Парното
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Парното
Здравейте! Искам да ви се оплача, че не ми работи третата степен на вентилатора на парното. Мислех че ключето ми е счупено, смених го, но не. Предполагам е някое реле. Моля някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да помогне. Колата ми е Ескорт 91 год.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Парното
При ескорта не съм сигурен как е, но при първото Мондео степените на вентилатора зависят от едни съпротивления в управляващата верига. Ако и при теб е така значи ти е изгоряло съпротивлението и е достатъчно да го смениш.
А може и схамете да е друга... бушони изгорели имаш ли?
А може и схамете да е друга... бушони изгорели имаш ли?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Парното
Схемата е същата, само дето като изгори съпротивлението, губиш малките скорости а максималната остава. Ама въпреки това разгледай резистора, намира се върху вентилатора а той се намира под предното стъкло, до акумулатора, достъпа до него е през двигателния отсег.
Ескорт 91, може да е МК4 или МК5, и на двата е на едно и също място, но на МК4 достъпа е по-лесен.
Ескорт 91, може да е МК4 или МК5, и на двата е на едно и също място, но на МК4 достъпа е по-лесен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Парното
Проверих бушоните. Явно ще трябва да видя вентилатора. Благодаря за отговоритеЛюбо написа:При ескорта не съм сигурен как е, но при първото Мондео степените на вентилатора зависят от едни съпротивления в управляващата верига. Ако и при теб е така значи ти е изгоряло съпротивлението и е достатъчно да го смениш.
А може и схамете да е друга... бушони изгорели имаш ли?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта