Неизвестна сигнализация
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2008, 19:56
- Модел на автомобила: Nissan2T
- Status: Извън линия
Неизвестна сигнализация
Здравейте колеги, член съм на форума на Нисан, но ми се налага да се обърна за помощ към Вас. Дъщеря ми е студентка в САЩ и се наложи да вземе колата на брат си за временно ползване, а връзка с него в момента нямам. Колата е Форд Фокус, 2.0/или 2.5- не съм на 100% сигурен/, производство 2000 година/+- 1год/. Светнала и е жълта сигнална лампа символът на който ще се опитам да прикача към поста, ама дано да се справя, че не съм от "цифровото" , от съм от "аналоговото/ поколение, демек 54ти набор. Идея нямам какво може да бъде това и до колко е опасно.
Ако някой знае нека ми подскаже моля. Определено е нещо по двигателя ама....., нямам представа какво точно.
ПП. Оказа се, че снимката е голяма и не я приема, а нямам нужната програма за да я променя. Мейла ми е velesks@yahoo.com . Ако някой има желание да я види, мога да му я пратя по пощата.
Представлява нещо като схемичка на двигател и свети с постоянна жълта светлина, т.е. не мига сигнално. >:D<:

ПП. Оказа се, че снимката е голяма и не я приема, а нямам нужната програма за да я променя. Мейла ми е velesks@yahoo.com . Ако някой има желание да я види, мога да му я пратя по пощата.

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
прати я на karaganev@abv.bg .ще я компресирам и ще я кача тук
щом светлината е жълта -значи предупреждава не е фатално ,но ако е червена -не е добре
щом светлината е жълта -значи предупреждава не е фатално ,но ако е червена -не е добре
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2008, 19:56
- Модел на автомобила: Nissan2T
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
Май се справих със снимката.
- Прикачени файлове
-
- ggg.bmp
- (22.58 KБ) Свален 834 пъти
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=16351" onclick="window.open(this.href);return false;
виж това дали може да ти помогне
виж това дали може да ти помогне
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2008, 19:56
- Модел на автомобила: Nissan2T
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
С руския съм на "ти" и си мислех, че имам декодиране на всички шрифтове, ама този ме пребори. Не можах да го "преведа" на смислен език, само маймунки излизат. Нещо съдбата не е с мен тази вечер.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2008, 19:56
- Модел на автомобила: Nissan2T
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
Благодаря pepy1!!!
Ръководството което ми прати не можах да го декодирам, но пък ми даде друга идея. Намерих нужната информация. Не е фатално, обаче спешно трябва да се ходи на сервиз. Нищо, тъкме вече е време щерката да разбере, че в тоя живот всяко удоволствие се заплаща 


- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
Този символ е "повреда в двигателя", американците му викат "MIL - Mulfunction Indicator Lamp" - и светва при какви ли не повреди - от прегряване до неработеща ламбда сонда. Какъв точно е проблемът ще се види на компютърна диагностика.
За да не ти излиза на маймуница най-вероятно трябва да зададеш на Windows-а за не-unicode-ските символи да използва кирилица - няма връзка с шрифтовете.
За да не ти излиза на маймуница най-вероятно трябва да зададеш на Windows-а за не-unicode-ските символи да използва кирилица - няма връзка с шрифтовете.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2008, 19:56
- Модел на автомобила: Nissan2T
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
velesks написа:Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.


То на мене не жълта лампа, ами сценичен прожектор ще ми светне....

Карал съм си със спукана глава, слаб акумулатор, с олио, замръзнал антифриз.. естествено, вземайки съответните мерки да с еоправи работата. Амо това, от америка до бг да стигне въпросът че ми е отвита капачката.. е лудост!
Няма ли системка да си казва грешките както си на пътя, и да се оправя проблема? Ама те пък онезе не знаят какво е резервоар, и къде му е капачката.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Неизвестна сигнализация
Внушил си си ,че това е проблема,но всъщност няма как компютъра да разбере,че капачката ти нее затегната докрай.Просто няма измервателни уреди за следене на това състояние.velesks написа:Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.
При изключване на акумултора си изчистил появилата се грешка в паметта на компютъра.А грешката вероятно е дошла от моментно неработещо състояние на нещо по двигателя(където вече има електронен уред,който ще отчете изменението или липсата на работен процес).
Ако все пак капачката нее била затегната компютъра е отчел слабо налягане в горивната система-имаше един сензор за налягането на горивото преди инжекторите-евентуално той е отчел липса на налягане,тъй като резервара стои отворен и помпата не може да направи налягане.
Както и да е,оправили сте се.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта