ги избера бяха че са единствените които са официален клон на някоя от големите италиански фирми. Имаха статии във вестник Автопазар и по телефона секретарката даваше разяснеия доколкото може. Отидох на място да видят колата и ми кажат детайли - евентуално да се запиша. Хубавата им база утвърди увереността ми че съм избрал сериозна фирма.
Когато отидох малко се изненaдaх от леко надменното държание на майстора, който трябваше да огледа колата и да говорим. Погледна с досада обърна гръб и тръгна. Подтичвайки след него успях да питам няколко върпоса потния му гол гръб, на коiто гърба смотолеви по нещо кратко.
върнах се при колата - секратарката/приемчик ми обясни, че всико било наред.
20 годишния майстор се качи на своя голф 3 с мръсна газ и и свирещи гуми потегли от двора на сервиза - бързаше да ходи в университета за някакви изпити.
По принцип съм се научил да избягвам "великите" майстори, но пък все пак това не е майстор а БРЦ България - голяма фирма и всичко трябва да е на ниво нали и все пак ми казаха че всичко което трябва ще направят за да е идеално, ще превключва на определена температура, ще има възвратен клапан за евентуални детонации, ако трябва емулатори на инжекторите ламбда сондата...
Току що бяха вдигнали бензина, а газта още не. Вече си бях пуснал отпуската и нямаше време, а ми казаха дата след 1 месец! .. нямаше време - записах се.
Когато дойде деня - отидох рано сутринта да оставя колата.
Посрещна ме познатия гръб. Вървях след него и отново обяснявах на гърба какво искам - "Да да дааа..." отговаряше с досада - всичко му беше ясно. Ела довечера да си земеш колата до 7!
На тръгване се избъзика остроумно с мен... (!? - нищо айде няма да се ядосвам днеска...).
Излязох 2 часа по-рано от работа за да мога да ги сваря защото беше петък кой ги знае дали ще седят до 7. Когато отидох в 7 се оказа се че едва са почнали колата.
Видях че въпреки че говорихме изрично че като не могат да изкарат газта на бронята да я сложи поне отляво - беше отдясно. Питах го какво става:
- Еми така реших!
- Ема как така... - нали се бяхме уговорили ?
- Ей така! Шом както правитлество може да си променя решенията както си иска - така и ние можем! Така го направих!
Тогава тъкмо се решаваше първия мандат - изглежда момчето се беше повлиял, но това вече ми дойде в повече защото беше 3-4 тото му подобно подмятане и му казах сериозно че тогава занчи и аз мога да реша колко пари да му дам и дали да му дам... - интересно но оттогава някак си се респектира и започна да се държи нормално и с уважение - странно...
Оставих ги да работят и тръгнах защото имаха още няколко часа работа а моите планове вече и без това бяха тотално разбъркани.
В 10 вечерта бяха готови. Отидох да си я взема - пробвахме я вървеше - на бензин на газ - еднакво... Не гърмеше. Газ анализатора им не работел и за тва по пътя я центрова на око. Не можех да видя само къде са ми лампичките - я нямам нивомер - нищо айде вече не ми се занимава а от утре трябва да заминавам в отпуска!
После едва дочаках понеделника:
Като цяло резултатите :
- Не ми бяха сложили нивомер и итански ключ както исках и съм с полуработещ самоделен.
- Капачката ми я пробиха "по избор" - до крика.
- Превключваше не на температура (както обясняваше секретарката приемчик) а на 4000! об.
- грърнето прегърмяваше на газ
- Оборотите падаха
- Акоза се че е лошия вариант да е еднакво на газ и на бензин - бензина страшно го бяха скапали - Колата не вървеше нито на газ нито на бензин /разход 15/100
Понеделник ме посрещна другия майстор въпреки всичко успях да бъда в много любезен и в добро настроение и той стана отзивчив - пробвахме я доста. Накрая смени дифузйора - колата тръгна. Центрова я на око колкото може. Центровката на анализатор остана за след отпуската. Оборотите си останаха да падат - било ок... Остави да превкючва на 3500 - било ок Остави да прегърмява - било ок. За другите неща не съм говорил не ме се мислеше кви проблеми още ще ми докарат
Минала седмица ме записаха за газ анализатор за петъка.
Момчето с голфа я центрова каза да я пробвам но когато се върнах той пак беше заминал нанякъде. След известно чакане не дойде и майстора който предния път я центрова взе да я довърши. Оборотите спряха да падат но ми се стори че не върви много добре.
Качихме се да я тестваме в крайна сметка ми обясниха "Еееее... то на газ не може да върви кат на бензин. Газта не е като бензина - то е като ручаш сух леб само или да ядеш кюфтета"...
Помолих да оправят и превключвателя - ядоса се че не се съгласявах че е нормално на студен двигател да форсирам до 4000 об... Като го сложел на по ниски и гасне ама като съм искал щял да го направи. Той ей такива настоятелни ги оправял да бъдели доволни - и във връзка с адв-п-ра който съм си сложил. "Аз ламбда емулатор не слагам да не объркам нещо пък ти адв-пр. като ми дойде някой такъв много настоятелен че му светила жълтата лампа че му резнем жичката и повече не му свети хах хах! ... "
- Добре може да не върви добре поне да харчи нормално колко е нормално ? :
"Не може да се каже ... за чисто нова кола която излиза от завода 20%! повече МИНИМУМ.. но за стара и 30 и повече е нормално"
Същата вечер реших да пробвам разхода на извънградско на магистралата за пловдив - 5 скорост 3000 об 115км/ч... Когато изключех от скорост колата гаснеше - доста опасно реших да се връщам ... На връщане пробвах да видя кога точно гасне - на 4000 об и 120 се чу БУУМ! все едно блъснах куче и капака подскочи прибрах се на бензин и отворих капаха - въздушния филтър беше цъфнал - какво стана с възвратния клапан ??? аа... няма такъв !
...
има и още много но трябва ли ... ?:
След като тотално ми беше скапана колата на газ и на бензин (в моя случай по-зле от газ) беше ми монтирана не каквато исках уредба и търпях подигравтелно отношение разбрах от служителите на БРЦ следното:
- Съществено беше влошена работа на двигателя на бензин (в моя случай по-зле от газ)
- Нормално е да се уговорите за 1 месец напред след което да ви размотават до 10 вечерта.
- Нормално е надменното отношение. Да си говорите с гърба на някой, да си прави бъзик с вас.
- Нормално е да ви сложат каквото си решат - като правителството...
- Нормално е да ви кажат, че ще се направи всичко нужно ще има задължително възратен клапан даже ще превключва на температура ако трябва и емулатори а после да ви сложат неграмотен ключ и да ви гръмне снезор или най-малкото възд. филтър защото не е направено нищо.
- Нормално е да прегърмява гърнето
- Нормално е да ви падат оборотите
- Нормално е да форсирате студения двиг. до 4000 об за да превключи. Може и до по малко но колата да гасне
- Нормално е да гори с минимум 20% повече за чисто нова а за стара кола 30% и повече
- Нормално да не върви добре - като сухия хляб и кюфтетата
- Нормалното е ако ви свети лампата а сте настоятелни да решат проблема като отрежат жицата
---------------------------------
Допълнения за тези който не им се чете нататък само за поуката : )
Развитие:
24.08.2005: След гърма има развитие - следакато потроших доста нерви около търсене на кабели реших все пак да отида на елкон - оказа се че кабелите са си добре само че сместа е супер бедна. Каза ми може да е изпарителя защото се съмнява чак така да са я направили в БРЦ...
Ще покарам малко и ще ходя пак да видим има ли промяна.. или ако евентуално гръмне по пътя : ]
И в двата случая още едно НОРМАЛНО нещо за БРЦ...
_________________
ПС и поменте!:
"Тя колата не може да върви на газ като на бензин - газта не е като бензина:
то е като да ручаш сух леб или кюфтета - е нема да бягаш еднакво!" - BRC България
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?t=1158
След известно разучаване реших да сложа газова уредба в БРЦ България - причините да ги избера бяха че са единствените които са официален клон на някоя от големите италиански фирми. Имаха статии във вестник Автопазар и по телефона секретарката даваше разяснеия доколкото може. Отидох на място да видят колата и ми кажат детайли - евентуално да се запиша. Хубавата им база утвърди увереността ми че съм избрал сериозна фирма.
Когато отидох малко се изненaдaх от леко надменното държание на майстора, който трябваше да огледа колата и да говорим. Погледна с досада обърна гръб и тръгна. Подтичвайки след него успях да питам няколко върпоса потния му гол гръб, на коiто гърба смотолеви по нещо кратко.
върнах се при колата - секратарката/приемчик ми обясни, че всико било наред.
20 годишния майстор се качи на своя голф 3 с мръсна газ и и свирещи гуми потегли от двора на сервиза - бързаше да ходи в университета за някакви изпити.
По принцип съм се научил да избягвам "великите" майстори, но пък все пак това не е майстор а БРЦ България - голяма фирма и всичко трябва да е на ниво нали и все пак ми казаха че всичко което трябва ще направят за да е идеално, ще превключва на определена температура, ще има възвратен клапан за евентуални детонации, ако трябва емулатори на инжекторите ламбда сондата...
Току що бяха вдигнали бензина, а газта още не. Вече си бях пуснал отпуската и нямаше време, а ми казаха дата след 1 месец! .. нямаше време - записах се.
Когато дойде деня - отидох рано сутринта да оставя колата.
Посрещна ме познатия гръб. Вървях след него и отново обяснявах на гърба какво искам - "Да да дааа..." отговаряше с досада - всичко му беше ясно. Ела довечера да си земеш колата до 7!
На тръгване се избъзика остроумно с мен... (!? - нищо айде няма да се ядосвам днеска...).
Излязох 2 часа по-рано от работа за да мога да ги сваря защото беше петък кой ги знае дали ще седят до 7. Когато отидох в 7 се оказа се че едва са почнали колата.
Видях че въпреки че говорихме изрично че като не могат да изкарат газта на бронята да я сложи поне отляво - беше отдясно. Питах го какво става:
- Еми така реших!
- Ема как така... - нали се бяхме уговорили ?
- Ей така! Шом както правитлество може да си променя решенията както си иска - така и ние можем! Така го направих!
Тогава тъкмо се решаваше първия мандат - изглежда момчето се беше повлиял, но това вече ми дойде в повече защото беше 3-4 тото му подобно подмятане и му казах сериозно че тогава занчи и аз мога да реша колко пари да му дам и дали да му дам... - интересно но оттогава някак си се респектира и започна да се държи нормално и с уважение - странно...
Оставих ги да работят и тръгнах защото имаха още няколко часа работа а моите планове вече и без това бяха тотално разбъркани.
В 10 вечерта бяха готови. Отидох да си я взема - пробвахме я вървеше - на бензин на газ - еднакво... Не гърмеше. Газ анализатора им не работел и за тва по пътя я центрова на око. Не можех да видя само къде са ми лампичките - я нямам нивомер - нищо айде вече не ми се занимава а от утре трябва да заминавам в отпуска!
После едва дочаках понеделника:
Като цяло резултатите :
- Не ми бяха сложили нивомер и итански ключ както исках и съм с полуработещ самоделен.
- Капачката ми я пробиха "по избор" - до крика.
- Превключваше не на температура (както обясняваше секретарката приемчик) а на 4000! об.
- грърнето прегърмяваше на газ
- Оборотите падаха
- Акоза се че е лошия вариант да е еднакво на газ и на бензин - бензина страшно го бяха скапали - Колата не вървеше нито на газ нито на бензин /разход 15/100
Понеделник ме посрещна другия майстор въпреки всичко успях да бъда в много любезен и в добро настроение и той стана отзивчив - пробвахме я доста. Накрая смени дифузйора - колата тръгна. Центрова я на око колкото може. Центровката на анализатор остана за след отпуската. Оборотите си останаха да падат - било ок... Остави да превкючва на 3500 - било ок Остави да прегърмява - било ок. За другите неща не съм говорил не ме се мислеше кви проблеми още ще ми докарат
Минала седмица ме записаха за газ анализатор за петъка.
Момчето с голфа я центрова каза да я пробвам но когато се върнах той пак беше заминал нанякъде. След известно чакане не дойде и майстора който предния път я центрова взе да я довърши. Оборотите спряха да падат но ми се стори че не върви много добре.
Качихме се да я тестваме в крайна сметка ми обясниха "Еееее... то на газ не може да върви кат на бензин. Газта не е като бензина - то е като ручаш сух леб само или да ядеш кюфтета"...
Помолих да оправят и превключвателя - ядоса се че не се съгласявах че е нормално на студен двигател да форсирам до 4000 об... Като го сложел на по ниски и гасне ама като съм искал щял да го направи. Той ей такива настоятелни ги оправял да бъдели доволни - и във връзка с адв-п-ра който съм си сложил. "Аз ламбда емулатор не слагам да не объркам нещо пък ти адв-пр. като ми дойде някой такъв много настоятелен че му светила жълтата лампа че му резнем жичката и повече не му свети хах хах! ... "
- Добре може да не върви добре поне да харчи нормално колко е нормално ? :
"Не може да се каже ... за чисто нова кола която излиза от завода 20%! повече МИНИМУМ.. но за стара и 30 и повече е нормално"
Същата вечер реших да пробвам разхода на извънградско на магистралата за пловдив - 5 скорост 3000 об 115км/ч... Когато изключех от скорост колата гаснеше - доста опасно реших да се връщам ... На връщане пробвах да видя кога точно гасне - на 4000 об и 120 се чу БУУМ! все едно блъснах куче и капака подскочи прибрах се на бензин и отворих капаха - въздушния филтър беше цъфнал - какво стана с възвратния клапан ??? аа... няма такъв !
...
има и още много но трябва ли ... ?:
След като тотално ми беше скапана колата на газ и на бензин (в моя случай по-зле от газ) беше ми монтирана не каквато исках уредба и търпях подигравтелно отношение разбрах от служителите на БРЦ следното:
- Съществено беше влошена работа на двигателя на бензин (в моя случай по-зле от газ)
- Нормално е да се уговорите за 1 месец напред след което да ви размотават до 10 вечерта.
- Нормално е надменното отношение. Да си говорите с гърба на някой, да си прави бъзик с вас.
- Нормално е да ви сложат каквото си решат - като правителството...
- Нормално е да ви кажат, че ще се направи всичко нужно ще има задължително възратен клапан даже ще превключва на температура ако трябва и емулатори а после да ви сложат неграмотен ключ и да ви гръмне снезор или най-малкото възд. филтър защото не е направено нищо.
- Нормално е да прегърмява гърнето
- Нормално е да ви падат оборотите
- Нормално е да форсирате студения двиг. до 4000 об за да превключи. Може и до по малко но колата да гасне
- Нормално е да гори с минимум 20% повече за чисто нова а за стара кола 30% и повече
- Нормално да не върви добре - като сухия хляб и кюфтетата
- Нормалното е ако ви свети лампата а сте настоятелни да решат проблема като отрежат жицата
---------------------------------
Допълнения за тези който не им се чете нататък само за поуката : )
Развитие:
24.08.2005: След гърма има развитие - следакато потроших доста нерви около търсене на кабели реших все пак да отида на елкон - оказа се че кабелите са си добре само че сместа е супер бедна. Каза ми може да е изпарителя защото се съмнява чак така да са я направили в БРЦ...
Ще покарам малко и ще ходя пак да видим има ли промяна.. или ако евентуално гръмне по пътя : ]
И в двата случая още едно НОРМАЛНО нещо за БРЦ...
_________________
ПС и поменте!:
"Тя колата не може да върви на газ като на бензин - газта не е като бензина:
то е като да ручаш сух леб или кюфтета - е нема да бягаш еднакво!" - BRC България
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 авг 2005, 14:00
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
За съжаление - така е във всяка сфера на услугите. Не знам защо. Няма нормативна уредба, чрез която би могъл да осъдиш подобни, за да ти заплатят щетите - морални и материални.
Казвам го от опит, защото и аз работя в сферата на услугите. Гледам всичко да е наред, клиентът да е доволен, за да се обърне пак към теб или да те препоръча, тичам след работниците, за да ги контролирам... Но всичко е само една добра воля. Мога и да не тичам и да не контролирам, нали? Клиентът си е платил, работата ще му се извърши. Дали ще е качествено или през пръсти-това е отделен въпрос и клиентът е в матова ситуация.
Казвам го от опит, защото и аз работя в сферата на услугите. Гледам всичко да е наред, клиентът да е доволен, за да се обърне пак към теб или да те препоръча, тичам след работниците, за да ги контролирам... Но всичко е само една добра воля. Мога и да не тичам и да не контролирам, нали? Клиентът си е платил, работата ще му се извърши. Дали ще е качествено или през пръсти-това е отделен въпрос и клиентът е в матова ситуация.
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Даааа сега разбирам от каква беда съм се спасил.И аз ходих да се записвам в BRC,и получих горе долу същия прием.НО когато някакъв почти майстор ми каза че нямало нужда от възвратен клапан и нямало да ми сложат,реших да ги прескоча.Не че там дето ми я сложиха всичко беше тип топ ама тия в BRC явно нямат равни.
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
AZ ЩЯХ ДА ИЗБУХНА не става въпрос за същия сервиз

Проучвайте внимателно сервизите и не си рескувайте живота като мен........
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
всяко начало е така,малко са сервизите от които излизаш и се радваш на новата си газова уредба и малкото газ която гори.И аз бях така,и моята гореше 15/100,2 пъти на анализатор,2 пъти ходене в сервиза и накрая взех сам да си я пипам, и съм най-доволен така.Все пак каквото си направя аз никой не може да го направи(и в добрия и лошия случай). Регулирах си я да включва по рано-зимата на 2000 об за да повърви малко на бензин,лятото на 1200. "Стиснах" и малко гърлото,намали разхода. Имах колега който се молеше да му изкупят току що сложената газова.Вектра 2.0и гореше му 20/100 в града и 15 извън,и на всеки анализатор му казваха че от това повече не могат да му намалят.А като го агитираха "30% над бензина тоест-9 бензин-12 газ в града",а то кво -20.Минаха 2 месеца мъки и всичко се нагоди,е и пак си му гори повече от 30-те% обещани от сервиза.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
УХ! Като чета тук и ми настръхват косите, ама се чувствам с късмет (поне за сега), защото сложих газово преди 4 дена и за сега си върви пушка. Веднага след поставянето и първоначалните настройки даде 9 /100 извънградски. Двигателя ми е 1.6 Зетек пълна инжекция. Сега направиха вторичния реглаж на газовото и ако падне с литър на сто градско мисля че няма какво повече да желая.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Остава да дадеш координати на газаджийте си, барабар с похвалите.orlinm написа:УХ! Като чета тук и ми настръхват косите, ама се чувствам с късмет (поне за сега), защото сложих газово преди 4 дена и за сега си върви пушка. Веднага след поставянето и първоначалните настройки даде 9 /100 извънградски. Двигателя ми е 1.6 Зетек пълна инжекция. Сега направиха вторичния реглаж на газовото и ако падне с литър на сто градско мисля че няма какво повече да желая.
П.П. Не е лошо все пак да си попълниш профила...
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами аз координатите на Еврогас от тук ги взех, ето линк към страницата им долу. Шефа им е пич, един културен и с вещина пипа.. Абе аз лично съм доволен (макар че е рано да се каже, но нямах проблеми за тези 4-5 дена на газ. Ходих до Варна и обратно още преди вторичния реглаж и беше ОК). Ето линка:
http://eurogas.hit.bg/web/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
П.П. Ще си попълня и профила. В началото не го попълних щото още нямах кола
http://eurogas.hit.bg/web/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
П.П. Ще си попълня и профила. В началото не го попълних щото още нямах кола

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта