Фокус и ръжда по праговете
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 авг 2009, 12:56
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Фокус и ръжда по праговете
Здравейте,колеги!Много харесвам Фокус и искам да си купя.Мога да отделя до 6000лв.,така че оглеждам коли набор 99,00,01.Забелязах следното - на повечето екземпляри точно зад предните колела покритието на прага е паднало и има ръжда.Някои коли имат едни пластмаси,които покриват прага и го предпазват,обаче те се срещат по-рядко.Можете ли да ми кажете дали се оправя този дефект?Струва ми се,че това е повърхностна ръжда,която трябва да се изшкури,след това да се сложи някакво антикорозионно покритие и да се боядиса.Дали съм прав?И още нещо - продават ли се тия пластмаси за праговете и може ли да се сложат допълнително?Те май винаги са черни,така че да не се притеснявам как ще боядисам праговете.Става и с калобрани,но тогава може би ще личи,че е поправяно.Моля ви,дайте съвети,защото иначе този автомобил ми е мечта от известно време,никога до сега не съм се чувствал толкова удобно в кола по моя джоб.Преди време май четох в някоя тема за този проблем,но моля да ме извините,че питам.Благодаря ви!
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Фокус и ръжда по праговете
бядисваш смело и си слагаш оригинален калобран.
или боядисваш смело с по-хубава боя и нищо не слагаш.
Това е производствен дефкет, отсранен доста късно.
Тези с пластмасите са по-старите преди фейс лифт.
Погледни и на задния капак (5 врати) там също има ръжда обикновено.
За 100 лв. Проблема се оправя.
или боядисваш смело с по-хубава боя и нищо не слагаш.
Това е производствен дефкет, отсранен доста късно.
Тези с пластмасите са по-старите преди фейс лифт.
Погледни и на задния капак (5 врати) там също има ръжда обикновено.
За 100 лв. Проблема се оправя.
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус и ръжда по праговете
На задния капак как се оправя.
Че аз имам там.

http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус и ръжда по праговете
Значи сега да обясня малко.Тези ръжди(на праговете и понякога на веждите) се появяват, като следствие на ударите нанасяни от камъчета при шофиране.Малките камъчета удрят боята и постепено свалят лаковото покритие, после боята, накрая грунда и ето ти метал на "голо", ето ти и ръжда.Това се получава само на местата изложени пряко на камената бомбандировка(вътрешния ръб на веждите и предната част на праговете).
Как да ремонтираме както е написъл колегата по-горе:
1:Шлайфане с шкорки 3 да кажем 250-500-1200
2:Китосваме(ако има нужда), пак шлайфаме, но този път включваме и шкурка 2000.
3:Облепяме, за да не нацапаме при пръскане.
4:Пръскаме последователно 2-3 ръце грунд(след, който е желателно пак да се прешлайфа само с 2000).
5:2-3 ръце боя(може да си направите спрейче с желания цвят).
6:Лак, за него колкото повече, толкова повече (мин 3 ръце)
След тези манипулации можете да сложите и калобрани(ако не сложите ще изкара 2-4г. и пак ще ръждяса)
Поздраави!
Как да ремонтираме както е написъл колегата по-горе:
1:Шлайфане с шкорки 3 да кажем 250-500-1200
2:Китосваме(ако има нужда), пак шлайфаме, но този път включваме и шкурка 2000.
3:Облепяме, за да не нацапаме при пръскане.
4:Пръскаме последователно 2-3 ръце грунд(след, който е желателно пак да се прешлайфа само с 2000).
5:2-3 ръце боя(може да си направите спрейче с желания цвят).
6:Лак, за него колкото повече, толкова повече (мин 3 ръце)
След тези манипулации можете да сложите и калобрани(ако не сложите ще изкара 2-4г. и пак ще ръждяса)
Поздраави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта