проблемно парно
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 05 сеп 2008, 21:42
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тди 1998г.
ауди 80 1.8JN 1990г. - Местоположение: софия
- Status: Извън линия
проблемно парно
Здравейте колеги . Кума ми кара Golf 3 с код на мотора ABC 1993г.производство . Вчера се хванахме да му сменим радиатора на парното понеже му духаше много слабо топло в купето. Процедурата мина добре , претапицирахме клапите на ново сложихме новото радиаторче (НИСЕНС) сглобихме колата и я запалихме , но ужас колата я обезвъздушихме и пак няма парно. Какво ли не гледахме какво ли не пробвахме горните маркучи към радиаторчето са страшно топли но в колата няма никакво парно , когато я вкараме в обороти почва съвсем леко да идва топлото но за части от секундата и пак изчезва. Гледахме дали добре затваря клапата за топло и студено и там всичко е точно. Единственото което ми идва на акъла да няма достатъчно голям дебит на водата и да не циркулира добре , което ме въвежда на мисълта за водна помпа , но пък държи стрелката на средата и си включва перката , искам съвет от вас къде може да е проблема? На входящите маркучи към парното няма байпасни клапани ,че и това се е случвало да ебава парното. Термостата също работи коректно. Аз се предавам и не знам къде да търся проблема вече.
Давайте съвети и мнения ще пробвам всичко което предложите.
Давайте съвети и мнения ще пробвам всичко което предложите.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
Od ke /r od id Да не би маркучите към парното или след него да са запушени?
Някой някога може да е слагал някакви добавки за запушване на малки течове и те да са направиил тапа...
Продухайте ги.
Другия вариант е все пак да има въздух...
Някой някога може да е слагал някакви добавки за запушване на малки течове и те да са направиил тапа...
Продухайте ги.
Другия вариант е все пак да има въздух...
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
как обезвъздушихте ?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 05 сеп 2008, 21:42
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тди 1998г.
ауди 80 1.8JN 1990г. - Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
обезвъздушихме като по дебелите книги както се казва. Ако имаш предвид дали сам вадил изходящия маркуч на парното да вадих го и си течеше чиста вода без въздух в нея
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
а пробвахте ли да махнеш капачката на казанчето за антифриза и да чакаш докато колата загрее и почне леко да бълбука ? ако не си го направи и може би да имаш успехaudiosemdeset написа:обезвъздушихме като по дебелите книги както се казва. Ако имаш предвид дали сам вадил изходящия маркуч на парното да вадих го и си течеше чиста вода без въздух в нея

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
А на изходните маркучи има ли нещо прикачено? АГУ-то как е вързано - паралелно или последователно и на коя линия? Ако има де!audiosemdeset написа:Здравейте колеги . Кума ми кара Golf 3 с код на мотора ABC 1993г.производство . Вчера се хванахме да му сменим радиатора на парното понеже му духаше много слабо топло в купето. Процедурата мина добре , претапицирахме клапите на ново сложихме новото радиаторче (НИСЕНС) сглобихме колата и я запалихме , но ужас колата я обезвъздушихме и пак няма парно. Какво ли не гледахме какво ли не пробвахме горните маркучи към радиаторчето са страшно топли но в колата няма никакво парно , когато я вкараме в обороти почва съвсем леко да идва топлото но за части от секундата и пак изчезва. Гледахме дали добре затваря клапата за топло и студено и там всичко е точно. Единственото което ми идва на акъла да няма достатъчно голям дебит на водата и да не циркулира добре , което ме въвежда на мисълта за водна помпа , но пък държи стрелката на средата и си включва перката , искам съвет от вас къде може да е проблема? На входящите маркучи към парното няма байпасни клапани ,че и това се е случвало да ебава парното. Термостата също работи коректно. Аз се предавам и не знам къде да търся проблема вече.
Давайте съвети и мнения ще пробвам всичко което предложите.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
Има въздух в самото радиаторче на парното, а на топъл въздух не може да се отнеме топлината за да задуха топло. Според мен входящият маркуч трябва да е от горната страна, та ако направи въздушен балон да е от горе, а на долу да слиза топлия антифриз, за да духа топло. Някои коли имат "цицка" за обезвъздушаване на входа на парното- преди радиаторчето или на самото радиаторче в най високата си част, но някои, не всички. Но при всички случаи има въздух в радиаторчето.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
Голфа има един магнитен клапан на маркуча към парното който отваря чак след като достигне до определена температура, проверете го да не е блокирал. Отделно на Голф и Ауди радиатора на парното се обезвъздушават ужасно трудно, понякога се налага да се прави по няколко пъти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 05 сеп 2008, 21:42
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тди 1998г.
ауди 80 1.8JN 1990г. - Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
Днеска цял ден си играхме с колата и пак няма парно. Прегледахме обстойно водните маркучи да не са запушени но няма никакви проблеми с тях. Сменихме водна помпа и термостат и пак няма никой. Когато я вкараме в критичните обороти почва да подухва леко топло но само за секунди и пак изчезва. Вече наистина нямам идея от какво може да го прави. Дайте някакви идеи , или никой от вас не се е сблъсквал с такъв проблем до момента.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
Значи на предно дясно (пасажерско) място, долу в краката , там дето е закачено жилото за парното в ляво се намира, са разположени 2-та маркуча за циркулацията на антифриза към радиаторчето на парното, е провери ги тях ! ако не си естествено.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 05 сеп 2008, 21:42
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тди 1998г.
ауди 80 1.8JN 1990г. - Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: проблемно парно
колеги проблема е решен. Изолирахме водните пътища на газовата уредба и дойде АФРИКА в колата. А най интересното е че не беше хваната за маркучите към парното. Благодаря на всички отзова ли се :respect
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта